Behulpzaam en goede service

Mijn artikel was niet voorradig en met een telefoontje was het geregeld. Of mijn geld terug of een ander model. Daarna was het skimboard er binnen een dag

Alles pico bello in orde

Snelle levering, goede service.

De Hydro Force Ventura X2 kajak besteld. en de volgende dag hadden we hem al in huis. Super! We hebben hem meteen opgepompt met de meegeleverde pomp om te kijken of alles in orde was. Het is een stevige, solide kajak. We hebben hem nog niet op het water geprobeerd, maar ik heb er alle vertrouwen in. Als ik nog eens iets nodig heb, bestel ik hier zeker weer.

Prima levering en service

TOP

Snelle levering goede service

Super snelle service en goed op de hoogte

Super Webshop. Top Service

Heel mooi waterpark besteld. Helaas was er iets met het pakket wat was bezorgd. Ik heb ze gebeld en ze gaven aan die middag nog zelf langs te komen om het pakket op te halen en een nieuwe te brengen. Dat noem ik superservice!

Slecht

Heb een zwembadtrap gekocht bij jullie wij hebben een zwembad gekocht dat was incl.trap dus deze was overbodig, trap teruggestuurd maar kreeg hem gewoon retour.

Beste Ellen, Wat een vreemd bericht. Wanneer jij iets retour stuurt in een ongeopende verpakking zullen wij deze niet retour sturen. Wellicht is de bezorger hier geweest op dagen dat er niemand aanwezig was en is deze daarom retour afzender gegaan. In dit geval kunnen wij dit niet zien, aangezien we geen tracking ontvangen hebben van je. Wellicht kun je zelf in de tracking kijken wat er gebeurd is. Je mag het pakket altijd alsnog retour sturen. En wil je dan zorgen dat wij ook een trackinglink ontvangen, zodat we de zending in de gaten kunnen houden. Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons altijd bellen/mailen. (info@summertoys.nl) met vriendelijke groet, Summertoys.nl

Snelle reactie en levering

Supersnel kreeg ik mijn fabuleuze opblaaspauwen thuisgestuurd om heerlijk in de zon te dobberen voor een koopje :)

Dhl had product niet geleverd. Kreeg zonder gedoe alsnog mn produkt opgestuurd Goede service

Dramatisch

Zaterdag besteld, verwachte het eigenlijk dinsdag wel, maar geen track & trace mogelijk. Die dinsdag gebeld, was war mus gegaan met DHL (hebben de pallet niet opgehaald). Morgen maar weer een kans. Woensdag zelfde verhaal, weer gebeld, DHL heeft weer een fout gemaakt (!). Maar Mark ging het zelf regelen, alkes was op voorraad. Later die middag een credit via de e-mail van een artikel dat dus toch niet voorradig was (?!). Donderdag eindelijk het pakket binnen, zijn het de verkeerde en is de bestelling dus inderdaad ook incompleet. Weer gebeld en eindelijk vrijdag de goede dingen binnen gekregen...

Beste Timo, Helaas gaat er soms ook wel eens iets mis bij ons. Echter proberen wij dit altijd zo goed mogelijk op te lossen. uiteindelijk heb je (wellicht iets later dan verwacht) je bestelling ontvangen en hopen wij dat je hier veel plezier mee zal hebben. Summertoys.nl

Duidelijk contact

De bestelling betrof een pre-order. Duidelijk gecommuniceerd en netjes verzonden volgens afspraak.

Goed En goedkoop

Heb hier mijn zwembad tegels 0.8mm besteld. goede tegels mooie dikte, goede kwaliteit. Site ook makkelijk en snel

Snelle service!

Product is zoals beschreven stond en een snelle service!

Uitstekende service vlotte afhandeling

Teleurstellen

Op voorraad gecombineerd met pre order betekent maand wachten voor klant. Heb de spullen nog niet, wel deel maar de surfboard waar het om ging zeker nu het lekker weer is komen pas over ruim twee weken terwijl eind mei besteld… jammer en zeg dan niet op voorraad

Goedemiddag Jan, De skimboards zijn vanmorgen gelost en worden vanmiddag al verzonden. En dat terwijl er bij het artikel en in de orderbevestiging 'leverdatum 1 juli' vermeld stond. Wij begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer je artikelen besteld die achteraf na bestelling niet op voorraad blijken te zijn. Wij waren zelf in de veronderstelling dat het woord 'pre-order' in een rode balk i.c.m. een verwachte leverdatum duidelijk genoeg was. Uiteraard zullen we dit meenemen tijdens de nabesprekingen. Je hebt in ieder geval deze week je skimboards in huis. We wensen je er heel veel plezier mee!

Heel goed snelle levering en top klantendienst top doe zo voort

Nadat de voorraad voor vloertegels online niet voldoende was, meteen met de klantenservice gebeld. Die zette er tijdens het gesprek de voorraad hoger, waardoor ik meteen kon bestellen en de avond erop met 28 graden heerlijk kon genieten van mijn zwembad Topservice, snel geschakeld

Beste Raymond, Jij belde op exact het juiste moment, want mijn collega was bezig om de voorraden bij te werken. In dit geval konden we snel schakelen en hopen we dat je nog lang plezier mag hebben van de vloertegels. Summertoys.nl

Slechte levering/communicatie

Na een week nog steeds geen pakketje ontvangen, nog info waar het pakketje zich bevind. Als nog geen antwoord op mails en telefoon contact. Zwembad besteld volledig betaald, maar pakketje spoorloos en krijg nergens geen gehoor of uitleg! Graaag het pakketje deze week te leveren of mijn geld terug!! Ben het beu aan het lijntje te worden gehouden!

doen wat ze beloven

Jammer dat er geen track and trace code kwam, maar bestelling werd snel geleverd.

Beste Peter, Wij horen dit helaas vaker en hebben dan ook besloten om dit te bespreken met onze transporteur. Waar pakketzendingen wel voorzien zijn van een track & trace, is dit bij de palletzendingen helaas nog niet het geval. We willen er voor zorgen dat dit volgend jaar wel het geval is en ook palletzendingen te volgen zijn. bedankt voor de feedback!

Top, simpel, kwaliteit

Prima product

Via Summer Toys een zwembad gekocht met toebehoren (pomp, zuiveringskit etc). Heel tevreden mee

Helemaal blij !!!

Een fijne snelle levering en mijn bestelling was van goede kwaliteit!!

Parasols gekocht , mooie parasols en lekker licht. en snel geleverd . Helemaal topper

Goed kwaliteit en producten voor een hele nette prijs, en snelle en levering. Top!

Levering volgens afspraak. Alles goed verpakt in verpakking die bij t product past (dus geen overdreven grote dozen! Juiste artikelen ontvangen. Kortom ik beveel dimmer Toys zeker aan.

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!