Top, simpel, kwaliteit

Prima product

Via Summer Toys een zwembad gekocht met toebehoren (pomp, zuiveringskit etc). Heel tevreden mee

Helemaal blij !!!

Een fijne snelle levering en mijn bestelling was van goede kwaliteit!!

Parasols gekocht , mooie parasols en lekker licht. en snel geleverd . Helemaal topper

Goed kwaliteit en producten voor een hele nette prijs, en snelle en levering. Top!

Levering volgens afspraak. Alles goed verpakt in verpakking die bij t product past (dus geen overdreven grote dozen! Juiste artikelen ontvangen. Kortom ik beveel dimmer Toys zeker aan.

Prima binnen 2 dagen binnen, zonder problemen.

Prettig.

Prima prijs voor a merk product!

Redelijk snelle levering voor een goed product

Geweldig !

Eindelijk een site waar je voor normale leuke prijzen dingen voor in het zwembad gekocht om lekker mee in het zwembad te gaan !! Thanks summer toys !!

Graag gedaan Kim! Veel plezier met je aankoop.

Prima bad, snel geleverd.

Besteld, dag erna al geleverd! Het is een dunner badje dan gedacht maar werkt prima! 3 blije kinderen hier !

Een super top bedrijf

Snelle levering en goede kwaliteit

Leuk product, jammer dat de levering wat langer duurde…

Op de site stond, voor 12 uur besteld, zelfde dag verzonden. Het duurde echter een paar dagen voor het geleverd werd. Je kon het ook niet volgen. Toen ik belde, werd ik goed geholpen en wisten ze mij precies te vertellen hoelaat het geleverd werd.

Beste Rineke, Jou prachtige waterpark is dezelfde werkdag met onze transporteur meegegeven, welke helaas dusdanig volgeboekt zat dat zij het doorgezet hebben naar een collega transporteur. Waar dit normaal gesproken geen probleem is, heeft jou zending inderdaad een paar dagen vertraging opgelopen. Dit is inmiddels besproken met de transporteur. Dank voor het doorgeven en veel plezier met je aankoop!

Goede en duidelijke website. Top. Het 2 persoons luchtbed is super voor in het zwembad. Genieten van de grote afmeting. Snelle levering wat prettig is omdat het weer goed is voor het zwembad deze tijd van het jaar.

Snelle levering, paste alleen niet op huidige materiaal

Superleuk zwembad

Helemaal blij met dit zwembad, vooral de leuke print erop vinden de kids helemaal geweldig! Online besteld en vrij snel bezorgd, lekker afkoelen met deze warme dagen.

Top webshop!

Via marktplaats op deze site terecht gekomen. Prijs voor het artikel stond ons aan, besteld en zending was goed te volgen. Blij met onze aankoop! Ga zo door.

Beste Karin, Heel fijn om te horen dat je ervaring met ons zo positief is! Zeg het voort en wellicht mogen wij je in de toekomst nog meer leuke zomerspullen leveren. Summertoys.nl

geweldig

groot h20go zwembad bestelt voor 12u, was de volgende dag in huis. had nog aantal keer gebeld voor een exacte bezorgtijd, super lieve en geduldige mevrouw aan de lijn die dat uitzoekt. top top top

Beste Tim, Bedankt voor het compliment! Mijn collega is blij dat haar inzet gewaardeerd wordt. Veel plezier met je waterpark.

Snel geleverd en product zoals omschreven

Foamtegels voor onder het zwembad besteld. Netjes in de beloofde termijn geleverd. Goede prijs-kwaliteit.

Fijne webwinkel met goede service

Fijne en duidelijke website met een groot zomerassortiment, heldere communicatie en goede prijzen. Klantenservice ook top!

product matige kwaliteit

Kinderbadje besteld dat direct gevuld kan worden en zichzelf overeind houdt, zonder opblaasrand, maar het plastic is zo dun dat er direct knikken in komen als je niet uitkijkt. Ik ben benieuwd of het deze zomer overleeft. Je kunt in ieder geval niet tegen de rand leunen. Ook het bodemzeil is dun. Voordeel is wel dat het een compact pakket is. Nadeel van internetbestelling is dat je de kwaliteit niet vantevoren kunt inschatten. Betere kwaliteit is duurzamer. Wat de bezorging betreft, kreeg ik wel bevestiging van de bestelling en een link naar track en trace, maar het duurde relatief lang (een paar dagen) voor het product bij de bezorgdienst binnen was voor verdere verzending.

Gewoon goed

Spullen netjes verpakt ontvangen. Overzichtelijke website met een leuk aanbod.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Over het algemeen goede prijzen voor de producten. Ze nemen feedback serieus en zijn zeer behulpzaam als er iets mis gaat.

niks kopen hier

Wacht al een week op een zwembad terwijl er staat vandaag besteld morgen in huis wordt onbeschoft behandeld door de klanten service mij hier niet meer gezien ziek maar verder naar een andere aanbieder beter.

Gewoon perfecte levering en fijn artikel

Doe gewoon verder zo met andere klanten. Geen bezwaar, echte meevaller. Bedankt.

Perfecte snelle levering, goede contacten

Ruim assortiment, snelle levering. Ik had een vraag gesteld in het contract formulier en kreeg heel snel antwoord. Ik beveel jullie zeker aan. En zal er zeker een nieuwe order plaatsen. Groetjes van een zeer tevreden Carla

Over Summer Toys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!