Supersnel en netjes geleverd.

Prima pruducten voor een nette prijs, supersnel geleverd!

Mijn bestelling was heel snel geleverd, binnen 2 dagen, zodat alle zwembanden nog mee op vakantie konden.

Zeer vlotte service en snelle levering

Ik kocht een strand windscherm met bijhorende hamer en die werd dezelfde dag nog verstuurd!

Uitgebreide keuze, snelle levering

Voor school skippyballen besteld. Genoeg keuze, goede kwaliteit en super snelle levering. Top service!

Snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit

Helemaal tevreden

Alles is snel bezorgd. Goed verpakt in een stevige doos. De jongens zijn hier super blij met stevige bodyboard van goede kwaliteit!

Super snelle levering

Wij wonen in België en de levering was super snel. Alles ook heel degelijk en goed verpakt, en goede producten. Echt een aanbeveling deze zaak.

Prima bal

De bestelling is prima binnengekomen. Kost even tijd om op te blazen, maarja de grote van de bal heb ik zelf uitgekozen. Ik heb geen opmerkingen op de bal. De kleuren zien er prima uit, de naden voelen degelijk en de dikte van de bal voelt ook niet goedkoop. Ik ben tevreden

Leuk aanbod aan leuke prijs

Snel verzonden en superbly met de waterglijbaan!

Vlotte service en dienst na verkoop

Vlotte service en dienst na verkoop

Bestelling ging soepel zo ook de levering. Ik ga het op de verjaardag van mijn kleinzoon de 23e juni pas geven ik heb er alle vertrouwen in. Ik neem aan dat het er prima uitziet:-) Vriendelijke groet Oma Hanneke

Dag Hanneke, Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en veel plezier met het geven. Hij gaat er ongetwijfeld veel plezier van hebben! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Hele snelle levering en kwam netjes aan. Zit ook nog een mooie hoes bij voor het windscherm, kortom super tevreden

Hi Barbara, Dank voor je review en fijn om te horen! Veel plezier met het windscherm :) Met vriendelijke groeten, Summertoys

vlotte levering!

goede kwaliteit voor een goede prijs!

Makkelijk en snel!

Voor zijn verjaardag wilde onze zoon een Skimboard. Die van Summertoys vond hij het mooist. Het bestellen was eenvoudig, de levering snel en het product is als verwacht.

Hi Esmeralda, Super, veel plezier met het geven :) Met vriendelijke groeten, Summertoys

Goede fijne snelle levering!

Een site met goedkope artikelen!

Prima service en snelle reactie van de klantenservice

Een deel van mijn bestelling bleek niet meegegeven te zijn aan de vervoerder . Ik had daarom een mail gestuurd naar de klantenservice. Hierop een snelle een reactie gehad. En het manco werd direct nageleverd . Fijn de snelle reactie van de klantenservice.

Beste Anja, Fijn om te horen dat het foutje (snel) naar tevredenheid opgelost is. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Snelle en goede levering van de filters.

Super tevreden snel binnen en mooi

Super tevreden heel snel binnen en mooi goed verpakt. Klaar voor het mooie weer!

Beste Yusuf, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Snel en eenvoudig

Snelle levering, precies op tijd voor last minute verjaardagscadeau! Bovendien was het gemakkelijk te vinden wat ik zocht, en het artikel was precies zoals omschreven.

Product precies zoals verwacht en snelle levering! Top!

Snel en correct geleverd.

Bestelling gedaan en geleverd zoals ik verwacht dat een bestelling moet gaan. Snel en simpel.

Hi Susanne, Dank voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens (en verwachting) gelopen is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Zwembad met afdekzeil besteld. Snel en netjes geleverd

Hele snelle service

Bestelling heel vlot afgehandeld en de volgende dag meteen geleverd. Kado viel enorm in de smaak bij de ontvanger!

Prima geholpen toen DHL vertraagd bleek te zijn

Skimboard besteld, was een verjaardagscadeautje. DHL bleek vertraagd, ik kreeg meteen de track & trace en kon zo zien dat het alsnog op tijd aan zou komen. Tip voor summertoys: was prima opgelost zo, maar het zou nog makkelijker zijn (en jullie klantenservice tijd schelen), als je de track & trace meteen doormailt.

Beste Jeroen, Dank voor je mooie review. Normaliter ontvang je automatisch de track & trace, er is bij jou mogelijk wat fout gegaan helaas. Wellicht was de mail in je spam belandt; we gaan het nakijken. Thanks voor de tip in ieder geval! Veel plezier met je bestelling gewenst. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Goed en snel

Positief verrast door de snelle levering. Ook de Lay z Spa was simpel gebruiksklaar te maken

Beste Jelle, Dank voor je review en altijd fijn om te horen dat je positief verrast bent. Heel veel plezier met je spa! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Pioniersweg 60

8251KN Dronten

0321 23 00 22

Over Summertoys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website! We make your summer great!