Ik wilde graag een bodyboard met een specifieke opdruk. Super geholpen door de klantenservice en het juiste bord binnen 2 dagen in huis.

snelle service, mooie artikelen

3 banden besteld voor op vakantie. zwembanden zien er mooi uit en zijn prettig in gebruik. snelle levering!

Heel tevreden!

Bestellen ging super vlot. Communicatie verliep ook helemaal zoals het hoort. Item dat besteld werd, werd ook volgens afspraak geleverd en ziet er ook uit zoals op de website vermeld. Wij zijn helemaal tevreden van het ganse traject van A tot Z voor onze bestelling.

No nonsen gewoon bestellen en er wordt netjes optijd geleverd

Fijne webshop

Briljant

Voor de Koningsspelen werden we geconfronteerd met het feit dat we het zelf moesten bekostigen. Gewoon brutaal geweest en een mail gestuurd. Korting gekregen wat de verzendkosten compenseerde. Echt super sympathiek en nu op naar veel plezier voor de basisschool met super roze skippyballen. Netjes compact verpakt en snel geleverd. Bedankt!

Goed prijs kwaliteit

Mooi gebruiksvriendelijk windscherm

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle verzending ruime keuze

Als een van de weinige winkels een ruime keuze en voorraad zelfs in het vroege voorjaar.

Makkelijke website, supersnelle levering. Het product keurig verpakt en mooie kwaliteit

Megaaaaaaaa blij

Enorm blij met hoe het pakket was ingepakt! Netje in een zak goed dichtgeplakt, alles zag er verder ook netjes uit. Ga zeker nog vaker bestellen als ik weer wat dingen nodig heb wat jullie verkopen! Aanrader!!!!!!

Beste Roxanne, Dank voor je mooie compliment, altijd fijn om te horen. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Prima levering!

Mijn telefoongesprek voorafgaand aan de bestelling was erg prettig. Zeer klantvriendelijk. Bestelling goed aangekomen en vlotte levering. Dank!

Beste Marion, Dank voor je mooie review. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Retour ging super goed zonder gedoe. Nieuw zwembad besteld nu wel de juiste maat. Beide keren was de levering super snel!!

perfect

parfait livraison ultra rapide que du bonheur merci infiniment

Betrouwbaar, snel en niet te duur

Alles snel ontvangen. Netjes verpakt en kreeg zelfs de €5 korting achteraf teruggestort! Super website

Super mooi zwembad

Is een super mooi zwembad en was snel geleverd

Supersnel geleverd!

Smorgens besteld, volgende dag al in huis. Perfect, want het was een haast-kadootje. Helemaal leuk!

ga zo door

snel geleverd goed product

Zeer betrouwbaar en snelle levering

Ik had via de webshop 2 skippyballen besteld en deze waren binnen afzienbare tijd binnen. Keurig verpakt en snel geleverd. Zal ik zeker onthouden voor een eventuele volgende keer.

Eenvoudig maar leuk speelgoed

Website werkte niet naar behoren. Betaling kon ik meermaals bij verrichten doordat de website niet doorlinkte naar de bank. Bestelling uit eindelijk wel kunnen doen, snelle levering en goed verpakt.

Beste Iris, Vervelend om te horen dat de betaling niet helemaal soepel verliep. Als we je ergens mee kunnen helpen dan staan we uiteraard klaar voor je. In ieder geval veel plezier met je bestelling gewenst! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Snel en een heel goed kado

De levering ging snel er is naar mijn wens geluisterd daardoor een heel blij kleinkind,dankje wel

Prima ervaring!

Bestelling was snel en compleet in huis. Geen bijzonderheden. Gewoon een goede service!!

Prima service en communicatie

Bestelling werd snel geleverd. Er bleek een verkeerde levering bij te zijn en dit is prima opgelost door Summertoys!

Doen wat ze beloven

Alles was netjes geregeld en snel.

prima aankoop

Ik heb een parasol gekocht, leuk met allemaal kleurtjes. Alles goed verlopen.

Netjes op tijd en goed verpakt verzonden.

We hebben nu extra zin in onze vakantie. Onze zoon heeft autisme en heeft na hele lange tijd van zwemlessen zijn A diploma gehaald. We hebben hem een opblaashaai van summertoys gegeven. We zijn zo trots. Dus mochten we een cadeaubon winnen dan zoeken we een leuk opblaasdier voor onze dochter... Die is nu een beetje jaloers op haar broers haai.

Over Summertoys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!