Snelle Service

Snelle service Blije kinderen

Super easy

Makkelijk en snel. Erg prettig

Snelle levering, goede prijzen.

Kwaliteitsproduct aangeschaft. Ik zal zeker vaker bestellen!

Snelle en nette levering

Product als beschreven. Prima adres om te bestellen.

Fijn bedrijf, goede service

Van de 4 bestelde zwembanden bleek er eentje lek. Gebeld en direct werd een nieuwe afgezonden. Prettig bedrijf en goede prijs/kwaliteitverhouding!

Snelle levering en goede service.

Goed!

Prima levering, bestelproces en service. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Zeker tevreden!

Zeer slecht

Mijn nichtje werd 4 jaar, ze wou een skippybal. Samen gezellig op skippyballen jacht!! Gevonden en besteld!! Op het plaatje was een roze met heel veel glitters te zien. Nichtje helemaal verliefd. Komt er een heel lullig skippyballetje binnen. Doorzichtig roze met hier en daar een "glittertje" echt misleidende reclame. Ik ben naar de Intretoys gegaan heb daar een ander gekocht! Goed koper en beter van kwaliteit!!

Beste Levi, Wat vervelend om te horen dat jouw aankoop niet geheel naar wens was. Reeds hebben we getracht om met jou in contact te komen om het issue met je op te lossen, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Neem daarom a.u.b. contact met ons op via info@summertoys.nl of je mag ons uiteraard bellen op het volgende nummer: 0321 - 31 44 74. Graag horen we van je zodat we uit kunnen zoeken, wat het probleem is geweest bij jouw bestelling en we tezamen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Summertoys

Ik heb het zelf opgehaald, snelle orderverwerking en vriendelijk personeel. SUPER!!!

10!!

De strandlakens zijn perfect. De levering was snel. Heb meteen nog 2 lakens besteld en die kwamen even snel binnen. 0 klachten

Super goed

Goede site, goed product, snelle levering. Zeer tevreden.

goederen niet allemaal geleverd

c

Beste Quinten, De chemieset is helaas tijdens transport kwijt geraakt. Dit is vervelend, maar kan kan natuurlijk gebeuren. Wij hebben deze echter na jouw bericht direct nagestuurd. Als het goed is dan moet je deze nu ook in huis hebben en is je bestelling compleet. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij echter graag van je. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Summertoys.nl

Mijn bestelling was goed verpakt en werd snel verzonden. De strandlakens zijn mooi en van goede kwaliteit.

Super geholpen

Had een bestelling gedaan en zag dat het adres niet goed was ingevuld. Heb het bedrijf gebeld en hebben het meteen aangepast. Het artikel op de afgesproken dag ontvangen. Zeer tevreden.

Netjes geleverd, goed product

Goed product

Snelle levering en product zoals beschreven

Alles gaat snel en soepel,fijn zaken te doen

Mooie parasol met houder

Voor het eerst besteld bij Summertoys, een strand parasol met een losse,aparte grondboor erbij voor de stevigheid. Niemand wil de hele dag achter zijn parasol aanrennen bij een beetje wind! Op zaterdag besteld en op dinsdag beide geleverd, in een stevige verpakking. De parasol was in de aanbieding voor een tientje. Uiteraard verwachtte we geen supersterke parasol zoals zijn duurdere opties, echter waren we toch een beetje verbaasd over de goede kwaliteit!! De parasol is stevig, net als de grondboor, en de kleuren van de print van het doek mooi en helder. Wij zijn uiterst tevreden; zéker voor een prijs onder de €20! Zeker een aanrader

Kocht 2 opblaasbare bootjes, er bleek 1 lek te zijn Na een mailtje werd er de dag nadien al een nieuwe geleverd Als je van service spreekt dan heb je die hier zeker

Snelle bezorging, makkelijk om de bestelling te plaatsen. Snelle bezorging

Product niet ontvangen

Vrijdag besteld voor 12 u, bevestiging gekregen maar nooit bij dhl aangekomen. Week later gebeld, afgezien v product.?Dat verliep vlotjes.

Helaas een flinke teleurstelling

De producten waren totaal niet zoals op de foto. Printjes leken mooier op de foto. Dus dan heb je een flinke teleurstelling als je die doos openmaakt. Vervolgens mag je zelf de retour kosten betalen!? Slechte service je wordt misleidt door andere foto’s en dan kost het je ook nog eens geld. Voor mij aas dit de eerste en zeker de laatste bestelling!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle verzending. Duidelijke webshop.

Mooie parasol, Super snel geleverd

Ben ontzettend blij met de parasol. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs

Met het prachtige weer 2 glitter zwembanden besteld. Volgende dag binnen en bij opblazen bleek 1 van de 2 een klein gaatje te hebben. Na 1 telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker werd er direct een nieuwe nagestuurd. Oude niet eens hoeven in te leveren. Echt topservice!!!

Over Summertoys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!