snelle en correcte mail en telefoon contact

S avonds besteld, 2 dagen later geleverd zoals aangegeven. raad het iedereen aan

Telefonisch contact gehad, dat we iets wouden bestellen. We zeiden dat we onderweg waren en het stond gelijk al klaar.

Matig

We kregen een andere speelgoed veerboot dan besteld en het was ook nog eens goedkope Wibra kwaliteit

Hallo Menno, Wat vervelend dat je een verkeerde boot toegestuurd hebt gekregen. Wil jij een foto sturen van het artikel dat je ontvangen hebt naar info@summmertoys.nl. Het kan namelijk zijn dat ze in het magazijn een verkeerd artikel hebben gepakt. We horen dan ook graag van je.

Zeer snelle levering en goed product.

Het windscherm is degelijk en handig mee te nemen. Alleen zitten er geen haakjes boven in de stokken zodat het scherm niet zo snel naar beneden zou kunnen zakken, maar als je hem goed strak plaats is dat ook niet echt een probleem. Mooi en degelijk strandscherm.

Scherpe prijzen en vriendelijke, persoonlijke servixe

Ik had een zwembad besteld, net voor het weekend. Dankzij vriendelijke en super goede service, mega snel in huis. Én de allerscherpste prijs voor die maat ook nog! Top!!!

Het was top!

Ik heb een luchtbed gekocht de kingsize en de elektrische pomp, snel geleverd, en het is van goede kwaliteit.

retour

zwemvestje voor kinderen van 3 tot6 jaar aangekocht kindje is 4jaar maar vestje is te klein terug zenden vanuit België is bijna onmogelijk of te groote verzending kost

Hallo Freddy, Gelukkig zien we het vaak wel goed gaan, maar een enkele keer wordt er aangegeven dat het zwemvestje te klein of te groot is. Helaas werken ze niet met exacte maten, waardoor wij alleen een leeftijdsindicatie kunnen afgeven. Hopelijk vind je elders wel een zwemvestje dat past. Succes! Summertoys.nl

Super snel geleverd!

Vandaag bestellen en de volgende dag in huis! Het bestellen is super eenvoudig en de producten zijn top! Ik zal hier zeker nogmaals bestellen!

niks op aan te merken goede winkel

een zwembad besteld en zeer tevreden kwa prijs en snelle verzending netjes met track en trace

Kan niet beter!

De site is overzichtelijk. Je kan gebruik maken can combi-deals. Wij hadden het 's middags besteld, en de volgende morgen in huis. Alles was netjes verpakt, en de prijzen zijn ool aangenaam. Aanrader!

Gekregen wat ik wou dus super

Snelle levering helaas geen goede beschrijving

Goede service snel geleverd maar toen we het zwembad moesten opzetten stond in de beschrijving niet waar de buizen moesten gezet worden. De tekening gaf alleen aan hoe het moest maar niet waar bv de buizen A of B of C of D kwamen te zitten dat was daardoor heel verwarrend en duurde het helaas langer dan normaal om een zwembad op te zetten.

Fantastische webshop

Ik ben ontzettend tevreden met summertoys. Klantvriendelijk en heel snel geleverd. Als jk ooit weer iets zou bestellen zou ik het zeker hier doen.

Besteld en de volgende dag inhuis, zijn 1 van de goedkoopste

Zwembad prima geleverd!

Zwembad besteld, dacht vandaag besteld, morgen in huis. Gezien afmetingen was dit niet mogelijk deze op zaterdag (binnen 1 dag) te bezorgen. Vriendelijk geholpen door klantenservice en zeer begrijpelijk dat dit niet zomaar een pakketje was. Op Maandagmorgen keurig geleverd en door bezorger in tuin gezet.

Beste Maurice, Fijn dat je tevreden bent over de service. Dat is altijd goed om te horen. Wij wensen jou heel veel plezier met je prachtige zwembad. Summertoys.nl

Mooie producten, snelle nette levering

Altijd weer blij als mijn bestelling er weer is, dit wordt mede door Summertoys een zomer met veel plezier

Beste Anneke, Mocht je weer eens wat nodig hebben dan weet je ons te vinden! Wij verkopen alleen maar producten waar van je een fantastisch gevoel krijgt ;) Summertoys.nl

Alles ging heel snel, had het zwembad op de geleverde datum ook binnen.

Beschadigd product, snel opgelost!

Skimboard was beschadigd bij levering. Ik kreeg direct antwoord op mijn mail dat ze er een nieuwe opsturen. Prima service dus!

Hallo Greet, Dank voor je feedback! Wij proberen alles zo goed mogelijk in te pakken. Helaas zijn niet alle bezorgers even zorgvuldig met de pakketten en kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt. Gelukkig is het nu goed gekomen en wensen wij jou veel plezier met je skimbord. Summertoys.nl

Top, snelle levering!

Netjes en snel geleverd.

Helemaal top, goede service, kwaliteit en zeer snel geleverd. Overzichtelijke website en mooie producten voor goede prihzen,wat moet de klant nog meer hebben. Bedankt!

Goede service, netjes verpakt en snel geleverd!

Afgelopen week een Bestway Steel Pro Max zwembad besteld voor de kinderen. Daarnaast ook gelijk een chemieset en afdekzeil. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en dezelfde dag kreeg ik te horen dat mijn pakket was verzonden. De volgende dag had ik mijn pakketten dus al in huis. Keurig verpakt en alles naar wens. Bedankt voor de goede service!

Word snel geleverd zoals ze zeggen

Super ervaring

Website is heel duidelijk, goede omschrijving van artikelen en aan een mooie prijs. Bestel-en betaalproces verloopt vlot. Snelle verzending!

Snelle en correcte service

Er was iets mis met mijn product. Binnen 2 uur al mail dat ik een nieuwe kreeg opgestuurd. Super service!

Over Summertoys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!