Prima bedrijf dat snel handeld!

Zeer tevreden, overzichtelijke site met duidelijke omschrijvingen. Prijs/kwaliteit uitstekend!

Product voldoet niet aan specs

Bestway Opblaasbal zou 122cm zijn, haalt amper 90 cm

Beste Laurent, Dank voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het door jou bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Graag zouden we met je mee willen kijken of je bijvoorbeeld wel het juiste artikel ontvangen hebt of dat er mogelijk iets anders misgegaan is. Zou je een mailtje willen sturen naar [email protected] met je bestelgegevens zodat we met je mee kunnen kijken? Horen graag van je zodat we het voor je op kunnen lossen. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Goed product vlot geleverd

Webshop goed vindbaar, goede en ook leuke producten die snel geleverd worden tegen een alleszins nette prijs

Snelle en goede service

Snel de juiste artikelen bezorgd. Mogelijkheid tot achteraf betalen.

Snel geleverde bestelling

Bijzonder snel is mijn bestelling opgepakt, verwerkt en geleverd. Badje ziet er goed uit. Een volgende keer zal ik weer graag gebruik maken van Summertoys.

satisfait de ma commande

Livraison dans les délais.

Mijn dochter vind hem geweldig en kan er niet vanaf blijven

nog niet veel ervaring, de pomp stopte na 2 dagen.

ik had voor in de zomer vakantie voor mijn kinderen een zwembad met filterpomp aangeschaft zodat ze zich lekker konden verkoelen deze zomer en ik had mijn kinderen de eerste 3 weken van de zomervakantie, de laatste 3 weken van de maand Juli. Alleen na 2 dagen stopte de filterpomp ermee. Je zou zeggen dat als een product zo snel na aanschaf ervan het begeeft, dit snel opgepakt word vanwege de garantie, maar daar staat een hele rare procedure voor, je zou zeggen dat dit om en nabij een week kan duren,, 22 November 2023 heb ik een nieuw exemplaar ontvangen,, dus heel veel ervaring heb ik nog niet met dit product

Beste Stefan, Dank voor je review. Jouw case is ons helaas bekend en betreuren wij dan ook ten zeerste. Laten we allereerst vooropstellen: je hebt inderdaad helemaal gelijk dat een filterpomp het niet na 2 dagen mag begeven. Echter om dit op te lossen, hebben wij ons als webshop zijnde te houden aan de regels van Bestway omtrent de garantie van Bestway artikelen. Ik begrijp dat het uploaden van een filmpje voor jou als een omslachtige procedure voelt, maar helaas heeft Bestway dat wel echt nodig. De doorloop van het garantieproces is dan ook mede afhankelijk van hoe snel de benodigde zaken aangeleverd worden. Al met al hebben wij je getracht te helpen waar mogelijk en het contact met Bestway voor je overgenomen om toch nog een nieuwe filterpomp voor je te regelen. Uiteindelijk hopen wij dat je komende zomer (eindelijk) alsnog veel plezier gaat hebben met je zwembad! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Snel en correct

Het kiezen op de site was gemakkelijk en bestellen soepel. Snelle levertijd dus zeer tevreden

Prima en snel!

Mijn ervaring is goed. Leuke skimboards voor een goede prijs.

Dag Michèle, Dank voor je review en fijn om te lezen dat je blij bent met je bestelling! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Fijn om het artikel zo snel geleverd te krijgen; terwijl ik rekening hield met de drukte voor sinterklaas.

Incomplete levering en duurder via Bol.com

Helaas maar één zwemband ontvangen terwijl er twee zijn besteld, zorgt dan ook voor één zuur gezicht. Blijkt het product ook nog eens duurder te zijn bij Bol.com dan bij de directe webwinkel van Summertoys. Nu op pad om ergens ver buiten mijn woonplaats alsnog twee zwembanden te halen omdat het buiten het zomerseizoen is, is er bijna geen speelgoedwinkel te vinden met voorraad.

Beste Marinus, Nogmaals, zoals ook telefonisch besproken, betreuren wij het eveneens dat je maar één in plaats van de bestelde twee zwembanden ontvangen hebt. Dat bij ons fout gegaan waarvoor dan ook nogmaals onze excuses daarvoor. We hebben samen gekeken of we de tweede zwemband alsnog zo snel mogelijk bij jou konden krijgen, maar dat was helaas niet meer mogelijk voor jou. Desalniettemin: als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Goede info. correcte en vlotte bestelling Kubb-spel

Ik heb even gebeld of ik de juiste versie van het Kubb-spel bestelde. Vriendelijk en duidelijk antwoord en vervolgens een vlotte bestelling. Ik ben helemaal tevreden.

Beste Ada, Dank voor je review en bestelling. Fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent! Met vriendelijke groeten, Summertoys

Webshop met menselijke service

Leuk Future-stepje besteld met knipperlicht wieltjes. Snel en goed verpakt bezorgd. Helaas deed van een van de wieltjes de lichtjes niet goed. Even een mailtje gestuurd en direct vriendelijk antwoord terug dat het geruild kon worden. Langs gereden in Dronten en hele aardige dame hielp ons. De nieuwe step stond al klaar bij de balie. Zo omgeruild en Opa kon op tijd op de verjaardag de blits maken. Fijn bedrijf met fijne mensen.

Zeer plezierige ervaring

Het bestel proces is zeer eenvoudig, de verzending was precies volgens de timing, het produkt voldoet aan de verwachting

Prima, snel en niet duur

Niet goed.

Ik bestel twee ballen met doormeter 40. Ik krijg twee ballen van doormeter 29 waar ik niks mee kan aanvangen. Dus geld weggegooid. Helaas.

Beste Kox, Wat vervelend om te horen dat je ontvangen bestelling niet helemaal naar wens is. Neem alsjeblieft contact met ons op via [email protected]. Vermeld daarbij alsjeblieft je bestelnummer zodat we met je mee kunnen kijken waar het fout gegaan is én het oplossen uiteraard. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Mooi aanbod en fijn contact

Uitbreid assortiment, na ontvangst van de parasol bleek deze niet goed te werken. Contact gezocht en snel en zeer vriendelijk naar een oplossing gezocht. Bij onze volgende zomer bestelling weer Summertoys.

Snelle verzending en speelgoed voor een leuk prijsje.

Snelle en correcte bezorging!

Makkelijk te vinden via internet en keuze genoeg. Volgende dag al in huis!

Verjaardag gehad en kindjes heerlijk gespeeld in grote bad !

Super mooi bad voor mijn kleinkinderen !

Dag Roma, Super, fijn om te horen! Veel plezier met je zwembadje. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Zeer klantvriendelijk

Mijn pakket was niet aangekomen en toen ik daar over mailde, reageerde ze nog binnen een halve dag. Tot een fijne oplossing gekomen en het contact was zeer prettig!

Top geregeld!

Duidelijke updates van de status van de bestelling, prima verzendtijd en goede kwaliteit speelgoed! Tip: een beschrijving toevoegen. Een skippybal opblazen is blijkbaar moeilijker dan gedacht :) (tot dat we doorhadden hoe het "stopje" werkte)

kwaliteit en levering

gevraagde artikels snel ontvangen. De parasols zijn van uitstekende kwaliteit.

Goede service en snelle levering.

Over Summertoys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!