Snelle bezorging.

Goede ervaring.

Heel correct en supervlugge levering

Zeet stevig verpact en heel vlugge levering

Goed snel correct

Dubbel verkeerd bezorgd

Helaas tot tweemaal toe het verkeerde artikel geleverd. Na een telefoontje goed geholpen en het juiste artikel mogen ontvangen.

Op tijd zoals afgesproken, snelle levering.

Goede service, goed product, correcte prijs

De service en levering waren goed en snel. Het product is zeer goed, de prijs zeer scherp.

Verkeerde kleur

Expres roze besteld, voor op vakantie. Maar dan bruin geleverd krijgen, jammer!

Product netjes maar niet volgens afspraak

Andere print bezorgd dan besteld (orka print besteld, haai bezorgd), niet bezorgd op de datum zoals op internet aangegeven. Product ziet er verder netjes uit.

Hoi Annemieke, Dank voor je recensie. Minder fijn om te horen dat de verkeerde print bij jou bezorgd is en dat de levering een (werk)dag vertraging opgelopen heeft waarvoor onze excuses! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, stuur dan alsjeblieft een mail naar [email protected] zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Een echt aanrader!

Ruime keuze Prima kwaliteit Correcte prijs Snelle levering Een nieuwe tevreden klant :-)

Hi Dieter, Dank voor je recensie, altijd fijn om te horen! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Prima step voor een nette prijs!

Wij hebben een step gekocht voor onze 7 jarige zoon, zodat hij op vakantie zich snel kan voortbewegen. Een step met 20cm. wielen ipv. een stuntstep bieden ze aan, terwijl veel dit niet hebben. Deze kan je ook gemakkelijk inklappen. Prijs prima, aanbod prima, bezorging en verwerking prima. Step zelf, witte 'Nord style', is al meerdere malen gebruikt en is top.

Snelle levering, prima prijs kwaliteit verhouding.

Mooie strandlakens

Lastminute toch nog strandlakens besteld, ze waren supersnel bezorgd en de kwaliteit is top!!!!

Behulpzaam

Ik kreeg 2 strandlakens aan, toen deze waren aangekomen was 1 beschadigd en 1 ervan had een fabrieksfout. Hiervoor had ik een mail gestuurd en dezelfde dag nog hebben ze er nieuwe gestuurd.

Snelle levering, goed product

Snelle levering en goed product.

3 banden perfect, 2 helaas binnen een dag kapot

Aantal producten helaas van slechte kwaliteit en direct kapot.

Topvakantie!

Waterglijbaan gekocht, net voor we op vakantie vertrokken. Gelukkig super snel geleverd. We beleefde hier heeeel veel plezier aan. Goede kwaliteit.

Genept

Was in de veronderstelling dat de waterpistolen op druk gebracht konden worden en op commando konden schieten. Was niet het geval. Ondanks het misleidende plaatje en de tekst. Verder heeft de website me al 4x om een review gevraagd in 6 dagen.

Snel verzonden

Mooie parasol ben er blij mee

Top kwaliteit!

Heel goede communicatie. Snelle levering! Toffe producten!

Snel

De bestelling 's avonds geplaatst en 2 dagen later was het pakket al geleverd. Netjes verpakt en precies wat we nodig hadden

Leuke producten, goede prijzen en zeer goede service.

Cadeaus gekocht voor jarige, ongelukje gebeurd met opblazen van skippybal maar na mailcontact en uitleg een nieuwe ontvangen, erg fijne communicatie en service. Dank daarvoor.

Wat een vlotte service

Transparant, goedkoper dan in de winkels zelf, snelle bezorging en veilig verpakt. Kwaliteitsvol.

Snelle levering en makkelijk achteraf betalen is geen probleem

Mooie site alles goed duidelijk. Snelle levering van je product en achteraf betalen is geen probleem.

Vlot en duidelijk

Besteld en meteen n mailtje, vervlogens werd ikmsteeds op de hoogte gehpuden van wanneer mn product opgestuurd werd. Prima en netjes!

Luchtbedje snel geleverd

Pioniersweg 60 8251KN Dronten

06 21 39 40 47

Over Summertoys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!