Top kwaliteit!

Heel goede communicatie. Snelle levering! Toffe producten!

Snel

De bestelling 's avonds geplaatst en 2 dagen later was het pakket al geleverd. Netjes verpakt en precies wat we nodig hadden

Leuke producten, goede prijzen en zeer goede service.

Cadeaus gekocht voor jarige, ongelukje gebeurd met opblazen van skippybal maar na mailcontact en uitleg een nieuwe ontvangen, erg fijne communicatie en service. Dank daarvoor.

Wat een vlotte service

Transparant, goedkoper dan in de winkels zelf, snelle bezorging en veilig verpakt. Kwaliteitsvol.

Snelle levering en makkelijk achteraf betalen is geen probleem

Mooie site alles goed duidelijk. Snelle levering van je product en achteraf betalen is geen probleem.

Vlot en duidelijk

Besteld en meteen n mailtje, vervlogens werd ikmsteeds op de hoogte gehpuden van wanneer mn product opgestuurd werd. Prima en netjes!

Luchtbedje snel geleverd

Makkelijk en snelle levering

Allés was goed

Snelle levering en mooie prijzen

Snel geleverd, goede prijs voor de artikelen

Super zwembadje

Mooi badje snel ontvangen en goede prijs

Snel en goede service

Vorige week een bestelling gedaan en dese met met een dag of 2 binnen! Super

Gewoon zoals het hoort!

Artikelen als verwacht en omschreven. Tijdig geleverd en zonder problemen. Laat de zomer maar komen!

Goed en snelle levering

Goede en snelle service

Prima zwembad voor dat geld!

Prima zwembad!

Prima ervaring, snel online kunnen bestellen en betalen. En kreeg direct een bevestiging toegestuurd per mail. Levering was ook prima en volgens afspraak.

Ons nieuwe zwembadtrapje werd snel geleverd en we werden via de mail goed op de hoogte gehouden. Daarnaast was het trapje bij jullie €11,- goedkoper als bij de concurrent....dus wij komen hier zeker nog een keer terug

Kwaliteit

De handdoek die ik kocht was van erg goede kwaliteit. Als je de verzendkosten niet meerekent was ie behoorlijk goedkoop.

Snelle levering, kwaliteit prima

Altijd spannend, bestellen bij een website die je niet kent! Fijn dat we als nieuwe klant 5 euro korting kregen en dat de levering snel ter plaatse was. We hebben het strandzeil nog niet kunnen uittesten aan zee, maar een eerste checkup lijkt alvast veelbelovend.

afspraak nagekomen :-)

van bestelling tot levering liep alles vlot en correct

Zeer netjes en snel

Besteld en snel geleverd . Geen poespas

Snelle levering, goede kwaliteit, en betaalbaar.

Snel, correct. Top

Alles heel vlug en correct

Zwembad goed afdekzeil te klein slechte service

Zwembad is prima afdekzeil wat erbij hoort veel te klein maar behulpzaam zijn ze niet. Ze ontkennen het en komen met plastic zeil dat in de zon nog kan uitrekken uhhh oke plastic wat rekt???!

Dag Vliet, Dank voor je review. Jammer om te horen dat je ons niet als behulpzaam ervaart, als je met een probleem zit wil ik je graag vragen om even een mail te sturen naar [email protected] zodat we je kunnen helpen waar nodig. Een afdekzeil hoort inderdaad strak om je zwembad heen te zitten om zo te kunnen garanderen dat die goed vuilafstotend is. Tevens klopt het inderdaad dat wanneer je het afdekzeil in de zon legt het uitrekt waardoor die er net wat makkelijker overheen gaat. Tot slot nog een tip: zorg dat je zwembad altijd waterpas staat zodat het zeil er overheen past! Aarzel niet om ons nog een berichtje te sturen als we je mogelijk ergens nog mee kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Summertoys

Nette snelle service en levering en naar verwachting

Pioniersweg 60

8251KN Dronten

06 21 39 40 47

Over Summertoys

Bij Summertoys houden we van de zomer! Wij zijn gespecialiseerd in opblaasartikelen, zwembaden, vliegers, buitenspellen en nog veel meer! Altijd de nieuwste opblaasartikelen van Intex en Bestway. Ben jij op zoek naar een onvergetelijke zomer, bezoek dan onze website https://summertoys.nl/ We make your summer great!