De geur heerlijk, meedenken in oplossingen slecht.

Ik had een bestelling geplaatst met kortingscode, gratis bij mijn bestelling zou ik een doos met 10 speciale geuren krijgen. Omdat dit weleens mis gegaan is met andere bestellingen, en ik dus ervaring had (niet bij deze winkel overigens) had ik er een screenshot (winkelwagen) van gemaakt en meteen betaald. Ik kreeg mijn order enkele dagen later binnen maar helaas toch zonder de doos met 10 speciale geuren. Daarover een e-mail gestuurd, hierop gaven ze aan “ Helaas moet ik u teleurstellen, u heeft de free gift niet toegevoegd aan uw bestelling. Mijn collega’s hebben dit voor u nagekeken, zie uw bestelling”. Echter zie je de free gift op mijn screenshot heel duidelijk staan, ik haal een gratis artikel natuurlijk niet vrijwillig uit mijn winkelwagen, ook meteen betaald dus aan mijn kant kan het niet misgegaan zijn lijkt me. Nog een telefoontje eraan gewaagd maar het mocht niet baten. Er was niets mogelijk, nasturen ook niet. Hierop gaf ik aan dat ik dan de hele order retour wil sturen, en hem opnieuw ga bestellen, echter is het terug sturen naar Italië voor mijn eigen kosten en prijzig. Ik vind het jammer dat voor een trouwe klant, ik heb er al veel orders gedaan, ze niet de extra moeite nemen dit goed op te lossen. Ik ben zeer tevreden met de geur, maar door dit soort acties binden ze geen klanten aan zich.

Schoonmaken is leuk! En de was ruikt heerlijk!

Schoonmaken met de heerlijke schoonmaak producten van il bucato di adele maken het werken zoveel leuker!! Alles lekker schoon, met een heerlijke geur!! De wasparfums voor de was ook een echte aanrader!! Ben zo blij met jullie! Kan niet meer zonder.

Fijn

Je was ruikt heerlijk! Ik vind de communicatie erg fijn!

Heerlijke wasparfum

Een klein druppeltje is maar nodig , een tip zou zijn om er een spuitje bij te leveren want soms komt er te veel uit

Ik ben zeer tevreden

Super fijn spul! Kan niet meer zonder!!

Heerlijk

Ik ben erg blij met de wasparfum Mn was ruikt heerlijk!!

Ruikt lekker

Het ruikt heerlijk. Ik gebruik zelf iets minder dan wordt aangegeven. Wel oppassen met knoeien want het bijt in de verf op houtwerk.

Goede service. , goede producten

Zowel de schoonmaakmiddelen als de wasparfum zijn heerlijk . De was en het huis ruiken heerlijk

Top zeer snel

Proficiat die geur is super

Spijtig wel een bestelling van drie flacons gedaan,een was er voor de helft leeg gelopen was niet perfect afgesloten.

In één woord: geweldig!!

Ik word helemaal gelukkig van de heerlijke, zachte geur van fris wasgoed die in mijn huis hangt…!

Heerlijke subtiele geur

Besteld en de volgende dag al in huis. Super! Wasgoed ruikt heerlijk fris. Hele huis ruikt ernaar. Blijft lang hangen. De voorgeschreven dosering (2 a3 dopjes) is echter teveel. Ik gebruik 1 klein dopje wasparfum. ( dopje vd fles) en nu al super goed te ruiken. Ik weet nu al dat ik het blijf gebruiken!!

super goed

sedert ik het ken gebruik ik het permanent omdat de was zo lekker ruikt

fel overprijst artikel

sommige van de geuren zijn lekker de meesten hebben een onaangename bij geur kwestie van smaak zeker ,maar t feit blijft 20 € voor die kleine flesjes is fel over prijst ik kocht ook de wasverzachter en wasmiddel die stonken ronduit de wasverzachter stinkt ook maar verzacht wel goed ,jammer ik kocht dit op aanraden

Goed product, snelle bezorging.

Heerlijke geuren snelle levering

Ben al een tijd klant en is een aanrader, uw was blijft een ganse dag fris ruiken

Altijd heerlijk geurende kleding

Ik krijg altijd complimenten dat mijn kleding zo lekker ruikt. Je heb niet eens parfum nodig

Heerlijke geur.

Als ik thuis kom en er heeft een was gedraaid met de geur Puur Wit (Bianco Puro) dan ruikt het hele huis heerlijk! Het is een frisse cosy geur.

De geuren zijn heerlijk. Ylang Ylang is mijn favorite

Ik heb ook andere geprobeerd maar de geuren blijven niet lang hangen en deze geuren van Bucato Di Adele wel. Heerlijk! Ik had het in een tuincentrum in Osdorp gekocht maar ik kom uit heerhugowaard. Het wasi nu zonder verzendkosten dus dat is een meevaller en heb ik online besteld.

Heerlijke geuren

Blijft heel lang lekker fris ruiken.

Na mijn keuze is het product zorgvuldig en snel geleverd