Heerlijk

Heerlijke wasparfum. Nooit meer wasverzachter of korrels voor mij.

Kleding blijft lang lekker ruiken, zelfs na 3 maanden in kast gelegen. Zou wel wat meer variatie in pakketten willen zien.

Snelle correcte afhandeling

Snelle correcte afhandeling.

Geweldig geurtje ..

Heerlijk frisse geurtje uit kleerkast of handdoeken..blijf ie langer nog steeds...andere wasmiddel gauw snel weg geurtje ..

Heb een zeer gevoelige huid en hiermee totaal geen last buiten dat me was heerlijk ruikt zacht is en minder statisch uit de droger ruikt me huis ook nog eens lekker

Geweldig en heerlijke geuren

Mijn was ruikt nu altijd heerlijk heb 3 verschillende geuren die ik afwissel gebruik geen wasverzachter meer is niet meer nodig.

Prima product

Heel fijne geurtjes.

perfecte levering

Sneller levering

Goede spullen. De was ruikt heerlijk!

Snelle en correcte levering

Fijne site, heerlijke wasparfum en snelle levering!

Super lekkere geuren en goede service

Alles top!

Hij stinkt

Hij stinkt!

Fantastisch.

Prachtig product. Mijn was reukt heerlijk.

Ruikt heerlijk Blijft lang op de kleren ruiken

Snelle levering! En echt top producten, ik ben super tevreden.

Heerlijk

Ons hele huis ruikt heerlijk als ik de was uit de machine haal.

Geweldige service

Ik had wat anders ontvangen dan besteld. Maar kon het tich gebruiken. Meteen gebeld, heel keurig en correct te woord gestaan. en het goede besteld en dag erna ontvangen met extra testers erbij voor het ongemak.

fijn product en bezorging was netjes verpakt en bezorgd

Ik gebuik de was parfum ik heb eerst het pakketje gekocht met allerlei verschillende geuren. En daar heb ik een selectie gemaakt en daar sfeer ik bij. Ik zou het iedereen aanraden.

Heerlijk

Een verwennerij voor je wasgoed. Ruikt lekker en blijft lang aanwezig

Super produkt, had ik eerder moeten gebruiken

Superrrrrr, de was ruikt heerlijk en ik zou niet meer anders willen. Huis ruikt er ook heerlijk na, toppie.

Snel geleverd, zeee tevreden. Nu besteld met de actie gratis leveren. Vind de verzendkosten normaal wel erg hoog, dat vind ik een nadeel.

Hele fijne geuren wasparfum en snel geleverd

Hele fijne geuren wasparfum en snel geleverd

Top producten en perfecte levering

Top producten en perfecte levering

Ik gebruik het met iedere was wat wel jammer is is dat je voorzichtig moet zijn in het gebruik dat je niet knoeit omdat het je kunststof aantast .Ik heb zelfs de vloer reiniger en de spray alleen mis ik nog de allesreiniger in een fles die je in het water kan doen om diverse dingen net nat af te doen . Ook de geur stokjes heeeeerlijk ik ben fannn