In deze coronatijd toch een snelle levering, geweldig

Service is uitstekend

Een bedrijf die zich houdt aan leveringstijden en waar goed mee valt te communiceren. De producten zijn van uitmuntende kwaliteit!

Top!!!

Ruikt super lekker, doet wat het beloofd! PS: de wasverzachter is alsook een aanrader!

Super ruikt lekker

Heerlijk snelle levering

Goede service, kwaliteit top!

Goede service, bij aankomst pakket als verrassing een paar leuke samples ingesloten. Als ik een puntje van kritiek zou moeten geven dan is het enkel dat het even zoeken is naar de Nederlandse vertaling. Maar dat drukt zeker de topkwaliteit niet!

Goede leuke produkten , snel in huis

Goede leuke produkten , lekte geurtjes en snel in huis :-)

Heerlijk geurende handdoeken

Ben dol op wasverzachter. Als de was maar lekker ruikt. Nu met wasparfum ruikt t nog lekkerder. Wanneer ik wasparfum gebruik en ophang, ruikt het hele huis heerlijk.

Snelle levering , mooi product

Bij bestelling van dekbed lekkere proefjes ontvangen , naar aanleiding daarvan bestelling geplaatst

Heerlijke geur en een fris gevoel top

Gebruik de was parfum al een tijdje en het is heerlijk en niet de nadelen van een wasverzachter

Heerlijk geurende was

Fijn product makkelijk in gebruik, en een heerlijk geurende was.

Lekker maar niet zacht

Ik vind de wasparfums allemaal lekker ruiken maar wat ik erg jammer vind is dat de was er niet zacht van wordt zoals bij een wasverzachter

Fantastisch!!

Het is een feestje om te wassen!!

zeer goed

zeer goed

De geurtjes zijn zalig

Super snelle levering heerlijk product

Overheerlijke wasparfum

Alles correct geleverd

Alles correct verpakt en snel geleverd.

Super tevreden

Nadat ik contact had opgenomen met de firma, heb ik vrijwel onmiddellijk antwoord gekregen betreffende de levering. De producten zijn een dag of 2 later dan voorzien aangekomen.

Wel tot 2 weken een geurend dekbed

Wat een heerlijke geuren. Intens en verrassend lange geur sensatie. Voeg naar eigen gelang en dopje meer toe of minder. Alles ruikt naar de parfum. Echt een aanrader!

Aanrader !!!

Heb het proefpakket besteld. De was gedaan met erbij de geur van de bianco puro . Zalige geur komt me in de hall tegemoet wanneer de was te drogen hangt. De andere geuren nog niet gebruikt ( enkel aan het dopje geroken en die geuren ook veelbelovend ) Top service met de extraatjes erbij en super vlotte levering ondanks de drukte in deze coronatijd !

Superspul

Ooit via Bol op wasparfum gestuit , gelijk geprobeerd. Na de was , was ik helemaal óm... nooit meer iets anders in mijn was !!!

geweldige producten

Supersnel geleverd. Geweldige producten. De geuren zijn helemaal super, allemaal.

Kan niet anders dan zeer tevreden zijn!!!

Service is perfect! Duidelijke website en duidelijke informatie over de bestelling. Inmiddels een aantal geuren gebruikt en ze zijn allemaal heerlijk. Een lekker goedje om bij het wasgoed te gooien :-)

Ik had in een weekend een bestelling gedaan. Maar ik had geen mail ontvangen. Na 4 dagen contact gezocht. En ze hadden meer dat problemen. Ze gingen er gelijk achteraan en gelukkig voor hen is het nu opgelost. Bestelling ontvangen en Ik was aangenaam verrast met het presentje wat er bijgesloten was.

Snelle bediening

goede geur