Altijd heerlijk ruikende was!

Ik gebruik niets anders meer. Deze wasparfum blijf je ruiken en ook heel je huis ruikt er naar als je de was hebt opgehangen. Heerlijk! Ik wil echt niet anders meer.

Snelle levering alles duidelijk

Ooit een test setje ontvangen sindsdien verslaafd aan de lichtjes zowel in de waskamer, als in de kast .. favoriete luchtjes die bestel ik in het groot ..

Heerlijk wasparfum Zou fijn zijn als het in een winkel verkopen in of rond Tilburg

Correcte en snelle levering

Erg fijne service

Als er iets niet naar het zin is word dit opgelost erg fijne mensen.

super geuren

Ik gebruik alles voor mijn was het hele huis ruikt gewoon lekker mee

Geweldig wasparfum

Deze al even in gebruik, verschillende geuren al gehad, en vind ze allen even lekker ruiken, moeilijk om te kiezen. Ik doe een watteschijfje met wasparfum in mijn stofzuigerszak en zo ruikt heel het huis lekker bij het stofzuigen. Ook doe ik het in een sproeifles en vernevel het overal een beetje op en zo ook steeds lekkere geur. Hier nooit geen wasverzachter meer en steeds wasparfum met azijn in wasverzachterbakje en zo ruikt de was ook heerlijk.

Overweldigend

Onlangs moest onze zoon een voetbalmatch spelen , na de match kwamen de spelers het plein af bezweet en niet meer zo fris ruikend … behalve onze zoon! Schoondochter had de voetbaltenue met wasparfum gewassen en zelfs na de intense match rook het nog overheerlijk!! Zo leerde ik jullie wasparfums kennen

Heerlijke geuren

Heerlijke geuren eerst het pakket gekocht met de proef geuren. Zo min favoriete geur gevonden. Was ruikt heerlijk

Heerlijk boeket aan geurtjes!

Aanvankelijk leerde ik het wasparfum kennen via een gratis staaltje... Muschio Bianco... wat een verslavend heerlijke geur was me dat zeg! Dus heb ik inmiddels mijn 1e bestelling geplaatst... het pakket met alle geurtjes ter kennismaking en 0,5 l van mijn - nu al - favoriete Muschio Bianco! Eveneens een schoonmaakproduct besteld, maar nog niet gebruikt... maar het ruikt veelbelovend! :)

correcte levering

Top produkt

Zalige geuren

Zalige geuren

was eerste keer

Heel goed verpakt en snel bezorgd

Heerlijke geur!

Ik gebruik maar 10 ml ipv de aanbevolen 20 ml de geur is heerlijk!!

Snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering, geen verzendkosten naar België, leuk verpakt met iets extra.

Snelle levering en heerlijk product

Minpuntjes: Duur en te grote verpakking voor paar flesjes (niet milieuvriendelijk)

Snelle levering heerlijke geuren goede service!!!

De kadodoos ontvangen wat een heerlijke geuren

Zalig

Onze was en huis ruiken heerlijk!!

Ruiktzoooooolekker

Echt heel mijn huis ruikt zooooo lekker

Mijn was ruikt super goed

Mijn was ruikt heel lekker en de geur blijft ook lang hangen.

Niet teveel, paar druppels en je hele huis ruikt heerlijk!

Want teveel is te intens. Het proefpakket California ruikt heerlijk.

Prachtig product, Speedy Gonzales levering!

Very good very fast l love the products and will use them again.

Het is meer dan TOP!!!

Goede klantenservice

Ik had een verkeerd product besteld en werd snel geholpen met mijn vragen.