Prijs kwaliteit is zeer oke

Het product is zeer snel geleverd .

Heerlijk geurende was

Iedereen zegt op mijn werk wat ruikt het hier lekker,dat ben jij,dus wat wil je nog meer!

Snelle service en heerlijke wasparfum geuren

Snel bezorgd en heerlijke wasparfum geuren. Enige minpunt, dat het best prijzig is

Ik gebruik de ylang versie en oh die ruikt zo zalig.. m’n kleding heeft een super lekkere geur sindsdien.. ik heb m’n ervaringen al gedeeld en er zijn nu nog mensen die er verzot op zijn..

Geweldig product

Super lekker mn was ruikt heerlijk. Echt aanrader

Ik kom mijn kortingscode niet activeren

Kortingscode kon niet worden geantiveerd

Top producten!

Onze was ruikt heerlijk! Ik ben fan!

Goed product

Verrukkelijk

Wat een heerlijk product. De geur blijft lang hangen. Het schoonmaakmiddel is ook perfekt, zelfs mijn man zegt wat ruikt het toch lekker.

Snelle levering! Top product

Ben verslaafd aan deze heerlijke wasparfum

Top service!

Naast dat de geur ‘Frisse was’ gewoon geweldig is, is er ook iets te zeggen over de service. Ze hadden mij een verkeerd product op gestuurd. I.p.v de multireiniger de vloerreiniger. Dus gebeld; ik benoemde dat ik het normaal niet erg zou vinden maar we pas een nieuwe vloer hebben en die er niet op kunnen gebruiken. Ze zei; weet je wat we doen; ik stuur je het juiste product op. Maak iemand anders blij met het ‘verkeerde’ product. Dan hebben wij maar extra kosten, als onze klanten maar tevreden zijn. Top!

Een verwennerij voor het reukvermogen

Een verwennerij voor het reukvermogen.

Ik had nooit van die wasparfum geprobeerd

Ik had ooit van die wasparfum gehoord op de televisie maar zelf nooit geprobeerd. En vanuit mijn werk komt een medewerkster aan en had ik ze gewoon gevraagd wat gebruikt ze. En zo had ze me verteld en ja hoor ben ik gelijk gaan Zoeken wat voor een was. Maar natuurlijk wist ik niet. En ik dacht oké dan ga ik maar die pakketje bestellen met die meerderen geuren om achterhalen welke geur het was. En zo ben ik achter gekomen. Ik ben heel blij mee. Nu wil ik die geur in grotere fles bestellen.

Kan echt geen enkel merk tegenop!

De geur van de wasverzachters van Il Bucato Di Adele zijn echt overweldigend lekker. Mijn hele appartement ruikt naar deze geur wanneer ik ermee gewassen heb. Het is niet goedkoop maar het geld absoluut waard!

Zeer goede service

Ik kon zelf een dag aanduiden om het pakket te laten leveren. De producten werden mooi verpakt en zijn van zeer goede kwaliteit. Je hebt zeer weinig nodig om toch een fijne geur te hebben.

Ruikt en blijft ruiken.

Geen negatieve punten. Zou alleen misschien een betere doseer methode willen hebben! Zodat je precies kunt zien hoeveel je doseert. Dopje is onhandig.

Ik wilde eerst weten met welke vervoerder ze werken en ik kreeg ook meteen antwoord. Toen ben ik besteld en het was heel snel binnen. Het ruikt heeeeeeel lekker

Heerlijke geuren

Alle geuren zijn heerlijk, je gebruikt maar een klein beetje waardoor je lang met een fles doet. Zodra je was uit de machine komt, ruikt je hele huis lekker. En de geur blijft lang hangen. Heerlijk voor je dekbedden. Ik gebruik het ook op de stofzuigerzak paar druppels, en je huis ruikt lekker fris na het stofzuigen. Wassen is echt een feestje nu met al die overheerlijke geuren.

Mooi product en snelle levering.

Eerst een proef zakje gehad bij het plaatselijke tuincentrum. Toen we deze wilde kopen helaas niet op voorraad. Een ander geurtje gekocht in een klein flesje. Als de was hangt te drogen ruikt de hele bovenverdieping heerlijk. Helaas was van deze geur ook de grote fles niet op voorraad. Op internet gezocht waar het verder te koop was. Bij di Adèle rechtstreeks besteld. Aangemeld voor de nieuwsbrief en daardoor nog 10% korting op onze bestelling van drie grote flessen. Snelle levering!

Heerlijk geurend

Lang houdende geur fijne geuren en mooi product

Snelle levering en heerlijke geuren.

Heerlijke geuren

Heerlijke geuren en snelle levering

Ik wordt echt gelukkig van deze wasgeuren

De wasparfum werden snel en goed verpakt geleverd Deze wasgoed snuffelaar kan weer heel wat maanden genieten, van heerlijk geurend wasgoed

Héérlijk

Altijd netjes snel verzonden als je dus voor 14;00 besteld. Dit keer een sample erbij ontvangen en dat is helemaal uitnodigend om andere ook te proberen. Al heel wat wasparfums gehad maar Il bucato di adele heeft toch wel de fijnste geuren!

Fantastisch!

Het was parfum heeft een heerlijke geur, zou alle dagen willen wassen

Ketelboetershoek 50 7328JE Apeldoorn

06 23 47 67 57