Mailtje factuurtje

Slecht geholpen. Voor elke mail betaal je de hoofdprijs, ook als daar 1 regel in staat. Heeft uiteindelijk niet geholpen met opstellen juridische tekst of advies geven op tekst van de wederpartij. Slecht bereikbaar, veel tijd verloren met nabellen. Wat ook weer geld kost. Kortom, veel betaald, zeer weinig voor terug gekregen.

******!

Ga nooit met deze mensen in zee. Ze sturen overal een rekening voor en ze doen helemaal niks voor je. Sterker nog de 'jurist' die mij zou moeten helpen ene ****** wist niet eens hoe hij de vergunning moest aanvragen. Deze mensen hebben totaal geen verstand van zaken *****!

Ik vind het vervelend om te horen dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. Ik zie in uw dossier dat uw jurist zijn werkzaamheden op een adequate manier en volgens het plan van aanpak dat hij samen met u is overeengekomen, verricht heeft. We hebben vervolgens het doel bereikt, namelijk een positief advies op het ingediende verzoek.

Goede en proffessioneel advies en ondersteuning

Zeer prettig contact en goede advisering en juiste juridische hulp.

goed advies, professioneel, snelle afhandeling.

IK ben heel tevreden over de werkwijze en deskundige aanpak.

goed geholpen

Ik ben goed geholpen door Omnius Juristen in het juridisch bijstaan tijdens mij ontslag

Zeer slecht en onproffesioneel juristenkantoor

In het begin lijkt alles prima te gaan, tot dat afhandeling en facturatie een rol gaan spelen. Geen advies bij inhoudelijke vragen als de zaak is afgerond, facturen sturen voor vragen en niet op de hoogte gehouden worden van kosten. Ook de google reviews spreken voor zich. Ontzettend slecht bedrijf.

Geachte heer, Fijn dat u de moeite heeft genomen ons feedback te geven over de behandeling van uw dossier. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling. Ik heb het dossier bekeken en ik moet constateren dat uw jurist u adequaat heeft geholpen bij uw kwestie, waarbij uw wensen gerealiseerd zijn. Ook nadat de overeenkomst door partijen was gesloten heeft uw jurist meerdere malen uw vragen beantwoord. Wat betreft de facturatie zie ik dat wij goede afspraken met u hebben gemaakt.

TOP!

De heer Van de Wiel en de heer Brouwer als waarnemer tijdens vakantie van de heer Van de Wiel zijn voor mij top! Begrijpen hun vak goed en denken met je mee. Na bestuderen van mijn lastige gevoelig zaak is het in zeer korte termijn gefixt en netjes afgesloten. ben zeer tevreden! Top heren!

Vakkundig en helder

Bij het online zoeken naar een juiste arbeidsjurist, vond ik Omnius. Ik ontving direct een bevestiging van mijn aanvraag. Binnen een uur werd ik gebeld waar het om ging. Vervolgens werd ik binnen een dag gecontacteerd door de advocaat. Ze is zeer vakkundig en had heldere uitleg. Hierdoor was ik in de gelegenheid om met mijn werkgever te schakelen en goede afspraken kunnen maken. Alle adviezen zijn door de werkgever opgevolgd.

Goed behandeld en goede communicatie

Tijdens het proces werd ik geholpen door corne. Ik vond dat hij goed met mij communiceerde van wat de volgende stappen waren en ik vond het fijn dat ik in de cc werd gezet bij mails die naar de “tegenstander” verstuurd werden. Ik heb een hele fijne ervaring gehad en voelde mij echt geholpen! Dankjulliewel

Goed deskundig advies

Ik ben op een professionele manier geholpen met mijn juridische kwestie.

Nils Brouwer zeer goede jurist bij Omnius, fijne communicatie en goede zorg. Ben heel blij met de uitkomst. Het heeft mij meer zekerheid gegeven voor in de toekomst! En zal zeer zeker iedereen die juridische hulp nodig heeft de Omnius Juristen (Nils) aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de fijne hulp. Het alle beste! Met vriendelijke groet, S

fantasties

Alles netjes geregeld , mooi afgehandeld, antwoord op alle vragen gekregen ,tot het uiterste alles mooi gedaan. Bedankt voor de hartelijke service en vriendelijkheid. Tip Top. Ook bedankt FNV.

Meedenkend, vriendelijk en professioneel

Wij werden vriendelijk geholpen en er werd de tijd genomen om ons goed te informeren. Het contact verliep vlot en voelde toegankelijk.

***!!!

Mijn man had vorig jaar contact met een zeer jonge jurist vanwege onrechtmatig, dan wel, onterecht ontslag wat wij aan wilde vechten. Mijn man gaf aan dat hij *** euro vergoeding kreeg van oud-werkgever voor juridisch gemaakte kosten. Zijn antwoord: 'Oh, maar daar komen wel wel aan en is voldoende'. Eerste factuur bedroeg *** euro??!!! ' hij was wel 6 uur bezig geweest met lezen van VOG 'welke mijn man had gekregen. Kosten zijn inmiddels opgedreven door Omnius naar bijna ***. Deze 'Jurist' ontkent dat hij toegezegd heeft dat de max lag bij ***.. Terwijl ik zelf bij het (telefoongesprek) aanwezig was, ik zat ernaast en telefoon stond op speaker! Deze jongen zou het goed doen bij een callcenter, maar als jurist.. *** van de eerste plank. Geven geen moer om mensen, alleen centen!!!!!!!!!!!

Dank voor uw reactie. Het is uiteraard erg vervelend om te lezen dat u en uw man ontevreden zijn over hoe uw zaak is behandeld. Ik heb uw dossier en de uren verantwoording van uw jurist bekeken. De jurist heeft op het verzoek van uw man de overeenkomst en alle relevante stukken bestudeerd, waarna de jurist zijn bevindingen met uw man heeft besproken. Deze werkzaamheden zijn conform de toezegging van de jurist binnen het budget verricht. Uw man heeft daarnaast de jurist verzocht om met de werkgever te corresponderen aangezien uw man ontevreden was over het aanbod van de werkgever. De jurist heeft bij iedere handeling de gemoeide kosten vooraf besproken en heeft geen handelingen verricht zonder het expliciete akkoord van uw man. Op het moment dat het akkoord binnen was heeft uw man het contact zonder enige aankondigen verbroken en geen facturen voldaan van de door hem opgedragen werkzaamheden. Omnius Juristen wil het beste voor haar klanten en betreurt dan ook de kwestie.

Ik ben goed en vlot geholpen

Er is goed meegedacht in mijn situatie Duidelijke en transparant Goed gecommuniceerd Vlotte afhandeling

Uitstekende begeleiding

Uitstekende begeleiding, ondersteuning, en afronding.

Hebben alles gedaan

Ik ben juist geholpen

Ik ben netjes gebeld, ik heb de spullen naar hem toegestuurd, hij heeft het gecontroleerd en het was allemaal prima. En het is was ook snel gecontroleerd.

Top, transparant, duidelijk, snel, helder!

Heb heel prettig contact gehad met Mr. Toirkens, heeft mij goed bijgestaan in mijn case met mijn voormalige werkgever. Hij was duidelijk en gaf een duidelijk eerlijk beeld! Goed gevoel aan overgehouden

Omnius, Mitchel, ontzorgt en daar is behoefte aan bij een complexe zaak als deze

Fijn als iemand met beknopte, vele en complexe info een duidelijk actie plan kan maken.

ik ben zeer tevreden met het goede resultaat.

ik ben goed geholpen.

Zeer goed geadviseerd, snel en adequaat

De heer Brouwer heeft gewerkt als een tijger

De heer Brouwer nam het werk over van een jurist of leerling jurist, die van de justitie 0,0 wist. Hij nam het gelukkig over en nam contact met mij op vanaf het eerste moment en heeft mij altijd netjes geïnformeerd over de gang van zaken en de tegenpartij en wel we zijn er op een vriendschappelijke manier uit gekomen, netjes gedaan en afgehandeld

Mijn ervaring was heel goed.

Mevr.de beer was altijd vriendelijk.zij gaf goede uitleg.ik was heel tevreden!

Deskundige juridische bijstand

Goede en duidelijke communicatie Optimale beschikbaarheid zelfs in de avonduren om zaken te bespreken. Nogmaals hartelijk dank voor de juridische bijstand

Over Omnius Juristen

Omnius Juristen is er voor particulieren en ondernemers die een combinatie van kwaliteit, service en helderheid wensen. De vernieuwende formule van Omnius is opgezet vanuit de overtuiging dat juridische dienstverlening beter en toegankelijker kan. Met uw juridische situatie als uitgangspunt.