Prettige meedenkend bedrijf .

Heel goede service. Eerlijke antwoorden en meedenkend in oplossingen. Zelfs een gezellige ervaring want ook humor ervaren. Buiten dat onze houten jaloezie hangt prachtig!

Goede kwaliteit en uitstekende service

Via Marasol mooie rolgordijnen en jaloezieen gekocht. Wij zijn bij Anna van Marasol terecht gekomen omdat zij, voor zover wij kon vinden, de enige partij was die geen probleem zag in schuine jaloezieen bij een raam hoger dan 3 meter. We hebben zelf de maten van de ramen opgenomen en de dag erna hadden wij al een (aantrekkelijke) offerte in de mail. Inmiddels hangen de jaloezieen en de rolgordijnen, de kwaliteit is super en het staat fantastisch! We hebben zelf ons huis gebouwd en kunnen wel zeggen dat er maar weinig bedrijven zijn die zo een goede service hebben als Maralsol. Mocht iemand raambekleding nodig hebben dan zal ik ze zeker adviseren!

Vriendelijk en duidelijk tijdens het contact

Besteld en volgens afspraak geleverd. Na zelf inmeten gecheckt of dit juist was gedaan, besteld en na levering probleemloos geplaatst.

Complete positieve ervaring

Duidelijke website, goede uitleg en ook de meet instructie was makkelijk en gebruiksvriendelijk. Het product werd in de afgesproken tijd geleverd en was compleet en goed afgewerkt. Plaatsing was zeer makkelijk. Ook de klantenservice was zeer vriendelijk en oplossingsgericht met snelle resolutie.

top!!!

Zeer aan te bevelen!!. Staaltjes snel geleverd, Vragen via email worden erg snel beantwoord. Duidelijke site en ook niet onbelangrijk; een prima prijs. Ook de communicatie over de levering is zeer prettig. Anna ( contactpersoon) is erg vriendelijk en professioneel. Het product zelf ( rolgordijn XXL) is van een goede kwaliteit, zelf ophangen was niet moeilijk. ( zit duidelijke instructies bij de levering) Ik kan het iedereen aanbevelen!!

goed product, goede communicatie.

We zijn erg tevreden. De communicatie is goed. Levering is duidelijk. Product is na verwachting. Kortom aan te bevelen.

Prima meedenkend bedrijf

Fijn dat een internet winkel je toch advies kan geven.

Top en snel geregeld

Ik kan het iedereen aanraden

Fantastische persoonlijke service

Al een tijdje was ik opzoek naar een partij die mijn raambekleding kan verzorgen. Ik kreeg meermaals te horen dat de maten waar ik naar opzoek ben niet mogelijk zijn. Wanneer ik contact op nam met Marasol werd ik direct serieus genomen. Ik sprak Anna over de telefoon en zij ging dit voor mij uitzoeken. Al snel wist Anna mij te vertellen dat het via haar wel mogelijk is. Zij heeft zich aan haar woord gehouden en nu enkele weken later heb ik prachtige semitransparent lamelle hangen van 316cm hoog.

Super vriendelijk,kleur klopt precies en hele goeie kwaliteiten paste perfect

Hele goeie service,had op de verkeerde manier de afmetingen doorgestuurd kreeg gelijk een mail en het geld was terug gestord Heel leuk mailcontact gehad toen en binnen korte tijd was de bestelling er Zeer vriendelijke bezorger belde netjes voor die tijd over hoelaat hij er ongeveer was en dat klopte ook Zou het iedereen aanraden om hier op maat je raamdecoratie te bestellen Super service super vriendelijke mensen helemaal top

Snelle levering, goede kwaliteit en prima zelf te monteren. Erg tevreden over onze nieuwe raambekleding.

Perfect geregeld

Marasol denkt goed mee, reageert snel. De bedieningszijde en opbergzijde van de verticale lamellen op hun advies gekozen blijkt de juiste keuze. Prettig dat ik samples toegestuurd kreeg op aanvraag, ik heb mijn keuze daardoor veranderd want op een beeldscherm ziet het er anders uit dan in de praktijk met daglicht en lamplicht. Het resultaat is perfect.

Goed advies en vlotte levering

Jaloezie op een grote terrasdeur zelf plaatsen is vooral een kwestie van goed inmeten. Met de vooraf toegestuurde clips kon ik de afmetingen precies bepalen. Binnen een kwartier was ik klaar met plaatsen. De levering door Verano verliep ook probleemloos. Daags tevoren een indicatie en op de dag zelf nog twee berichten en op de minuut nauwkeurig werd er aangebeld.

Prima kwaliteit

De kwaliteit van naterialen instructies en informatie is prima.

Ook goede nazorg!

We hadden al eerder jaloezieën besteld bij Marasol en zeer tevreden, ook over de service en de hulp van Anna. Dus een tweede aankoop gedaan. Nu hadden we na levering nog een vraag over de garantieregistratie. Anna heeft dat netjes en snel uitgezocht. Dus ook nu weer een 10.

Goede prijs kwaliteitverhouding, zeer tevreden.

Marasol via internet gevonden. Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Wordt goed gecommuniceerd over bestelling en alles volgens afspraak op tijd geleverd. Zeker aan te raden!

Hier o.a. Smart fit Plissé gordijnen gekocht na eerst kleurstalen aangevraagd te hebben. Reageert snel op verzoeken. Dit was bij andere bedrijven wel anders. Prima kwaliteit en advies. Eigenares denkt mee. Levering ook top. Op vooraf aangegeven datum. Kant en klaar frame en netjes verpakt. Zeer tevreden.