Hier o.a. Smart fit Plissé gordijnen gekocht na eerst kleurstalen aangevraagd te hebben. Reageert snel op verzoeken. Dit was bij andere bedrijven wel anders. Prima kwaliteit en advies. Eigenares denkt mee. Levering ook top. Op vooraf aangegeven datum. Kant en klaar frame en netjes verpakt. Zeer tevreden.

Snelle levering. Eeenvoudige montage. Uitstekende kwaliteit. Ziet er fantastisch uit!

Mooi product en goede ondersteuning

Prettig contact. Goed verpakt en duidelijke instructies. Het is wel goed meten om de juiste afmeting te bestellen. Neem hier dus de tijd voor. We hebben het gekocht met de verwachting dat het in de winter wat kou tegen houdt en in de zomer wat warmte. Het biedt ook privacy (afhankelijk natuurlijk van welk materiaal je kiest).

Ook de nazorg is goed!

Een tweede bestelling gedaan, omdat we gewoon erg tevreden waren. Ook deze jaloezie en de afhandeling van Marasol was wederom goed. Maar ook de nazorg (ik had nog wat vragen over garantie ed) werd snel en correct beantwoord. De service van dit bedrijf houdt dus niet op na betaling.

Uitstekende service en goede communicatie.

Hoi allemaal, Wij hebben honingraad plisse gordijnen in onze nieuwe dubbele beglazing gekocht in een smartfit systeem. Heel erg blij mee ! En 1 raam gewone plisee, omdat die iets te breed was, maar heel goed op maat en super mooi. En het isoleert ook nog. Ik zeg dubbel top !! Ik kan het iedereen aanraden. De communicatie ging snel als ik vragen had over de mail of telefoon. Bedankt marasol. Groetjes Bianca uit Spijkenisse.

Uitstekende service en goede communicatie.

Hoi allemaal, Wij hebben honingraad plisse gordijnen in onze nieuwe dubbele beglazing gekocht in een smartfit systeem. Heel erg blij mee ! En 1 raam gewone plisee, omdat die te breed was, maar heel goed op maat en super mooi. En het isoleert ook nog. Ik zeg dubbel top !! Ik kan het iedereen aanraden. De communicatie ging snel als ik vragen had over de mail of telefoon. Bedankt marasol. Groetjes Bianca uit Spijkenisse.