Uitstekende service en goede communicatie.

Hoi allemaal, Wij hebben honingraad plisse gordijnen in onze nieuwe dubbele beglazing gekocht in een smartfit systeem. Heel erg blij mee ! En 1 raam gewone plisee, omdat die te breed was, maar heel goed op maat en super mooi. En het isoleert ook nog. Ik zeg dubbel top !! Ik kan het iedereen aanraden. De communicatie ging snel als ik vragen had over de mail of telefoon. Bedankt marasol. Groetjes Bianca uit Spijkenisse.

Uitstekende service en goede communicatie.

Alles goed geregeld, kan er weinig anders van maken.

Alles goed geregeld, kan er weinig anders van maken.

Snelle reactie op mail met vragen. Eerlijke antwoorden gekregen. Bestelling makkelijk geplaatst. Advies helder. Aflevering van bestelling volgens afspraak. Kortom zo wil je geholpen worden!!!

Een prima product geleverd.

Na enige vertraging in de bezorging is het product prima. Marasol was goed bereikbaar per telefoon en eventuele vragen van mijn kant werden direkt beantwoord naar tevredenheid.

hele nette, aardige en snelle reactie en goede kwaliteit gordijnen

ik heb de bestelling van onze rolgordijnen bij Marasol als erg prettig ervaren. Ik vind hun website overzichtelijk en helder, incl het bestelproces via hun website. Het contact met Anna van Marasol kan ik niet anders omschrijven dan bijzonder klantvriendelijk. Anna heeft ons (terecht) gewezen op een fout bij de maten die we hadden doorverwezen en heeft dit kosteloos verwerkt. Ze reageert heel snel op mails en heeft ons goed op de hoogte gehouden van het verdere bestelproces. Ik raad Marasol zeker aan!

Goede service, topproduct!

Telefonisch contact gehad, betreffende de mogelijkheden. Prima advies over het betreffende systeem, en over het zelf inmeten. Geleverde product voldoet aan de verwachting en zeer tevreden.

Mooie raambekleding. En ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het proces. Ook de levering was naarwens Binnenkort Bestel ik hier weer.

Goede en duidelijke informatie

Klantvriendelijk en meedenkend. Extra ophangbeugels werden zonder probleem kosteloos bijgeleverd. Snelle levering.

Goede producten!

Prima verzorgd, en de communicatie is erg goed.

Perfecte service

Super netjes geholpen met opmeten en nog tips meegekregen. Zelf gemonteerd en hierdoor als vrouw ook makkelijk te monteren. Voor andere ramen een lokaal bedrijf gehad die geen frame kon maken in dit formaat, maar bij marisol kon dit wel. Dit raam dus weer opnieuw bekleed met een frame wat via marisol wel mogelijk was. Niet te vergeten dat ik vele euros voordeliger uitwas en de montage kon uitbesparen. Ik zal hier zeker weer bestellen bij de volgende verandering.

PVC lamellen

Vlotte afhandeling van deze bestelling. Product zoals besteld. Een aanrader ! Problemen worden altijd vlot opgelost !

Geweldige ervaring

Horizontale jaloezieën besteld voor draai/kiepraam waarbij niet geboord mocht worden. Meetinstructies opgevolgd en na een paar dagen werden de beide jaloezieën geleverd. Eenvoudig te monteren. Dik tevreden met het resultaat. Heel klein minpuntje, maar meer positief kritisch bedoeld: als ik jaloezieën bestel waarbij ik niet wil boren, moet het beugeltje voor het opwikkelen van de bediening ook op te hangen zijn zonder te hoeven boren.

Beste Ron, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt voor de terugkoppeling over de koordkikker. Ik ga deze tip doorgeven aan de fabrikant. Veel plezier met je jaloezieën. Vriendelijke groeten, Anna Biermans marasol.nl

Mooie lamellen en goede service

Onze lamellen Pasen perfect en zijn zeer degelijk. De mogelijkheid om het pakket zelf te komen ophalen werd heel hard geapprecieerd.

Uitstekend te woord gestaan en goed geadviseerd bij onze nieuwe elektrische jaloezieën

Bij de aanschaf van onze nieuwe jaloezieën had ik enkele vragen rondom de Brel motoren. Anna heeft mij uitstekend telefonisch te woord gestaan. De jaloezieën hangen nu en zien er geweldig uit. Een mooie aanwinst in onze woonkamer!

Goed advies, prettige communicatie, mooi product

Wij waren al een tijd op zoek naar een oplossing voor onze 'moeilijke ramen' op zolder (trapezium-vorm). Een buurman adviseerde Marasol en dat was een schot in de roos. Goed advies gekregen, handige meetinstructies en het bestellen ging makkelijk. Goed gecommuniceerd over de leverdatum en de levering vond ook daadwerkelijk op die datum plaats. Er ontbrak bij levering 1 onderdeel (een tuimelstang) en die is door Marasol direct nabesteld bij Verano. Wij zijn heel blij met het eindresultaat, de logeerzolder kan in gebruik genomen worden.

Uitstekende kwaliteit en goede service

Kwaliteits rolgordijnen met fijne bediening. Communicatie met Marasol was snel en werd op een goede manier afgehandeld.

Duidelijke website, goede kwaliteit, correcte en verzorgde aflevering door fabrikant Verano.

Onlangs voor diverse ramen, in verschillende leveringen, horizontale en verticale aluminium jaloezieën gekocht bij Marasol.nl van het merk Verano. In eerste instantie hebben wij via een andere leverancier kennisgemaakt met de kwaliteit van Verano, echter daar waren we circa 30% duurder uit dan bij Marasol.nl en werden de jaloezieën uiteindelijk door deze leverancier twee weken later geleverd als afgesproken. Marasol.nl heeft een duidelijke website en de gekocht aluminium jaloezieën in 50 en 70 mm waren keurig op maat gemaakt en van een goede en stevige kwaliteit, evenals de montage beugels en het meegeleverde montage materiaal. De levering via de fabrikant Verano werd correct en volgens eerder ontvangen bevestiging stipt uitgevoerd met een telefoontje vooraf van de chauffeur. Bij een volgende gelegenheid bestellen wij weer bij Marasol.nl

Service is prima. Ook reacties op mail uitstekend.

Service is prima. Ook reacties op mail

Heel tevreden

Erg blij met mijn 2 rolgordijnen. Ze houden de warmte buiten maar laten wel licht door. De gordijnen zijn van prachtige kwaliteit en de communicatie met Marasol ging soepel. Al met al dus super blij mee!

Mooi product

Via internet alles besteld, 2 plissé gordijnen. Maatvoering zoals op internet beschreven gebruikt. Klopte perfect. Staaljes van kleur vooraf besteld, kleur was prima. Montage heel gemakkelijk, klipjes op kozijn, cassette aanduwen en het zat erop! Heel tevreden ermee.

Snel, vakkundig en prettige communicatie.

Anna denkt met je mee en geeft vanuit haar vakkennis het juiste advies.

snelle, goede en correcte service.

Heb "perfect fit" raamdecoratie besteld maar had voor de bestelling nog een vraag. Snel contact kunnen leggen en vriendelijk antwoord gekregen. Snelle reactie en toezending van stalen en ruilen van steuntjes.

Heksenkruidlaan 24 5646AE Eindhoven