Mooi product

Via internet alles besteld, 2 plissé gordijnen. Maatvoering zoals op internet beschreven gebruikt. Klopte perfect. Staaljes van kleur vooraf besteld, kleur was prima. Montage heel gemakkelijk, klipjes op kozijn, cassette aanduwen en het zat erop! Heel tevreden ermee.

Snel, vakkundig en prettige communicatie.

Anna denkt met je mee en geeft vanuit haar vakkennis het juiste advies.

snelle, goede en correcte service.

Heb "perfect fit" raamdecoratie besteld maar had voor de bestelling nog een vraag. Snel contact kunnen leggen en vriendelijk antwoord gekregen. Snelle reactie en toezending van stalen en ruilen van steuntjes.

Super fijn!

Hele fijne samenwerking! Ik heb houten jaloezieën besteld. Voor het voorraam had ik er 3 besteld. Er werd zelfs even na gemaild met de vraag of ik dan 3 kooflijsten wilde of dat ze er 1 van zou maken. Wat natuurlijk veel mooier is. Maar je moet maar weten dat dat ook kan! Super fijne service hier!! Voor alles een oplossing.

Wederom: top!

Twee kleine jaloezieën besteld, en net als waanzinnig grote vorige keer: top geleverd en zelfs ook begeleidt in de aanschaf. Marasol wordt bedankt, klassebedrijf!

Prachtige producten, uitstekende service

Wij hebben via Marasol houten jaloezieën voor een puntraam (raam met twee schuine zijdes) gekocht. Anna heeft ons goed geadviseerd, reageert snel en is behulpzaam. De houten jaloezieen zijn prachtig! Inmeten was met de inmeetinstructie makkelijk en het monteren was nog makkelijker! Wij zijn erg tevreden over Marasol en met het product!

Heel mooi

Mooie houten jaloezieën, met twee personen te installeren. Goed op maat gemaakt. Helemaal tevreden.

100% tevreden klant

Bij Marasol via de website een isolerend plisségordijn besteld. Eerder al plissés bij een andere onderneming gekocht. Vanwege de grote afmetingen van het raam, vreesde ik dat de kosten wat al te gortig zouden worden. Dat viel alleszins mee, dus daarom toch besteld, ondanks de bestaande zonwering aan de buitenkant. Eerst leek top-down bottom-up wél mogelijk, ondanks de afmetingen. Maar na controle van de bestelling kreeg ik keurig netjes per e-mail bericht dat het toch niet ging. Op zich jammer, maar goede communicatie daarover. En mijn betaling werd gelijk teruggestort. Vervolgens gekozen voor een standaard bottom-up plissé. Deze werd slechts 2 dagen na de oorspronkelijk ingeschatte levertijd goed verpakt bij mij thuis afgeleverd. 4 dagen van tevoren kreeg ik van Marasol de definitieve leverdatum per e-mail te horen, en op de dag zelf werd ik ruim van tevoren door de chauffeur gebeld om de bezorgtijd door te geven. Zou ik niet thuis geweest zijn, dan had via Marasol een andere leverdatum afgesproken kunnen worden. Je zou willen dat dit soort service bij alle online-bestellingen mogelijk was! Ik heb geen gebruik gemaakt van online advies door Marasol, maar had door de goede en persoonlijke communicatie wél steeds het gevoel dat Marasol goede service levert. Iets dat je verwacht bij de fysieke vakhandel, maar dat niet vanzelfsprekend is bij iedere webshop. Bij Marasol gelukkig wel! Ook kreeg ik duidelijke meet- en montage-instructies, evenals informatie over reiniging en garantie. Daarom een 100% tevreden klant. O ja, het Verano product voldoet aan mijn verwachtingen.

Een website met menselijke contact en service.

Het komt haast niet meer voor, een online bestelling doen bij een webshop maar dan nog met echte mensen die voor je klaar staan. Bij Marasol heeft Anna ons naar alle tevredenheid wegwijs gemaakt in jaloezieënland. Navraag gedaan, oplossingen voorgesteld en uiteindelijk een mooi product geleverd. Een 10 met een griffel.

Goed meegedacht met oplossingen

Per e-mail Goed contact gehad over de bestelling en meegedacht over oplossingen en de levering duurde ook niet lang dus top .

Zo jammer

Bestel proces van jaloezieën verloopt redelijk goed. Bij bestellen wordt een levertijd van 14 dagen opgegeven. Echter bij bestellen blijkt de volgende dag de levertijd zomaar 22 werkdagen te zijn. Bij telefonisch hiernaar te informeren is het botte antwoord of dit eventueel iets vervroegd kan worden: nee. Erg jammer

Beste David, Wat jammer dat je zo ontevreden bent. Zoals aangegeven op de website (marasol.nl/levertijden) zijn de genoemde levertijden gemiddelden en een indicatie en zijn wij hierin afhankelijk van de (communicatie) van de fabrikant. Ik heb je bestelling er even bij gepakt en zie dat je jaloezieën in 19 werkdagen zijn geleverd. De feestdagen Hemelvaart en Pinksteren zaten tussen bestelling en levering. Verano doet er alles aan alle bestellingen zo snel als mogelijk te produceren en bij de consument af te leveren. Door de aanhoudende materiaalschaarste is het soms mogelijk dat onderdelen niet op voorraad zijn of niet tijdig bij de fabrikant worden geleverd voor productie. Omdat de jaloezieën speciaal op maat worden gemaakt, is het zonder alle onderdelen onmogelijk deze eerder te produceren en leveren. Daarom was het ook niet mogelijk jouw levering naar voren te halen. Ik heb helaas geen invloed op de voorraden, productie- en logistieke planning van Verano, als ik dat wel had was je bestelling uiteraard eerder geleverd. Met vriendelijke groet, Anna Biermans marasol.nl

Prima after-sale!

Eerst 'wat' geklungel mijnerzijds met het aangeschafte rolgordijn inzake de bedienings-ketting: prima opgelost door nieuwe instructies. Nu een (plastieke) begeleidings-element kaduuk (can happen): ook zonder enig probleem nagestuurd. Kortom, op Marasol kun je terugvallen.

Alles top van begin tot einde, super advies

Ik kan hier een heel lang verhaal schrijven, maar laat ik het maar simpel houden, perfect advies, perfecte begeleiding, en perfecte levering

Uitstekend!

2 smart fit jaloezieën besteld. Er wordt door Anna zeer goed meegedacht. Vragen via mail worden snel beantwoord. Levering was vlot: er wordt een tijdvak aangegeven en een half uur van te voren netjes gebeld. Fabrikant was 1 setje montage clips vergeten; deze werden door Marasol de dag erna snel alsnog geleverd. Montage van de smart fit is echt heel eenvoudig en de jaloezieën zitten prachtig strak op mijn schuifpui. Zeer blij mee. Volgende bestelling loopt!

Plisse op maat

Plisse op maat, op het raam geplaatst. Fijne en duidelijke communicatie. Ik zou hier weer bestellen in de toekomst.

De cliënt is koning

Prima service, goede en vriendelijke communicatie. Heeft me onderweg geholpen om alle problemen op te lossen. Als ik iets anders nodig heb zou ik het hier weer bestellen.

Goede, ervaren, snelle en persoonlijke service

Toen bleek dat de kwaliteit van de ladderband van onze jaloezie niet goed was en niet meer geleverd kon worden door de leverancier, heeft Anna ons snel en goed geholpen bij het advies voor een andere ladderband en heeft ze de betreffende stalen snel aan ons opgestuurd. Op ons verzoek kregen wij gratis zwarte koorduiteinden voor onze jaloezie geleverd. Ik zou Marasol dan ook van harte aanraden!

Alles weer keurig ontvangen

Na onze verhuizing ook nu weer de onze lamellen en rolgordijnen via Marasol besteld. Ook nu weer keurig geleverd. Bij vragen al tijd een snelle reactie en deskundig advies. Wij zijn heel tevreden en kunnen Marasol bij een ieder aanraden.

Geweldig feedback

Wanneer je een luxaflex of rolgordijn of wat dan ook wat je voor je ramen wilt, Zoek dan niet verder. Bij dit bedrijf word zo goed met je mee gedacht dat je hoedan ook tevreden bent met wat je bestelt hebt. Anna zal er alles aan doen om tot het eind alles tot een goed einde te brengen.

Telefonisch contact prettig en informatief.

Wederom kwaliteit

Snelle en correcte levering van een kwalitatief hoogstaand product. Bij een volgende bestelling zullen wij weer voor Marasol kiezen.

super!

ik had 3 plisségordijnen besteld voor aan mijn ramen. Ze werden in goede staat gemaakt door Verano en vlot geleverd (super vriendelijke chauffeur). Alles werkt perfect, goede kwaliteit, ik ben een zeer tevreden klant!

Top product

We hebben nieuwe jaloezieën voor keuken bij Marasol besteld. Ze zien er prachtig uit.

Goede onderneming!

Mooi product, goede service, afspraken worden nagekomen.

Perfect passend verduisterend rolgordijn voor onze dakkoepel, levering en service top!

Perfect passend op maat gemaakt verduisterend rolgordijn voor onze dakkoepel, levering en service top!

Heksenkruidlaan 24

5646AE Eindhoven