mooi diefstalvrij kastje

mooi product met topservice

goed advies en persoonlijke benadering. transport probleem prima opgelost!

Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen.Veel plezier met uw aankoop! Marta van team Rottner

Goed geregeld

klopt allemaal

Kluis is perfect,alleen de keilbouten werken niet zoals het moet.

Mooie kluis voor een mooie prijs.

Correcte snelle levering

Factuur na aanvraag ook correct ontvangen

Beste Danny, Bedankt voor uw feedback. Team Rottner

Zeer positief

Snelle en vlotte dienstverlening. Mails worden snel beantwoord en de bestelde goederen waren drie dagen later al geleverd.

Beste Frédérique, Hartelijk dank voor uw feedback. Veel plezier met uw aankoop! Team Rottner

Bestelling is vlot en correct verlopen

Beste Ronny, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet Marta van Team Rottner

Artikel voldoet volledig aan mijn wensen

Vlugge levering, prima service.

Beste Marcel, Hier doen we het voor! Bedankt voor uw review! Hartelijke groet, Marta van Team Rottner

Stevige mooie kluis

Na klacht over gebruik app openen kluis, toestel opgehaald Prima afgehandeld Nieuwe kluis besteld bij hun met numeriek slot

Beste Dirk, We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Rottner Tresor

Bestelling snel geleverd . Na telefonisch contact over levering zeer goed geholpen !

Wij zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Marta van Team Rottner Tresor

Nette levering, goede uitleg.

Toelichting op de kluis en gebruiik ervan was goed.

Beste Arnold, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet Marta van Team Rottner Tresor

extra goed verpakt en snel geleverd.

Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Marta van team Rottner Tresor

dringend retour Rekening: 052300105

ik heb al gemaild enkele dagen geleden, geen reactie chat op de site werkt niet telefonisch werkt niet dringend actie aub ivm het retourneren hiervan

Heel erg goed

Ziet er goed uit! De levering van GLS ging wel erg haperig.

Snel en vlot

M'n bestelling stond 2 dagen later al aan mijn deur, top service!

Goede service van Rottner

Goede service van Rottner. Problemen met transporteur GLS naar tevredenheid opgelost.

prima product en verzending. Kreeg op de dag van aankomst elk half uur dezelfde email van jullie. Heb dit aan jullie gemeld, maar er kwam geen enkel reactie van jullie kant.

PERFECT

bestellen en levering heel erg goed

Handleiding niet goed

Kluis op tijd ontvangen. Ziet er goed en degelijk uit. Voorgaande levering was goed. Probleem ontstond bij installatie omdat de handleiding niet klopt. Er wordt hierin meermaals naar een “ * “ verwezen dat op het toetsenbord niet voorkomt. Veel geprutst en tijd verspild en wacht nu op een nieuwe handleiding Jammer

Prima kwaliteit, prijs en service!

Vanaf de bestelling op de website tot aan de levering, dik tevreden! Op de website goede zoekmogelijkheden, overzichtelijk en duidelijke informatie. De kluis is prima en voldoet.

Snelle levering.

Snelle levering. En goede service. Ook veel keus in betaalmogelijkheden.

Geen

Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen, terwijl via mail staat dat het afgeleverd is.

Helaas is er wat misgegaan bij het transportbedrijf. Zodra dat bij ons bekend was hebben wij gelijk een nieuw product verzonden. Onze excuses voor het ongemak.

Net product.

Zeer goed verpakt en zeer net product. Ook levertijd was ook snel. Dus tevreden.

positief

Snelle levering. duidelijke communicatie