goede producten en snel geleverd

goede kwaliteit leuke prijs

• Welke vis vind jij het lekkerst? tong
  • Heb je nog tips? ga zo door

Balen!

Hoe kan het dat jullie nu stoppen met de online bestellingen? Ik was er zo blij mee en de porties waren groot genoeg! Nogmaals: flink balen. Jullie vis was altijd zo lekker! Ook de laatste bestelling was weer helemaal af! Door jullie zijn wij veel meer vis gaan eten, Toch wens ik jullie veel succes, maar mochten jullie weer online gaan, dan hoor ik dit graag, Met vriendelijke groet, Christine van Dinteren

• Welke vis vind jij het lekkerst? Alle vissoorten
  • Heb je nog tips? Weer online gaan

Altijd verse vis en goed verpakt.

Altijd met plezier aangekocht, en heerlijk gegeten. Jammer dat Freshly Fish stopt met verkoop en bezorging. Heb diverse vrienden jullie site aanbevolen en hebben daar ook gebruik van gemaakt.

• Welke vis vind jij het lekkerst? alle vis soorten
  • Heb je nog tips? geen tips

Kort en bondig: Prima Vis!

Een aantal keren via de webshop vis gekocht. Prima kwaliteit en goed verzorgde levering. Altijd keurig op tijd op de afgesproken tijd. Ook inspirerende recepten om smakelijke vismaaltijd te bereiden. Jammer dat de webshop gestopt is.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Zalm
  • Heb je nog tips? Zorg voor een nog milieu vriendelijker verpakking. Transport in 'vries' wagen, zoals bv de Eismann gebruikt, maakt folie en koelelementen overbodig.

heerlijk

Het is altijd weer geweldig, dus ik snap niet waarom jullie er mee ophouden en zoveel mensen die genieten van jullie vis in de steek laten.

• Welke vis vind jij het lekkerst? zalm
  • Heb je nog tips? doorgaan

Uitmuntend

Wij genieten enorm van de kant en klare visschotels! Het is gemakkelijk en héérlijk! Vanavond gaan de scholletjes weer in de oven! Een aanrader voor iedereen die van vis houdt!

• Welke vis vind jij het lekkerst? De slibtong

Prima visjes

Verpakking uitstekend en zelfs wat moeilijk te openen door vacuum Maar de vis is van prima kwaliteit. Jammer dat jullie gaan stoppen met online verkoop

• Welke vis vind jij het lekkerst? x
  • Heb je nog tips? x

Prima!!!

Bestelling netjes verpakt afgeleverd, kwaliteit heel goed

• Welke vis vind jij het lekkerst? Zalm, grote garnalen, heilbot
  • Heb je nog tips? Nvt

Makkelijke porties

De zalmburgers zijn teveel gepaneerd, proef geen zalm meer, alleen paneer!

• Welke vis vind jij het lekkerst? Zalm en zeewolf
  • Heb je nog tips? Nee

Geweldig lekker en gemakkelijk.

Jammer dat julli er mee stoppen

• Welke vis vind jij het lekkerst? zeewolf
  • Heb je nog tips? doorgaan!!

prima vis en prima service

reuze handig om je lekkere verse vis keurig op tijd bezorgd te krijgen. Super! Het assortiment is momenteel wel heel klein. Dat is jammer.

• Welke vis vind jij het lekkerst? zeebaars
  • Heb je nog tips? nee

Informatief

Jammer is alleen dat u ingevroren vis als verse vis benoemd. Formeel dus fout. Natuurlijk snapt een kind dat je alleen verse vis bij de visboer aan de haven krijgt, misschien af en toe bij de supermarkt. Dat u in uw boodschappenmandje diepgevroren vis verkoopt lijkt meer dan logisch maar noem het niet vers.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Tonijn
  • Heb je nog tips? Nee

Hi Sjoerd, De vis die wij verkopen, wordt direct na vangst ingevroren. Op onze website is te lezen hoe dit proces werkt. We spreken daarom op onze site dan ook van diepvriesvers of vriesvers. Jammer dat dit bij u zorgde voor een verkeerde associatie.

Lekkere Vis

Wij hebben voor de eerste keer besteld Goed verzorgd heerlijke vis, 2 porties verpakking is voor ons senioren genoeg. Visbox is ook niet duur.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Alle 4 die wij besteld hadden
  • Heb je nog tips? Ja misschien ook mosselen?

Geniet van de visbox! Leuk om te horen dat jullie tevreden zijn over de producten :)

Perfect!

Geweldige coquilles, lekker en vers, bezorging precies op tijd en keurig verpakt met ijselementen erbij! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

• Welke vis vind jij het lekkerst? Coquilles
  • Heb je nog tips? Blijven doorgaan

Bedankt voor je review Cristel, goed om te horen dat de vis in de smaak is gevallen!

Gieta Jankie-frank

Afspraak maakt oke Bestelling pakken vis verzorgen? IBAN NL 97ABNA0644512113 OF NL 56INGB0705005100 AUTOMATISCH CLICK BANK?

• Welke vis vind jij het lekkerst? Lekker zalmfilet of vis
  • Heb je nog tips? Bestelling

Beste Gieta, Deze reviews zijn openbaar. Het is daarom niet aan te raden om persoonlijke gegevens te delen. Zou je de review willen aanpassen?

Heeeeel te vrede

Vanaf het openmaken van de doos, het uitpakken van de pakketjes was een geweldige openbaring voor ons perfecte verzorging! De smaken waren voortreffelijk zeker voor herhaling vatbaar

• Welke vis vind jij het lekkerst? Meerdere vis soorten
  • Heb je nog tips? Ga zo door

Hier worden we blij van! :)

Heerlijk!

De vis is knettervers, wordt aan de deur afgeleverd, we smullen er om de dag van.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Dorade
  • Heb je nog tips? Nee

Bedankt voor de mooie review Corine! Goed om te horen!

De zalm spiesen waren bijzonder lekker de garnalen spiesen daarin tegen heel erg zout wat ik erg jammer vond.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Zalm en de sliptong
  • Heb je nog tips? Geen

top

heerlijke verse vis goed gekoeld gebracht

• Welke vis vind jij het lekkerst? zalm
  • Heb je nog tips? gewoon zo doorgaan

Uitstekend!

De vis is supervers, gevarieerd en erg voornamelijk erg lekker! Een aanrader voor alle visliefhebbers.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Tong
  • Heb je nog tips? niet alles in een keer opeten.

Super om te horen Jan, dankjewel!

Verrukkelijk!’

Ik heb nu diverse malen bij jullie besteld en het is vers en heel smakelijk

• Welke vis vind jij het lekkerst? Zeebaars
  • Heb je nog tips? Nee

Fijn om te horen Christine! Bedankt voor je review!

Het was heerlijk en perfect verzorgd.

We hebben gelijk weer een nieuwe visbox besteld!

• Welke vis vind jij het lekkerst? ze zijn allemaal even lekker
  • Heb je nog tips? Graag ook slbtong zonder kruiden

Super om te horen! Geniet van de verschillende visproducten!

Geweldig product

Uitstekende vis smaakt lekker en een goede service....alleen de bezorging liet een steekje vallen. Voor de rest super vis voor deze prijs.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Kabeljauw
  • Heb je nog tips? Bezorging kan beter enigste minpuntje

Hi John, goed om te horen dat je te spreken bent over onze producten! We zijn benieuwd waar de bezorging op verbeterd kan worden. Mocht je dit met ons willen delen, graag! We zijn bereikbaar via [email protected].

Heerlijke vis en veel keus

Aan huis gebracht, goed gekoeld , mooi in kleine porties verpakt en makkelijk te bereiden!

• Welke vis vind jij het lekkerst? Coquilles
  • Heb je nog tips? Ga zo door! En aanbiedingen zijn favoriet!

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat ons product goed bevalt.

Een varatie van heerlijke vissoorten

Gisteravond de kerrievis gegeten. Elke keer een ander stuk vis en steeds weer genieten. Het gemak van prima vis in je vriezer is al meerdere keren bewezen en ieder aan te bevelen. Wij kunnen nog even voort maar zullen zeker weer bestellen als de voorraad op dreigt te raken.

• Welke vis vind jij het lekkerst? Geen voorkeur
  • Heb je nog tips? Geen

Goed om te horen dat de vis in de smaak valt! Geniet van de overige producten uit de visbox :)

Over Freshly Fish

Freshly Fish maakt vis eten makkelijk! Met een heerlijke visbox vol verse vis, klaar voor jouw pan of oven. Stel eenvoudig jouw eigen visbox samen en kies uit 25 visgerechten. Visbox binnen, zet het product in de oven en geniet!