Artikel als omschreven , goede service

Snel-zorgvuldig

Snelle levering. Netjes ingepakt. Product is kwalitatief en mooi.

Scheerapparaat via Blokker gekocht, kan geven review maken

Kan geen review maken over het scheerapparaat omdat ik het via Blokker gekocht heb. Beiden maken reclame vandaag besteld morgen in huis, is dus niet waar!!!! Duurt 2 dagen voordat het in huis is. Gebruiksaanwijzing bij het scheerapparaat is in het geheel niet duidelijk hoe de koppen te verwijderen. Bij Blokker staat het apparaat al niet meer op de site!!

Fijn bedrijf

Snel geleverd.

Besteld en snel geleverd.

Vooral zo doorgaan!

Top shop

Goede levering, netjes verpakt en ruim op tijd. Ook telefonisch contact gehad en eindelijk een keer een webshop waar je direct iemand aan de telefoon krijgt zonder doorverbonden te worden of te hoeven wachten. Ik ga zeker nog een keer bestellen .

Alles volgens afspraak

Op tijd volgens afspraak. Netjes thuis afgeleverd

Prima service & communicatie, goeie prijzen

Adequate service. Telefoon wordt snel opgenomen, afspraken / beloftes worden meteen geregeld; prima! Communicatie rondom de bestelling, betaling & levering is uitstekend.

Good product

I used the projector and it is easy to install Good screen, everything is ok

Parcel not received. Where is my screen?

I didn't receive my parcel . Please solve this problem.

Niet zo goed

Ik had een bestelling geplaatst en betaald. Zonder reden van opgaaf werd deze geannuleerd. Nadat ik er vragen overgesteld had,werd ik keurig opgebeld. Er is een creditnota aangemaakt maar het geld heb ik nog steeds niet terug. Ik heb 2x een mail gestuurd maar ik krijg geen antwoord. Dus de afhandeling vind ik zeer slecht.

Goede communicatie

Electrische espresso peculado bleek toch niet meer op vosotras te zijn. Ik kreeg meteen een mail met de excuses en de keuze geld retour of eind van de week alsnog verzenden.

Slechte levering

Na een week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Op de website staat vandaag besteld is morgen geleverd.

Blij met mijn aankoop en een topservice

Blij met mijn aankoop en een topservice

Mooi nachtkastje, wel kleine schade en een dag te laat

Ik ben blij met het kastje. Er stond voor 17:00 besteld, volgende dag in huis, dat was niet zo. Ook zat er op het hoekje een kleine schade. Daardoor toch wel teleurstellend.

Na een telefoongesprek ivm snelle levering gewenst ivm vakantie werd direct actie genomen

slecht verpakt

Dozen half open en beschadigd