Open en eerlijke service

Ik had een leuke internetradio gevonden en besteld. Er waren 3 kleuren. Binnen een korte tijd werd ik gebeld. Mijn kleur radio was niet op voorraad. Wel de 2 andere kleuren. Ik heb er zelf voor gekozen om toch bij mijn kleur te blijven. Er werd mij meteen aangegeven dat die dan besteld moest worden en dus later binnen zou komen. Ik vond dat prima. Inmiddels staat de radio thuis mooi te spelen.

Was heel duidelijk.en heel snel.

Goede buggy

Rijd heel goed is gemakkelijk in gebruik klein minpuntje spijtig dat de wielen niet van rubber zijn.

Hele fijne webshop

Hele fijne webshop Als je zit met vragen dan heb je via de mail ook snel antwoord En ook uitleg over wat je koopt

Snel besteld, snel gekregen

Aiwa Bluetooth speaker besteld. Overzichtelijke site, bestellen ging zonder problemen. Besteld bij Overmania.nl maar gekregen van Overmax Benelux, met een bezorgservice die ik nog niet eerder had gezien... beetje vaag maar okee. De verpakkingsdoos was beschadigd maar er zat genoeg beschermend materiaal in dus de doos van de speaker was in orde. Product is goed, het was een beetje een gok omdat ik maar één engelstalige recensie kon vinden, maar het bleek een prima speaker voor een prima prijs.

Product naar verwachting en snel geleverd

Zoals de titel zegt: product volgens verwachting en snel geleverd

Snel en netjes

Snel en netjes

Slecht, bestelling nog steeds niet geleverd!!!

Bestelling nog niet geleverd na meer dan een week!!!!

Beste Christof, jammer dat de levertijd niet naar wens was. Je had ons natuurlijk even en maitlje kunnen sturen of bellen, dan hadden wij direct actie kunnen ondernemen. (levertijd voor dit product is 5 dagen). Nu kwamen wij pas veel later door jouw beoordeling erachter dat je je nog niets ontvangen had. De transporteur informeert ons niets op voorhand. Wij gaan er van uit dat alles netjes bij onze klanten aankomt wanneer wij dit wegsturen. Verder geef je ons ook een onvoldoende voor de kwaliteit van het product. Maar dit had je op het moment van beoordelen nog niet eens binnen? Ik begrijp je onvrede, maar wij staan voor onze klanten klaar mocht er een keer wat mis gaan. Wij kunnen alleen niets doen voor je wanneer wij ook van niets weten helaas. mvg Service Overmania.

Overzichtelijke site, en nette en vlotte afwerking.

In 1 woord Prima.

In 1 woord prima. Bezorgd zoals op de website stond aangegeven.

Levering was op tijd en goede service

Ik heb mijn scherm binnen

Ik heb het 100 inch scherm binnen en ben er zeer tevreden mee en is ook van zeer goede kwaliteit in het begin was er een probleem je met de transporteur maar dit is door overmax snel en goed opgelost.

Beste Robert, Ik zie dat je je scherm eindelijk ontvangen hebt. Hopelijk bevalt deze goed. We zouden het zoals eerder gevraagd zeer appreciëren indien je je beoordeling zou willen herzien. Zoals gemeld hebben we foutieve info van DPD gekregen en achteraf doorgekregen dat dit pakket toch te lang was. Daarna via Offsize alsnog geleverd. Prijs hebben we inmiddels aangepast naar tarieven van Offsize parcel. Hopelijk wil je ons toch iets coulanter beoordelen. Met vriendelijke groet, Best regards, mit freundliche Grüße, Rogier van der Wal

Product is niet goed

Het product voldoet niet aan de omschrijving

Top prima communicatie en snelle levering

Top bedrijf snelle levering en goede communicatie

Heel snel mijn product geleverd

Easy order - updates and delivery - Satisfied

As my header already mentions, the ordering was easy. They kept me informed even when status changed from in stock to backorder (understandable in these online order busy times - it's all about how you handle the situation and they did well for me). They gave me clear options to maintain the order with new delivery date or cancel. I choose to keep the order and they delivered accordingly on time. So I'm a satisfied customer and would order again.

Dik in orde!

Snelle, vlotte service!

Snel antwoord

Zowel per mail als telefonisch snel antwoord. Vooral dat laatste is uitzonderlijk tussen alle (web)winkels die uitsluitend via contactformulieren of chatbots bereikbaar zijn

Makkelijk bestellen, achteraf betalen mogelijk

De filter- en zoekopties zijn niet heel handig, maar ik wist wat ik wilde dus hoefde er bij deze bestelling weinig gebruik van te maken.

Super snel probleem oplossend!

Via BOL.com product van Overmania besteld. Helaas staat er nog een verkeerd leveradres in. Via BOL.com was er helaas niets mogelijk. Na 1 telefoontje met Overmania was dit direct geregeld! Super!

leveren niet binnen 1 dag zoals beloofd

mijn levering heeft 1 week geduurd ipv het beloofde 1 dag

Beste Angela, Ik hoop dat alle ok is en het bed naar wens. Dat de levertijd niet bij dit product stond is natuurlijk niet goed Dat is helaas niet goed gegaan maar de rest hoop ik wel. Wij waren bereikbaar hebben contact gehad en hebben geprobeerd alles zo goed mogelijk voor je te laten verlopen. We hebben ons best voor je gedaan. En het is voor ons mega belangrijk dat onze service goed bevonden word. En dit was het hoop ik wel. Wij sturen je vandaag een mail of je jouw beoordeling iets wilt aanpassen. Zou super zijn. Dank je wel. mvg Service Overmania.

Mooi spul snelle levering

Makkelijk bestellen snelle levering. Helaas vanuit bezorger geen bericht wanneer het geleverd wordt. Dat zou wel makkelijk zijn.

Hai Bob, Ja ik zag het ook dat ons logistiek in jouw geval geen trackingnr. had ingegeven. Denk dat het op het laatste moment nog meegegeven is met onze transporteur en in de haast geen tracking was ingegeven op de back hand van onze site. Normaal gesproken doen wij dit natuurlijk altijd. Sorry, maar gelukkig ben je blij verder met de service. Bedankt voor je mooie review en feedback! Daar hebben wij veel aan. Groeten Service Overmania.

Snelle verzending, dit is nu de 2de rc auto die ik van dit merk heb. Mijn kinderen van 6 en 4 jaar spelen er mee en als ik zie wat deze auto's al te verduren hebben gehad is het bijna een wonder dat er nog niks stuk is.

tevreden

De verpakking kwam beschadigd aan. Maar de oortjes waren onbeschadigd. Het bleek wat moeilijk de oortjes met mijn smartphone te koppelen (de smartphone meldt communicatie met TWE-300 kan niet tot stand worden gebracht.) Het bleek veroorzaakt te worden door de koppeling van de telefoon met de Tomtom navigatie, nadat deze verwijderd was geen probleem met de koppeling en bevallen de oortjes goed.

Beste, We hebben gelukkig het probleem opgelost ook dankzij jouw geduld en met de hulp van onze leverancier. gelukkig. Veel plezier met de oortjes. mvg service Overmania.