Kwaliteit product en afspraken nakomen TOP

12 stuks Bamboe/65 mm/ ladderkoord besteld Perfecte informatie, kwaliteit van het product,goed/ afwerking/ verpakking en levering zijn allemaal keurig verzorgd. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!!! Zeker aanrader!!!!!!

Super mooi

Alles top gegaan

Prachtige jaloezieen!

Het ophangen was nog wat lastig, mede omdat ze best zwaar zijn. Maar het resultaat is geweldig; erg tevreden mee!

Geweldig service kan niet anders zeggen

Voor de tweede keer besteld en prima geleverd, aanrader

Echt uitstekend, makkelijke montage, en ziet er super uit!

Tijdens bestellen, even contact gehad met klantenservice. Voor Velux kantelramen zijn deze houten jaloezieën misschien niet de meest ideale oplossing. Toch gedaan, en we zijn echt heel tevreden. Ik snap niet waarom hier niet meer reclame voor gemaakt wordt. De standard Velux jaloezieën zijn echt veel saaier.

Mooi product, goede prijs, goede laagdrempelige service

Super goed service.

De jaloezien zijn van goede kwaliteit.

Alles volgens afspraak en planning verlopen.

Duidelijke website voor het bestellen van de jaloezieën. Levering en verpakking keurig verzorgd.

Goede service, snelle levering, degelijke mooie jaloezieën!

Snelle en behulpzame reactie op vragen, gratis stalen maken keuze makkelijker! Heel blij met resultaat, ziet er luxe uit en voelt degelijk.

Scherpe prijs, mooie kwaliteit

Scherpe prijs, duidelijke website, zeer behulpzaam bij vragen, goede communicatie en goede bezorging (je wordt goed geinformeerd en 15 min van te voren gebeld)

Strak en mooi. Goede prijs- kwaliteitverhouding.

Blij mee. Eenvoudig ophangsysteem. Aanrader!

Mooie jaloezieen

Mooie jaloezie. Monteren was niet lastig. Instructie is op website te vinden. Niet in doos

Over een paar maanden weet ik hoe mijn ervaring is.

Goede service alleen jammer dat in de cassette een deuk zit. En ik weet niet of de jaloezieën voor 100 procent moeten sluiten,die van mij gaan niet volledig dicht.

Jaloezieen sluiten inderdaad niet 100% dicht, het is ook geen verduisteringsproduct. Een deuk in de bovenbak graag even aanmelden bij de klantenservice, dan helpen we u graag even verder.

Top bedrijf !!

Jaloezieën besteld, alles duidelijk via webshop, Keurig netjes afgehandeld, aanrader!!!

Zwarte Bamboe Jaloezieën. Prachtige kwaliteit!

Zwarte Bamboe Jaloezieën. Prachtige kwaliteit! Zeer blij mij. Zeer goed netjes verpakt, duidelijke instructies om op te hangen. Tip ter verbetering, verwachte levertijd was 12 tot 15 werkdagen, deze liep echter op tot 22 dagen. Voor ons geen probleem, maar wellicht fijn om hier proactief over geïnformeerd te worden.

Uitleg op de site, duidelijk, kwaliteit voldoet aan verwachting

Jammer van het ontbreken van schroeven en pluggen.

Uitermate tevreden

Van meerdere online aanbieders kleurstalen aangevraagd en uiteindelijk voor jalozieentekoop.nl gekozen. Zeer prettig contact, goed online geholpen. Binnen de afgesproken tijd geleverd en inmiddels hangen de jalozieën prachtig in de kamer. Uitstekende kwaliteit. Tussendoor ook nog even contact gehad over de levering en weer keurig en snel antwoord gekregen, zoals het hoort. Conclusie, uitermate tevreden en zou er zo weer bestellen.

Fantastisch!

Snelle levering, duidelijke beschrijving en het resultaat is top!

Ik ben uitstekend geholpen ik ben ook heel blij met het resultaat en het kwaliteit is ook goed, Bedankt

Geweldig top product

Er wordt geleverd wat je vraagt en nette omschrijving erbij super handig zelf te monteren

Zeer slechte kwaliteit en vergeet de service maar. Garantie hoeft u niet eens over te beginnen

Heb reeds reactie gehad van de verkoper. Tot op heden geen telefonisch contact kunnen krijgen. Enkel via e-mail, 4 december producten ontvangen. Na 12 dagen merken wij dat het kwaliteit zeer slecht is. Houten ophaal knopen zijn van slechte kwaliteit en der zitten nu al barsten op. Eerdere jaloezieën van ander bedrijf die wij nu al 3 jaar gebruiken doen het prima en is van betere kwaliteit. Je merkt dat dit product veel dunnen en gevoeliger is. Mijnadvies koop hier geen spullen. Eenmaal gekocht geen service meer verwachten. Dus vergeet u maar 2 jaar garantie. Koop dit bij een winkel waar u terecht kunt met u vragen en service. Der is geen eens een winkel waar u terecht kunt. En weet mijn god niet wie al die reviews schrijft met 10 en of 5 sterren. Jullie zijn gewaarschuwd.

Geachte klant, De schade die u per mail meldde (krassen op de bovenbak) zijn goed te herstellen en er is ook op geantwoord. We hebben dan ook aangeboden de producten retour te halen voor beoordeling en herstel. Dat is normaal bij maatwerk en staat ook duidelijk vermeld op de site. We adviseren hiermee akkoord te gaan, dan kunnen we het vakkundig voor u oplossen.

Goede Service

In eerste instantie 1 ‘ test ‘ jaloezie besteld ( om te bekijken of dit de juiste kleur en materiaal is voor ons huis ). De levertijd was 15 dagen . Dit vond ik jammer, op de site stond destijds levertijd 10 tot 12 dagen. Dit via de mail aangegeven en omdat het om 1 jaloezie ging hebben we deze 5 dagen eerder mogen ontvangen. Netjes! Ik vind dat een goede service

Van een dubbeltje naar een kwartje.

Voor de prijs van een dubbeltje de kwaliteit van een kwartje. Besteld zwarte bamboe jaloezieën 65mm. Top kwaliteitsproduct, levering geheel volgens afspraak, keurig verpakt en binnen 10 minuten hangen ze. Zeker een aanrader. Goed meten en een beetje handigheid en je bespaart honderden euro’s.

Zeer goede service en kwaliteit

Op tijd leveren, duidelijk website, en goede kwaliteit

Prima, precies zoals omschreven

Opgemeten, thuisbezorgd, opgehangen en alles klopte precies! Alles wijst zich vanzelf, maar voor iemand die het nog nooit gedaan heeft is een handleiding wellicht prettig