Perfect product, keurig verpakt en prima online handleiding

Mooie jaloezieën tegen een zeer scherpe prijs. Super !

Mooi product!

Bamboe jaloezieën gekocht. Heel mooi product, uitstekende snelle service!

Het was even zoeken naar de handleiding online maar wel goed te vinden. Verder goede service, hele mooie jaloezieën.

Zeer mooie kwaliteit jaloezieen.

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, op tijd geleverd,mooie kwaliteit bamboe jaloezieën.

Excellent value for money!

Schitterende zwart houten 50mm jaloezieën gekocht. Mijn voorkeur ging aanvankelijk naar zwart bamboe 50mm, maar werd telefonisch uitstekend geadviseerd door Ivo, die mij op de verschillen wees, en monsters stuurde, waarna de keuze voor hout snel was gemaakt. De prijzen zijn zéér concurrerend. En de montage is eenvoudig zelf te doen. Al worden er geen schroeven meegeleverd, althans niet voor de bevestiging van de jaloezieën, wel voor de zijgeleiding, wat wel verwarrend was. Bij navraag bleek dat bevestiging schroeven niet worden meegeleverd omdat de ondergrond niet bekend is. Misschien een idee om naar de ondergrond te vragen tijdens het online bestellen? Heel fijn tenslotte dat Jaloezieentekoop.nl steeds heel goed telefonisch bereikbaar is. Al met al een goede ervaring en zeer aanbevelenswaardig!

Kwaliteit product en afspraken nakomen TOP

12 stuks Bamboe/65 mm/ ladderkoord besteld Perfecte informatie, kwaliteit van het product,goed/ afwerking/ verpakking en levering zijn allemaal keurig verzorgd. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!!! Zeker aanrader!!!!!!

Super mooi

Alles top gegaan

Prachtige jaloezieen!

Het ophangen was nog wat lastig, mede omdat ze best zwaar zijn. Maar het resultaat is geweldig; erg tevreden mee!

Geweldig service kan niet anders zeggen

Voor de tweede keer besteld en prima geleverd, aanrader

Echt uitstekend, makkelijke montage, en ziet er super uit!

Tijdens bestellen, even contact gehad met klantenservice. Voor Velux kantelramen zijn deze houten jaloezieën misschien niet de meest ideale oplossing. Toch gedaan, en we zijn echt heel tevreden. Ik snap niet waarom hier niet meer reclame voor gemaakt wordt. De standard Velux jaloezieën zijn echt veel saaier.

Mooi product, goede prijs, goede laagdrempelige service

Super goed service.

De jaloezien zijn van goede kwaliteit.

Alles volgens afspraak en planning verlopen.

Duidelijke website voor het bestellen van de jaloezieën. Levering en verpakking keurig verzorgd.

Goede service, snelle levering, degelijke mooie jaloezieën!

Snelle en behulpzame reactie op vragen, gratis stalen maken keuze makkelijker! Heel blij met resultaat, ziet er luxe uit en voelt degelijk.

Scherpe prijs, mooie kwaliteit

Scherpe prijs, duidelijke website, zeer behulpzaam bij vragen, goede communicatie en goede bezorging (je wordt goed geinformeerd en 15 min van te voren gebeld)

Strak en mooi. Goede prijs- kwaliteitverhouding.

Blij mee. Eenvoudig ophangsysteem. Aanrader!

Mooie jaloezieen

Mooie jaloezie. Monteren was niet lastig. Instructie is op website te vinden. Niet in doos

Over een paar maanden weet ik hoe mijn ervaring is.

Goede service alleen jammer dat in de cassette een deuk zit. En ik weet niet of de jaloezieën voor 100 procent moeten sluiten,die van mij gaan niet volledig dicht.

Jaloezieen sluiten inderdaad niet 100% dicht, het is ook geen verduisteringsproduct. Een deuk in de bovenbak graag even aanmelden bij de klantenservice, dan helpen we u graag even verder.

Top bedrijf !!

Jaloezieën besteld, alles duidelijk via webshop, Keurig netjes afgehandeld, aanrader!!!

Zwarte Bamboe Jaloezieën. Prachtige kwaliteit!

Zwarte Bamboe Jaloezieën. Prachtige kwaliteit! Zeer blij mij. Zeer goed netjes verpakt, duidelijke instructies om op te hangen. Tip ter verbetering, verwachte levertijd was 12 tot 15 werkdagen, deze liep echter op tot 22 dagen. Voor ons geen probleem, maar wellicht fijn om hier proactief over geïnformeerd te worden.

Uitleg op de site, duidelijk, kwaliteit voldoet aan verwachting

Jammer van het ontbreken van schroeven en pluggen.

Uitermate tevreden

Van meerdere online aanbieders kleurstalen aangevraagd en uiteindelijk voor jalozieentekoop.nl gekozen. Zeer prettig contact, goed online geholpen. Binnen de afgesproken tijd geleverd en inmiddels hangen de jalozieën prachtig in de kamer. Uitstekende kwaliteit. Tussendoor ook nog even contact gehad over de levering en weer keurig en snel antwoord gekregen, zoals het hoort. Conclusie, uitermate tevreden en zou er zo weer bestellen.

Fantastisch!

Snelle levering, duidelijke beschrijving en het resultaat is top!

Ik ben uitstekend geholpen ik ben ook heel blij met het resultaat en het kwaliteit is ook goed, Bedankt

Geweldig top product

Er wordt geleverd wat je vraagt en nette omschrijving erbij super handig zelf te monteren