Gebruiksvriendelijke online bestelling en perfecte levering/afhandeling.

Wij hebben eerst stalen aangevraagd. Handig dat we ook de kleuren van de linten als staal konden bekomen. Een gedetailleerde site om de bestelling op te geven na opmeten van alles. Je wordt stap voor stap goed begeleid in de bestelling. Levering was binnen de tijd en alles was juist geleverd. Zelf alles opgehangen. Wij zijn super tevreden met het resultaat! Dank aan jaloezieentekoop.nl

Gemakkelijk besteld, juist en tijdig geleverd

Eerst stalen aangevraagd, een plus punt hierbij dat we ook kleuren van de linten als staal konden bekomen. Vervolgens een handige site om alles in te geven. Op tijd geleverd en meteen opgehangen (6 ramen). Top service!

Gemakkelijk besteld, juist en tijdig geleverd

Montage uitleg

Zeer goede kwaliteit ,maar er ontbreekt een montage uitleg (plannetje op papier) wat nogthans handig zou zijn.Ook geen gebruiksaanwijzing .Spijtig.

Beste, de montage- en gebruiksaanwijzing treft u aan op de website. Dit wordt ook vermeld in het verzendbericht. Dank voor de terugkoppeling!

Top service en goede kwaliteit

Hier kan ik heel kort over zijn. Vanaf het begin meedenken bij voorbereiding bestellen. Snelle response op vragen. Daarna het bestel proces. Duidelijk. Afspraak blijft afspraak. Levering is ook super geregeld. Netjes op aangegeven datum/tijd. Kwaliteit/prijs prima. Indien er nog meer jaloezieen nodig mocht hebben weet ik waar ik heen ga,

Top , netjes in gepakt , op elke verpakking omschrijving voor welk in gemeten raam het gordijn is . Prijs kwaliteit klopt ! Levertijd volgens afspraak

Gaat prima als er niks mis is.

Ik had 4x houten jaloezieen besteld voor de voorzijde van het huis, 3x aan de straat kant, 1x aan de zijkant op de oprit. Nadat ze strak in de folie afgeleverd waren heb ik ze enthousiast uitgepakt en gekeken of dat ik ze goed ingemeten had aangezien ze dit niet komen doen, telefonisch hierbij heel erg goed geholpen dus chappeau voor dat gedeelte want ze pasten alle 4 perfect. Ik moest nog even kijken hoe het ophangsysteem werkte aangezien dit mijn eerste ervaring met jaloezieen was. Alle verpakkingmaterialen opgeruimd en de volgende dag alles op mijn gemak opgehangen. De grootste aan de zijkant eerst en daarna de 3 aan de voorzijde, zo trots als een pauw met het resultaat en lekker verder gaan klussen. Na het eten ging ik de hond uitlaten en toen ik terugkwam bij ons huis zag ik wel een heel vreemd lichtbeeld door de jaloezieen. Aan de zijkant viel het wel mee, maar de voorzijde waren alle 3 zo krom als een hoepel en dan gaat het niet over 1 latje. Het probleem kwam eigenlijk nu pas, toen ik belde moest ik ze retour sturen in de originele verpakking, nou, ik weet niet of je wel eens folie heb hergebruikt... met daarbij dat ik uiteraard alles al lang opgeruimd had, de noppenfolie kon ik nergens kopen en ik had geen spullen om het zonder schade op te kunnen sturen, geen enkele medewerking vanuit jaloezieen.nl dus na weken tot maanden maar eieren voor mijn geld gekozen en ze zelf naar Eindhoven gebracht, er was totaal geen oplossing vanuit jaloezieen.nl en heb dan ook enkele weken in een aquarium gezeten omdat ik niets voor het raam had omdat deze hersteld dienden te worden. Voor de achterpui inmiddels elders besteld en dit maar even afwachten voordat de badkamer en slaapkamers aan de beurt zijn. Eerlijk is eerlijk het uiteindelijke resultaat is gewoon netjes, zeker voor het geld dat hiervoor gevraagd word maar de service moet echt beter.

Beste, Dank voor uw bericht. Dit probleem was op te lossen maar dat kan alleen in de fabriek. En inderdaad, dan moeten ze weer opgehaald worden en dat kan niet zonder verpakking, dat is logisch. Gelukkig is alles goed gekomen, dank voor de feedback!

Mooi resultaat, en precies wat we zochten

Netjes geleverd, en past perfect volgens de aangegeven meetinstructie. Montage wijst zichzelf, en eindresultaat mag er zeker zijn. Klein probleem gehad met de levering, maar dat is door de klantenservice goed opgepakt en opgelost. Zou hier zeker weer bestellen!

Precies geleverd wat besteld was, op tijd etc. Alles prima.

Precies geleverd wat besteld was, op tijd etc. Alles prima.

top kwaliteit ! goede communicatie, snelle service

Geweldig ! Top kwaliteit en goede service

Goed en snel geleverd

Een goede en duidelijke website, makkelijk in te vullen. Goede service met een snelle levering.

Snelle levertijd. Mooie kwaliteit. Heel keurig verpakt en afgeleverd. Kortom, een fantastische winkel.

prachtige jarlouzie bestel zeker weer bij jullie !

Netjes verpakt en goede service. Ook met vragen over inmeten goed geholpen.

Prijs kwaliteit top

Prijs kwaliteit krijg je waar voor je geld .Mooi op tijd geleverd en goed verpakt.

kwalitatief goed product en een uitstekend service

Bamboe jaloezien van 50mm besteld. Het was binnen de afgesproken termijn geleverd en nauwkeurig verpakt. Dik tevreden met ons aankopen. Zeker een aanrader!

Mooie producten

Na telefonisch contact met het bedrijf wat een prettig gesprek was, hebben we voor de woonkamer nieuwe houten jaloezieën besteld, en wat zijn ze mooi. Al 2 vrienden van ons hebben gevraagd waar we de zwarte jaloezieën met houtnerf gekocht hebben.

Prima product

Mooie luxaflex op maat. Eerst een voorbeeld op laten sturen voor de kleur. Levering volgens afspraak

Kwaliteitsproduct, op tijd geleverd en supermooi! (Houten jaloezieën basswood 50 mm)

Zeer duidelijke webside en zeer makkelijk te bestellen

Mooie Jalozien en zeer nette prijs

uitstekend

Snelle levering, geweldig product en onverslaanbare prijs

Past perfect, erg mooi!

Hele mooie zwarte, houten jaloezieën(50 mm) binnen gekregen. De maat is perfect en ze zijn keurig afgewerkt en staan heel stijvol in onze keuken. Ze zijn ook handig schoon te maken.

Maken waar ze zeggen

Uistekende service en mooi, goed passend en degelijke jaloezieën.

Gewoon goed

Zeer netjes . Goed .mooie jaloezieen. Komen afspreken na . levering snel .

Top product

Mooi afgewerkte jaloezieen !

Top kwaliteit. Lage prijs. Snelle levering. Goede service.

Goedkoper dan alle andere aanbieders die ik had gevonden. Wordt op maat gemaakt en snel geleverd. Geen lange wachttijden als je belt en je wordt heel goed geholpen.