super!

mooie goede producten! Snel geleverd en met een super lief persoonlijk kaartje. Aanrader!

Goed en snel advies

Hele overzichtelijke site. Online scan is handig snel en makkelijk te doorlopen. Hierdoor kreeg ik een goed inzicht in welke producten ik moest bestellen. Gelijk besteld dus kan niet wachten tot mijn pakketje wordt bezorgd.

Een specialiste kundig is

Ze heeft verstand van haar werk je kan goed merken dat haar werk cq.behandelingen aanslaan.

Vakbekwaam

Zeer vakbekwaam en geeft goed advies!

Fijne salon met goed advies!

Annelotte is een zeer vakbekwame schoonheidsspecialiste. Na de eerste behandeling zagen we meteen resultaat! Annelotte weet waar ze mee bezig is en dat vind ik erg fijn. Zeker aan te bevelen!

Nadat ik het advies van Anne-Lotte had opgevolgd een productlijn gekozen. Nog steeds geen spijt van! Ik zie nu zeker verschil met vroeger. Mijn huid is rustiger en minder droog.