Fijne sales en aftersales

Heel plezierige ontvangst en fijn meegedacht bij de levering, goede ondersteuning en begripvolle technische begeleiding.

snelle, en goede service van jullie

netjes ingepakt en goed geleverd

Uittekende en behulpzame service.

Na meerdere bestellingen zijn we nog steeds zeer tevreden! Tip voor Tesselaars.

Altijd top service en producten

Al jaren klant bij Canoof en je wordt altijd goed geholpen en je wil eigenlijk de hele winkel hebben!

Perfecte ervaring.

Supersnelle levering, en ben heel blij met mijn prachtige stoelen van Qeeboo. Bedankt en tot een volgende keer.

Prettige communicatie en vlotte levering

Showroom model aangekocht. Foto's ter beoordeling alvorens betaling. Top.

top service

heel fijn contact gehad na aankoop van een showroommodel. snelle service, vriendelijke mensen en fantastisch product.

Zeer goed!

Prettig contact met klantenservice en producten naar verwachting.

perfect

Super snel geleverd, makkelijk online besteld.

Prima interieurzaak

Mijn bestelling vlot afgewerkt. Eerst fotos van de aankoop en na accord zeer vlot toegestuurd. Het gekochte voldeed prima aan de verwachting.

er was wat misverstand omtrent het verzendadres, toen bleek dat het naar het verkeerde adres gestuurd was en het pakketje terug gestuurd zou worden naar Canoof: zonder daarop te wachten werd er een nieuw exemplaar verzonden naar wel het goede adres@! Snel geregeld, helaas te laat voor valentijnsdag... met het kwam uit een goed hart!

Prachtige collectie

Alvast voor valentijnsdag, de hart sleutel van Seletti besteld. Prachtig verpakt en het persoonlijke kaartje maakt het af.

Positief

Mooie artikelen, duidelijke website, snelle levering en goede communicatie. Een verdiende 5 sterren

Het ontvangen van mijn pakket was net een cadeautje!!!!

Duidelijke communicatie en supersnel ontvangen. Ondanks dat de bestelling voor mijzelf was, leek het door de persoonlijke noot wel een cadeautje!

Fijn klantgericht bedrijf

Snelle levering , goed verpakt, mooie artikelen

Goede service, mooie showroom

Ik ben goed en snel geholpen door de medewerkers van Canoof. Ben erg blij met mijn aankoop, die ik heb opgehaald bij de showroom. De showroom is groot en staat vol mooie meubels en is dus zeker het bezoeken waard!

snel en zorgvuldig!

Zowel het bestelproces als de communicatie erover zijn uiterst zorgvuldig en prettig geweest. Artikelen werden de volgende dag al geleverd. Hele fijne ervaring!

Leuke en fijne ervaring om er te shoppen.

Er wordt snel, netjes en op een hele leuke, professionele manier gereageerd als er contact wordt opgenomen via app/mail. Ook het bezoek aan de winkel (in mijn geval om het bestelde artikel op te halen) is een leuke ervaring vol met mooie en leuke spullen. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan. Kortom voor herhaling vatbaar en indien ik iets in de categorie zoek wat er verkocht wordt zal ik zeker eerst bij Canoof kijken.

Geweldige service.

Na bestelling de afhandeling zeer correct en snel afgehandeld.

Levering van het bestelde artikel was snel en een succes kado voor de jarige!

positief

Goed geholpen bestelde stoelen kwamen op tijd kortom zeer tevreden.

Met een glimlach de mail gelezen

Zeer professioneel

Prachtige collectie en goede sale prijzen!

Kan niet beter.

Ik voelde me zeer welkom als klant. Ik werd steeds heel snel, adequaat en uitermate vriendelijk op de hoogte gesteld van de status van mijn bestelling. De bezorging vond al de volgende dag plaats.

Prachtige collectie met unieke merken.

Top service! Online gekocht zowel het persoonlijk briefje als de leuke mail geeft weer hoe ze hun objecten met smaak uitzoeken.

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.