Fijne communicatie, snelle levering en ook nog goedkoper!

Een superpositieve ervaring met Canoof! Snel, duidelijk en kwaliteit.

Yes they Can(oof)!

Super tevreden! over de service. Van het bestel- tot aan het ontvangstmoment een feestje. Mocht je iets bestellen als cadeautje dan zeker weten gebruik maken van de Canoof inpakservice.

Duurde wat langer alvorens levering plaatsvond, maar werd keurig op de hoogte gehouden. Na binnenkomst vond levering keurig plaats.

Uitstekende service en snelle levering!

Perfecte service

Ik was geen klant en iets verloren van een lamp. Hebben ze toch perfect bezorgd.

Klantvriendelijk

Ik ben zeer content over de gang van zaken doen. Klantvriendelijk, attent en correct. Design artikelen waardig.

AMAZING SERVICE

perfect service, amazing design piece!!!!! Lovely pauline and your team my big thank you

Uitstekend!

Mooi design, unieke dingen ook! Service was erg goed! Ja, top dus!

Prachtige zaak, fantastische service!

Wanneer ik op zoek ben naar een speciaal meubelstuk of designer item, weet ik dat ik altijd bij Pauline terecht kan. Haar enthousiasme, goede adviezen en gevoel voor stijl maakt dat ik al meerdere keren helemaal geslaagd ben in mijn zoektocht. Daarbij is de collectie van CANOOF steeds uitgebreid en verrassend; echt een aanrader!

Fantastische zaak!

Neusje van de zalm wat mij betreft!

Onbedwongen genieten van design

Wij hebben CANOOF leren kennen door de zaakvoerster zelf; een super enthousiaste dame die je meteen als royale klant verwelkomt met koffietje of zelfs een wijntje. Je komt binnen en ziet meteen door de bomen het bos niet meer, en dat is in deze een compliment : een gigantisch aanbod aan design meubelen aan mooie prijzen. Met een leuke babbel word je wegwijs gemaakt in de mooie showroom. Service, kwaliteit, prijs,.. Top ! Tot snel weer!

Toffe collectie en goed geholpen

Heerlijke zaak met mooie spullen en goede hulp!

Prachtige design stukken, uitstekende service.

Super service !

Te gek!

Super gave producten, goede sfeer en uitmuntende service,

MEGA blij met onze inrichting dankzij Canoof!

Ontzettend blij met Canoof, een groot deel van onze inrichting komt bij Canoof vandaan. Heel blij met onze meubels en accessoires die nog heel lang mee gaan want tja... Classics are never out of fashion.

Uiterst correct en vriendelijk bedrijf

Snel en goed geholpen een aanrader.

Haute design met Brabantse hartelijkheid

Ik ben echt verliefd geworden op Canoof en kan zo langzaam aan een tweede filiaal bij mij thuis openen. Los van de meest inspirerende designstukken van top ontwerpers, kun je altijd rekenen op goede wijn, een lekker stukske kèès (kaas) en mooie kortingen. Daarnaast krijg je altijd goed advies en goede service. Tja wat moet ik nog meer zeggen, je wilt er eigenlijk gewoon niet meer weg als je er eenmaal bent.

Zeer prettig en attent

Keurige foto's voor aankoop waarop een kleine beschadiging te zien was. Dit werd netjes gecompenseerd en na betaling ontving ik na twee dagen de producten prima verpakt met een persoonlijke kaart,

Geweldig design en goede service

Als je bij Canoof komt, weet je niet wat je overkomt. Het is een soort snoepjeswinkel voor volwassenen. Achter elk design stuk zit een verhaal. Pauline weet dit altijd goed te vertellen. Ook is de sfeer goed! Pauline en haar collega's zijn zeer gastvrij en denken graag met je mee! Ik vind het vaak een beleving als ik er ben. Zorg ervoor dat je de tijd neemt, want je staat niet zomaar weer buiten!

Geweldig!!

I just love Canoof. Het is een heerlijke winkel vol met echt design en spontaan personeel. Ook voor leuke gifts, dan geef je een keer echt iets anders.

Top service en gastvrijheid van vriendelijke mensen met kennis van design.

Je wordt hier op een hele prettige, gastvrije manier ontvangen. Als je rustig rond wilt kijken, geven ze je alle tijd en ruimte; een beetje alsof je in een design museum rond loopt. Heerlijk, zonder een verkoper op je hielen..Áls je advies nodig hebt, word je heel professioneel geholpen. De kennis over en liefde voor de designmeubels, straalt van ze af. Voor liefhebbers van design klassiekers is dit een absolute aanrader!

een geweldige ervaring!

Geweldige showroom! Geweldig team! En geweldige service !

Mooie spullen en goede service!

Wij hebben al verschillende keren bij Canoof besteld. Naast het feit dat ze altijd mooie spullen hebben in de showroom wordt je ook nog eens prettig geholpen. Zowel in de showroom als bij levering.

Top winkel!

Winkel vol prachtige designer items. Snel geleverd en mooi ingepakt. Ga hier zeker nog meer bestellen!

Erg fijn bedrijf met een super aanbod en service!

Wij komen al jaren bij Pauline over de vloer voor de inrichting van ons kantoor, en elke keer opnieuw verrast duur het aanbod. Erg fijne winkel!

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.