Goede ervaring! vriendelijk geholpen, erg persoonlijk en erg snel

Ik kreeg een vriendelijke persoonlijke mail dat de bestelling was geplaatst. Erg snelle levering ook. En het product dat ik heb besteld was op hun site voor een mooie lagere prijs dan ergens anders. Ik ga zeker vaker bij Canoof bestellen, een aanrader!

goede service, persoonlijke touch

mijn online bestelling is netjes afgehandeld en ik ben goed op de hoogte gehouden van de leverbaarheid van de bestelde producten. de medewerkers zijn makkelijk benaderbaar, vriendelijk en geven een persoonlijke touch aan het geheel. toen mijn bestelling aankwam zat er zelfs een kaartje bij om me veel plezier te wensen met mijn producten. super!

Snel en vakkundig

Heel goed!

Mooie verpaking die binnen minder dan 24 uur neetjes thuis bezorgd. Uitstekende ervaring.

Prima service, helemaal niets op aan te merken.

Prachtig aanbod, prima service.

Vlotte en accurate behandeling van bestelling. Bedankt!

Vlotte en accurate behandeling van bestelling. Bedankt!

gave meubels, goede prijzen en fijne service

Hier krijg je echt een goede prijs voor super gave meubels en accesoires van top merken. Ik had een probleem met 1 van de stoelen die ik er kocht. Dat hebben ze heel goed opgelost door ten eerste het probleem te erkennen en geen smoesjes of zo te verzinnen. Het doel was direct 'we gaan dit oplossen'. En dat hebben ze ook gedaan. Geen gezeik, aandacht voor de klant en goede service.

zeer vlotte en snelle service

Ik vond het een zeer leuke ervaring met een vlotte afhandeling en aan een voordelige prijs. Het product zelf valt uiteraard nog af te wachten vermits ik het nog niet ontvangen heb maar ik heb er alle vertrouwen in.

Ik heb een prachtige lamp gekocht tegen een scherpe prijs.

Vlugge en perfecte service!

De dag na het bestellen van de stoel hadden we reeds een mailtje met alle informatie, en de dag nadien was alles geleverd. Stoel was in perfecte conditie en netjes verpakt. Niets op aan te merken! Zo is design kopen een plezier!

Eye opening! Unieke en exclusieve items voor een goede prijs!

Vanaf binnenkomst tot aan vertrek voel je je welkom in een wereld vol unieke items die een huis of publieke ruimte écht afmaken. Ik heb mijn ogen uitgekeken en ik ga niet alleen met de Pig Table van Moooi naar huis maar ook met een big smile op mijn gezicht en de wens om eens terug te gaan.

Erg goed geholpen!!

Mooie stoelen gescoord!!

Mooie producten en snelle en persoonlijke service

Canoof heeft mooi assortiment en biedt prima prijzen. De service is persoonlijk en snel

goede en snelle service

Dit is nu de 3e keer dat ik iets bij Canoof bestel. Elke keer opnieuw is de service buitengewoon!

Super kwaliteit, service, prijs

We hebben eerst een tafel en nadien ook nog eens tien stoelen gekocht bij Canoof. Dit waren toonzaalmodellen aan sterk verminderde prijs. Op voorhand werd elke kleine beschadiging al meegedeeld en konden we beslissen of we doorgingen met de aankoop. Intussen is alles perfect geleverd. De medewerker waar we contact mee hadden was zeer vriendelijk en oplossingsgericht. Zeer betrouwbaar, zeer vriendelijk, zeer punctueel, zeer goede kwaliteit, mooie prijs . We kunnen het iedereen aanraden.

TOP

Creatief en actief meedenkend met de klant.

Betrouwbaar en erg mooie producten

Twee prachtige krukken bij Canoof gekocht. Een keurig nieuw in verpakking en de andere middels de 'gebruikt' regel. Hierbij kreeg ik zeer uitgebreide foto's toegestuurd. Op de foto zagen sommige beschadigingen erg erger uit dan in het echt. En dan nog, de plekjes waren echt minimaal. En daarbij was de prijs echt heel scherp. Ik heb de krukken bij de locatie in breda opgehaald waarbij ik echt keurig werd geholpen. Ofwel complimenten aan dit bedrijf!

Meer dan goed

Meer dan goed .. snel , vriendelijk , oplossingsgericht

Mooie producten, goede prijzen, fantastische service

Vandaag 2 artikelen besteld. 1 van de artikelen was helaas niet meer leverbaar. De medewerker van canoof heeft met mij meegedacht en het is gelukt een vergelijkbaar artikel te bestellen. Ze was vriendelijk, snel en heeft echt haar best voor mij gedaan. Heel fijn ‘winkelen’ op deze manier.

Vlot en vriendelijk!

Supersnelle service en hartelijke communicatie!

Goede service en snelle bezorging

Goed geprijsd. Zeer klantvriendelijk en duidelijke communicatie over de bezorging. Product van goede kwaliteit.

Persoonlijke service en keurig verpakt

Prettige communicatie, goed en netjes verpakt. Leuk persoonlijk kaartje erbij!

Super leuk dat jullie t ingepakt hebben en een persoonlijke kaart erbij. Erg leuk! Nog niet eerder meegemaakt bij een online bestelling

GEWELDIG !!

Mooie webwinkel, ontzettend vriendelijke communicatie, snelle reacties. Met mijn bestelde product was iets mis ( overmacht van Canoof ) maar SUPER opgelost door Canoof. TOP!!

Snelle, efficiënte service, MET persoonlijke aandacht!

Ik had mijn zinnen gezet op een rood Rietveld junior stoeltje voor mijn kleindochter. Na de internet zoekopdracht kwam ik uit bij Canoof: zeer goed geprijsd, duidelijke website, direct besteld. Ik ontving heel snel bericht, en de levering is prima verlopen. Zelfs een persoonlijk kaartje erbij van het team: ik ga zeker genieten van dit mooie kratstoeltje.

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.