Prettig contact, goede service en mooi product

Ik heb de service van Canoof als positief ervaren. Snelle reacties, eerlijke berichtgeving. Uiteindelijke product komt helemaal overeen met de eerder verzonden foto’s. Kortom, tevreden!

Een prettig bedrijf met een topservice, producten die je koopt zijn prima in orde.

Snelle en vriendelijke service

De stoelen waren razendsnel geleverd, binnen 2 dagen. De medewerkers van Canoof waren erg vriendelijk en hebben me goed geholpen.

In één woord top, zeer betrokken en persoonlijk.

Na mijn bestelling telefonische een zeer prettig gesprek gehad over een toevoeging van mijn kant. De levering was super snel en voorzien van een kaartje met een persoonlijke boodschap. Canoof onderscheidt zich door het persoonlijke karakter en service ver van andere leveranciers.

Alles wat je mag verwachten van Canoof

Alles dik in orde. Goede en vriendelijke service. Ik heb niet zo vaak iets voor in huis nodig maar volgende keer kijken we eerst bij Canoof.

Hele fijne afhandeling.

Fijn dat er eerst even contact is over de bestelling voordat de betaling hoeft te worden gedaan. En de verdere afhandeling was top. Op de ene dag contact gehad en de volgende dag al in huis.

Super snelle en vriendelijke service

Buiten het feit dat bij Canoof schitterende (vintage) design meubels te koop zijn, wordt er ook gezorgd voor een super snelle en vriendelijke service bij een online bestelling. Ik ben erg blij met mijn Vitra bijzettafel!

Super snelle levering en mooi product :)

Super snelle levering en mooi product :)

Uitstekend!

Kreeg een vriendelijke en leuke mail na bestelling over levering (postduif was net gevlogen bij Canoof dus had net mijn bestelling gemist).

Mooie collectie en goede service

Mooie collectie en een duidelijke omschrijving bij de aanschaf van een outlet product. Ik ben ook juist geïnformeerd. Het persoonlijk bericht bij de bestelling vind ik ook erg leuk. Bedankt Canoof!

Zeer klantvriendelijk

Mijn eerste contact verliep via de mail, gezien ik een showroommodel wilde kopen. Dan wordt het desbetreffende product goed beschreven en eventuele beschadigingen duidelijk zichtbaar gemaakt door de meegestuurde foto's. Na mijn akkoord en betaling ontving ik op de afgesproken dat mijn pakket. Helaas bleek de inhoud niet compleet, maar een mailtje en het werd keurig opgelost. Kreeg zelfs een vriendelijke attentie toegestuurd. Kijk, zo pak en behoud je klanten. Dank Canoof.

Perfect.

Groot assortiment met grote kortingen.

Zeer snelle accurate toezending!

Zeer snelle accurate toezending!

Canoof handelt pro-actief nadat we onze belangstelling voor een tafel kenbaar maakten

Betrouwbaar, helder in de afspraken

Alles top

Canoof is n leuk bedrijf met n leuke producten en n prima website met bijvoorbeeld showroommodellen e.d. tegen sterk gereduceerde prijs. Ik kocht n collectors-item, n tafel van Marcel Wanders voor n prettige prijs

Snelle levering met een glimlach

Email bevestiging bij bestelling was persoonlijk en heel gezellig en grappig. Ook nog een persoonlijk kaartje bij de levering. Waar vindt je dat nog in deze "anonieme" tijden van internet shoppen. Groet Michiel

Snelle levering van een mooi product

Snelle levering van een mooi product.

mooie producten, goeie service

mooi aanbod van designproducten en fijne persoonlijke service.

zie hieronder!

Wat beloofd is wordt ook gedaan en ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan!

Snelle service en goede feedback

Er werd snel contact opgenomen na de bestelling. Verzenden ging supersnel binnen een werkdag

Heel prettig contact en fijn en snel geholpen!

Canoof had de laagste prijs voor mijn artikel van alle online aanbieders dus ik ben met hen gaan chatten om er zeker van te zijn dat het artikel nieuw was. Ik werd snel en fijn te woord gestaan. Ze vertelden er eerlijk bij dat de levering zo vlak voor kerst mogelijk wat langer zou kunnen duren, maar ze hebben alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat het artikel de volgende dag al werd afgeleverd, of ze hebben een streepje voor bij post.nl ;). Super geregeld, fijne mensen!

Ik ben erg tevreden over de aankoop

Ik ben tevreden en positief over de behandeling van Canoof. Vanaf het eerste moment over het voornemen tot aankoop tot en met de levering. Kortom, vriendelijk, accuraat, deskundig en vooral betrouwbaar.

Vriendelijke mensen uitstekende service!

Je wordt vlot en goed geholpen service is echt uitstekend. Zeker een bedrijf om aan te bevelen!

Uitstekende service!

zelfs na verschillende mails (ivm hoe ik de afhaling zou regelen) nog steeds vriendelijk en goede hulp bij afhaling!

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.