Weinig bedrijven die mij al een glimlach in het mail verkeer

Altijd top service een uiterst vriendelijk.

Fijn en alert online contact

Meer dan tevreden!

Prettig geholpen ondanks alle huidige maatregelen.

Goed en snel antwoord op mijn vragen en kon direct mijn bestelling ophalen.

Meer dan tevreden.

Bij Canoof gaat alles snel, professioneel en op een heel persoonlijke manier. Heel blij met mijn aankoop; twee Constanza lampjes. Was een sale product. Geweldig dat ze je bij Canoof de kans geven om je aankoop eerst op foto te bekijken. Kortom. Lof.

Mooi product, snelle levering en hele goede service!

Wij hebben hier de haaien-pennenbakjes van Qeeboo besteld. Ik kreeg naar aanleiding van mijn bestelling een persoonlijk mailtje met de bevestiging dat het verstuurd was. Had er nog één bij besteld en deze is zelfs persoonlijk langs gebracht. Uiteindelijk had een haaitje door een productiefout een scheve bek. Dit is heel netjes opgelost doordat er snel een nieuwe werd opgestuurd en wij mochten zelfs de misvormde houden. Fijne service en goede communicatie!

Snel en heel prettig geholpen!

Contact verliep prettig en super snel! Leveringen geheel volgens afspraak. Fijne prijzen! Helemaal top!

A great shopping experience

Such a fantastic service provided by Canoof team. Friendly and helpful during the whole process, kept us well informed about the product and found us the best solution to be delivered in Greece! Thank you very much for everything : )

Bestellen, Leveren en Opvolging van hoogste nivo

Klantenservice staat hoog in het vaandel van Canoof. Bestellen en leveren gaat snel en moeiteloos. Opvolgen van vragen en oplossen van problemen gaat correct, vriendelijk en zonder moeite. We hadden een klein probleempje met schade aan een lamp die tijdens transport was beschadigd. Geen groot probleem, maar het karakter, vriendelijkheid en vooral de professionele opvolging van de klantenservice verdiend een dikke pluim! En hele mooie spullen natuurlijk! :-).

Great customer service!

I wholeheartedly recommend Canoof (and their nice employees!). Not only did they offer shipment to Germany, they also answered our questions instantly and sent photos of the article (B-stock), which we didn't even request. I wouldn't hesitate to order here again!

Perfecte behandeling en service.

Bijzonder prettig personeel.

Heel prettig in contact, leveren snel!

2 krukken besteld, snel geleverd. Echt top service!

Perfecte en persoonlijke afhandeling

Dit is ons tweede bestelling bij Canoof. We worden bij jullie niet als een nummer maar persoonlijk benaderd. Heel aangenaam om langs te komen. We komen zeker nog terug.

Super contact en levering, helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst!

Goed contact en super snelle service. Aardig en behulpzaam, zeker aan te raden!

goede, vriendelijke service; de manier voor design tegen aantrekkelijke prijs

Vlot een tweedehands design bureau aangeschaft voor de thuiswerkplek.

Vriendelijk en meedenkend

8 Kartell Masters en lamp besteld. Dag later in huis!! Geleverd zoals afgesproken, wij zijn blij.

Geweldige website

Wat een fijne verzameling mooi spullen. Watertandend gauw afgesloten na mijn bestelling. Ik kom weer terug voor de volgende kinderverjaardag.

Super toffe producten en snelle service!

Leuke lamp besteld, werd snel geleverd.

Prima geholpen!

Leuk dat je designer items kunt kopen met korting.

Supersnelle service

Zeer snelle persoonlijke reactie. Product moet nog binnen komen, maar alle vertrouwen in.

Heel goed bevallen

We wilde een Paperback boeken kast hebben. Eerst bij een andere dealer geweest, niet prettig geholpen, dus dan maar op het internet zoeken. Kwamen bij Canoof uit, Goede prijs en vriendelijk te woord gestaan. Kasten (een grote en een kleine) zijn op tijd geleverd, maar.... de planken sloten niet mooi op elkaar aan. Na een telefoontje, werd er gelijk actie ondernomen. Er kwam kostenloos een nieuwe kleine (die was op voorraad), en de oude konden we kostenloos terug sturen. Hiermee was het probleem helaas niet verholpen. Er is ook een korting aangeboden op de bestaande kast, maar we gingen liever voor mooi dan goedkoper. Er zijn toen twee goed op elkaar passende kasten gezocht, en ook deze kwamen kostenloos naar ons toe. Ok, we hadden het liever in 1 keer goed gehad, maar we werden netjes op de hoogte gehouden ver de genomen acties en hebben niet 1 keer het gevoel gehad dat we aan het lijntje gehouden werden. Nu, een mooie kast, en een goed gevoel van Canoof. (trouwens een heel leuke winkel om gewoon eens te gaan kijken).

Uiterst vriendelijk bediend geweest.

De nogal weinig charmerende toonzaal wordt helemaal opgevrolijkt, door prachtige interieurstukken uiteraard, maar vooral door een zeer vriendelijk team die allen even behulpzaam waren. Meteen gediend van een antwoord en alle mogelijke informatie. Superbeleving !

Geweldige service!

Snelle reactie op de mail en verzenden! Vriendelijk

Canoof: deskundig, gastvrij en zeer servicegericht

Canoof een outlet? ik dacht het niet. Eerder een snoepwinkel met een fantastische collectie bijzondere designmeubelen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. En dan heb ik nog niet eens de zeer gastvrije, vakbekwame attente en servicegerichte medewerkers genoemd. Iedereen kan ik van harte aanraden de reis naar Canoof in Breda te maken. Al was het alleen maar om je te verbazen hoe het mogelijk is om zoveel mooie dingen op een plek bij elkaar te krijgen.

Excellent costumer service

An excellent experience with Canoof . I’ve got my lightning in a perfect condition . Fast and safe ) special thanks to Loes Hermans.

Toch nog een museum dat open is in coronatijd.

Een dagje Breda bij Canoof kan wat ons betreft gezien worden als een dagje museum voor hedendaagse toegepaste kunst. De mensen die er werken zijn zeer enthousiast en behulpzaam zonder zich op te dringen. Leuk om het werk van onze Nederlandse ontwerpers in real life te zien. Voor elluk budget wel iets geinigs te vinden. Ps ook zonder museumjaarkaart gratis entree.

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.