Snelle, efficiënte service, MET persoonlijke aandacht!

Ik had mijn zinnen gezet op een rood Rietveld junior stoeltje voor mijn kleindochter. Na de internet zoekopdracht kwam ik uit bij Canoof: zeer goed geprijsd, duidelijke website, direct besteld. Ik ontving heel snel bericht, en de levering is prima verlopen. Zelfs een persoonlijk kaartje erbij van het team: ik ga zeker genieten van dit mooie kratstoeltje.

Prettig en betrouwbaar shoppen.

Net als bij de vorige aankoop: uitstekende ervaring. Het betalen met de link is makkelijk en erg gebruikersvriendelijk. Beloftes wat betreft de levering worden nagekomen. En het persoonlijke kaartje bij de bestelling is -in deze tijd- leuk! En dan heb ik ‘t nog niet eens over het assortiment gehad. Kortom: prettig winkelen bij jullie!!

snel, efficient en professioneel

Top design & service

Prachtige locatie en heerlijk relaxed rondstruinen en snuffelen tussen al het mooie design. Ik ben echt heel blij met mijn meubeltjes en de service.

Goeie service, snelle levering & fantastisch product!

Goeie service, snelle levering & fantastisch product!

Fijne mensen, dito bedrijf en hele goede service!

Meerdere ervaringen met Canoof en alleen maar positief en zeer klantgerichte medewerkers.

Heel fijn contact, meedenkend en flexibel.

Fantastisch mooie meubels, prachtig ontworpen en vakkundig gemaakt. Heel erg prettig geholpen in de winkel en later per mail. Nu erg blij met de thuis geleverde Maarten Baas barstoelen, ik wordt er helemaal vrolijk van!

Uitstekend klantvriendelijkheid.

Mooie spullen, goed geprijsd en een geweldig klantvriendelijkheid. Altijd vriendelijk te woord gestaan. Meedenken en faciliteren.

Jullie zijn een geweldig en klantvriendelijk bedrijf met het woord “service” hoog in het vaandel

Prachtige spullen, goed geprijsd en een geweldige klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Altijd vriendelijk te woord gestaan. Één ding is jammer: jullie bedrijf staat te ver weg van mijn woonhuis. Bedankt

Goede service op maat!

Pauline denkt goed met je mee en je komt samen tot een mooi plan. Mooi aanbod van meubels, voor elk wat wils! De grote winkel is laagdrempelig en dus zeer toegankelijk.

Super snelle en correct afhandeling

Gister besteld en vandaag al in huis , binnen een uur zat het al op de post. En het product is geleverd zoals omschreven , snelle info voorziening en reacties via de mail, dus in één woord top

Raimond 89

Ich habe schon die 3 Moooi Raimond bei Canoof gekauft. Super nette Leute arbeiten dort, super guter Service. Ich werde immer wieder bei Canoof einkaufen. Vielen Dank!!!! Lieber Gruss aus Aachen Ingrid

Geweldig winkelen bij Canoof

De collectie van Canoof is zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit. Het door mij bestelde item werd keurig en zorgvuldig verpakt Heel snel bij mij afgeleverd. In een woord: PRIMA!

Pauline en haar team zijn geweldig

Ik kocht via CANOOF al een prachtige eettafel en een nieuw bankstel. Deze mensen hebben van goeie service hun vak gemaakt. Geen vraag is teveel, hele prettige manier van updates in tijden dat er voor spullen uit Italie vertraging was. De mensen denken echt mee en je weet dat je hele eerlijke prijzen krijgt. Verder werken ze met een hele prettige transporteur. Kortom, veel lof voor dit bedrijf. Als het eventueel kan koop ik m'n nieuwe spullen altijd via CANOOF.

Prima designcollectie

Canoof heeft een mooie collectie van designmeubels en - accessoires. Het aanbieden van showroommodellen is ook een leuke manier om met korting een designmeubel aan te schaffen. De gewone collectie is breed en de moeite waard. Ik bekijk ook regelmatig de website ter inspiratie.

Voortreffelijke service

Online kostbare meubels bestellen is verantwoord bij Canoof: zeer persoonlijke benadering, nauw contact en afspraken op maat. Zeer service gericht!

Superfijn vriendelijk helder en snel: beter Jan niet

Superfijn geholpen: alsof het goede vrienden zijn die je verder helpen. Echt beter kan niet!

Top bedrijf! Snel, vriendelijk behulpzaam en meedenkend.

Of je Canoof nou nodig hebt voor barkrukken of een bank, ze helpen je vriendelijk en snel. Een vraag over een product? Geen probleem, altijd even vriendelijk. Het transportbedrijf waar ze mee samenwerken zetten in een handomdraai je prachtige nieuwe bank binnen en ze nemen de rotzooi weer mee.. Viltjes voor onder de poten? Die zijn er onder gezet voor dat je er erg in hebt...

Fijne communicatie, snelle levering en ook nog goedkoper!

Een superpositieve ervaring met Canoof! Snel, duidelijk en kwaliteit.

Yes they Can(oof)!

Super tevreden! over de service. Van het bestel- tot aan het ontvangstmoment een feestje. Mocht je iets bestellen als cadeautje dan zeker weten gebruik maken van de Canoof inpakservice.

Duurde wat langer alvorens levering plaatsvond, maar werd keurig op de hoogte gehouden. Na binnenkomst vond levering keurig plaats.

Uitstekende service en snelle levering!

Perfecte service

Ik was geen klant en iets verloren van een lamp. Hebben ze toch perfect bezorgd.

Klantvriendelijk

Ik ben zeer content over de gang van zaken doen. Klantvriendelijk, attent en correct. Design artikelen waardig.

AMAZING SERVICE

perfect service, amazing design piece!!!!! Lovely pauline and your team my big thank you

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.