perfect

Super snel geleverd, makkelijk online besteld.

Prima interieurzaak

Mijn bestelling vlot afgewerkt. Eerst fotos van de aankoop en na accord zeer vlot toegestuurd. Het gekochte voldeed prima aan de verwachting.

er was wat misverstand omtrent het verzendadres, toen bleek dat het naar het verkeerde adres gestuurd was en het pakketje terug gestuurd zou worden naar Canoof: zonder daarop te wachten werd er een nieuw exemplaar verzonden naar wel het goede adres@! Snel geregeld, helaas te laat voor valentijnsdag... met het kwam uit een goed hart!

Prachtige collectie

Alvast voor valentijnsdag, de hart sleutel van Seletti besteld. Prachtig verpakt en het persoonlijke kaartje maakt het af.

Positief

Mooie artikelen, duidelijke website, snelle levering en goede communicatie. Een verdiende 5 sterren

Het ontvangen van mijn pakket was net een cadeautje!!!!

Duidelijke communicatie en supersnel ontvangen. Ondanks dat de bestelling voor mijzelf was, leek het door de persoonlijke noot wel een cadeautje!

Fijn klantgericht bedrijf

Snelle levering , goed verpakt, mooie artikelen

Goede service, mooie showroom

Ik ben goed en snel geholpen door de medewerkers van Canoof. Ben erg blij met mijn aankoop, die ik heb opgehaald bij de showroom. De showroom is groot en staat vol mooie meubels en is dus zeker het bezoeken waard!

snel en zorgvuldig!

Zowel het bestelproces als de communicatie erover zijn uiterst zorgvuldig en prettig geweest. Artikelen werden de volgende dag al geleverd. Hele fijne ervaring!

Leuke en fijne ervaring om er te shoppen.

Er wordt snel, netjes en op een hele leuke, professionele manier gereageerd als er contact wordt opgenomen via app/mail. Ook het bezoek aan de winkel (in mijn geval om het bestelde artikel op te halen) is een leuke ervaring vol met mooie en leuke spullen. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan. Kortom voor herhaling vatbaar en indien ik iets in de categorie zoek wat er verkocht wordt zal ik zeker eerst bij Canoof kijken.

Geweldige service.

Na bestelling de afhandeling zeer correct en snel afgehandeld.

Levering van het bestelde artikel was snel en een succes kado voor de jarige!

positief

Goed geholpen bestelde stoelen kwamen op tijd kortom zeer tevreden.

Met een glimlach de mail gelezen

Zeer professioneel

Prachtige collectie en goede sale prijzen!

Kan niet beter.

Ik voelde me zeer welkom als klant. Ik werd steeds heel snel, adequaat en uitermate vriendelijk op de hoogte gesteld van de status van mijn bestelling. De bezorging vond al de volgende dag plaats.

Prachtige collectie met unieke merken.

Top service! Online gekocht zowel het persoonlijk briefje als de leuke mail geeft weer hoe ze hun objecten met smaak uitzoeken.

super snel, persoonlijk en attent

Wanneer ik een bestelling plaats via de website, krijg ik de volgende dag een persoonlijke email waarin duidelijk wordt dat ik als terugkerende klant ben herkend: hoe mooi is dat.

Super klantgericht, zeer goede communicatie.

Klantgericht bedrijf, natuurlijk mooie spullen, zeer snelle verzending, alles goed verpakt, goede communicatie en in goed overleg, kortom alles zeer goed geregeld.

Geweldige service en communicatie

Ik heb verschillende keren artikelen van Canoof gekocht en dat is altijd zo geweest. een positieve ervaring.

Heel mooi design meubels

Een heel plezierig contact, duidelijk antwoord en uitleg op onze vragen en heel goede service. Een heel mooie showroom met een veelzijdige collectie design-meubels, lampen en allerlei woonaccessoires: een feest om doorheen te dwalen. En uiteindelijk een heel mooie fauteuil gekocht. We werden ook goed op de hoogte gehouden hoe en wanneer het meubel werd geleverd. Kortom, wij komen zeker nog eens terug!

In 1 woord TOP

We zijn heel vriendelijk ontvangen in de showroom, prima geholpen en de bank is al snel en keurig bij ons bezorgd. We zijn superblij met onze aankoop (showroommodel Polder sofa, zag er als nieuw uit, en dat voor een mooie prijs). Topper!

Top produkt voor een scherpe prijs

Geweldig, 6 Vitra stoelen gekocht en binnen 2 werkdagen bezorgd ! De stoelen waren ook scherp geprijsd én op voorraad ( dus geen levertijd van 6 - 8 weken )

Hele fijne customer experience

Fijne ervaring voor het bestellen van prachtige designstoeltjes. Goed telefonisch advies, snelle afhandeling en verzending en blij met de keuze.

goed, snel, eenvoudig.

goede overzichtelijke en makkelijk te hanteren bestelprocedure. Snelle levering. Persoonlijke touch: "handgeschreven" bedank kaartje op naam, leuk!

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.