Deskundig advies gekregen en ruimte om er over na te denken.

We hebben het tapijt “Sands” aangeschaft voor onder onze eettafel en hadden twijfels over de afmetingen ervan. Het tapijt past prima in de ruimte maar het zou mogelijk te smal kunnen zijn om met tafel en stoelen comfortabel te kunnen zitten. Omdat er erg professioneel. maar juist ook vanuit ons perspectief, werd meegedacht konden we de knoop doorhakken. We zijn uiterst tevreden met onze aankoop.

Full-service tot in de puntjes!

Afgelopen vrijdag hebben mijn lieve collega’s Pauline en Britt de mooie Ultrafragola mirror geleverd. Dit was een full-service delivery in de breedste zin van het woord. De meiden kwamen mijn spiegel netjes afleveren, hij werd op de juiste plaats in huis weggezet en daarna hielpen ze zelfs nog mee met klussen! Schuren, schoonmaken en een deurtje lakken, deze toppers draaien hun handjes er niet voor om. Hoe bijzonder is dat?! Dus mijn vraag aan Kiyoh; waarom gaat de score maar tot een 10? Deze meiden verdienen een dikke 12! Ik ga enorm genieten van mijn mooie spiegel. Dank jullie wel lieve collega’s!

SUPER !!

Bijzonder positief. Ik ben bijzonder vriendelijkheid geholpen via het de App. mijn vragen zijn snel beantwoord. Ook erg leuk is de persoonlijke boodschap bij mijn geleverde order. SUPER goede ervaring.

Geweldige service!

Na een lange zoektocht naar een specifiek, niet meer leverbaar item, gaat Canoof persoonlijk op zoek binnen hun magazijn. Daar wordt het item gevonden. Het item is de volgende dag bezorgd. Het persoonlijke contact is gewoon geweldig! Wat mij betreft is Canoof een echte aanrader, ik kom er in ieder geval terug!

Snel, persoonlijk, fijn, mooi!

Al een hele tijd verliefd op de 'Forest for the trees' kapstok, maar, erg duur dus toch maar even niet. Bij het zoeken naar voordeliger opties kwam ik op de site van Canoof. Zij verkopen exemplaren met een kleine beschadiging tegen een wat acceptabelere prijs. Dus daar ons exemplaar besteld! Na de bestelling kreeg ik foto's toegestuurd van de beschadiging en aan de hand daarvan kon ik evt. nog afzien van definitieve bestelling (hoefde nog niet te betalen nl.). Er zaten een paar kleine krasjes op één van de takken, maar die leken ons goed te behandelen (lakstift) of te verbergen. Dus oké gegeven en een paar dagen later werd onze kapstok bezorgd. De krasjes bleken nóg kleiner dan we al dachten. Dus helemaal blij! Er bleken echter drie rubber vloerdoppen te ontbreken, waarschijnlijk tijdens het transport verloren gegaan. Dat was geen probleem voor Canoof: ze sturen meteen nieuwe dopjes op. Nog steeds blij dus! De contacten in de aanloop naar de bestelling en ook die daarna verliepen vlot en erg prettig. We zijn zeer tevreden over de service en snelle acties van Canoof en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen!

Super goede en fijne service.

Goede levering en communicatie.

Erg goede service

Breed assortiment tegen goede prijzen .

Zeer tevreden met het product en met het verloop van de bestelling,

Heel fijn om bij Canoof iets te bestellen. Hierbij wil ik toch graag een compliment maken voor de niet alleen snelle service maar ook de heerlijk spontane en verfrissende mailreactie. Top!

Gewoon goed

Ik wil eigenlijk niet mee doen aan dat alsmaar beoordelen. Ik beveel ook niemand iets aan. De levering was gewoon goed, de levertijd was duidelijk aangegeven en hoeft van mij ook niet 'eergisteren' waardoor er mensen op onmogelijke tijden moeten werken, de toonzetting prettig, de levering eerder dan verwacht, degelijk maar niet overdreven verpakt. Hou het asteblieft zo - stink niet in valse beleefdheden. Nou, voor deze keer dan, die aanbeveling. Veel plezier met het uitje ...

Prachtig van groot tot klein

We kwamen kijken voor een mooie raintap, werden hartelijk welkom gekregen en kregen goede toelichting over de raintap. We werden echter ook zeer aangenaam verrast door een breed scala design meubelen. Te veel moois om in korte tijd te kunnen bekijken. Een absolute aanrader als je op zoek bent naar mooie meubels!

Prima service!

Ik heb dinsdag mijn rabbit xs besteld en woensdag had ik al een konijntje in huis. Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon. In een woord een top bedrijf. Ik koop er zeker nog. Hartelijk dank voor je je super service ! Groeten Eddy Van Duvel

Leuke ervaring, Ik had met spoed tuinstoelen nodig en deze liepen vertraging door de verwerking bij Post nl., waardoor ik het risico liep deze niet op tijd binnen te krijgen. Naar aanleiding van mijn Mailtje naar Canoof over deze vertraging is er direct actie ondernomen naar Post. nl waardoor ik de stoelen op tijd heb gekregen. Het telefonisch contact was vrolijk en behulpzaam evenals de mailtjes. Kreeg de indruk dat ik met een jong team te maken had, die er gewoon plezier en zin in hadden om te helpen! Echt een leuke, vrolijke positieve ervaring die je helaas niet zo vaak meer tegenkomt.

Prachtige producten en een uitstekende klantbediening

Prachtige producten en een uitstekende klantbediening - dit dus! Ik heb de afgelopen jaren al best wat mooie producten van Canoof besteld, vooral lampen, en telkens heel tevreden. Vooral ook toen het een keer misging met een koerier, werd het heel goed opgelost. Dan zie je echt het verschil!

Vriendelijke en snelle service, product in topkwaliteit

Vriendelijke en snelle service, product in topkwaliteit

Ik wacht de levering van een bestelling af, dan pas oordelen

Ik kan maar beoordelen na levering, die langer duurt dan verwacht.

Ben geholpen door een enthousiaste medewerkster. Zij heeft er voor gezorgd dat ik mijn bestelling al de volgende dag in huis had. Dat is dus supersnel. Ben daar zeer blij mee. Jullie zien mij nog wel een keer terugkomen.

Fijne winkel

Wat een ontzettend leuke zaak. Als je iets speciaals zoekt kun je hier wel slagen. Wij zochten een eyecatcher voor in ons nieuwe huis en hebben deze ook gevonden. We zijn vriendelijk geholpen in de winkel en ook de communicatie via de mail verliep vlot en helder. We komen hier graag nog eens terug.

Fijn contact, snelle service & levering

Jullie denken mee, zijn goed bereikbaar en schakelen snel. Houd dat allemaal vast, op deze manier krijg én houd je je klanten!

Snel, prettige communicatie en goed verpakt

Hele goede ervaringen met Canoof. Ze reageren snel en vriendelijk, verzenden snel en verpakken het goed zodat het heel aankomt.

Betaalbaar design

Voor de tweede keer een stoel gekocht bij Canoof. Vier jaar geleden twee zwarte stoelen van Lensvelt voor aan de eettafel, nu een Vitra klassieker van Eames. Een stuk goedkoper dan elders, én ongebruikt. Je moet het alleen zelf even ophalen. Maar dat is geen straf: er valt genoeg te zien in de gigantische showroom.

excellent

zo vriendelijk, zo correct, zo een mooi meubel zeker aan te bevelen

Prima service, mooie collectie, goede prijzen

Goede ervaring met dit bedrijf. Prachtige Moooi lamp gekocht en goede service nadien.

Top lamp gekocht. Alles perfect verlopen

Prachtige goederen & snelle levering

Canoof heeft mooie goederen en de personen die je helpen hebben verstand van zaken. Het is toeven bij Canoof

Prachtige showroom, met vriendelijk, behulpzaam en klantgericht personeel eel.

Het is leuk om deze verrassende showroom, met een enorme collectie bijzondere en originele designmeubelen en - accessoires te verkennen. Ideeën te over als inspiratie voor je eigen huis. Wij kochten er een mooie Vitra soft pad.

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.