Zeer vriendelijke medewerk(st)ers die met je meedenken. Gunstige prijs/kwaliteit.

Ik heb samen met mijn partner een Artifort Orange Slice fauteuil bij Canoof besteld. De stugge /slechte Artifort dienstverlening/service werd ruimschoots goed gemaakt door de welwillende medewerking en coulance van de medewerk(st) ers van Canoof. Als wij opnieuwe iets bestellen dan bezoeken we deze winkel zeker weer.

Geweldige collectie.

Super geholpen.

Maken waar wat ze beloven en denken proactief mee

Goede sfeer, mooie spullen, bewogen personeel zowel life, telefonisch als per mail

Altijd leuk bij Canoof

Cadeau besteld en zelfde dag afgehaald. Mooi ingepakt en leuk kaartje erbij. Snel service en altijd snelle communicatie! Top!

Als een kind in een snoepjeswinkel.

Moooie producten, scherp geprijsd, goed bereikbaar, snelle reacties, maar ze maken het verschil met hun enthousiasme. Dank je wel Loes en Pauline. Ik kom weer terug. P.S. De liefde voor Defenders scheelt ook ;)

Her product wat ik had besteld leek helaas niet op voorraad te zijn. Geen drama, gelukkig hadden ze nog een andere kleur op voorraad wat ook helemaal perfect bleek te zijn! Het was een cadeautje en ook direct bij de jarige afgeleverd. Het team heeft enorm lief stap voor stap contact gehad en ik voelde mij enorm goed geholpen. Kudos! De jarige was er trouwens enorm blij mee ;)

Fijn bedrijf mooie producten

Ik heb een lamp van moooi besteld. Netjes op tijd en erg mooi

Dit is echt een hele mooie webwinkel met prachtige, aparte design items. Ik had een Seletti kaarslamp besteld die een langere levertijd had. Ben goed geïnformeerd hierover van begin tot eind. Aan mij de keuze of ik hierop wilde wachten. Fijn contact gehad met Loes en alles prima geregeld. Erg blij met de lamp en zeker tot de volgende keer!

Heel snel geleverd in degelijke verpakking

Super snelle levering, blij met qeeboo bloempot. Ga nu sparen voor de grote versie, bijzettafeltje.

Bleef goed op de hoogte, via mail. Echter werd er gezegd, tekenen en identificeren bij ontvangst, maar pakketje werd gewoon bij de voordeur gelegd door de bezorger. Terwijl ik speciaal thuis was gebleven !

Sympathiek en snel!

Mijn vragen werden door Canoof razendsnel en naar volle tevredenheid beantwoord. Het bestelde Kartell bureau was in uitstekende staat en werd de volgende dag al bezorgd. Zo kan het dus ook: dikke vijf sterren voor de mensen achter Canoof.

Prima ervaring

Al 3x een goede ervaring bij Canoof. Aardig en deskundig personeel. Denken met je mee. Snelle levering. Wij zijn heel tevreden.

Mooie producten, goede service en snelle antwoorden op vragen per mail.

Uitstekende service, snel en heel vriendelijk!

Vlotte levering van prachtig product

Veel keuze op de website en de gemaakte keuze wordt vervolgens vlot en adequaat geleverd.

mooie collectie, zeer goede service en snelle levering

mooie collectie, zeer goede service en snelle levering

Top service!

Bij Canoof een barkruk besteld. Deze kon heel snel worden opgehaald. Na 2 jaar was de barkruk stuk. Ondanks de tijd die hier over heen was gegaan heeft Canoof mij geholpen om contact op te nemen met de leverancier en een nieuwe geregeld. Ook dit was echt snel gedaan. Bovendien reageren ze snel en vriendelijk. Bedankt!

Supervriendelijk en snel!

Ik kreeg een hele leuke bevestigingsmail, mijn bestelling werd supersnel snel verzonden. Kortom helemaal top!!!

gemakkelijke bestelprocedure, uitstekende verkoopservice, onberispelijke aflevering

Het gekochte item was op de website perfect beschreven. Het aanvullende telefonische contact met een van de verkopers beantwoordde een paar overgbleven vragen, en zoals boven vermeld verliep de verdere afhandeling, inclusief de aflevering, perfect.

Very professional

Great experience. The products are in perfect condition and the service is absolutely perfect. There was an issue with a pillow but they immediately to solve it and it only took a few days. I will definitely order more.

Wederom top!

Heel persoonlijke er vriendelijke benadering en producten altijd super goed verpakt versturen en super snel in huis

snelle levering, mooi product

Goede communicatie via de mail, mooi, duurzaam product. We gaan zeker reclame maken voor jullie.

Geweldige service voor ons huwelijk!

Voor onze bruiloft waren we op zoek naar een mooi bankje voor onze ceremonie. Met de geweldige hulp van Canoof is dit geweldig gelukt! Het bankje is vanuit Italië en helemaal bezorgd en opgehaald in Amsterdam. Canoof is altijd bereikbaar en levert een geweldige service voor de prachtigste (kantoor)meubelen!

Snel geleverd en heel blij met aankoop

Kende het niet, dus zal nu zeker nog opnemen in volgende zoekacties. C

Top website.

Snelle levering leuk verpakt,

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.