Goede service op maat!

Pauline denkt goed met je mee en je komt samen tot een mooi plan. Mooi aanbod van meubels, voor elk wat wils! De grote winkel is laagdrempelig en dus zeer toegankelijk.

Super snelle en correct afhandeling

Gister besteld en vandaag al in huis , binnen een uur zat het al op de post. En het product is geleverd zoals omschreven , snelle info voorziening en reacties via de mail, dus in één woord top

Raimond 89

Ich habe schon die 3 Moooi Raimond bei Canoof gekauft. Super nette Leute arbeiten dort, super guter Service. Ich werde immer wieder bei Canoof einkaufen. Vielen Dank!!!! Lieber Gruss aus Aachen Ingrid

Geweldig winkelen bij Canoof

De collectie van Canoof is zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit. Het door mij bestelde item werd keurig en zorgvuldig verpakt Heel snel bij mij afgeleverd. In een woord: PRIMA!

Pauline en haar team zijn geweldig

Ik kocht via CANOOF al een prachtige eettafel en een nieuw bankstel. Deze mensen hebben van goeie service hun vak gemaakt. Geen vraag is teveel, hele prettige manier van updates in tijden dat er voor spullen uit Italie vertraging was. De mensen denken echt mee en je weet dat je hele eerlijke prijzen krijgt. Verder werken ze met een hele prettige transporteur. Kortom, veel lof voor dit bedrijf. Als het eventueel kan koop ik m'n nieuwe spullen altijd via CANOOF.

Prima designcollectie

Canoof heeft een mooie collectie van designmeubels en - accessoires. Het aanbieden van showroommodellen is ook een leuke manier om met korting een designmeubel aan te schaffen. De gewone collectie is breed en de moeite waard. Ik bekijk ook regelmatig de website ter inspiratie.

Voortreffelijke service

Online kostbare meubels bestellen is verantwoord bij Canoof: zeer persoonlijke benadering, nauw contact en afspraken op maat. Zeer service gericht!

Superfijn vriendelijk helder en snel: beter Jan niet

Superfijn geholpen: alsof het goede vrienden zijn die je verder helpen. Echt beter kan niet!

Top bedrijf! Snel, vriendelijk behulpzaam en meedenkend.

Of je Canoof nou nodig hebt voor barkrukken of een bank, ze helpen je vriendelijk en snel. Een vraag over een product? Geen probleem, altijd even vriendelijk. Het transportbedrijf waar ze mee samenwerken zetten in een handomdraai je prachtige nieuwe bank binnen en ze nemen de rotzooi weer mee.. Viltjes voor onder de poten? Die zijn er onder gezet voor dat je er erg in hebt...

Fijne communicatie, snelle levering en ook nog goedkoper!

Een superpositieve ervaring met Canoof! Snel, duidelijk en kwaliteit.

Yes they Can(oof)!

Super tevreden! over de service. Van het bestel- tot aan het ontvangstmoment een feestje. Mocht je iets bestellen als cadeautje dan zeker weten gebruik maken van de Canoof inpakservice.

Duurde wat langer alvorens levering plaatsvond, maar werd keurig op de hoogte gehouden. Na binnenkomst vond levering keurig plaats.

Uitstekende service en snelle levering!

Perfecte service

Ik was geen klant en iets verloren van een lamp. Hebben ze toch perfect bezorgd.

Klantvriendelijk

Ik ben zeer content over de gang van zaken doen. Klantvriendelijk, attent en correct. Design artikelen waardig.

AMAZING SERVICE

perfect service, amazing design piece!!!!! Lovely pauline and your team my big thank you

Uitstekend!

Mooi design, unieke dingen ook! Service was erg goed! Ja, top dus!

Prachtige zaak, fantastische service!

Wanneer ik op zoek ben naar een speciaal meubelstuk of designer item, weet ik dat ik altijd bij Pauline terecht kan. Haar enthousiasme, goede adviezen en gevoel voor stijl maakt dat ik al meerdere keren helemaal geslaagd ben in mijn zoektocht. Daarbij is de collectie van CANOOF steeds uitgebreid en verrassend; echt een aanrader!

Fantastische zaak!

Neusje van de zalm wat mij betreft!

Onbedwongen genieten van design

Wij hebben CANOOF leren kennen door de zaakvoerster zelf; een super enthousiaste dame die je meteen als royale klant verwelkomt met koffietje of zelfs een wijntje. Je komt binnen en ziet meteen door de bomen het bos niet meer, en dat is in deze een compliment : een gigantisch aanbod aan design meubelen aan mooie prijzen. Met een leuke babbel word je wegwijs gemaakt in de mooie showroom. Service, kwaliteit, prijs,.. Top ! Tot snel weer!

Toffe collectie en goed geholpen

Heerlijke zaak met mooie spullen en goede hulp!

Prachtige design stukken, uitstekende service.

Super service !

Te gek!

Super gave producten, goede sfeer en uitmuntende service,

MEGA blij met onze inrichting dankzij Canoof!

Ontzettend blij met Canoof, een groot deel van onze inrichting komt bij Canoof vandaan. Heel blij met onze meubels en accessoires die nog heel lang mee gaan want tja... Classics are never out of fashion.

Uiterst correct en vriendelijk bedrijf

Snel en goed geholpen een aanrader.

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.