Zeer professioneel

Prachtige collectie en goede sale prijzen!

Kan niet beter.

Ik voelde me zeer welkom als klant. Ik werd steeds heel snel, adequaat en uitermate vriendelijk op de hoogte gesteld van de status van mijn bestelling. De bezorging vond al de volgende dag plaats.

Prachtige collectie met unieke merken.

Top service! Online gekocht zowel het persoonlijk briefje als de leuke mail geeft weer hoe ze hun objecten met smaak uitzoeken.

super snel, persoonlijk en attent

Wanneer ik een bestelling plaats via de website, krijg ik de volgende dag een persoonlijke email waarin duidelijk wordt dat ik als terugkerende klant ben herkend: hoe mooi is dat.

Super klantgericht, zeer goede communicatie.

Klantgericht bedrijf, natuurlijk mooie spullen, zeer snelle verzending, alles goed verpakt, goede communicatie en in goed overleg, kortom alles zeer goed geregeld.

Geweldige service en communicatie

Ik heb verschillende keren artikelen van Canoof gekocht en dat is altijd zo geweest. een positieve ervaring.

Heel mooi design meubels

Een heel plezierig contact, duidelijk antwoord en uitleg op onze vragen en heel goede service. Een heel mooie showroom met een veelzijdige collectie design-meubels, lampen en allerlei woonaccessoires: een feest om doorheen te dwalen. En uiteindelijk een heel mooie fauteuil gekocht. We werden ook goed op de hoogte gehouden hoe en wanneer het meubel werd geleverd. Kortom, wij komen zeker nog eens terug!

In 1 woord TOP

We zijn heel vriendelijk ontvangen in de showroom, prima geholpen en de bank is al snel en keurig bij ons bezorgd. We zijn superblij met onze aankoop (showroommodel Polder sofa, zag er als nieuw uit, en dat voor een mooie prijs). Topper!

Top produkt voor een scherpe prijs

Geweldig, 6 Vitra stoelen gekocht en binnen 2 werkdagen bezorgd ! De stoelen waren ook scherp geprijsd én op voorraad ( dus geen levertijd van 6 - 8 weken )

Hele fijne customer experience

Fijne ervaring voor het bestellen van prachtige designstoeltjes. Goed telefonisch advies, snelle afhandeling en verzending en blij met de keuze.

goed, snel, eenvoudig.

goede overzichtelijke en makkelijk te hanteren bestelprocedure. Snelle levering. Persoonlijke touch: "handgeschreven" bedank kaartje op naam, leuk!

Deskundig advies gekregen en ruimte om er over na te denken.

We hebben het tapijt “Sands” aangeschaft voor onder onze eettafel en hadden twijfels over de afmetingen ervan. Het tapijt past prima in de ruimte maar het zou mogelijk te smal kunnen zijn om met tafel en stoelen comfortabel te kunnen zitten. Omdat er erg professioneel. maar juist ook vanuit ons perspectief, werd meegedacht konden we de knoop doorhakken. We zijn uiterst tevreden met onze aankoop.

Full-service tot in de puntjes!

Afgelopen vrijdag hebben mijn lieve collega’s Pauline en Britt de mooie Ultrafragola mirror geleverd. Dit was een full-service delivery in de breedste zin van het woord. De meiden kwamen mijn spiegel netjes afleveren, hij werd op de juiste plaats in huis weggezet en daarna hielpen ze zelfs nog mee met klussen! Schuren, schoonmaken en een deurtje lakken, deze toppers draaien hun handjes er niet voor om. Hoe bijzonder is dat?! Dus mijn vraag aan Kiyoh; waarom gaat de score maar tot een 10? Deze meiden verdienen een dikke 12! Ik ga enorm genieten van mijn mooie spiegel. Dank jullie wel lieve collega’s!

SUPER !!

Bijzonder positief. Ik ben bijzonder vriendelijkheid geholpen via het de App. mijn vragen zijn snel beantwoord. Ook erg leuk is de persoonlijke boodschap bij mijn geleverde order. SUPER goede ervaring.

Geweldige service!

Na een lange zoektocht naar een specifiek, niet meer leverbaar item, gaat Canoof persoonlijk op zoek binnen hun magazijn. Daar wordt het item gevonden. Het item is de volgende dag bezorgd. Het persoonlijke contact is gewoon geweldig! Wat mij betreft is Canoof een echte aanrader, ik kom er in ieder geval terug!

Snel, persoonlijk, fijn, mooi!

Al een hele tijd verliefd op de 'Forest for the trees' kapstok, maar, erg duur dus toch maar even niet. Bij het zoeken naar voordeliger opties kwam ik op de site van Canoof. Zij verkopen exemplaren met een kleine beschadiging tegen een wat acceptabelere prijs. Dus daar ons exemplaar besteld! Na de bestelling kreeg ik foto's toegestuurd van de beschadiging en aan de hand daarvan kon ik evt. nog afzien van definitieve bestelling (hoefde nog niet te betalen nl.). Er zaten een paar kleine krasjes op één van de takken, maar die leken ons goed te behandelen (lakstift) of te verbergen. Dus oké gegeven en een paar dagen later werd onze kapstok bezorgd. De krasjes bleken nóg kleiner dan we al dachten. Dus helemaal blij! Er bleken echter drie rubber vloerdoppen te ontbreken, waarschijnlijk tijdens het transport verloren gegaan. Dat was geen probleem voor Canoof: ze sturen meteen nieuwe dopjes op. Nog steeds blij dus! De contacten in de aanloop naar de bestelling en ook die daarna verliepen vlot en erg prettig. We zijn zeer tevreden over de service en snelle acties van Canoof en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen!

Super goede en fijne service.

Goede levering en communicatie.

Erg goede service

Breed assortiment tegen goede prijzen .

Zeer tevreden met het product en met het verloop van de bestelling,

Heel fijn om bij Canoof iets te bestellen. Hierbij wil ik toch graag een compliment maken voor de niet alleen snelle service maar ook de heerlijk spontane en verfrissende mailreactie. Top!

Gewoon goed

Ik wil eigenlijk niet mee doen aan dat alsmaar beoordelen. Ik beveel ook niemand iets aan. De levering was gewoon goed, de levertijd was duidelijk aangegeven en hoeft van mij ook niet 'eergisteren' waardoor er mensen op onmogelijke tijden moeten werken, de toonzetting prettig, de levering eerder dan verwacht, degelijk maar niet overdreven verpakt. Hou het asteblieft zo - stink niet in valse beleefdheden. Nou, voor deze keer dan, die aanbeveling. Veel plezier met het uitje ...

Prachtig van groot tot klein

We kwamen kijken voor een mooie raintap, werden hartelijk welkom gekregen en kregen goede toelichting over de raintap. We werden echter ook zeer aangenaam verrast door een breed scala design meubelen. Te veel moois om in korte tijd te kunnen bekijken. Een absolute aanrader als je op zoek bent naar mooie meubels!

Prima service!

Ik heb dinsdag mijn rabbit xs besteld en woensdag had ik al een konijntje in huis. Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon. In een woord een top bedrijf. Ik koop er zeker nog. Hartelijk dank voor je je super service ! Groeten Eddy Van Duvel

Leuke ervaring, Ik had met spoed tuinstoelen nodig en deze liepen vertraging door de verwerking bij Post nl., waardoor ik het risico liep deze niet op tijd binnen te krijgen. Naar aanleiding van mijn Mailtje naar Canoof over deze vertraging is er direct actie ondernomen naar Post. nl waardoor ik de stoelen op tijd heb gekregen. Het telefonisch contact was vrolijk en behulpzaam evenals de mailtjes. Kreeg de indruk dat ik met een jong team te maken had, die er gewoon plezier en zin in hadden om te helpen! Echt een leuke, vrolijke positieve ervaring die je helaas niet zo vaak meer tegenkomt.

Prachtige producten en een uitstekende klantbediening

Prachtige producten en een uitstekende klantbediening - dit dus! Ik heb de afgelopen jaren al best wat mooie producten van Canoof besteld, vooral lampen, en telkens heel tevreden. Vooral ook toen het een keer misging met een koerier, werd het heel goed opgelost. Dan zie je echt het verschil!

Vriendelijke en snelle service, product in topkwaliteit

Vriendelijke en snelle service, product in topkwaliteit

Minervum 7003

4817ZL Breda

0765722095

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.