Snel, prettige communicatie en goed verpakt

Hele goede ervaringen met Canoof. Ze reageren snel en vriendelijk, verzenden snel en verpakken het goed zodat het heel aankomt.

Betaalbaar design

Voor de tweede keer een stoel gekocht bij Canoof. Vier jaar geleden twee zwarte stoelen van Lensvelt voor aan de eettafel, nu een Vitra klassieker van Eames. Een stuk goedkoper dan elders, én ongebruikt. Je moet het alleen zelf even ophalen. Maar dat is geen straf: er valt genoeg te zien in de gigantische showroom.

excellent

zo vriendelijk, zo correct, zo een mooi meubel zeker aan te bevelen

Prima service, mooie collectie, goede prijzen

Goede ervaring met dit bedrijf. Prachtige Moooi lamp gekocht en goede service nadien.

Top lamp gekocht. Alles perfect verlopen

Prachtige goederen & snelle levering

Canoof heeft mooie goederen en de personen die je helpen hebben verstand van zaken. Het is toeven bij Canoof

Prachtige showroom, met vriendelijk, behulpzaam en klantgericht personeel eel.

Het is leuk om deze verrassende showroom, met een enorme collectie bijzondere en originele designmeubelen en - accessoires te verkennen. Ideeën te over als inspiratie voor je eigen huis. Wij kochten er een mooie Vitra soft pad.

Top service, ga zo door.

Heel tevreden over Canoof. Prachtige producten, super service en snelle afhandeling van bestelling. Er zat zelfs een bedankje bij mijn bestelling.

Prachtige pre-owned AVL office chairs gekocht

Bij Canoof heb ik snel een afspraak kunnen maken en de showroom is helemaal als een snoepwinkel. Goed dat mooie designklassiekers een tweede leven wordt gegund. Wij zijn erg blij met onze pre-owned AVL office chairs! Dank Loes voor de vriendelijke service.

Top bedrijf met fantastische design collectie!

Zoveel mooi design bij elkaar, fantastisch gepresenteerd en altijd onwijs goeie service en personeel! Voelt altijd als een uitje om hier te zijn.

Behulpzaam

Super fijne winkel met mooie spullen en behulpzaam personeel!

Sympathiek en efficiënt

Britt is niet alleen heel sympathiek, maar ze handelt de zaken ook efficiënt af, ik blijf komen :-) !

Persoonlijk en snel.

Goede klantenservice, snel antwoord op onze vragen. Flexibiliteit in de aflevering, wij kunnen moment van levering kiezen is fantastisch.

Uitgebreide (web)shop met snelle levering en persoonlijke touch!

Zeer uitgebreid assortiment en (indien op voorraad) dezelfde dag verzonden. Ik vond het prettig om een persoonlijke mail te ontvangen waarin aangegeven stond dat de bestelling aangemaakt was. Tevens bij het ontvangen van het product een leuke handgeschreven kaart met boodschap. Super!

Verpakking kan beter

Originele doos was verpakt met enkel een laag bubbel folie. Buitenzijde was licht beschadigd en binnenzijde was beschadigd. De inwendige kartonnen beschermlaag was beschadigd door de vaas. Volgende keer de originele doos apart in een kartonnen doos verpakken. Gr John

Beste John, bedankt voor je feedback. Dit is de eerste keer dat we deze opmerking krijgen van een klant m.b.t. de verpakking die onder de maat is. We gaan hiermee aan de slag en zullen de vazen in de toekomst beter verpakken. Excuses voor het ongemak in ieder geval names ons. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Pauline // CANOOF

Uitstekende service.

Heel blij met mijn “exclusieve” parasol. Snel verstuurd en netjes verpakt aangekomen. Laat de zon maar komen….!

Gewoon geweldig!

Alles perfect. Makkelijk te bestellen, zeer snel geleverd, mooi ingepakt als cadeautje en ook nog een lieve kaart erbij... gewoon geweldig!

Een uur na mijn bestelling al een email van Postnl dat mijn pakket al verwerkt was. Loes is altijd behulpzaam en vriendelijk.

Top stage!

Ik heb twee keer stage mogen lopen bij Canoof en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Ik heb veel geleerd over diverse (design) merken, hoe je met klanten om gaat en bestellingen (online) afhandelen. Ook heb ik veel leveringen gedaan bij klanten en projecten thuis, dat vond ik erg leuk om te doen. Het team is best klein en erg hecht waardoor ik me erg thuis voelde bij Canoof, je kunt hier alles bespreken. Dus voor wie nog een leuke stage zoekt, bij Canoof moet je zijn!

professioneel en zeer klantgericht

Canoof altijd vriendelijk, klantgericht. Een heel leuke collectie met fantastische kortingen. En meestal uit voorraad leverbaar is natuurlijk heerlijk.

Mijn Valentijns kado besteld bij Canoof! Hele leuke en goede communicatie van tevoren, zeer persoonlijk. Snel geleverd en ook weer met een heel leuk persoonlijk kaartje erbij. Heel goed verpakt ook. Kortom: Super!

Super klantvriendelijk!

Mooie producten, service is goed, hele persoonlijke en enorm klantvriendelijke benadering.

Zeer klantvriendelijk

De service van Canoof is zeer attent, betrouwbaar en klantvriendelijk. We zijn hier al jaren erg tevreden over.

vlotte afhandeling met klantgerichte communicatie

item uit de sale gekocht waarbij er voorafgaand aan de betaling div. foto's van het product werden verstuurd om een weloverwogen besluit te kunnen maken snelle en geduldige communicatie

Prima service en prettig contact

App contact gehad met duidelijke foto’s ontvangen. Afspraak gemaakt en stoel stond klaar. Mooie stoel dus gekocht echter onderdeeltje ontbrak. Binnen een week toegestuurd, prima opgelost. Afhandeling wekt veel vertrouwen, kan bedrijf aanbevelen en ik kom hier zeker nog eens terug

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.