Uiterst vriendelijk bediend geweest.

De nogal weinig charmerende toonzaal wordt helemaal opgevrolijkt, door prachtige interieurstukken uiteraard, maar vooral door een zeer vriendelijk team die allen even behulpzaam waren. Meteen gediend van een antwoord en alle mogelijke informatie. Superbeleving !

Geweldige service!

Snelle reactie op de mail en verzenden! Vriendelijk

Canoof: deskundig, gastvrij en zeer servicegericht

Canoof een outlet? ik dacht het niet. Eerder een snoepwinkel met een fantastische collectie bijzondere designmeubelen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. En dan heb ik nog niet eens de zeer gastvrije, vakbekwame attente en servicegerichte medewerkers genoemd. Iedereen kan ik van harte aanraden de reis naar Canoof in Breda te maken. Al was het alleen maar om je te verbazen hoe het mogelijk is om zoveel mooie dingen op een plek bij elkaar te krijgen.

Excellent costumer service

An excellent experience with Canoof . I’ve got my lightning in a perfect condition . Fast and safe ) special thanks to Loes Hermans.

Toch nog een museum dat open is in coronatijd.

Een dagje Breda bij Canoof kan wat ons betreft gezien worden als een dagje museum voor hedendaagse toegepaste kunst. De mensen die er werken zijn zeer enthousiast en behulpzaam zonder zich op te dringen. Leuk om het werk van onze Nederlandse ontwerpers in real life te zien. Voor elluk budget wel iets geinigs te vinden. Ps ook zonder museumjaarkaart gratis entree.

Professioneel en vakgericht

Ik heb een set stoelen gekocht van Hay, er was wat mis met een stoel en deze werd zonder kosten omgeruild. Wat betreft contact zijn ze snel en goed. Echt een aanrader om hier zaken mee te doen. Prima bedrijf ga zo door.

Goede service en topproducten

Wat een mooie collectie! Eigenlijk wil je alles bestellen... Nu waren het drie Vroonland Wedge lampen die B-keuze waren. Snelle reacties en goede informatie van Canoof! En wat een prachtige lampen!

Heel plezierig!

Goede service, er wordt met je meegedacht. Lampje werd goed ingepakt en verzorgd verstuurd én er zat een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling, kortom een plezierig bedrijf om bij te bestellen!

Mooie spullen, snelle levering en service

Via de Volkskrant getipt en een leuke "muislamp". aangeschaft. Was zo leuk dat we gelijk de hele "buislamp-familie" hebben gekocht......

Zeer goede service en levering!

Prettige werkwijze waarbij, igv bestelling van occasions/showmodellen/enz. eerst duidelijke foto's worden toegestuurd van evt. gebruikssporen van het product vóórdat de bestelling definitie wordt gemaakt. Dit ervoer ik als zeer prettig: je weet wat je koopt en loopt niet tegen onaangename verassingen aan. Verder: leuke collectie, goede prijzen, snelle en correcte levering en heldere communicatie. Wat wil je nog meer? Top! Roland

uitstekend

prima meegedacht

Vriendelijk en binnen 24 uur geleverd, ondanks drukte

Ik heb contact gehad via chat, kreeg snel antwoord met de belofte dat de moooi kandelaar binnen 1 a 2 dagen zou worden geleverd. Ondanks Black Friday drukte, binnen 1 dag geleverd.

Blij dat jullie er zijn!

Team Canoof, jullie zijn snel, betrouwbaar en vriendelijk. Precies wat belangrijk is om je te onderscheiden!

Kado leuk ingepakt en snelle service!

Geweldig om alles bij elkaar te zien op 1 locatie

Super aardig personeel dat alle tijd neemt voor je. We keken onze ogen uit vwb het aanbod en kunnen niet wachten op het volgende bezoek aan de showroom.

heel vriendelijke, goede service

Snelle reactie, vriendelijk, mooie korting gekregen

Prima Support

Voor de tweede maal besteld. Wederom een prettige en kundige ondersteuning. Bedankt

topcollectie

Canoof is een paradijs van mooie meubels

snel antwoord op vragen en snelle levering

Ik had een paar vragen en kreeg gelijk antwoord via mail. Ook de levering was supersnel, de volgende dag. Fijn persoonlijk contact

USM tafel

Tweede hands kantoor tafel gekocht. Snell en makkelijk afgehandeld. Levering op tijd. Medewerkers zijn heel vriendelijk! Een echte aanrader!

Fantastische service

Wat een fantastisch bedrijf! Een top service, hier voel je je zeker geen nummer! Super!

Snelle en persoonlijke service

Wat een keuze uit heel veel mooi spullen! Ik word er echt hebberig van :) Nu voor mijn zoon een nieuwe kamer met op zijn bureau de haai pennenbak ;)

Service gericht en klant vriendelijk

Precies wat ik zocht. Goed verpakt, volgende dag thuis bezorgd. Personeel per mail en telefoon : zeer vriendelijk, alert, snel en klantgericht.

Snelle vriendelijke service

Na bestellen showroommodel stoel kreeg ik gelijk foto’s en omschrijving van de gebruikerssporen. Gebruikerssporen die er overigens amper waren maar die wel duidelijk en eerlijk vermeld werden. Na akkoord werd snel bevestigt en verstuurd. Allemaal snel, duidelijk en bovendien vriendelijk in de communicatie. Kortom, tevreden met over Canoof en stoel.

Goede ervaring! vriendelijk geholpen, erg persoonlijk en erg snel

Ik kreeg een vriendelijke persoonlijke mail dat de bestelling was geplaatst. Erg snelle levering ook. En het product dat ik heb besteld was op hun site voor een mooie lagere prijs dan ergens anders. Ik ga zeker vaker bij Canoof bestellen, een aanrader!

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.