Goed!

Prachtig product, betere prijs, snel geleverd, nog even verwisseld via prima klantenservice.

In een woord GEWELDIG!!

Was op zoek naar een rabbit chair voor mijn dochter. Gemaild met Canoof of ze de gezochte grootte en kleur op voorraad hadden. Per ommegaand een aardige mail terug met een foto. Heb direct de bestelling geplaatst en de dag er na al in huis. Ben super tevreden. Is een aanbeveling waard!

Snelle reactie op vragen en mooie producten

In eerste instantie contact gehad via Whatsapp omdat ik een vraag had. Heel vlot antwoord gekregen op mijn vraag en kunnen bestellen. Helaas bleek 1 van de lampen niet te werken. Ook nu weer heel snel antwoord en een andere opgestuurd gekregen en retourlabel voor de niet werkende

Goede winkel met ruime keuze

Ik heb iets besteld dat ik nog moet ontvangen, maar tot dusver bevalt deze winkel goed qua service, aanbod en vriendelijkheid!

Ik ben vanaf het eerste contact heel goed geholpen . Vriendelijk ontvangen via de telefoon.

Heel goed.

Uitermate vriendelijke en vrolijke mensen. Uitstekende klankbejegening en precies volgens de afspraken mijn prachtige tafel thuisbezorgd. Ik durf Canoof iedereen aan te raden.

Zeer vriendelijke medewerk(st)ers die met je meedenken. Gunstige prijs/kwaliteit.

Ik heb samen met mijn partner een Artifort Orange Slice fauteuil bij Canoof besteld. De stugge /slechte Artifort dienstverlening/service werd ruimschoots goed gemaakt door de welwillende medewerking en coulance van de medewerk(st) ers van Canoof. Als wij opnieuwe iets bestellen dan bezoeken we deze winkel zeker weer.

Geweldige collectie.

Super geholpen.

Maken waar wat ze beloven en denken proactief mee

Goede sfeer, mooie spullen, bewogen personeel zowel life, telefonisch als per mail

Altijd leuk bij Canoof

Cadeau besteld en zelfde dag afgehaald. Mooi ingepakt en leuk kaartje erbij. Snel service en altijd snelle communicatie! Top!

Als een kind in een snoepjeswinkel.

Moooie producten, scherp geprijsd, goed bereikbaar, snelle reacties, maar ze maken het verschil met hun enthousiasme. Dank je wel Loes en Pauline. Ik kom weer terug. P.S. De liefde voor Defenders scheelt ook ;)

Her product wat ik had besteld leek helaas niet op voorraad te zijn. Geen drama, gelukkig hadden ze nog een andere kleur op voorraad wat ook helemaal perfect bleek te zijn! Het was een cadeautje en ook direct bij de jarige afgeleverd. Het team heeft enorm lief stap voor stap contact gehad en ik voelde mij enorm goed geholpen. Kudos! De jarige was er trouwens enorm blij mee ;)

Fijn bedrijf mooie producten

Ik heb een lamp van moooi besteld. Netjes op tijd en erg mooi

Dit is echt een hele mooie webwinkel met prachtige, aparte design items. Ik had een Seletti kaarslamp besteld die een langere levertijd had. Ben goed geïnformeerd hierover van begin tot eind. Aan mij de keuze of ik hierop wilde wachten. Fijn contact gehad met Loes en alles prima geregeld. Erg blij met de lamp en zeker tot de volgende keer!

Heel snel geleverd in degelijke verpakking

Super snelle levering, blij met qeeboo bloempot. Ga nu sparen voor de grote versie, bijzettafeltje.

Bleef goed op de hoogte, via mail. Echter werd er gezegd, tekenen en identificeren bij ontvangst, maar pakketje werd gewoon bij de voordeur gelegd door de bezorger. Terwijl ik speciaal thuis was gebleven !

Sympathiek en snel!

Mijn vragen werden door Canoof razendsnel en naar volle tevredenheid beantwoord. Het bestelde Kartell bureau was in uitstekende staat en werd de volgende dag al bezorgd. Zo kan het dus ook: dikke vijf sterren voor de mensen achter Canoof.

Prima ervaring

Al 3x een goede ervaring bij Canoof. Aardig en deskundig personeel. Denken met je mee. Snelle levering. Wij zijn heel tevreden.

Mooie producten, goede service en snelle antwoorden op vragen per mail.

Uitstekende service, snel en heel vriendelijk!

Vlotte levering van prachtig product

Veel keuze op de website en de gemaakte keuze wordt vervolgens vlot en adequaat geleverd.

mooie collectie, zeer goede service en snelle levering

mooie collectie, zeer goede service en snelle levering

Top service!

Bij Canoof een barkruk besteld. Deze kon heel snel worden opgehaald. Na 2 jaar was de barkruk stuk. Ondanks de tijd die hier over heen was gegaan heeft Canoof mij geholpen om contact op te nemen met de leverancier en een nieuwe geregeld. Ook dit was echt snel gedaan. Bovendien reageren ze snel en vriendelijk. Bedankt!

Supervriendelijk en snel!

Ik kreeg een hele leuke bevestigingsmail, mijn bestelling werd supersnel snel verzonden. Kortom helemaal top!!!

gemakkelijke bestelprocedure, uitstekende verkoopservice, onberispelijke aflevering

Het gekochte item was op de website perfect beschreven. Het aanvullende telefonische contact met een van de verkopers beantwoordde een paar overgbleven vragen, en zoals boven vermeld verliep de verdere afhandeling, inclusief de aflevering, perfect.

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.