Top service!

Bij Canoof een barkruk besteld. Deze kon heel snel worden opgehaald. Na 2 jaar was de barkruk stuk. Ondanks de tijd die hier over heen was gegaan heeft Canoof mij geholpen om contact op te nemen met de leverancier en een nieuwe geregeld. Ook dit was echt snel gedaan. Bovendien reageren ze snel en vriendelijk. Bedankt!

Supervriendelijk en snel!

Ik kreeg een hele leuke bevestigingsmail, mijn bestelling werd supersnel snel verzonden. Kortom helemaal top!!!

gemakkelijke bestelprocedure, uitstekende verkoopservice, onberispelijke aflevering

Het gekochte item was op de website perfect beschreven. Het aanvullende telefonische contact met een van de verkopers beantwoordde een paar overgbleven vragen, en zoals boven vermeld verliep de verdere afhandeling, inclusief de aflevering, perfect.

Very professional

Great experience. The products are in perfect condition and the service is absolutely perfect. There was an issue with a pillow but they immediately to solve it and it only took a few days. I will definitely order more.

Wederom top!

Heel persoonlijke er vriendelijke benadering en producten altijd super goed verpakt versturen en super snel in huis

snelle levering, mooi product

Goede communicatie via de mail, mooi, duurzaam product. We gaan zeker reclame maken voor jullie.

Geweldige service voor ons huwelijk!

Voor onze bruiloft waren we op zoek naar een mooi bankje voor onze ceremonie. Met de geweldige hulp van Canoof is dit geweldig gelukt! Het bankje is vanuit Italiƫ en helemaal bezorgd en opgehaald in Amsterdam. Canoof is altijd bereikbaar en levert een geweldige service voor de prachtigste (kantoor)meubelen!

Snel geleverd en heel blij met aankoop

Kende het niet, dus zal nu zeker nog opnemen in volgende zoekacties. C

Top website.

Snelle levering leuk verpakt,

Mooie spullen, duidelijke informatie en een snelle service. Erg attent dat ik bij elke bestelling een mooi kaartje krijg met een persoonlijke boodschap.

Vriendelijk geweldig niet moeilijk doen.. en prachtige spullen

Lieve persoonlijke email voor verzending met onwijs goede tekst die mij laat glimlachen. Snel geleverd en heel mooi ingepakt. En ja ze hebben nou eenmaal prachtige spullen. Niet voor mijn budget Hahaha, maar als ik weer wat FY money heb is het Canoof waar ik mijn eyecatchers bestel.

Heel vlotte bestelling en levering, heel vriendelijke communicatie. Was zeer aangenaam verrast en is zoveel fijner om met een meer persoonlijke aanpak een aankoop te doen!

Top bedrijf

Originele communicatie en snelle levering met een persoonlijk kaartje.

Te gek!!!

Een geweldig cadeau . Telefonisch besteld, de andere morgen ontvangen . Een Jack Russel lamp, te gek , zo mooi, gelijk verliefd, zeker aan te raden

Topdesign voor mooie prijzen!

Mooi bedrijf, fantastische service. Graag tot een volgende keer.

hele mooie spullen voor een mooie prijs

hele mooie spullen voor een mooie prijs

6 eetkamerstoelen besteld die de volgende dag in huis waren. 1 stoel was stevig beschadigd maar na telefoontje had ik de volgende dag een nieuwe en de oude kon gelijk mee met bezorging.

Mooie design voor een goede prijs en goede service

Goed persoonlijk contact Goed overleg mogelijk over bezorgkosten Mooi meubel, erg blij mee!

Goede service en snelle bezorging

Heel blij met de snelle service. Altijd leuke en originele producten.

Persoonlijk, vriendelijk en excellente service en product.

Ik heb de Qeeboo Rabbit Chair Baby LED gekocht bij Canoof. Allereerst was er een stevige korting van rond de 90 euro (!) en ten tweede had ik het product binnen 1,5 dag na bestellen in huis, en ik heb dit pas 's avonds rond een uur of 11 besteld. Hier was ik dus al van onder de indruk. Het was enorm goed verpakt, en het product oogde prachtig. Veel verschillende kleuren mogelijk, geweldig. Na een dag of twee deed het konijn het helaas niet meer. Ik heb contact opgenomen met Canoof door een e-mail te sturen. Ik stuurde mijn mail om 22:46, de volgende dag om 11:44 had ik al een reactie. Waarin de medewerker aangaf hoe vervelend zij dit voor me vond en dat ze zo snel mogelijk een nieuw LED unit voor mij ging regelen en dat zij mij hiervan op de hoogte zou houden. De volgende dag meteen een nieuwe mail met daarin het bericht dat een nieuw LED unit zo snel mogelijk onderweg was naar mij toe. En, zo zie je maar, zo snel was het geregeld! Ik hoefde het oude LED unit niet eens terug te sturen (fijn dit vertrouwen in de mens!). Ik voelde mij zeer gehoord door de medewerkers die ik gesproken heb en vond het erg fijn dat er zo snel en zeer adequaat (op mij) gereageerd wordt. Ik zou het iedereen aanbevelen, en de personal touch in bijzonder is toch wel heel fijn! Bedankt, Canoof!

Geweldige service en persoonlijk contact

Bij Canoof al verschillende dingen gekocht, groot en klein. Altijd naar volle tevredenheid. Afgelopen week een cadeau gekocht (the Holy Smokes) welke helaas tijdens het uitpakken uit de handen was geglipt waardoor er een stukje van het keramiek af brak. Vandaag contact gehad en door Canoof reeds een nieuwe toegestuurd gekregen. Wat een service! Bedankt Canoof. Zeker een aanrader!

Goed en vriendelijk contact.

Meedenkend

Uitstekende service, vriendelijke dames, mooi assortiment!

Zie boven

Bureaustoel en zetel gekocht bij Canoof. Uitstekende service met duidelijke, vriendelijke en snelle communicatie. Zondermeer een sterke aanrader voor wie op zoek is naar mooie meubelstukken en er graag een suppervlotte en -gemakkelijke afhandeling als extra bij wil. Dank aan het hele Canoof team en nog veel succes toegewenst.

Minervum 7003 4817ZL Breda

0765722095

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.