Goede service en snel geleverd

Goede service, snel geleverd en duidelijke website

Toffe spullen, goeie service

Ik heb hier een tafel, 3 stoelen en een set kussens gekocht. Ze hebben geweldige spullen, hoewel het soms wat zoeken is op de site tussen wat al verkocht is en wat nog beschikbaar. 1 van de stoelen miste een dopje maar dat hebben ze dezelfde dag nog opgestuurd. Thnx nogmaals

Uitstekend!

Vriendelijk personeel en goede communicatie. Ben heel blij met mijn Cork kruk!

Helemaal top

Goed en snel contact, snelle levering en persoonlijke aandacht.

Top service...top producten!

Super makkelijk te bestellen, snelle service en eerlijk antwoorden op mijn vragen over producten. Snel geleverd!

Snel gereageerd en vlot geleverd

Goede prijs en persoonlijke aandacht

Mooie design producten tegen een duidelijke prijs. De persoonlijke touch maakt het helemaal af.

Prachtige producten, geweldige service en zeer klantvriendelijk.

Mooi assortiment duidelijke prijzen

We zagen op de website de stoel van onze wensen. Sterker nog, de hele serie. Eerst maar eens twee gekocht. Dat beviel uitstekend. Snelle afhandeling en bezorging. Prima gedaan! Heel tevreden. Als we in de buurt van Breda zijn gaan we er zeker even shoppen. Fenny en Alex

Geweldig aanbod aan design meubels en top service

De winkel van Canoof is een design paradijs, altijd leuk om een kijkje te nemen. Daarnaast is de service van Pauline en haar team top! De bestelde lamp ontving ik de volgende dag.

Super aanbiedingen en dito service

Canoof geeft duidelijke omschrijving van het product + eventuele gebreken. Ruime korting op toonzaalmodellen. Vlotte communicatie. Flexibel in maken afspraak voor ophaling.

Verjaardagscadeau voor mijn man was een groot succes dankzij de snelle acties van het team van Canoof! Top in communicatie ook!

Simply the best for choice, pricing, friendly and efficient service and quick delivery

We couldn't recomment Canoof to any design lover! They have a wonderful choice of the best design furniture and objects, with prices that you simply can't beat even if, like us, you need to have shipment costs to another country. They are superfriendly and efficient, extremely competent and always available to recommend what suits best for the customer. Delivery to Italy was also really quick and easy. Thumbs up, bravi!!!

Lamp gekocht, voor ons nieuwe huis, maar hangt nog niet, wel noemenswaardig dat de weg naar de aankoop toe perfect is verlopen in contact met CANOOF. Een kijkje genomen in de showroom; was een superleuke ervaring, met mooie spullen, maar ook aardige mensen.

Zeer goede service. Snel contact.

4 schroeven te weinig, maar werd gelijk een nieuwe kruk toegezonden. Top service.

Super goede service

Attente en persoonlijke service met een snelle levering. Absolute aanrader!

Prettig contact, goede service en mooi product

Ik heb de service van Canoof als positief ervaren. Snelle reacties, eerlijke berichtgeving. Uiteindelijke product komt helemaal overeen met de eerder verzonden foto’s. Kortom, tevreden!

Een prettig bedrijf met een topservice, producten die je koopt zijn prima in orde.

Snelle en vriendelijke service

De stoelen waren razendsnel geleverd, binnen 2 dagen. De medewerkers van Canoof waren erg vriendelijk en hebben me goed geholpen.

In één woord top, zeer betrokken en persoonlijk.

Na mijn bestelling telefonische een zeer prettig gesprek gehad over een toevoeging van mijn kant. De levering was super snel en voorzien van een kaartje met een persoonlijke boodschap. Canoof onderscheidt zich door het persoonlijke karakter en service ver van andere leveranciers.

Alles wat je mag verwachten van Canoof

Alles dik in orde. Goede en vriendelijke service. Ik heb niet zo vaak iets voor in huis nodig maar volgende keer kijken we eerst bij Canoof.

Hele fijne afhandeling.

Fijn dat er eerst even contact is over de bestelling voordat de betaling hoeft te worden gedaan. En de verdere afhandeling was top. Op de ene dag contact gehad en de volgende dag al in huis.

Super snelle en vriendelijke service

Buiten het feit dat bij Canoof schitterende (vintage) design meubels te koop zijn, wordt er ook gezorgd voor een super snelle en vriendelijke service bij een online bestelling. Ik ben erg blij met mijn Vitra bijzettafel!

Super snelle levering en mooi product :)

Super snelle levering en mooi product :)

Uitstekend!

Kreeg een vriendelijke en leuke mail na bestelling over levering (postduif was net gevlogen bij Canoof dus had net mijn bestelling gemist).

Minervum 7003

4817ZL Breda

0765722095

Over Canoof

Canoof verkoopt een mix van nieuwe design meubels, vintage meubels en beurs- en showroommodellen. Uit het hogere segment van de markt! In onze webshop zie je een overzicht van ons actuele aanbod. De fysieke producten kun je bezichtigen in onze showroom in Breda welke 1.800m2 groot is.