Flexible and always find a solution

I have been working with Xima for many years. The customer service and flexibility of this small company is amazing. Marc Simons always find solutions to get everything we need on time with an excellent quality.

Snelle ondersteuning, snelle levering

Zeer vlotte communicatie, sneller geleverd dan beloofd, goede flexibiliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Delai respecté, qualité au RDV

Très bon accompagnement du commercial qui a su nous orienter vers un modèle correspondant à nos attentes. Le BAT nous a été remis rapidement et 15 jours après réception de la marchandise qui correspondait à nos attentes.

Topservice

Reeds jarenlang trouwe klant, omwille van de goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Positieve ervaring bij eerste samenwerking.

Aangename kennismaking. Vlotte communicatie. Goeie kennis van zaken. Professionele aanpak.

super service

Altijd bereikbaar, duidelijk over levering, goede voorbeelden van het gevraagde product.

Service rapide, large choix de produits et bonne communication

Devis rapide, articles conformes et livraison rapide.

Snel en deskundig

Snelle offerte, snelle levering, top!

Xima vindt steeds het meest geschikte geschenk voor mijn klanten.

Persoonlijke service, snelle reactietijd, denkt mee, kent zijn klanten.

Xima is onze vaste leverancier van promomateriaal geworden wegens hoge kwaliteit en correcte prijzen

Can do ingesteldheid, perfecte & correcte opleveringen, aangename samenwerking, je kan op een goede service rekenen

flexibility and best prices

we can always count on a fast reply and a lot of flexibility in all our requests.

Goede klantenservice en opvolging. Resultaat zoals afgesproken

Goede opvolging

Reliable Service, Good Quality Products

Staff at Xima are really competent and helpful. Their products are excellent and Xima works fast. I would recommend Xima to colleagues.

Correcte prijzen en 'hands on' service

Gemengde mening

Ik ben gemengd tevreden van de service van Xima. Via mail waren de boodschappen eerder kortaf. Maar er werd wel snel gereageerd en ik had mijn bestelling zeer vlot. Nadeel is dat er een opvallend CE-label gedrukt staat op de balpennen die ik bestelde. Het is echt storend. Dit is mij nooit gezegd en als ik het had geweten had ik waarschijnlijk hier niet voor gekozen.

Bedankt voor uw beoordeling. We streven ernaar om snel en efficiënt te reageren en mogelijk komen we daardoor wat zakelijk en kortaf over, wat zeker niet onze bedoeling is. Sorry hiervoor, we zullen eraan werken. Ik stuur je nog een persoonlijke mail betreffende het CE-label.

Professionele aanpak!

Ik bestel reeds meerdere jaren producten voor ons bedrijf (pennen, banners, bluetooth speakers, …). Producten van uitstekende kwaliteit en snelle levering! Steeds op zeer professionele wijze ontvangen. Efficiënte en reactieve klantenservice!

Topkwaliteit

Ik bestelde onlangs t-shirts voor mijn onderneming en ze zitten goed + de druk blijft er heel goed op. Bedankt!

Steeds met kennis van zaken geholpen Snelle levering en perfecte service Kwalitatieve goederen

Over Xima.be

Xima inschakelen voor uw bedrijf of organisatie levert u te allen tijde voordelen op. Graag zetten wij onze voordelen voor u op een rij: - U kiest uit een breed aanbod cadeaus, waaronder ook duurzame relatiegeschenken. - Het is ons streven om u als klant optimaal te ontzorgen. - Wij zijn een klein bedrijf, uiterst flexibel in hoe we te werk gaan, maar wel met een ongekende passie voor bedrukte gadgets. - Wij ondersteunen u in uw zoektocht naar dat ene product dat perfect aansluit bij uw bedrijf en doelgroep. - Bij Xima betaalt u nooit meer dan de afgesproken prijs.