Hele snelle afhandeling! Aanrader

Mooi verpakt

Gebruiksvriendelijke website. Goede levering

Altijd gezellig en mooie kleding

Altijd een gezellig praatje, goed advies en fijne service. Een winkel met prachtige kleding en leuke mensen. Ik kom er graag.

Super verzorgd pakketje met een persoonlijke toets.

Zeer tevreden!

Leuke kleding , snelle levering van de bestelling . De pakketjes zijn leuk ingepakt.

Donderdag in de namiddag besteld-vrijdag al geleverd!

Supersnelle service, besteld en de dag nadien al geleverd in België. Met een leuk kaartje en een kleine extra erbij, een feestje om uit te pakken!

Snelle levering.

Product voldoet aan omschrijving. Goede aanbieding. Erg snelle levering. Mooi verpakt, voelt als een cadeau.

Snel en mooi! Dus tevreden!

Snelle levering, netjes en verzorgd verzonden. Mooi product

Uitstekende service!

Snelle levering, goede service! Aanrader! Mooie kleding

Zeer snelle levering

Donderdag besteld, de dag erna al in huis.

Flawless

Very good service, very quick delivery and high quality products

Vriendelijk/betrouwbaar

Voor,t versturen van mijn bestelling keurige mail gekregen. Heb een 9 gegeven omdat levering m.i. sneller kan. Verder prima.

Snel Verzonden, heel leuk ingepakt en ook nog met een cadeautje erbij . Kei leuk!!

Super collectie en service

Heel fijn shoppen en wordt als cadeautje ingepakt met een leuk kaartje!

Netjes, snel en via whatsapp contact! Goede service

Snel ontvangen. Leuk kaartje erbij.

Fantastische winkel

SoMuch is echt mijn lievelingswinkel qua kleding. De service is geweldig en het assortiment heel divers en toch uitgebreid. Hier vind je wat je nergens anders tegenkomt.

Het pakketje ontvangen als een echt cadeautje!

Prachtig jurkje van tante Betsy ontvangen. Leuk ingepakt en met een lief kaartje erbij. Leuker/mooier kun je het niet krijgen!

Super aankoop en bezorging!

Voor mijn werk mocht een Rice thermoskan en bekers bestellen om samen met de kids thee te drinken buiten! Top kwaliteit.

Goede en snelle service. Omdat 1 artikel niet voorradig bleek, even contact gehad en een vervangend artikel uit kunnen zoeken. Pakket was goed en stevig verpakt.

Goede communicatie en service

Snelle reactie op mail

Uitstekend!

Keurig vlotte levering van mooie Zip73 blouse.

Pakketje zag er verzorgd uit en was netjes verpakt en kwam niet gescheurd door de brievenbus. Ook leuk het persoonlijke kaartje wat er bij was

Over SoMuch.nl Fashion

Hallo! Ik ben Binnie, eigenaar van SoMuch en een enorme kleding liefhebber. In 2008 ben ik begonnen met een online webshop genaamd somuch.nl. Daar kon ik een brede variatie aan mooie merken aanbieden. Ik zoek altijd naar stijlvolle kleding met een unieke twist; opvallende kleuren, unieke printjes en bijzondere stoffen. Online ging het erg goed, dus het was tijd voor de volgende uitdaging. In 2015 heb ik een winkel in Heerenveen geopend. Het kunnen zien en aanraken van kleding was de voornaamste reden om een fysieke winkel te openen, maar natuurlijk is het ook heel leuk om direct contact met de klant te hebben. Samen met ons flexibele team van verkopers zorgen wij voor een onbezorgd, ontspannen dagje uit. Inmiddels hebben wij over de hele wereld al klanten mogen voorzien van een nieuwe outfit. Onze winkel en het grote aanbod is een hele beleving. Benieuwd naar de jurkjes, rokjes, broeken en shirts van onder andere Tante Betsy, King Louie, Blutsgeschwister of Margot? Kom gerust eens langs bij ons in de winkel in Heerenveen. Natuurlijk kun je ook altijd online een bestelling plaatsen. Heb je vragen over een product of kun je online het item niet vinden? Mail ons op info@somuch.nl of app ons op 06-42188979. Ik probeer dan zo snel mogelijk te reageren op je vraag. Groeten Team SoMuch