Superfijne service en leuke website

Snelle service, leuke collectie. Hier kun je met een gerust hart iets bestellen!

Je krijgt echt een kado binnen! Leuk ingepakt, kaartje erbij! Helemaal leuk!

UITSTEKEND

Snelle levering, met een handgeschreven kaartje in de verpakking als bedankje voor de bestelling.

Helemaal top!

Zeer snelle en goed verzorgde levering. Kortom, ben zeer tevreden!

Top ervaring

Goede service, persoonlijke touch

Snelle levering, mooi ingepakt

De broek die ik bestelde was er snel en mooi en met zorg ingepakt. Ik twijfelde of de maat goed was, maar ik kon de broek nergens meer vinden. Gelukkig paste de broek prima. Ik ben blij

Mooie winkel met snelle service

Mooie winkel met snelle service

Prima service, snelle verzending en prachtige jurken!

Heel fijn!

Snelle service, goede communicatie en mooi verpakt

Topservice

Snel geleverd en leuk ingepakt

Snelle verzending

Super goed!

Shirtje verkeerde kleur ontvangen Werd super goed verholpen binnen een dag had ik de goede ontvangen!

Super service en advies!

Super service en advies!

Leuke kleding en goede service!

Hele goede ervaring met So Much Fashion! Fijn ook om goed met een webwinkel te kunnen communiceren, bij vragen krijg je snel antwoord, compliment!

snel bezorgd en super leuk shirtje

Alles ging naar wens. Super leuk shirt en snel bezorgd.

Erg vriendelijk, snelle levering, mooie jurk

Erg vriendelijk, snelle levering, mooie jurk. Heel blij met mijn mooie jurk en de hulp van Binnie bij het bestellen (ik bleef hangen in betaalproces door mijn eigen fout). Ik werd ook echt blij van hoe de jurk in een mooi pakje is verpakt en super vrolijk handgeschreven kaartje erbij. Het zijn de kleine dingen die het doen en dat voelt Binnie heel goed aan. Tot de volgende keer!

Prachtige kleding!!

Prachtige kleding,veel keuze en goede hulp!

Goeie ervaring, zeer tevreden. Staan altijd voor je klaar Gr mariska

Fijne service, snelle verzending!

Vragen werden snel beantwoord. Maten nemen is geen probleem en de bestelling is snel verzonden. Super service!

Altijd prima!

Snelle verzending en altijd een verzorgd pakketje!

Vlotte verzending, goed bereikbaar en erg vriendelijk

heel correct

correct levering

Altijd fijn om te bestellen bij Binnie, veel keuze en wordt snel en netjes verstuurd.

Een èchte aanrader…

… voor een ieder die van mooie, kwalitatief hoogwaardige kleding houdt met als slagroom op de taart een zeer persoonlijke, warme, hulpvaardige en ruimhartige eigenaresse. Niets is deze dame teveel, ze “loopt de benen uit de kont” om je blij te maken! Voor mij is deze winkel mijn absolute favoriet, niets ten nadele van andere winkels maar alles ten voordele van deze winkel/onderneemster. Zowel online als in de fysieke winkel een feestje om te shoppen.

Qualiteit en super service

Al vaker bij Binnie besteld en gecommuniceerd via mail of massenger. Winkel heeft een erg gevarieerd aanbod aan merken en vooral veel van mwm Margot als een van de weinigen in Nederland (zeker wat breedte aanbod betreft). En als je iets wilt wat er niet is, besteld Binnie dit voor je. Altijd erg goed geholpen en geadviseerd. Snelle en zorgvuldige levering.

Over SoMuch.nl Fashion

Hallo! Ik ben Binnie, eigenaar van SoMuch en een enorme kleding liefhebber. In 2008 ben ik begonnen met een online webshop genaamd somuch.nl. Daar kon ik een brede variatie aan mooie merken aanbieden. Ik zoek altijd naar stijlvolle kleding met een unieke twist; opvallende kleuren, unieke printjes en bijzondere stoffen. Online ging het erg goed, dus het was tijd voor de volgende uitdaging. In 2015 heb ik een winkel in Heerenveen geopend. Het kunnen zien en aanraken van kleding was de voornaamste reden om een fysieke winkel te openen, maar natuurlijk is het ook heel leuk om direct contact met de klant te hebben. Samen met ons flexibele team van verkopers zorgen wij voor een onbezorgd, ontspannen dagje uit. Inmiddels hebben wij over de hele wereld al klanten mogen voorzien van een nieuwe outfit. Onze winkel en het grote aanbod is een hele beleving. Benieuwd naar de jurkjes, rokjes, broeken en shirts van onder andere Tante Betsy, King Louie, Blutsgeschwister of Margot? Kom gerust eens langs bij ons in de winkel in Heerenveen. Natuurlijk kun je ook altijd online een bestelling plaatsen. Heb je vragen over een product of kun je online het item niet vinden? Mail ons op info@somuch.nl of app ons op 06-42188979. Ik probeer dan zo snel mogelijk te reageren op je vraag. Groeten Team SoMuch