Goede en snelle service!

Top ervaring met dit bedrijf. Besteld en de producten snel geleverd! Goede service.

Cadeau in de post

De communicatie was helder en de levering was snel. De verpakking was de kers op de taart. Persoonlijke boodschap van de eigenaar met dank voor de bestelling. En het kledingstuk zat in cadeaupapier met een strikje.

prima!

Het product werd snel en netjes verzonden. Duidelijke communicatie

Ik had van een jurk de L besteld en twijfelde of de XL niet beter zou zijn. Die was op de site uitverkocht , maar kwam weer binnen. Beide jurken opgestuurd, zodat ik kon kijken welke beter was. Dat noem ik echt TOP!!

Ben geweldig blij verrast

Heb het artikel op tijd ontvangen en het was heel mooi liefdevol verpakt met een leuke persoonlijke noot! Bedankt daarvoor!!!

Mijn bestelling geplaatst, en de betaling mislukte. Via de mail om uitleg gevraagd. Die kwam direct, en het was snel geregeld. Mijn bestelling ook de volgende dag thuis bezorgd. Fantastisch dus!!!

TOP!!!

Prima service, een door mij zelf gemaakte fout werd opgemerkt en meteen opgelost.Uniek en persoonlijke aandacht.

Ik had een panty te weinig ontvangen, ze zijn goed bereikbaar via whatsapp en meteen de volgende dag werd de ander opgestuurd, top service .

Met aandacht en liefde verzonden

Keurig verpakt, echt een cadesutje. Mooie arrikelen met zelfs nog een handgeschreven was tip erbij.

Hurtig levering

God information vedr. Levering Emballage venlig Indhold korrekt

Top bedrijf

Leuke kleding en spontane verkoopster

Mooie kleding, vlotte service

Zeer tevreden: per ongeluk foute maat toegestuurd gekregen, was binnen een dag opgelost (24 uur later andere maat al in huis).

snel en netjes

goede kwaliteit

Plezierige koop en retour, aardige toon, snelle reacties!

Beautiful dress

Beautiful dress, quickly delivered. Thank you for delivering to Germany. Lisa

Super snel

Op vrijdag avond besteld en maandag morgen al in huis. Dank je wel.

Mijn favoriete merk tegen super prijs!!

Super leuke king louis jurk, mooi geprijsd en supersnel ontvangen: geweldig!!

Een mooi rokje van King Louie besteld. Met zorg verpakt en snel ontvangen met een persoonlijk kaartje erbij ...en dat maakt een internetbestelling weer wat menselijker. Een absolute aanrader!

Fantastische ervaring

Het was de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Het jasje was als een cadeautje ingepakt. Er zat een cadeautje bij en een tasje om reclame te maken. Het werd erg snel verzonden en bezorgd. Ik kan echt geen kritiek geven. Het was fantastisch!

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Erg tevreden, snelle levering. Altijd attent

Mijn bestelling van twee Snag panties En een baret van Margot was snel thuis. Erg tevreden en de bestelling komt bij Je thuis als een cadeautje, dat maakt het Uitpakken nóg leuker.

Goede producten snelle levering

Het product wat ik heb besteld past uitstekend is betaalbaar en werd snel geleverd.

Goeie service

Per e-mail een vraag gesteld, heel snel reactie ontvangen en toen ik later in de week de bestelling had gedaan, had ik het de volgende dag al in huis. Snelle en Top service!

Prachtig mooi

Super snelle en uitmuntende service, zeer mooie en goede kwaliteit. Wordt in een zeer mooi doosje geleverd, net zoals een cadeautje uitpakken !

Over SoMuch.nl Fashion

Hallo! Ik ben Binnie, eigenaar van SoMuch en een enorme kleding liefhebber. In 2008 ben ik begonnen met een online webshop genaamd somuch.nl. Daar kon ik een brede variatie aan mooie merken aanbieden. Ik zoek altijd naar stijlvolle kleding met een unieke twist; opvallende kleuren, unieke printjes en bijzondere stoffen. Online ging het erg goed, dus het was tijd voor de volgende uitdaging. In 2015 heb ik een winkel in Heerenveen geopend. Het kunnen zien en aanraken van kleding was de voornaamste reden om een fysieke winkel te openen, maar natuurlijk is het ook heel leuk om direct contact met de klant te hebben. Samen met ons flexibele team van verkopers zorgen wij voor een onbezorgd, ontspannen dagje uit. Inmiddels hebben wij over de hele wereld al klanten mogen voorzien van een nieuwe outfit. Onze winkel en het grote aanbod is een hele beleving. Benieuwd naar de jurkjes, rokjes, broeken en shirts van onder andere Tante Betsy, King Louie, Blutsgeschwister of Margot? Kom gerust eens langs bij ons in de winkel in Heerenveen. Natuurlijk kun je ook altijd online een bestelling plaatsen. Heb je vragen over een product of kun je online het item niet vinden? Mail ons op [email protected] of app ons op 06-42188979. Ik probeer dan zo snel mogelijk te reageren op je vraag. Groeten Team SoMuch