Vriendelijke eigenaresse, snelle levering van de kleding. Top!

Goed advies

Goede adviezen en ideeën. Mooie uitgebreide collectie.

Heel erg bedankt voor de review. Super blij mee. Groetjes Binnie

Snelle levering , heel netjes verpakt en een leuk kaartje erbij , top

So Munch levert snel

Korte lijnen. Ik bestelde een jurk online. Kon vragen stellen en kreeg vlot een antwoord. Snelle levering

Snelle service,

Super bedrijf, met de prachtigste mode, snelle service

Heel erg bedankt voor de review. Super blij mee. Groetjes Binnie

Heel snel geleverd, past handig door de brievenbus in super vrolijke verpakking.

Het pakketje werd heel vlot geleverd. Zat mooi en doeltreffend ingepakt. Fijn dat het door de brievenbus kan. En prachtige duurzame producten! Ook nog een vriendelijk kaartje erbij en informatie wat je kan doen als je het product toch retour wil sturen. Top winkel, top merken en top service als je het mij vraagt!

Heel erg bedankt voor je leuke reactie op onze website. Zijn we blij mee! Groeten Binnie

Eerste keer iets besteld, snelle levering en leuk verpakt, ik ga vaker de webshop bezoeken.

Heel erg bedankt voor de review. Super blij mee. Groetjes Binnie

Echt een kledingwinkel waar ze net even iets extra hun best doet voor hun klanten. Helemaal top. Je word ook netjes te woord gestaan via de mail.

Goeie service

Ik had een tas besteld om kado te doen, maar het verzenden liet op zich wachten. Toen ik contact op nam met SoMuch, gingen ze er gelijk voor me achteraan. Pakket is op tijd binnen gekomen!

Fantastische klantgerichtheid

Goede website, veel keuze.

Liefdevol

Binnie is een liefdevolle, oprechte verkoopster!

Dank je wel lieve Lies. Gr Binnie

Love my Vendula bag and the service

My Queen messenger bag is wonderful, exactly as described and photographed on the website. The ordering and delivery process were quick and easy. I would definitely recommend this seller to others and will be using them again for myself.

Thank you SoMuch for this nice review. Greetings Binnie

Leuk t-shirt

Het t-shirt had ik snel ontvangen, leuk ding. De site is ook heel erg leuk. Het liefst had ik de dress gehad (vanille stripes ofzoiets), maar die was helaas uitverkocht maar er wordt nog wel mee geadverteerd. Echt spotgoedkoop is het ook niet ,maar goed ben wel tevreden. Er staan wel hele leuke items op de site.

Heel erg bedankt voor de review. We proberen het altijd goed te doen. Super blij mee. Groetjes Binnie

Super service en super lieve eigenaresse

Super service en heel erg attent

Al jaren ben je trouwe klant bij me, ik ben blij met jou. Liefs Binnie

Mooie vrolijke collectie

Als je van net even anders kleding en accessories dan is So Much een leuke winkel en website. Mooie merkkleding , veel keus en een snelle verzending. Groet Babette

Toller Shop!

Das Warenangebot ist sehr attraktiv und der Versand erfolgt schnell und problemlos!

Danke Schon! Grusse Binnie

Goede communicatie snelle levering.

Heel erg bedankt voor de review. Super blij mee. Groetjes Binnie

Ik ben heel blij met mijn blouse van Circus

Altijd heel goed!

Meerdere keren besteld en altijd dik voor elkaar! Leuk ingepakt en altijd een vriendelijk kaartje van Binnie!

Heel erg bedankt voor de review. Super blij mee. Groetjes Binnie

Vragen over een jurkje werden zeer snel beantwoord

Top! Zeer klantvriendelijk en vragen worden snel beantwoord

Dank je wel Jolan, we zij blij met jou als klant. Groetjes Binnie

Geweldig, super fijne winkel

Dit is mijn lievelings winkel. Zoveel mooie merken, zoveel mooie jurken. Ik kom graag terug.

Dank je wel lieve Heidi. Groetjes Binnie

Klant is koning(in)

Geweldige winkel qua assortiment en vooral qua klantvriendelijkheid en service. Zowel in de winkel als online!

Super bedankt voor de review. We zijn blij met jou als klant. Groetjes Binnie

Mooie kleding. Afwikkeling prima.

Prachtig ingepakt, lief kaartje erbij. Kortom hier ben je nog klant.

Snelle en eerlijke service

Als nieuwe klant krijg je meteen vertrouwen door de snelle en duidelijk communicatie die je meteen via mail toegestuurd krijgt. Het is duidelijk waar je pakket is en wanneer het komt.

Heel erg bedankt voor deze fijne review. Blij worden we daarvan! Groetjes SoMuch

De kers op de taart

Uiteindelijk zijn we allemaal altijd opzoek naar de kers op de taart! Waar vind je een geweldige kwalitatief toffe collectie en hoef je niet rond te shoppen om je collectie compleet te maken. Buiten dat je altijd hartelijk en warm ontvangen wordt krijg je ook altijd super advies wat jou het beste past en welke maat je nodig hebt. Alles wordt met zorg uitgekozen met oog voor haar klanten. Ik winkel graag bij SoMuch of het nou online of fysiek is. Het bezoeken van de winkel is echt de moeite waard!

Lief van je!! Groetjes Binnie

Over SoMuch.nl Fashion

Hallo! Ik ben Binnie, eigenaar van SoMuch en een enorme kleding liefhebber. In 2008 ben ik begonnen met een online webshop genaamd somuch.nl. Daar kon ik een brede variatie aan mooie merken aanbieden. Ik zoek altijd naar stijlvolle kleding met een unieke twist; opvallende kleuren, unieke printjes en bijzondere stoffen. Online ging het erg goed, dus het was tijd voor de volgende uitdaging. In 2015 heb ik een winkel in Heerenveen geopend. Het kunnen zien en aanraken van kleding was de voornaamste reden om een fysieke winkel te openen, maar natuurlijk is het ook heel leuk om direct contact met de klant te hebben. Samen met ons flexibele team van verkopers zorgen wij voor een onbezorgd, ontspannen dagje uit. Inmiddels hebben wij over de hele wereld al klanten mogen voorzien van een nieuwe outfit. Onze winkel en het grote aanbod is een hele beleving. Benieuwd naar de jurkjes, rokjes, broeken en shirts van onder andere Tante Betsy, King Louie, Blutsgeschwister of Margot? Kom gerust eens langs bij ons in de winkel in Heerenveen. Natuurlijk kun je ook altijd online een bestelling plaatsen. Heb je vragen over een product of kun je online het item niet vinden? Mail ons op [email protected] of app ons op 06-42188979. Ik probeer dan zo snel mogelijk te reageren op je vraag. Groeten Team SoMuch