Veel keus geweldige kleding

Ruime keus mooie kwaliteit prachtig ingepakt

Super bedankt voor deze fijne review! Groetjes SoMuch

Altijd keurig en net geleverd

Altijd keurig verpakt en netjes geleverd. Met een lieve kaart erbij

Super bedankt voor deze fijne review! Groetjes SoMuch

Goed meegedacht over de maat via messenger (Webshop aankoop) Broek was snel geruild. Bonnie verstuurde de kleinere maat op dezelfde dag dat ik mijn te grote maat terugstuurde. Zeker nog eens bestellen!

Super bedankt voor deze fijne review! We denken altijd graag snel mee. Groetjes SoMuch

Vlot en goed advies.

Vlot antwoord en advies over maten van kledingstuk dat ik op de site zag, daardoor kon ik zo'n mooi jurkje van goede kwaliteit ontvangen dat precies past. Ook de bezorging was heel goed. Dankjewel!!

Super shoppen

Erg leuke shop met fantastische collectie en acties. En goede service.

Helemaal top!

Snel verzonden, goed verpakt, prijs ook in orde

Hele snelle afhandeling! Aanrader

Mooi verpakt

Gebruiksvriendelijke website. Goede levering

Super bedankt voor de review. Groetjes SoMuch

Altijd gezellig en mooie kleding

Altijd een gezellig praatje, goed advies en fijne service. Een winkel met prachtige kleding en leuke mensen. Ik kom er graag.

Leuk dat je altijd even bij ons in de winkel komt! Groetjes SoMuch

Super verzorgd pakketje met een persoonlijke toets.

Zeer tevreden!

Leuke kleding , snelle levering van de bestelling . De pakketjes zijn leuk ingepakt.

Super bedankt voor de review. Groetjes SoMuch

Donderdag in de namiddag besteld-vrijdag al geleverd!

Supersnelle service, besteld en de dag nadien al geleverd in België. Met een leuk kaartje en een kleine extra erbij, een feestje om uit te pakken!

Snelle levering.

Product voldoet aan omschrijving. Goede aanbieding. Erg snelle levering. Mooi verpakt, voelt als een cadeau.

Heel erg bedankt! Groetjes SoMuch

Snel en mooi! Dus tevreden!

Super bedankt voor je review. Groetjes SoMuch

Snelle levering, netjes en verzorgd verzonden. Mooi product

Super bedankt voor je review. Groetjes SoMuch

Dank je wel! Groetjes SoMuch

Uitstekende service!

Snelle levering, goede service! Aanrader! Mooie kleding

Dank je wel voor de fijne review.

Zeer snelle levering

Donderdag besteld, de dag erna al in huis.

Flawless

Very good service, very quick delivery and high quality products

Thank you for this nice review!

Vriendelijk/betrouwbaar

Voor,t versturen van mijn bestelling keurige mail gekregen. Heb een 9 gegeven omdat levering m.i. sneller kan. Verder prima.

Snelle levering en mooi verpakt

Zelfs bij een kleine bestelling een kaartje erbij in, en leuk verpakt. Daar wordt ik blij van.

Toller Shop

Sehr schnelle Lieferung und sehr guter Kundenservice!

Toller Shop mit großartiger Auswahl. Super schnelle Lieferung! Danke

Toller Shop mit großartiger Auswahl. Super schnelle Lieferung! Danke

Ik ben erg tevreden.

Mooie kleding. Goed verpakt, snelle levering. Kwam per toeval op deze site, na googlen van een kledingstuk dat ik zocht. Ga hier nu vaker shoppen. Leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat.

Over SoMuch.nl Fashion

Hallo! Ik ben Binnie, eigenaar van SoMuch en een enorme kleding liefhebber. In 2008 ben ik begonnen met een online webshop genaamd somuch.nl. Daar kon ik een brede variatie aan mooie merken aanbieden. Ik zoek altijd naar stijlvolle kleding met een unieke twist; opvallende kleuren, unieke printjes en bijzondere stoffen. Online ging het erg goed, dus het was tijd voor de volgende uitdaging. In 2015 heb ik een winkel in Heerenveen geopend. Het kunnen zien en aanraken van kleding was de voornaamste reden om een fysieke winkel te openen, maar natuurlijk is het ook heel leuk om direct contact met de klant te hebben. Samen met ons flexibele team van verkopers zorgen wij voor een onbezorgd, ontspannen dagje uit. Inmiddels hebben wij over de hele wereld al klanten mogen voorzien van een nieuwe outfit. Onze winkel en het grote aanbod is een hele beleving. Benieuwd naar de jurkjes, rokjes, broeken en shirts van onder andere Tante Betsy, King Louie, Blutsgeschwister of Margot? Kom gerust eens langs bij ons in de winkel in Heerenveen. Natuurlijk kun je ook altijd online een bestelling plaatsen. Heb je vragen over een product of kun je online het item niet vinden? Mail ons op [email protected] of app ons op 06-42188979. Ik probeer dan zo snel mogelijk te reageren op je vraag. Groeten Team SoMuch