Enorme geruststelling

Ik heb een zoontje van 16 maanden met vooral dagelijks en tijdens de nacht kleine focale aanvallen dus ik durfde snachts moeilijk in diepe slaap te vallen uit schrik dat hij een grote aanval zou krijgen. Nu zelfs tijdens die kleine focale aanvallen stijgt soms zijn hartslag en gaat het alarm af dus je wordt zeker op tijd gewaarschuwd. Het groene lampje geeft me een gevoel van veiligheid en wanneer ik soms is wakker word tijdens de nacht dan check ik enkel het groene lampje en kan ik zo direct weer verder slapen zonder uit bed te stappen en naar zijn kamertje te gaan. Ik ben zeer tevreden met dit apparaat.

Super goed

Hij is super goed en reageert snel als er veranderingen zijn wil niet meer zonder

Wir können alle etwas ruhiger schlafen.

Endlich wieder ruhige Nächte. Danke :)

Brauchte lange Zeit bis ich mit dem Gedanken klar gekommen bin. Das meine Tochter jederzeit einen Anfall bekommen kann. Vor allem mit Nachtruhe war es aus bei uns. Sogar meine Tochter habe ich desöfteren in der Nacht geweckt, weil unsere Anfälle im Schlaf extremer gemessen wurden. Ich als Mutter war am Ende, ich war echt nicht mehr normal. Aber Night watch war wirklich unsere Rettung. Danke Danke....

Onze nachtrust weer terug

Dankzij de Nightwatch hebben wij onze nachtrust gedeeltelijk weer terug. Voor ons dochtertje van 6 geeft het ook een veilig gevoel. Ze weet dat mama komt als het “druk” word in haar hoofd.

Night watch ist ein sehr gutes Gerät, kann ich jederzeit weiterempfehlen

Der Kontakt mit Frau Langen von Night watch ist sehr sehr gut. Wir wurden immer sehr gut beraten und haben auf alle unsere Fragen immer sehr gute Antworten erhalten. Allerdings muss man sagen, dass wir ohne Frau Langen bei der Einrichtung des Gerätes am Anfang schon Probleme gehabt hätten. Wir sind halt keine Computerfachleute. Wir gehen davon aus, dass das die wenigsten Eltern sind... Die Handhabung der Night watch ist einfach, wenn mal alles eingerichtet ist. Wir sind sehr froh, dass wir das Gerät haben, da es in unserem Fall von sehr großem Vorteil ist, dass die Herzfrequenz und der Alarm bei Anfällen auch über das Internet am Computer eingesehen werden können.

Mit dem Nightwatch-Alarmgerät können wir beruhigt schlafen.

Seit Herbst 2019 besitzen wir dieses Gerät. Nach einem schweren Anfall mit Status, der bei unserer behinderten Tochter nach 10 anfallsfreien Jahren auftrat, wollten wir ein Überwachungsgerät anschaffen. Die Firma beriet uns und wir bestellten das Gerät. Armsensor wurde sofort akzeptiert. Im April d. J. weckte uns die Alarmstation zuverlässig und wir konnten das Notfallmedikament geben. Wir empfehlen Nightwatch weiter.

Absolutamente recomendable

Decidimos comprar el brazalete Nightwatch tras informarnos del mismo por internet y mantener una conversación al respecto del producto con Regina. Este brazalete aporta tranquilidad, pese a que ha tenido algunos falsos positivos desde que lo usa mi hijo, ahora nosotros dormimos tranquilos. Prefiero levantarme alguna vez porque ha sonado y comprobar que está bien a que haya una crisis y no nos percatemos. Destacar la atención por parte de Regina, que es nuestra interlocutora pues habla castellano, además de su eficiencia y simpatía. El trato es inmejorable. Considero que el servico post venta es esquisito, siempre hay una respuesta rápida y certera. Sin duda lo recomiendo.

• ¿Nos recomendarías?

Markus

Ein traumhaftes System würde es immer wieder kaufen

Große Entlastung

Wir wissen, dass bei einem Krampfanfall unseres Sohnes in der Nacht die Nightwatch ein Signal abspielt und uns weckt. Wir können dank der Nightwatch endlich wieder ruhig und ohne Angst schlafen. Das bedeutet für uns einen Wiedergewinn an Lebensqualität, Kraft und Erholung. Unser ganzes Familiensystem profitiert einfach ungemein davon. Zu betonen ist auch ein sehr freundlicher Service und emphatischer Kontakt, ein stets engagiertes Team (hier zu erwähnen Regina und Rob), sie rufen innerhalb kürzester Zeit zurück. Stehen mit Rat und Tat zur Seite. DANKE von Herzen!

Top!!

Gezien de leeftijd geeft hij wat valse meldingen. Maar het feit dat de Nightwatsch aanstaat, maakt dat de babyfoon uit kan. Dat geeft rust en kunnen wij weer normaal slapen! Wij zouden écht niet zonder willen!

Wat een enorme rust!

Altijd allert zijn, elk geluidje proberen te horen in de nacht. Wat was het vermoeiend! Tot ik de Nightwatch vond.. Het was een verademing, wat een rust. Mijn zoon (7jr) wil ook niet meer zonder. Het is voor hem een heel fijn idee dat mama nu altijd naar hem toekomt als er weer ‘eentje’ in zijn hoofdje komt, zoals hij dat zegt. Wanneer hij gaat logeren bij oma gaat het bandje trouw mee. Ik raad het elke ouder aan die te maken heeft met epilepsie! Een enkele keer geeft het vals alarm. Maar dat gaat nooit op tegen alle keren dat ik voorheen uit mn bed liep om even te controleren of alles goed was.

Het is geweldig om weer rustig te kunnen slapen.

De Nightwatch detecteert de aanvallen van onze zoon erg goed. Ook de panic button vinden wij een heel fijn ding. Onze zoon voelt zijn aanvallen aankomen en kan er dan op drukken. Al met al heeft de nightwatch ons gezin een stukje rust gegeven.

Het geeft me zoveel meer rust!

Mijn dochtertje van 7 heeft 's nachts helaas vele verschillende aanvallen van epilepsie. Continu keek ik op de babyfoon en sliep ik zelf erg onrustig. Maar nu ik de NightWatch in huis heb geeft me dit zoveel meer rust, en vooral in de nachten. Heel vervelend kreeg ze na 2 nachten dragen irritatie op haar arm van het dragen. Na 1 telefoontje en 1 dag later kreeg ik meteen speciale pleisters toegestuurd. Wat een geweldige service! Bedankt!

Nach 10 Jahren mit einem professionellen Puls-Oximeter war NightWatch einfach eine Erlösung für uns!

- sehr gute Kommuniaktion - sehr gutes Produkt

Geeft veel meer rust bij ouders en kind zelf

Door de nightwatch durfde we onze dochter haar medicatie te gaan afbouwen om te kijken of ze er overheen gegroeid is . Nadat onze dochter moeite had om het om te houden kreeg ze heel lief de nightwatch uil en een boekje toegestuurd die we uiteraard ook zijn gaan lezen. Nooit meer over horen klagen en de uil die let elke avond op haar. En wij slapen stukken beter. Hij werd ook aanbevolen door de neuroloog vanuit het amc ! Ga zo door Mvg sabine moeder van Leila

Het geeft ons vertrouwen en rust.

Ons zoontje (3jr) gebruikt de Nightwatch sinds kort. Het geeft ons ‘s nachts voldoende vertrouwen en rust om weer te gaan slapen zonder meerdere wekkers per nacht. Een intuitive app zou het plaatje compleet maken.

Het apparaat geeft mij veel rust als onze dochter slaapt.

Bij onze dochter van 7 is epilepsie vastgesteld. Omdat ik heel bang was een nachtelijke aanval te missen sliep ik zelf heel slecht. Sinds we de nightwatch hebben is de rust terug. We gebruiken hem nu een maand en hebben maar 1 keer een fout alarm gehad.

Een handige tool

Het apparaat is makkelijk te installeren en te verbinden met internet, waardoor gegevens als hartslag en bewegingen in de nacht zichtbaar worden en makkelijk kunnen worden uitgewisseld. Het is nog niet mogelijk een print te maken van alle nachtelijke observaties in een keer. Dat zou wel prettig zijn, want ik zoek naar een patroon. Het gebruik is eenvoudig en makkelijk te hanteren.

Nach etwa einem Monat nur gute Erfahrungen gemacht!

Ich habe das NightWatch Gerät von meinem Neurologen verschrieben bekommen und war gespannt, ob und wie es hilft, da ich schon einiges darüber gelesen hatte. Nun habe ich es auf einem sehr freundlichen Wege zugeschickt bekommen und installiert. Es hat sogar einen Anfall aufgezeichnet, bei dem ich halbwach war. Ich dachte von mir selbst keinen gehabt zu haben aber das sagten mir die Zeugen dann anders. Ich sei ganz blau gewesen an den Lippen. Und das Mobeye Gerät, das man dazu installieren kann, damit Personen angerufen werden, die helfen können, funktioniert nicht nur einwandfrei und einfach, sondern ist auch eine sehr gute Idee. Ich bin froh über das Gerät! Ich kann es allen Patienten und Eltern weiterempfehlen.

Werkt prima tot nu toe hebben het net paar weken ma werkt goed

Help my son

Highly recommend.

Zuverlässige Überwachung

Gute Beratung und Hilfestellung, gute Qualität und Verarbeitung, zuverlässige Überwachung

Geruststellend

Wij zijn erg blij met de Nightwatch. Onze zoon van 11 heeft Rolandische epilepsie met nachtelijke aanvallen. De camera waarmee we hem in de gaten hielden voldeed niet meer en als alternatief is dit een prima keuze. Hij heeft z’n privacy terug en wij kunnen hem toch in de gaten houden. Het apparaat zelf zou nog wat praktische verbeteringen kunnen ondergaan en een vergoeding vanuit de zorgverzekering zou zeer wenselijk zijn gezien het bedrag van de Nightwatch. De Nightwatch zorgt in ieder geval voor een ontspannen nachtrust en dat is ook het hoofddoel, dus wij zijn tevreden!

Super zufrieden!!!

Prompte Lieferung, super netter Kundenservice!! Jede Frage wird sofort beantwortet und man fühlt sich als Kunde ernst genommen mit seinen Ängsten. Wir haben auch nur selten Fehlalarme und bei den echten sind wir jetzt immer sofort zur Stelle, dank diesem tollen Produkt! Vorher konnte ich keine Nacht mehr durchschlafen aus Angst um meine Tochter! Das hat sich endlich wieder geändert, und ich würde es sofort wieder kaufen!

About NightWatch Epilepsy seizure detection

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement