Geeft rust

Zonder Nightwatch: niet durven slapen, wakker schrikken door aanval (Die misschien al lang bezig wasl Met Nightwatch: weer durven slapen, Vertrouwen dat alarm afgaat wanneer aanval heftig wordt. Geeft veel meer rust. Kan niet meer zonder

Goede detectie

De nightwatch detecteert kleine focale aanvallen goed. Met grote aanvallen voorlopig nog niet in aanraking geweest. Geen tot weinig valse alarmen.

Werkt perfect

Werkt perfect geen valse alarmen . Gebruiksvriendelijk en vriendelijke helpdesk

Geeft rust en zekerheid voor mijn dochter en voor ons!

Heel jammer dat het ziekenfonds het niet betaalt dus iemand die geen geld heft kann er niet van profiteren maar het is en prima apparaat

Top apparaat

Onze zoon heeft slaap epilepsie. Door de nigt watch slaapt hij en wij weer beter. Hij weet dat als hij een aanval heeft wij er voor hem kunnen zijn en wij weten nu precies wanneer hij er 1 geeft. Dit apparaat brengt echt rust.

Ik ben zeer tevreden

Ik ervaar nightwatch als een zeer goed product. Ik ben als ouder meer gerustgesteld ‘s avonds als ik ga slapen.

Goede aankoop

Tot nu toe zijn wij erg tevreden over de nightwatch. Ook zijn we erg tevreden over de begeleiding van het team nightwatch voor de heldere uitleg.

Makkelijk in gebruik, handleiding is duidelijk.

We zijn tevreden over de nightwatch. We ervaren het beiden als een extra beveiliging op de nacht.

Essentieel voor goede nachtrust

Ondanks dat onze zoon officieel te jong is voor de Nightwatch (3 jaar), konden we de armband toch een maand gratis uitproberen. Tijdens deze proefperiode was er een technisch probleem, waarop we zonder moeite een nieuwe toegestuurd kregen. De Nightwatch werkt heel fijn en geeft meteen meer rust. Onze zoon kan weer lekker in z’n eigen slaapkamer slapen. Erg tevreden!

Fijne begeleiding goede uitleg , de rust die we nu meer hebben sinds mijn zoon dit alarmsysteem heeft.

Goed detectiesysteem

Apparaat doet wat het moet doen en het lijkt heel comfortabel te zitten bij onze zoon.

Voorlopig werkt de NightWatch prima!

Nu er niet steeds meer een zus op de kamer slaapt bij onze volwassen dochter met mentale beperking en nachtepilepsie (± onder controle door medicatie), biedt deze NightWatch-oplossing, naast een baby-video-foon een bijkomende veiligheid; het toestel gaf tot nog toe 3 keer (vals) alarm en er was nog geen aanval intussen (na ± 5 weken in gebruik). Ik slaap in elk geval beter nu. Ik ben in het bijzonder te spreken over de mogelijkheid om het toestel 4 weken uit te testen, de 'refurbished'-optie bij aankoop, de gedetailleerde en zeer heldere brochure en uitleg, en de persoonlijke telefonische opvolging.

Meest optimale veiligheid voor betrokkene, houvast voor het team, geruststelling voor verwant.

Sedert een maand maakt mijn broer gebruik van NightWatch. Met zijn fysieke en verstandelijke beperking woont hij met 24 uur's zorg in Kwadijkerpark in Purmerend. Zijn epilepsie patroon is wisselend en het huidige detectie systeem ondervangt de insulten niet tot nauwelijks meer. Sinds de invoering van de NightWatch is een scherpere detectie mogelijk. en worden meer insulten waargenomen. Heel fijn dat er vanuit NightWatch instructie gegeven wordt op locatie. Het uitleessysteem geeft houvast en inzicht. De band is makkelijk te bevestigen en wordt goed verdragen. Streven naar meer optimale veiligheid is met NightWatch gewaarborgd. Hulp en ondersteuning van NightWatch voor alle vragen.

De nightwatch zorgt voor meer rust en vertrouwen gedurende de nachten.

Voor mijn kind werkt de nightwatch zeer goed, af en toe een valse melding, maar de keren dat het raak is ben je er als ouder enorm snel bij. De nightwatch geeft bij ons meer rust en dus meer vertrouwen om de nachten in te gaan. Echt een aanrader! Heel fijn dat de nightwatch ook om het scheenbeen gedragen kan worden, dat vind mijn kind fijner. Ook super begeleiding gedurende de proefperiode er is aandacht, door te vragen of het bevalt en of er dingen zijn die minder fijn zijn, zo kwam ik erachter dat de nightwatch niet perse om de bovenarm van mijn kind hoefde, wat ze erg onprettig vond, kreeg hiervoor een mailtje met instructie. Kind vind het boekje samen met de bijgeleverde uil knuffel ook heel erg leuk.

Heel fijn

Ik vind het als ouder een geruststelling

Een fijn systeem dat rust geeft en vertrouwen teruggeeft.

Een fijn systeem, geeft je vertrouwen dat je aanvallen niet mist. En voor je slaap is dit een uitkomst. Wij liggen geruster in bed. Wel jammer dat er niet een 2e basisstation is om bijv. in de woonkamer neer te zetten. Kamerdeur open om aanvalsalarm te kunnen horen. Of babyfoon gebruiken, werkt ook.

Extra bescherming

De nightwatch geeft af en toe een valsmelding dit vinden we niet zo fijn.( dit is met name in de ochtend als onze zoon wakker wordt)Maar hij geeft me ook het vertrouwen om te durven slapen. Dus daarom toch besloten hem te kopen.

Is als hulpmiddel goed.

Makkelijk in gebruik. En geeft niet te veel valse meldingen

Veilig en betrouwbaar

Sinds onze dochter Nightwatch heeft kunnen wij weer rustig slapen s'nachts. Nauwelijks vals alarm en een duidelijk alarm bij een aanval waar je zeker wakker van wordt. Het portaal en koppeling met de Helpepilepsy app zijn ideaal om meer inzicht te verkrijgen in wat er s'nachts gebeurt. Ook nuttige informatie om te delen met de kinderneuroloog. Onze dochter heeft geen last van de Nightwatch en zegt ook dat ze het niet eens meer merkt dat ze 'm om heeft.

Heel fijn!

De nightwatch geeft ons als gezin een stuk rust in de nachten. Ik hoop in de toekomst dat dit hulpmiddel wordt toegevoegd bij de zorgverzekeringen.

Meer nachtrust door de nightwatch

Door de nightwatch hebben we weer een goede nachtrust. We vertrouwen op de nightwatch. Als ze een aanval krijgt gaat het alarm af, waardoor we op tijd bij haar kunnen zijn en de juiste handelingen kunnen treffen. We voelen ons veiliger met de nightwatch.

geruststellend apparaat voor drager en naasten

Mijn zoontje vertoont lichte epilerende tikjes, net niet genoeg om te stellen dat hij Epileptisch is. De Nightwatch heeft bij ons een groot deel van onze angsten, dat er onverwachte dingen gebeuren bij mijn zoontje in de nacht, weggenomen. Het apparaat doet waar het voor staat en slaat alarm als mijn zoontje heel erg onrustig is.

Nightwatch geeft ons zekerheid en rust

Wij gebruiken de nightwatch een aantal maanden. We hebben de nightwatch nog niet nodig gehad voor een insult. Het toestel is best gevoelig en we hebben een aantal valse meldingen gekregen. We zien het maar zo, beter een valse melding dan een melding gemist. Ook voor onze zoon geeft het veel rust. Hij gaat met minder angst inslapen en slaapt de nacht door. Wij kunnen hem iedereen aanbevelen. Fam Huiskes

Over NightWatch Epilepsy seizure detection