Gute Zuverlässigkeit und einfache Handhabung

Freundlicher Service

Endlich nachts Sicherheit

Mit dem wirklich sehr gutem System von nightwatch können wir nachts wieder beruhigt schlafen. Sollte es zu einem Anfall kommen werden wir prompt geweckt und können eingreifen. Wirklich klasse und ein kleines Stück Sicherheit und Erholung zurück. Danke an das gesamte Team auch für einen tollen Support.

Wij zijn ontzettend blij met de nightwatch

De nightwatch geeft ons als ouders enorm veel rust, en zeker in de nacht is dat geen overbodige luxe. Reageert goed, luid en snel als ons kindje een aanval heeft waardoor we geen aanval missen. Als de de nightwatch niet goed meer om de arm zit en er dus geen registratie kan plaatsvinden van hartslag en bewegingen, geeft de monitor een alarmsignaal af. Wel zo fijn! Dochterlief was er vrij snel aan gewend, mede door het leuke boekje en de uil Oehoe. Ook zijn wij erg tevreden met het prettige contact met de contactpersoon van nightwatch en tips die zij ons gaf bij het gebruik van de nightwatch!

Top product!

Ons zoontje van 1,5 jaar heeft sinds kort epileptische aanvallen. Dit zorgt voor veel onrust en spanning. Met name ‘ s nachts als hij in zijn eigen bed ligt en er geen direct toezicht is. Met de aanschaf van de NightWatch is die onrust bij ons zoveel minder en durven we hem weer in zijn eigen kamertje te leggen! Het was in de proef periode nog even aankijken of de NightWatch ook goed werkt bij kindjes onder de 4 jaar, maar wij zijn erg tevreden!!!

Het heeft me zo veel gebracht

Begin december (2021) begonnen mijn aanvallen te komen en bleven niet uit. Ik kreeg al mijn onderzoeken in december net als de medicatie die ik moest krijgen en later ook opbouwen. Omdat mijn aanvallen in de nacht waren was het een grote uitdaging om deze als omstander te zien of horen, zelf had ik het na een aanval wel door maar de aanval zelf had ik niet door. Via een epilepsie verpleegkundige kwamen we in contact met het epilepsie fonds voor een eventuele leenperiode. Ik had het pas 2 a 3 maanden en voldeed hierdoor niet aan de eisen, we namen contact op en vertelde ons verhaal. Vervolgens kregen een leenperiode voor drie maanden aangeboden. Het gebruik van de NightWatch was in het begin voor mij een enorme stap vooruit op medisch gebied. Zo wisten we beter en sneller controle te krijgen op de situatie, want je hele leven staat ineens op de kop. Doordat we nu de hoeveelheden van de aanvallen meer in beeld kregen en mijn ouders ook daadwerkelijk meer konden zien van de aanvallen kon mijn neuroloog mij veel beter instellen op medicatie en kreeg er zelf ook meer inzicht op. We hebben daarom ook nooit spijt gehad om de beslissing te nemen om het te lenen voor drie maanden en hierna er alsnog zelf een aan te schaffen. Nu zitten mijn drie maanden er op en was het een lastige beslissing om er alsnog een te kopen vanwege de prijs. Een van de redenen om te twijfelen was dat de NightWatch alsnog alarmen afgaf maar er geen aanval gesignaleerd was op het moment dat mijn ouders in mijn kamer kwamen, dit gebeurde 2 a 3 keer per week en kijkende naar de hoeveelheid aanvallen die ik vlak daarvoor had kon dit haast niet vals zijn, uiteindelijk duurde de aanvallen ook langer en werden ze weer gezien. Wij hebben ervoor gekozen om hem alsnog aan te schaffen, ook omdat het voor mijn ouders als voor mezelf veel veiligheid met zich mee brengt. Medicatie verandering is ook een van de redenen waarom we hem hebben aangeschaft, juist omdat dit ook meer aanvallen met zich mee kan brengen.

Fonctionne très bien. Très utile.

Excellent service.

Wir können wieder sehr beruhigt schlafen.

Der Kontakt zu den Mitarbeiterinnen von NightWatch ist sehr unkompliziert.

Zoveel rust

Ik vind het een geruststellende gedachte en gevoel dat ik geen heftige aanvallen mis

Ich bin top zufrieden nur ein wenig kleiner könnte sie sein

Einfach top funktioniert perfekt nur etwas groß

Wir haben bisher gute Erfahrungen mit dem Gerät gemacht.

Sehr zuvorkommende Bestellung über Telefon und Email. Schneller Versand ihres Produktes. Verständliche Handhabung! Leider reagiert unser Sohn mit Ausschlag auf das Armmodul. Bisher funktioniert alles!

Eine sehr gute und zuverlässige nächtliche Überwachung

Wir setzen das Gerät für unsere kleine Tochter ein und haben endlich auch einen Überblick über das unruhige Schlafverhalten. Zudem warnt das System bisher zuverlässig, wenn bspw. die Herzfrequenz plötzlich stark erhöht ist. Das war bei uns bisher zweimal der Fall. Glücklicherweise hatten wir bisher keinen nächtlichen epileptischen Anfall. Wir sind mit dem Gerät sehr zufrieden und unsere Tochter hat sich schnell daran gewöhnt. Klare Empfehlung.

Nightwatch funktioniert, allerdings auch bei unruhigem Schlaf.

Nightwatch funktioniert, allerdings auch bei unruhigem Schlaf. In diesem Fall haben wir parallel zu Nightwatch ein Babyphone und sind mit dieser Kombination sehr zufrieden.

Praktisch und suverläsich

Die Anbindung mit die App Helpilepsy ist definitiv notwendig und soll weiter verbessert werden. Das Gerät selbst ist praktisch und mit guter Qualität gebaut.

Le produit fait le job !

Nous sortons de la phase d'évaluation, et nous avons une bonne expérience : notre fille de 4 ans supporte bien la nightwatch à son mollet. Nous avons déjà détecté 3 crises réelles la nuit, nous permettant d'intervenir. Pas de réel faux positif, hormis quand notre fille se réveille vraiment et se balance, ce qui peut activer une alerte non justifiée, mais pas systématiquement.

Goed vertrouwd gevoel

Dat ons meisje nog wat jong is gaat hij ook vaak af terwijl ze geen aanval heeft maar wil niet meer zonder. Vind het een veilig gevoel nu kan ze met een gerust hart op haar eigen kamer slapen.

Une vraie sécurité au quotidien

Depuis que nous avons nightwatch à la maison le sommeil de tout le monde est apaisé , l’appareil alerte immédiatement à la moindre petite crise nocturne . Ce produit est vraiment fiable et très précis.

Zuverlässigkeit und Sicherheit

Zuverlässigkeit und Sicherheit sorgen für einen erholsamen Schlaf für die ganze Familie. Bis jetzt keine Probleme mit der Anwendung und keine Fehlermeldungen. Einfache Bedienung und verständliche Bedienungsanleitung.

Een goed middel ter ondersteuning voor moeilijke nachten.

Heel fijn apparaat dat een goede ondersteuning biedt. Het zorgt ervoor dat wij als ouders durven te slapen en niks missen. Een klein minpuntje is dat hij soms alarmeert bij bepaalde bewegingen, terwijl er dan niks aan de hand is. Hij pikt de convulsies goed op.

Besser als erwartet

Wir sind begeistert. Unsere Tochter 9 Jahre hat Epilepsie. Seit 2 Wochen dürfen wir das NightWacharmband benutzen. Zuerst ein riesen Dank an das Studententeam für die Entwicklung von Yoyo der Eule und dem Buch. Allein das wir nach 3 Monaten Diskussion mit der Krankenkasse nun endlich das Gerät bekommen war super erleichternd für unsere Tochter. Trotzdem war Skepsis da. Aber Yoyo hat alles vergessen lassen. Inbetriebnahme war sehr leicht. Stecker rein, Armband angepasst, Empfänger Strom und LAN angesteckt, fertig. Einzig die Suche das der App "helpelepsie" war etwas umständlich. Bisher kein Fehlalarm. Lichter am Armband sehr schwach, daher nicht störend. Einziger minusunkt: Lichter am Empfänger sehr hell und blinkende. (hab was drüber gelegt ;-) ) SONST Alles bestens. Danke! Erstes wirklich durchdachte medizinische Produkt!

Voldoet perfect aan onze verwachting.

Het geeft ons als ouders een extra zekerheid. Het gebruik van de portal geeft een zinvolle aanvulling via de registratie van zowel de hartslag als de bewegingen.

Suivi et qualité

Le bracelet et les accessoires (boite, câble, élastique,...) sont de très bonne qualité. Le service qualité est très réactif voire proactif.

Très pratique

Nous avons le bracelet depuis un mois pour notre petit garçon de 3 ans et demi. Quelques fausses alertes en raison de son jeune âge, mais dans l’ensemble c’est très bien. Il a détecté quelques crises et un état de mal épileptique.

Eenvoudig in gebruik

Goede ondersteuning vanuit het bedrijf. Fijne 1 maand proef gebruik zonder verplichtingen. In gebruik eenvoudig en past goed in een avond ritueel met kind. Valse meldingen zijn beperkt en het registreer nauwkeurig hartslag en eventuele afwijkende bewegingen. Geeft ons als ouders s’nachts rust, geeft meer vertrouwen dat als er iets voorvalt s’nachts dat we er op tijd bij zijn maar ook niet wakker worden gehouden door een babyfoon of camera beeld.

Zeer professionele domotica-apparatuur

Duidelijke handleiding en portal; Telefonische ondersteuning vooraf/ na installatie en paar weken na ingebruikname via servicemedewerker is prettig, maar niet eens noodzakelijk; Handig zou zijn van te voren te weten dat er een Gsm module beschikbaar is, hier ben ik door ‘namailen’ achter gekomen.

Beruhigt schlafen

Die NightWatch wurde uns vom Neurologen verschrieben, die Einreichung der Unterlagen bei unserer Krankenkasse wurde von einer NightWatch Mitarbeitern für uns gemacht und super schnell genehmigt. Zusammen mit der NightWatch wurde ein Kuscheltier und ein Kinderbuch über die NightWatch versandt, worüber sich unser Sohn sehr gefreut hat. Er war anfänglich nicht davon begeistert, in der Nacht das Armband tragen zu müssen, das Kuscheltier und das Buch haben seine Bedenken aber ganz schnell zerstreut. Die Handhabung ist denkbar einfach und in der Bedienungsanleitung auch super erklärt. Interessant ist es für uns, die Aufzeichnung Bewegungen und Herzfrequenz im Online Portal zu sehen. Wir werden das auf jeden Fall beim nächsten Kontrolltermin unserem Neurologen vorlegen.

About NightWatch Epilepsy seizure detection