Ein sehr zuverlässiges Gerät

Wir benutzen Night Watch seit knapp zwei Jahren und sind super zufrieden damit. Und bei Fragen oder Problemen, wird vom Night Watch Team (insbesondere die Frau Lindemann) schnell reagiert und sofort weiter geholfen .Vielen Dank für das tolle Gerät.

Dank der Nightwatch können wir wieder ruhiger schlafen.

Wir sind sehr empathisch beraten worden. Der Umgang mit der Nightwatch ist leicht handelbar.

Top apparaat

Onze zoon heeft slaap epilepsie. Door de nigt watch slaapt hij en wij weer beter. Hij weet dat als hij een aanval heeft wij er voor hem kunnen zijn en wij weten nu precies wanneer hij er 1 geeft. Dit apparaat brengt echt rust.

Ik ben zeer tevreden

Ik ervaar nightwatch als een zeer goed product. Ik ben als ouder meer gerustgesteld ‘s avonds als ik ga slapen.

Thanks to Nightwatch, we can sleep peacefully.

Great communication. Fast delivery. Special thanks to Saskia de Vrey for her professional and kind dealings.

Help for every day.

Great communication.

Goede aankoop

Tot nu toe zijn wij erg tevreden over de nightwatch. Ook zijn we erg tevreden over de begeleiding van het team nightwatch voor de heldere uitleg.

Makkelijk in gebruik, handleiding is duidelijk.

We zijn tevreden over de nightwatch. We ervaren het beiden als een extra beveiliging op de nacht.

Essentieel voor goede nachtrust

Ondanks dat onze zoon officieel te jong is voor de Nightwatch (3 jaar), konden we de armband toch een maand gratis uitproberen. Tijdens deze proefperiode was er een technisch probleem, waarop we zonder moeite een nieuwe toegestuurd kregen. De Nightwatch werkt heel fijn en geeft meteen meer rust. Onze zoon kan weer lekker in z’n eigen slaapkamer slapen. Erg tevreden!

Fijne begeleiding goede uitleg , de rust die we nu meer hebben sinds mijn zoon dit alarmsysteem heeft.

Goed detectiesysteem

Apparaat doet wat het moet doen en het lijkt heel comfortabel te zitten bij onze zoon.

Voorlopig werkt de NightWatch prima!

Nu er niet steeds meer een zus op de kamer slaapt bij onze volwassen dochter met mentale beperking en nachtepilepsie (± onder controle door medicatie), biedt deze NightWatch-oplossing, naast een baby-video-foon een bijkomende veiligheid; het toestel gaf tot nog toe 3 keer (vals) alarm en er was nog geen aanval intussen (na ± 5 weken in gebruik). Ik slaap in elk geval beter nu. Ik ben in het bijzonder te spreken over de mogelijkheid om het toestel 4 weken uit te testen, de 'refurbished'-optie bij aankoop, de gedetailleerde en zeer heldere brochure en uitleg, en de persoonlijke telefonische opvolging.

Meest optimale veiligheid voor betrokkene, houvast voor het team, geruststelling voor verwant.

Sedert een maand maakt mijn broer gebruik van NightWatch. Met zijn fysieke en verstandelijke beperking woont hij met 24 uur's zorg in Kwadijkerpark in Purmerend. Zijn epilepsie patroon is wisselend en het huidige detectie systeem ondervangt de insulten niet tot nauwelijks meer. Sinds de invoering van de NightWatch is een scherpere detectie mogelijk. en worden meer insulten waargenomen. Heel fijn dat er vanuit NightWatch instructie gegeven wordt op locatie. Het uitleessysteem geeft houvast en inzicht. De band is makkelijk te bevestigen en wordt goed verdragen. Streven naar meer optimale veiligheid is met NightWatch gewaarborgd. Hulp en ondersteuning van NightWatch voor alle vragen.

De nightwatch zorgt voor meer rust en vertrouwen gedurende de nachten.

Voor mijn kind werkt de nightwatch zeer goed, af en toe een valse melding, maar de keren dat het raak is ben je er als ouder enorm snel bij. De nightwatch geeft bij ons meer rust en dus meer vertrouwen om de nachten in te gaan. Echt een aanrader! Heel fijn dat de nightwatch ook om het scheenbeen gedragen kan worden, dat vind mijn kind fijner. Ook super begeleiding gedurende de proefperiode er is aandacht, door te vragen of het bevalt en of er dingen zijn die minder fijn zijn, zo kwam ik erachter dat de nightwatch niet perse om de bovenarm van mijn kind hoefde, wat ze erg onprettig vond, kreeg hiervoor een mailtje met instructie. Kind vind het boekje samen met de bijgeleverde uil knuffel ook heel erg leuk.

Sehr zuverlässig , keine Fehlalarme.

Sehr freundliche, schnelle Abwicklung , völlig unkompliziert, und ich habe das Gefühl, immer einen kompetenten Ansprechpartner zu haben.

Heel fijn

Ik vind het als ouder een geruststelling

Een fijn systeem dat rust geeft en vertrouwen teruggeeft.

Een fijn systeem, geeft je vertrouwen dat je aanvallen niet mist. En voor je slaap is dit een uitkomst. Wij liggen geruster in bed. Wel jammer dat er niet een 2e basisstation is om bijv. in de woonkamer neer te zetten. Kamerdeur open om aanvalsalarm te kunnen horen. Of babyfoon gebruiken, werkt ook.

Tolles Gerät, einfache Anwendung und Beschreibung

Ich kann NightWatch sehr empfehlen da es ein super Gerät ist um unsere Tochter nachts zu überwachen. Die Anwendung ist einfach und die Beschreibung ist sehr verständlich erklärt. Wir hatten einige Schwierigkeiten das Gerät über die Krankenkasse genehmigt zu bekommen aber NightWatch hat uns dabei super unterstützt. Die Zusendung des Gerätes ging sehr schnell und unkompliziert. Vielen Dank nochmal an alle die uns geholfen haben.

Sicherheit in der Nacht

Wir schlafen seit dem wir das Gerät zu Hause haben wesentlich entspannter!!!

Très bon suivi et l'essai d'un mois est très rassurant avant d'acheter le bracelet.

Nous sommes ravie du contact que nous avons eu avec l'équipe. Nous avons été très bien guidé et on ne s'est pas senti obligé d'acheter le bracelet à la fin. L'essai c'est donc très bien passé. Le gros plus est l'accompagnement d'une peluche et d'un livre pour aider notre enfant à adopter le bracelet. Les fiches explicatives sont très bien faites.

Gibt Sicherheit

Wir haben das Armband nun über einen Monat im Einsatz. Es gibt uns Sicherheit, ich schaue jetzt nachts nicht ständig, ob mein Sohn noch atmet und ob es ihm gut geht. Fehlalarme sind sehr selten. Mein Sohn akzeptiert das Armband gut. Die Aufzeichnungen gefallen mir sehr gut. Das Armband bestätigt, was wir schon lange vermutet haben. Jetzt wissen wir, dass er deutlich mehr Anfälle hat, alle rund um den Schlaf. Schade finde ich, dass nur mit Netzwerkkabel aufgezeichnet wird. Wenn er eine Nacht bei Oma schläft, werden leider keine Daten gespeichert und übertragen, sobald wieder eine Internetverbindung besteht.

Extra bescherming

De nightwatch geeft af en toe een valsmelding dit vinden we niet zo fijn.( dit is met name in de ochtend als onze zoon wakker wordt)Maar hij geeft me ook het vertrouwen om te durven slapen. Dus daarom toch besloten hem te kopen.

Gefühl von Sicherheit

Wir nutzen die NightWatch für unseren 16jährigen Sohn. Sie reagiert sehr zuverlässig und scheint auch kleinere Unregelmäßigkeiten zu erkennen, die sich erst später manifestieren. So hat sie z.B. sehr früh morgens reagiert, wobei der eigentliche kleine Anfall erst ein oder zwei Stunden später kam. Einen kleinen Abzug gibt es dafür, dass sie auch sehr sensibel bei Übertragungsfehlern reagiert. Hier muss man jedes Mal entscheiden, ob der Patient einfach nur auf der Watch liegt und man das Risiko, nicht nachzusehen eingehen möchte. Grundsätzlich ist das natürlich etwas Gutes, strengt aber die Betreuungssituation an. Dessen sollte man sich bewusst sein.

Great Support for Germany

We needed NightWatch very quickly. The Support was amazing - they supported us with every stuff for our health insurance and arranged express delivery, so that we received NightWatch the next day. Thanks so much!

Le Nightwatch me permet d’intervenir dès le début de la crise d’épilepsie de mon fils.

Au début, la mise en place du Nightwatch a été laborieux. La base était trop éloignée du capteur. Le Nightwatch se déclenchait sans raison. Au début, mon fils positionnait le capteur sur son bras gauche alors qu’il a un stimulateur du nerf vague. Il devait y avoir des interférences. Nous avons trouvé la solution, il met le capteur sur son mollet. Ça fonctionne à 100%. Depuis, le 4 mai, début la mise en place du Nightwatch à ce jour 26 crises d’épilepsie généralisées ont été détectées où j’ai pu intervenir dès le début des crises d’épilepsie pour le sécuriser. Ce qui permet à mon fils de récupérer beaucoup plus vite et de ne plus se blesser et de ne plus détériorer sa chambre (faire tomber sa télé, faire des trous dans les murs) Pour moi le Nightwatch a changé aussi ma vie. Je dors plus sereinement. Je sais que le Nightwatch va me réveiller. Merci ! Au Nightwatch.

About NightWatch Epilepsy seizure detection