Efficace , en fonction des crises et des patients .

Manifestement le système fonctionne très bien pour détecter des crises tonico cloniques. Toutefois , mon enfant bouge beaucoup pendant le sommeil , le capteur est alors moins efficace et certaines crises n’ont pas été détectées . En outre , et pour ma part , j’aurais apprécié que le niveau sonore de l’alarme soit plus élevé . Équipe commerciale vraiment très efficace et disponible.

Is als hulpmiddel goed.

Makkelijk in gebruik. En geeft niet te veel valse meldingen

Veilig en betrouwbaar

Sinds onze dochter Nightwatch heeft kunnen wij weer rustig slapen s'nachts. Nauwelijks vals alarm en een duidelijk alarm bij een aanval waar je zeker wakker van wordt. Het portaal en koppeling met de Helpepilepsy app zijn ideaal om meer inzicht te verkrijgen in wat er s'nachts gebeurt. Ook nuttige informatie om te delen met de kinderneuroloog. Onze dochter heeft geen last van de Nightwatch en zegt ook dat ze het niet eens meer merkt dat ze 'm om heeft.

Heel fijn!

De nightwatch geeft ons als gezin een stuk rust in de nachten. Ik hoop in de toekomst dat dit hulpmiddel wordt toegevoegd bij de zorgverzekeringen.

Very good invention. Helped me to fall asleep with no stress as my doughter has nightwatch.

Great service an care.

My son didn’t have a seizure, but the compatibility to our life and the safeness is excellent!!

Your company is great. I love the way you take care about your clients, the kindness and liability is unbelievable.

Einfache Installation und Anwendung/tolles System

Wir schlafen seit der Anschaffung wesentlich ruhiger. Unser Sohn 3 Jahre liebt die mitgelieferte Eule und das Buch. Die Installation war einfach und problemlos. Alle Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit.

Endlich als Eltern entspannt schlafen!

Die Handhabung ist einfach. Bisher zwei Alarme, davon ein Fehlalarm beim Hände waschen. Wir sind viel entspannter.

Sehr zufrieden

Von der 1. Kontaktaufnahme-Antrag-Genehmigung-Lieferung-Inbetriebnahme sehr zufrieden. Alles problemlos und unkompliziert. Inbetriebnahme durch Infomaterial und Videos auf der Homepage kinderleicht. Betreuung durch Mitarbeiter (über Telefon/E-Mail) immer sehr freundlich und gute Erreichbarkeit. Unser Sohn trägt die NightWatch problemlos und sie stört ihn auch nicht beim schlafen. Unser Sohn schläft seither besser-sie gibt ihm Sicherheit. Man kann sie auch gut mitnehmen wenn man mal außer Haus schläft (stabiles und kompaktes Etui dabei) Wirklich ein tolles Gerät.

Genau das was ich gesucht habe.

Bis jetzt nur gute Erfahrungen. Gerät macht was es soll,es beruhigt und lässt einen gut schlafen. Mit der app funktioniert es auch soweit. Gut übersichtlich und Daten sind aufrufbar wenn sie gebraucht werden. Habe lange nach sowas gesucht leider nur durch Zufall gefunden. Selbst das Epilepsiezentrum hat uns nicht davon berichtet der Bedarf ist denk ich da, da ja die Angst immer da ist etwas zu verpassen und nicht helfen zu können. Vermutlich geht es nicht nur mir so. Bin dankbar da es sowas gibt.

Meer nachtrust door de nightwatch

Door de nightwatch hebben we weer een goede nachtrust. We vertrouwen op de nightwatch. Als ze een aanval krijgt gaat het alarm af, waardoor we op tijd bij haar kunnen zijn en de juiste handelingen kunnen treffen. We voelen ons veiliger met de nightwatch.

geruststellend apparaat voor drager en naasten

Mijn zoontje vertoont lichte epilerende tikjes, net niet genoeg om te stellen dat hij Epileptisch is. De Nightwatch heeft bij ons een groot deel van onze angsten, dat er onverwachte dingen gebeuren bij mijn zoontje in de nacht, weggenomen. Het apparaat doet waar het voor staat en slaat alarm als mijn zoontje heel erg onrustig is.

Nightwatch geeft ons zekerheid en rust

Wij gebruiken de nightwatch een aantal maanden. We hebben de nightwatch nog niet nodig gehad voor een insult. Het toestel is best gevoelig en we hebben een aantal valse meldingen gekregen. We zien het maar zo, beter een valse melding dan een melding gemist. Ook voor onze zoon geeft het veel rust. Hij gaat met minder angst inslapen en slaapt de nacht door. Wij kunnen hem iedereen aanbevelen. Fam Huiskes

We are satisfied with it

Excellent communication and support

Zorgt voor gemoedsrust tijdens de nacht

Wij werden gewekt door het alarm en waren onmiddellijk bij mijn zoon toen hij 's nachts een aanval deed. Nu zijn wij er voor hem als hij ons nodig heeft. Ook hebben wij nu geen nachtstress meer.

Fantastisch!!

Mevr Saskia levert echt een fantastische service!!! en het apparaat werkt ontzettend goed.

Wij zijn tevreden met de nightwatch. Wel geeft hij regelmatig een vals alarm. Wij hebben hier over ook contact mocht het aanhouden kunnen we bellen. Dus wat service betreft top☺️

Een zeer goede oplossing die rust geeft tijdens de nacht dat je alleen gewekt wordt als er een aanval is. Erg tevreden en blij met the night Watch

Ik ben heel tevreden.

Ik ben heel tevreden over de NightWatch. Ik ben wat meer gerust gesteld.

Fonctionne pour différents types de crises

Petit appareil acheté pour mon fils de 19 ans qui rend de grands services, détecte différents types de crises dont des crises un peu atypiques et sans mouvements mais avec augmentation du rythme cardiaque. M'a permis d'identifier des crises que je ne voyais pas avec une caméra de surveillance. L'enregistrement des données sur le portail est un plus non négligeable. Un petit bemol pour la difficulté à bien positionner le bracelet afin que le rythme cardiaque soit toujours bien perçu et un autre petit bemol qui j'espère va rentrer dans l'ordre, sur l'échec d'enregistrement quelques nuits ou parties de nuit dû à un pb sur le portail. Je l'utilise depuis un mois. Avis global très positif.

Very comfortable and useful

Very well, perfect communication

geeft meer rust

Heb de NightWatch sinds kort, kan al niet meer zonder. Mijn zoon is 28 jaar en ik verzorg hem thuis. Ik had/heb al een babyfoon (Luvion) camera op mijn nachtkastje staan, om hem zo in de gaten te houden. Maar ik sliep nog steeds onrustig ivm dat ik iets over het hoofd zag. Sliep echt op de ademhaling van hem, daaraan kon ik merken wanneer hij een aanval kreeg, maar misten soms nog, doordat ik zo moe was dat ik diep sliep. Nu met de Nightwatch, heb ik na lange onrustige nachten, eindelijk nachten dat ik rustiger kan slapen, zonder gestrest te zijn, dat ik het te laat zou merken. Het geeft mij zoveel rust, heb nu 3x een alarm gehad, dat hij een aanval kreeg. Ga nu veel rustiger naar hem toe en ga erbij zitten. De camera blijft ook op het nachtkastje staan, is ook fijn, krijg ik een alarm, dan heb ik ook meteen zicht op hem. Ben er heel blij mee, voor mijzelf kan ik niet meer zonder.

In een paar weken zijn betrouwbaarheid aangetoond.

Als Echtgenote ging het mij om de veiligheid van mijnvrouw. Tevens de rust die het mij persoonlijk geeft op die momenten dat mijn vrouw alleen op haar kamer in bedcligt. Zij kan n.l. zelf ook geen alarm maken als zij een aanval krijgt. Hopelijk krijg ik de NNCZ zover zelf een Nightwach aan te schaffen. Wat s het beleid als er geen Nightwac h is en mijn vrouw krijgt 30 minuten na mijn vertrek een aanval. Ben benieuwd naar hun antwoord.

Het geeft ons meer rust!

Omdat onze zoon groter wordt, en we hem snachts nog steeds met een camera in de gaten hielden, geven we hem op deze manier meer privacy en hebben we toch een "veilig" gevoel tijdens het slapen.

About NightWatch Epilepsy seizure detection