Dit apparaat geeft rust...

We hebben dit apparaat gekocht voor onze zoon van 18. In het kader van zelfstandig wonen geeft dit apparaat voor hem meer vrijheid en voor ons meer rust. Het is gekoppeld aan de module van Mobeye, zodat we een melding op de telefoon krijgen. Na wat technische probleempjes, waarbij de service van beide bedrijven prima was, doet hij nu wat hij moet doen. De band is goed te verdragen in bed. Fijn dat we hem eerst 30 dagen konden uitproberen!

Vertrouwen!

Sinds dat wij de Nightwatch hebben aangeschaft voor ons zoontje, slapen we weer met veel meer rust en hebben we meer vertrouwen dan daarvoor. De Nightwatch geeft wel eens vaker een valse melding, dat komt omdat ons zoontje nog zo jong is (2,5 jaar). Echter liever een valse melding dan een aanval gemist te hebben achteraf. Ons zoontje heeft van begin af aan geen moeite gehad met de band tijdens het slapen. De band werd geleverd met een knuffel uil en een boekje om het voor ons zoontje op een leuke manier te kunnen introduceren. “Uiltje let op mij mama”.

Voor uw broodnodige rust

Na 12 jaar iedere nacht opgeweest te zijn voor onze jongste dochter met RETT syndroom, en na teruggekomen nachtelijke epilepsie aanvallen….is deze uitvinding een zege. Nu onze dochter in een woongroep terechtkomt, hebben we past rust met deze uitvinding.

Eenmaal geïnstalleerd, makkelijk in gebruik.

De nightwatch is makkelijk in gebruik, in mijn geval moest er nog een Mobeye-gsm module bij om iemand buitenshuis te kunnen waarschuwen, dat maakte het installeren iets ingewikkelder maar het contact met LivAssurred en Mobeye is heel fijn en ze helpen je fantastisch.

Werkt super goed en comfortabel voor onze dochter.

Het werkt heel goed voor onze dochter. Ze heeft geen hinder van de band om haar arm. En hij registreert prima. Voor ons een hele geruststelling dat we een alarm krijgen als ze een aanval heeft. Maakt dat we gewoon kunnen slapen zonder hele tijd alert te blijven.

Geeft vetrouwen en rust in de nachten

De night watch is betrouwbaar en we hebben al twee keer noodmedicatie kunnen geven, waarin we zonder night watch waarschijnlijk de aanval gemist zouden hebben en onze zoon in de nacht een aanval heeft wat we dan niet geweten zouden hebben.

We slapen weer een stuk rustiger

Een maand op proef gehad….paar keer foutmelding gehad. Bleek dat de armband toch iets anders geplaatst moest worden. Daarna geen foutmeldingen tot zover gehad. Wij zijn er blij mee!

Geruststelling in onzekere tijd

De NightWatch geeft ons weer wat rust terug in de nacht. Deze is makkelijk in gebruik en geeft geen belasting voor onze zoon. Het is een kwestie van gewenning maar is een uitkomst voor nachtelijke epileptische aanvallen.

Geeft rust

Zonder Nightwatch: niet durven slapen, wakker schrikken door aanval (Die misschien al lang bezig wasl Met Nightwatch: weer durven slapen, Vertrouwen dat alarm afgaat wanneer aanval heftig wordt. Geeft veel meer rust. Kan niet meer zonder

Goede detectie

De nightwatch detecteert kleine focale aanvallen goed. Met grote aanvallen voorlopig nog niet in aanraking geweest. Geen tot weinig valse alarmen.

Werkt perfect

Werkt perfect geen valse alarmen . Gebruiksvriendelijk en vriendelijke helpdesk

Geeft rust en zekerheid voor mijn dochter en voor ons!

Heel jammer dat het ziekenfonds het niet betaalt dus iemand die geen geld heft kann er niet van profiteren maar het is en prima apparaat

Top apparaat

Onze zoon heeft slaap epilepsie. Door de nigt watch slaapt hij en wij weer beter. Hij weet dat als hij een aanval heeft wij er voor hem kunnen zijn en wij weten nu precies wanneer hij er 1 geeft. Dit apparaat brengt echt rust.

Ik ben zeer tevreden

Ik ervaar nightwatch als een zeer goed product. Ik ben als ouder meer gerustgesteld ‘s avonds als ik ga slapen.

Goede aankoop

Tot nu toe zijn wij erg tevreden over de nightwatch. Ook zijn we erg tevreden over de begeleiding van het team nightwatch voor de heldere uitleg.

Makkelijk in gebruik, handleiding is duidelijk.

We zijn tevreden over de nightwatch. We ervaren het beiden als een extra beveiliging op de nacht.

Essentieel voor goede nachtrust

Ondanks dat onze zoon officieel te jong is voor de Nightwatch (3 jaar), konden we de armband toch een maand gratis uitproberen. Tijdens deze proefperiode was er een technisch probleem, waarop we zonder moeite een nieuwe toegestuurd kregen. De Nightwatch werkt heel fijn en geeft meteen meer rust. Onze zoon kan weer lekker in z’n eigen slaapkamer slapen. Erg tevreden!

Fijne begeleiding goede uitleg , de rust die we nu meer hebben sinds mijn zoon dit alarmsysteem heeft.

Goed detectiesysteem

Apparaat doet wat het moet doen en het lijkt heel comfortabel te zitten bij onze zoon.

Voorlopig werkt de NightWatch prima!

Nu er niet steeds meer een zus op de kamer slaapt bij onze volwassen dochter met mentale beperking en nachtepilepsie (± onder controle door medicatie), biedt deze NightWatch-oplossing, naast een baby-video-foon een bijkomende veiligheid; het toestel gaf tot nog toe 3 keer (vals) alarm en er was nog geen aanval intussen (na ± 5 weken in gebruik). Ik slaap in elk geval beter nu. Ik ben in het bijzonder te spreken over de mogelijkheid om het toestel 4 weken uit te testen, de 'refurbished'-optie bij aankoop, de gedetailleerde en zeer heldere brochure en uitleg, en de persoonlijke telefonische opvolging.

Meest optimale veiligheid voor betrokkene, houvast voor het team, geruststelling voor verwant.

Sedert een maand maakt mijn broer gebruik van NightWatch. Met zijn fysieke en verstandelijke beperking woont hij met 24 uur's zorg in Kwadijkerpark in Purmerend. Zijn epilepsie patroon is wisselend en het huidige detectie systeem ondervangt de insulten niet tot nauwelijks meer. Sinds de invoering van de NightWatch is een scherpere detectie mogelijk. en worden meer insulten waargenomen. Heel fijn dat er vanuit NightWatch instructie gegeven wordt op locatie. Het uitleessysteem geeft houvast en inzicht. De band is makkelijk te bevestigen en wordt goed verdragen. Streven naar meer optimale veiligheid is met NightWatch gewaarborgd. Hulp en ondersteuning van NightWatch voor alle vragen.

De nightwatch zorgt voor meer rust en vertrouwen gedurende de nachten.

Voor mijn kind werkt de nightwatch zeer goed, af en toe een valse melding, maar de keren dat het raak is ben je er als ouder enorm snel bij. De nightwatch geeft bij ons meer rust en dus meer vertrouwen om de nachten in te gaan. Echt een aanrader! Heel fijn dat de nightwatch ook om het scheenbeen gedragen kan worden, dat vind mijn kind fijner. Ook super begeleiding gedurende de proefperiode er is aandacht, door te vragen of het bevalt en of er dingen zijn die minder fijn zijn, zo kwam ik erachter dat de nightwatch niet perse om de bovenarm van mijn kind hoefde, wat ze erg onprettig vond, kreeg hiervoor een mailtje met instructie. Kind vind het boekje samen met de bijgeleverde uil knuffel ook heel erg leuk.

Heel fijn

Ik vind het als ouder een geruststelling

Een fijn systeem dat rust geeft en vertrouwen teruggeeft.

Een fijn systeem, geeft je vertrouwen dat je aanvallen niet mist. En voor je slaap is dit een uitkomst. Wij liggen geruster in bed. Wel jammer dat er niet een 2e basisstation is om bijv. in de woonkamer neer te zetten. Kamerdeur open om aanvalsalarm te kunnen horen. Of babyfoon gebruiken, werkt ook.

Schipholweg 103

2316 XC Leiden - The Netherlands