Zorgt voor gemoedsrust tijdens de nacht

Wij werden gewekt door het alarm en waren onmiddellijk bij mijn zoon toen hij 's nachts een aanval deed. Nu zijn wij er voor hem als hij ons nodig heeft. Ook hebben wij nu geen nachtstress meer.

Fantastisch!!

Mevr Saskia levert echt een fantastische service!!! en het apparaat werkt ontzettend goed.

Wij zijn tevreden met de nightwatch. Wel geeft hij regelmatig een vals alarm. Wij hebben hier over ook contact mocht het aanhouden kunnen we bellen. Dus wat service betreft top☺️

Een zeer goede oplossing die rust geeft tijdens de nacht dat je alleen gewekt wordt als er een aanval is. Erg tevreden en blij met the night Watch

Ik ben heel tevreden.

Ik ben heel tevreden over de NightWatch. Ik ben wat meer gerust gesteld.

geeft meer rust

Heb de NightWatch sinds kort, kan al niet meer zonder. Mijn zoon is 28 jaar en ik verzorg hem thuis. Ik had/heb al een babyfoon (Luvion) camera op mijn nachtkastje staan, om hem zo in de gaten te houden. Maar ik sliep nog steeds onrustig ivm dat ik iets over het hoofd zag. Sliep echt op de ademhaling van hem, daaraan kon ik merken wanneer hij een aanval kreeg, maar misten soms nog, doordat ik zo moe was dat ik diep sliep. Nu met de Nightwatch, heb ik na lange onrustige nachten, eindelijk nachten dat ik rustiger kan slapen, zonder gestrest te zijn, dat ik het te laat zou merken. Het geeft mij zoveel rust, heb nu 3x een alarm gehad, dat hij een aanval kreeg. Ga nu veel rustiger naar hem toe en ga erbij zitten. De camera blijft ook op het nachtkastje staan, is ook fijn, krijg ik een alarm, dan heb ik ook meteen zicht op hem. Ben er heel blij mee, voor mijzelf kan ik niet meer zonder.

In een paar weken zijn betrouwbaarheid aangetoond.

Als Echtgenote ging het mij om de veiligheid van mijnvrouw. Tevens de rust die het mij persoonlijk geeft op die momenten dat mijn vrouw alleen op haar kamer in bedcligt. Zij kan n.l. zelf ook geen alarm maken als zij een aanval krijgt. Hopelijk krijg ik de NNCZ zover zelf een Nightwach aan te schaffen. Wat s het beleid als er geen Nightwac h is en mijn vrouw krijgt 30 minuten na mijn vertrek een aanval. Ben benieuwd naar hun antwoord.

Het geeft ons meer rust!

Omdat onze zoon groter wordt, en we hem snachts nog steeds met een camera in de gaten hielden, geven we hem op deze manier meer privacy en hebben we toch een "veilig" gevoel tijdens het slapen.

Goed product

Betrouwbaar en gebruiksvriendelijk

Geeft vertrouwen en weer rust!

Geeft weer vertrouwen en rust en je durft weer in slaap te vallen, zonder de vreselijke angst.

De nachten zijn nu veel rustiger en veiliger

De NightWatch werkt perfect, ieder insult is gedetecteerd. Er waren ook een paar foutmeldingen maar dat gebeurt ook als hij wakker wordt want dan gaat de hartslag omhoog. Maar dat vind ik echt geen probleem De nachten zijn nu veel aangenamer. Ik kan mijn zoontje nu prima alleen laten slapen. Echt heel blij met deze uitvinding!!

heel positief!

De nightwatch biedt echt verlichting voor ouders zodat ze meer gerust kunnen slapen. De watch detecteert een groot deel van (mogelijke) aanvallen. De support van product manager Saskia is fantastisch!

Het geeft heel veel rust.

Makkelijk in gebruik en geeft enorm veel rust als je kind wekelijks nachtelijke aanvallen heeft. Ik ben er erg tevreden over.

Top Top Top!!!!

Onze ervaring is top we zijn super super blij met alles de interesse belangstelling en hulpvaardigheid maak je niet vaak meer mee en vooral de nightwach zelf is een super uitvinding geeft een veilig gevoel vooral voorde drager zelf en de verzorgers/mededewoners voor een ieders gemoeds en nachtrust in huis. Super!!!!

Top Top Top!!!!

Geweldig! De Nightwatch neemt veel nachtelijke zorgen weg!

De Nightwatch is zeer gebruiksvriendelijk, het geeft mij als moeder wat meer rust in de nacht. Mijn dochter heeft een genmutatie die cluster epilepsie veroorzaakt en haar eerste insult begint in haar slaap, waarna er nog vele volgen. Op de dag. Doordat er nu iets is wat haar nachtelijke epilepsie activiteit meet loopt zij op de dag minder risico en kunnen wij gelijk handelen snachts. Zelf ben ik ook altijd zeer alert in de nachten maar ik zie of hoor niet alles en de Nightwatch ondersteund daar in. Ook het contact met Nightwatch verloopt heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader voor kinderen en personen met epilepsie

Ik ben gerust

Ik kan zien hoe haar hart slapen ook als e en kleine aanval heeft En de mensen helpen ookal je problemen heb

Veilig

Doordat mijn dochter zo'n alarm om heeft. Ervaar ik meer rust in de nacht. Ik merk ook dat zij zich veilig voelt door de night watch.

Rustig slapen

Mijn zoontje van 4 heeft veel last van epilepsie tijdens het inslapen of 's nachts als hij wakker wordt. We hebben ook een camera op het bed gericht staan. We kwamen er achter dat hij veel stilzwijgende aanvallen had dankzij de nightwatch. We hebben wel ook af en toe valse alarmen, voornamelijk als hij uit slaap wakker wordt, maar dat weegt niet op tegen de rust die het biedt wetend dat je gealarmeerd wordt bij aanvallen.

Vrijheid

Zorgt voor de “Over Watch” op de dagen dat mijn vrouw nachtdienst heeft. Mooie techniek in een compact formaat.

Geruststelling

Mijn zoontjes is bijna 6jaar en heeft sinds december 2020 epilepsie. Hij is nog altijd niet 100% onder medicatie controle daardoor dat hij soms nog eens een aanval heeft. Deze voorkomen 9 van de 10 s nachts. Hij is bewusteloos bij een aanval. Daarvoor hebben wij deze night Watch aangekocht om onze rust terug te vinden. Hij heeft wel al paar keer vals alarm gehad. Maar voor de rest vinden wij het wel de moeite waard. Zeker owv de nacht rust. Als moeder kon ik bijna niet slapen van paniek.

Rustiger slapen.

Systeem werkt bij ons zeer goed.

Fijn apparaat, heeft rust terug gebracht in ons gezin.

Heel fijn apparaat, alleen al om het feit dat mijn zoon wat minder angstig is. En weer wat vertrouwen in slapen krijgt. Naast de nightwatch gebruiken we ook een babyfoon met camera. Bij ons werkt de nightwatch erg goed. Dat was even de vraag want Rolandische epilepsie is blijkbaar niet altijd even goed meetbaar maar bij ons gelukkig wel. Altijd als de nightwatch af gaat zie ik een verandering in de slaap van mijn zoon. Dan lijkt het vals alarm maar als ik ga kijken neem ik of een versnelde ademhaling of hartslag waar, terwijl mijn zoon door slaapt.

Door de nightwatch durven we als ouders weer te gaan slapen in de nacht. Hiervoor kon dat niet omdat onze dochter telkens in haar slaap epilepsie kreeg en dan niet wakker werd. Nu reageert de nightwatch op haar hartslag, dus als hij afgaat zijn wij er vroeg bij. Niet meer een grote aanval gehad

Over NightWatch Epilepsy seizure detection