Ik wacht op de nieuwe versie,mogelijk hele dagen om kunnen doen.

Hij is oke mr zeer gevoelig ,alarm gt telkens zomaar af en elke x in de vroege ochtend . Verder hoop ik zelf op een betere apparaat die ook wat kleiner is en dat je het hele dagen aan kan doen. Ja wnt niet iedereen heeft alleen aanvallen wanneer ze gaan slapen. Verder voor nu is dat het enige wat ik kan zeggen over dit apparaat.

Wij vinden hem fantastisch! Geeft ons als ouder ook meer rust namelijk.

Waardevol

De Nightwatch aangeschaft vanwege nachtelijke TC aanvallen bij mijn zoon. Tot nu toe heeft de NightWatch elke aanval gedetecteerd en ons gealarmeerd. We hebben een paar keer een valse melding gehad in een maand tijd (veel bewegen in zijn slaap), maar dat is acceptabel. De NightWatch geeft ons meer rust 's nachts en is erg waardevol gebleken.

Het is een uitkomst voor mijn dochter

Ondanks haar handicap houd ze de night watch om de slaapwacht is er heel blij mee Tot nu toe geen storing gehad Ze weten als er vragen zijn kunnen ze contact met jullie opnemen

Het geeft een hoop rust voor iedereen

Wij zijn ontzettend blij met de nightwatch

De nightwatch geeft ons als ouders enorm veel rust, en zeker in de nacht is dat geen overbodige luxe. Reageert goed, luid en snel als ons kindje een aanval heeft waardoor we geen aanval missen. Als de de nightwatch niet goed meer om de arm zit en er dus geen registratie kan plaatsvinden van hartslag en bewegingen, geeft de monitor een alarmsignaal af. Wel zo fijn! Dochterlief was er vrij snel aan gewend, mede door het leuke boekje en de uil Oehoe. Ook zijn wij erg tevreden met het prettige contact met de contactpersoon van nightwatch en tips die zij ons gaf bij het gebruik van de nightwatch!

Top product!

Ons zoontje van 1,5 jaar heeft sinds kort epileptische aanvallen. Dit zorgt voor veel onrust en spanning. Met name ‘ s nachts als hij in zijn eigen bed ligt en er geen direct toezicht is. Met de aanschaf van de NightWatch is die onrust bij ons zoveel minder en durven we hem weer in zijn eigen kamertje te leggen! Het was in de proef periode nog even aankijken of de NightWatch ook goed werkt bij kindjes onder de 4 jaar, maar wij zijn erg tevreden!!!

Het heeft me zo veel gebracht

Begin december (2021) begonnen mijn aanvallen te komen en bleven niet uit. Ik kreeg al mijn onderzoeken in december net als de medicatie die ik moest krijgen en later ook opbouwen. Omdat mijn aanvallen in de nacht waren was het een grote uitdaging om deze als omstander te zien of horen, zelf had ik het na een aanval wel door maar de aanval zelf had ik niet door. Via een epilepsie verpleegkundige kwamen we in contact met het epilepsie fonds voor een eventuele leenperiode. Ik had het pas 2 a 3 maanden en voldeed hierdoor niet aan de eisen, we namen contact op en vertelde ons verhaal. Vervolgens kregen een leenperiode voor drie maanden aangeboden. Het gebruik van de NightWatch was in het begin voor mij een enorme stap vooruit op medisch gebied. Zo wisten we beter en sneller controle te krijgen op de situatie, want je hele leven staat ineens op de kop. Doordat we nu de hoeveelheden van de aanvallen meer in beeld kregen en mijn ouders ook daadwerkelijk meer konden zien van de aanvallen kon mijn neuroloog mij veel beter instellen op medicatie en kreeg er zelf ook meer inzicht op. We hebben daarom ook nooit spijt gehad om de beslissing te nemen om het te lenen voor drie maanden en hierna er alsnog zelf een aan te schaffen. Nu zitten mijn drie maanden er op en was het een lastige beslissing om er alsnog een te kopen vanwege de prijs. Een van de redenen om te twijfelen was dat de NightWatch alsnog alarmen afgaf maar er geen aanval gesignaleerd was op het moment dat mijn ouders in mijn kamer kwamen, dit gebeurde 2 a 3 keer per week en kijkende naar de hoeveelheid aanvallen die ik vlak daarvoor had kon dit haast niet vals zijn, uiteindelijk duurde de aanvallen ook langer en werden ze weer gezien. Wij hebben ervoor gekozen om hem alsnog aan te schaffen, ook omdat het voor mijn ouders als voor mezelf veel veiligheid met zich mee brengt. Medicatie verandering is ook een van de redenen waarom we hem hebben aangeschaft, juist omdat dit ook meer aanvallen met zich mee kan brengen.

Zoveel rust

Ik vind het een geruststellende gedachte en gevoel dat ik geen heftige aanvallen mis

Goed vertrouwd gevoel

Dat ons meisje nog wat jong is gaat hij ook vaak af terwijl ze geen aanval heeft maar wil niet meer zonder. Vind het een veilig gevoel nu kan ze met een gerust hart op haar eigen kamer slapen.

Een goed middel ter ondersteuning voor moeilijke nachten.

Heel fijn apparaat dat een goede ondersteuning biedt. Het zorgt ervoor dat wij als ouders durven te slapen en niks missen. Een klein minpuntje is dat hij soms alarmeert bij bepaalde bewegingen, terwijl er dan niks aan de hand is. Hij pikt de convulsies goed op.

Voldoet perfect aan onze verwachting.

Het geeft ons als ouders een extra zekerheid. Het gebruik van de portal geeft een zinvolle aanvulling via de registratie van zowel de hartslag als de bewegingen.

Eenvoudig in gebruik

Goede ondersteuning vanuit het bedrijf. Fijne 1 maand proef gebruik zonder verplichtingen. In gebruik eenvoudig en past goed in een avond ritueel met kind. Valse meldingen zijn beperkt en het registreer nauwkeurig hartslag en eventuele afwijkende bewegingen. Geeft ons als ouders s’nachts rust, geeft meer vertrouwen dat als er iets voorvalt s’nachts dat we er op tijd bij zijn maar ook niet wakker worden gehouden door een babyfoon of camera beeld.

Zeer professionele domotica-apparatuur

Duidelijke handleiding en portal; Telefonische ondersteuning vooraf/ na installatie en paar weken na ingebruikname via servicemedewerker is prettig, maar niet eens noodzakelijk; Handig zou zijn van te voren te weten dat er een Gsm module beschikbaar is, hier ben ik door ‘namailen’ achter gekomen.

Makkelijk in gebruik

De nightwatch geeft ons als ouders meer rust als onze dochter slaapt. Hij is makkelijk in gebruik. Onze dochter (3) vraagt er zelf naar. Ze kreeg er een mooie knuffel bij die elke avond bij haar moet liggen als de nightwatch om haar arm gaat. We hebben weinig 'valsmeldingen'. Wat we heel fijn vinden is dat het alarm is doorgeschakeld naar onze telefoons. Wat handig zou zijn is 1 app waarmee je de instellingen kunt aanpassen en gegevens in kunt zien. Nu heb ke daarvoor 2 dashboards nodig.

Het geeft ons meer rust in de nacht

Sinds we de nightwatch hebben voor onze zoon, slaapt hij weer alleen op zijn kamer. Dit geeft hem zijn privacy terug en wij kunnen iets beter slapen. Het is wel een behoorlijke investering, echt heel raar dat hij in Nederland niet wordt vergoed.

De nightwatch geeft rust tijdens de nachten.

De nightwatch nu ruim een maand in gebruik. Heeft tot op heden nog geen storingen gegeven. Makkelijk in gebruik, onze zoon ervaart het niet als vervelend om de band 's nachts om te hebben. Geeft duidelijk aan wanneer er een aanval is. Fijn dat je alles goed kan monitoren en met het online portaal kan zien hoe de nacht is gegaan. De nightwatch zorgt ervoor dat we rustiger slapen.

Het maakt me als ouder zekerder en ik ervaar rust als ik ga slapen!

Wij hebben de Nightwatch elke nacht gebruikt tijdens de proefperiode. Ik ben er heel blij mee en ik merk aan mezelf dat ik met een geruster hart naar bed ga. We hebben een aantal keer een melding gehad die vals was, we konden niet echt verklaren waarom. Dit was even schrikken maar beter dat de Nightwatch een keer teveel gaat dan te weinig. In het begin moest onze dochter aan de band wennen en klaagde ze een beetje dat de band niet lekker zat. We hebben de band toen iets aangepast en nu horen we haar er niet meer over. We hebben besloten de Nightwatch te houden! Ik kan weer lekker slapen zonder bang te zijn een aanval te missen. Bedankt Nightwatch!

Wij slapen weer gerust sinds we Nightwatch hebben.

Ik zou er nog moeilijk zonder kunnen. Het geeft een gerust gevoel als je weet dat je kind toch op de een of andere manier in de gaten gehouden wordt tijdens de nacht. Ik dacht dat we vaak een 'vals' alarm zouden krijgen, maar dat is dus helemaal niet waar. Het apparaat doet goed zijn werk!

Prima oplossing

Voor medicatieafbouw willen we in de gaten houden of er nachtelijk aanvallen ontstaan bij een gezinslid. Het systeem is makkelijk te installeren en in gebruik te nemen. De registratie via internet is super. Goed inzichtelijk.

Heerlijk wij kunnen weer slapen

Super fijn, wij kunnen weer slapen. Vond het wel lastig om het juist te instaleren.

grandioos

Wat een rust geeft dit product. het werkt goed, goede uitleg zowel mondeling(telefonisch) als de uitleg op de kaart en het boek klantvriendelijke, meelevende, vriendelijke mensen. kindvriendelijk door het speciaal geschreven boek en de knuffel. Ik wil de nightwatch niet meer missen

Eerst waren we wat skeptici maar naar een paar weken begon de vertrouwen te komen We zijn er super blij mee en onze zoon helemaal en daar gaat het om super bedankt

Zeer eenvoudige manier voor het signaleren van grote aanvallen.

Eenvoudig te bedienen apparatuur, ook voor cliënt om te dragen vormt het geen belasting. Nadeel: absences of series daarvan blijven onopgemerkt.

Verbeterd enorm de nachtrust i.p.v. constant de babyfoon aan.

Aangeschaft op advies van de kinderneuroloog. Hadden sinds de diagnose snachts de babyfoon aan maar erg veel wakker daardoor. Gezien ons zoontje pas 2jaar is kregen we hem eerst een maand op proef, ons zoontje draagt de sensor om zijn been. I.p.v. iedere nacht een aantal keer wakker zijn we nu in totaal 4x wakker geweest i.v.m. een vals alarm. Geeft een enorm gerust gevoel dat ons zoontje ook s’nachts gemonitord is.

Schipholweg 103 2316XC Leiden

06 14 37 48 99