Eerst waren we wat skeptici maar naar een paar weken begon de vertrouwen te komen We zijn er super blij mee en onze zoon helemaal en daar gaat het om super bedankt

Zeer eenvoudige manier voor het signaleren van grote aanvallen.

Eenvoudig te bedienen apparatuur, ook voor cliënt om te dragen vormt het geen belasting. Nadeel: absences of series daarvan blijven onopgemerkt.

Verbeterd enorm de nachtrust i.p.v. constant de babyfoon aan.

Aangeschaft op advies van de kinderneuroloog. Hadden sinds de diagnose snachts de babyfoon aan maar erg veel wakker daardoor. Gezien ons zoontje pas 2jaar is kregen we hem eerst een maand op proef, ons zoontje draagt de sensor om zijn been. I.p.v. iedere nacht een aantal keer wakker zijn we nu in totaal 4x wakker geweest i.v.m. een vals alarm. Geeft een enorm gerust gevoel dat ons zoontje ook s’nachts gemonitord is.

Gebruiksvriendelijk

Ik ben zeer gerustgesteld

Super, meer nachtrust voor ouder

De nightwatch werkt prima, makkelijk in gebruik. Kan met een gerust hart mijn ogen dicht doen s’nachts wetende dat de nightwatch af gaat zodra er een aanval is. Ook voor mijn dochter geeft dit rust omdat ik nou geen aanval meer mis.

Perfect! Reageert op alle TC aanvallen.

Wij slapen weer dieper sinds onze zoon de Nightwatch draagt. Wij kunnen met vertrouwen hem weer uit logeren laten gaan.

Enorme geruststelling

Ik heb een zoontje van 16 maanden met vooral dagelijks en tijdens de nacht kleine focale aanvallen dus ik durfde snachts moeilijk in diepe slaap te vallen uit schrik dat hij een grote aanval zou krijgen. Nu zelfs tijdens die kleine focale aanvallen stijgt soms zijn hartslag en gaat het alarm af dus je wordt zeker op tijd gewaarschuwd. Het groene lampje geeft me een gevoel van veiligheid en wanneer ik soms is wakker word tijdens de nacht dan check ik enkel het groene lampje en kan ik zo direct weer verder slapen zonder uit bed te stappen en naar zijn kamertje te gaan. Ik ben zeer tevreden met dit apparaat.

Super goed

Hij is super goed en reageert snel als er veranderingen zijn wil niet meer zonder

Onze nachtrust weer terug

Dankzij de Nightwatch hebben wij onze nachtrust gedeeltelijk weer terug. Voor ons dochtertje van 6 geeft het ook een veilig gevoel. Ze weet dat mama komt als het “druk” word in haar hoofd.

Top!!

Gezien de leeftijd geeft hij wat valse meldingen. Maar het feit dat de Nightwatsch aanstaat, maakt dat de babyfoon uit kan. Dat geeft rust en kunnen wij weer normaal slapen! Wij zouden écht niet zonder willen!

Wat een enorme rust!

Altijd allert zijn, elk geluidje proberen te horen in de nacht. Wat was het vermoeiend! Tot ik de Nightwatch vond.. Het was een verademing, wat een rust. Mijn zoon (7jr) wil ook niet meer zonder. Het is voor hem een heel fijn idee dat mama nu altijd naar hem toekomt als er weer ‘eentje’ in zijn hoofdje komt, zoals hij dat zegt. Wanneer hij gaat logeren bij oma gaat het bandje trouw mee. Ik raad het elke ouder aan die te maken heeft met epilepsie! Een enkele keer geeft het vals alarm. Maar dat gaat nooit op tegen alle keren dat ik voorheen uit mn bed liep om even te controleren of alles goed was.

Het is geweldig om weer rustig te kunnen slapen.

De Nightwatch detecteert de aanvallen van onze zoon erg goed. Ook de panic button vinden wij een heel fijn ding. Onze zoon voelt zijn aanvallen aankomen en kan er dan op drukken. Al met al heeft de nightwatch ons gezin een stukje rust gegeven.

Het geeft me zoveel meer rust!

Mijn dochtertje van 7 heeft 's nachts helaas vele verschillende aanvallen van epilepsie. Continu keek ik op de babyfoon en sliep ik zelf erg onrustig. Maar nu ik de NightWatch in huis heb geeft me dit zoveel meer rust, en vooral in de nachten. Heel vervelend kreeg ze na 2 nachten dragen irritatie op haar arm van het dragen. Na 1 telefoontje en 1 dag later kreeg ik meteen speciale pleisters toegestuurd. Wat een geweldige service! Bedankt!

Geeft veel meer rust bij ouders en kind zelf

Door de nightwatch durfde we onze dochter haar medicatie te gaan afbouwen om te kijken of ze er overheen gegroeid is . Nadat onze dochter moeite had om het om te houden kreeg ze heel lief de nightwatch uil en een boekje toegestuurd die we uiteraard ook zijn gaan lezen. Nooit meer over horen klagen en de uil die let elke avond op haar. En wij slapen stukken beter. Hij werd ook aanbevolen door de neuroloog vanuit het amc ! Ga zo door Mvg sabine moeder van Leila

Het geeft ons vertrouwen en rust.

Ons zoontje (3jr) gebruikt de Nightwatch sinds kort. Het geeft ons ‘s nachts voldoende vertrouwen en rust om weer te gaan slapen zonder meerdere wekkers per nacht. Een intuitive app zou het plaatje compleet maken.

Het apparaat geeft mij veel rust als onze dochter slaapt.

Bij onze dochter van 7 is epilepsie vastgesteld. Omdat ik heel bang was een nachtelijke aanval te missen sliep ik zelf heel slecht. Sinds we de nightwatch hebben is de rust terug. We gebruiken hem nu een maand en hebben maar 1 keer een fout alarm gehad.

Een handige tool

Het apparaat is makkelijk te installeren en te verbinden met internet, waardoor gegevens als hartslag en bewegingen in de nacht zichtbaar worden en makkelijk kunnen worden uitgewisseld. Het is nog niet mogelijk een print te maken van alle nachtelijke observaties in een keer. Dat zou wel prettig zijn, want ik zoek naar een patroon. Het gebruik is eenvoudig en makkelijk te hanteren.

Werkt prima tot nu toe hebben het net paar weken ma werkt goed

Geruststellend

Wij zijn erg blij met de Nightwatch. Onze zoon van 11 heeft Rolandische epilepsie met nachtelijke aanvallen. De camera waarmee we hem in de gaten hielden voldeed niet meer en als alternatief is dit een prima keuze. Hij heeft z’n privacy terug en wij kunnen hem toch in de gaten houden. Het apparaat zelf zou nog wat praktische verbeteringen kunnen ondergaan en een vergoeding vanuit de zorgverzekering zou zeer wenselijk zijn gezien het bedrag van de Nightwatch. De Nightwatch zorgt in ieder geval voor een ontspannen nachtrust en dat is ook het hoofddoel, dus wij zijn tevreden!

Alleen maar goeie ervaringen , voor ons gezin een uitkomst.

Alleen maar goeie ervaringen , voor ons gezin een uitkomst.

Ik heb meer rust, Ik hoef niet waakzaam te zijn snachts dat doet de nightwatch nu.

Ik heb het gevoel dat ik het nu samen doe en niet meer alleen, er kijkt een nachtwaker met mij mee. Mijn zoon is een stuk veiliger. Dat geeft mij rust in de nacht. Maar soms denk ik dat de telefoon gaat.

Werkt in principe prima en doet wat het moet doen. Wel zie ik veel mogelijkheden in verbetering van ontwerp en dataprocessing. Zo is het basissysteem nu niet handig ontworpen voor mensen die niet vaak op dezelfde plek slapen, bijvoorbeeld een student zoals ik. Dan is de ethernetverbinding niet handig ingebouwd, helemaal niet door de inham waar veel aansluitingen niet inpassen. Daarnaast zou het mogelijk moeten zijn om in de GSM-module een wifistation in te bouwen, waardoor een ethernetverbinding helemaal niet meer nodig zou zijn. Tot slot is er qua literatuur en onderzoek veel te vinden over de relatie tussen hartslag en beweging en de verschillende slaapfases waarin iemand zich bevindt. Dit zou van grote toevoeging zijn om dit in het systeem op te nemen en weer te geven op de portal. De hoeveelheid diepe slaap en lichte slaap kan namelijk veel zeggen over de kwaliteit van nachtrust.

Goed apparaat

Instellen van het apparaat beetje ingewikkeld, als je niet heel technisch bent. De firma helpt je er wel goed telefonisch doorheen.

Fijn want dit geeft rust!

De Night Watch is voor mijn zoon die op zichzelf woont en het geeft een heleboel rust. Het is alleen jammer dat hij nog wel regelmatig vals alarm geeft maar dan bel ik hem eerst en weet als hij opneemt er niets aan de hand is. Dit zou wel een verbeterpunt kunnen zijn maar verder tevreden. Wel erg jammer dat de verzekeringen hier geen vergoedingen voor geven want ze weten niet half wat voor angsten het geeft voor de naasten van mensen met epilepsie en het is een erg kostbaar tool. Dus daar zouden de verzekeringen is naar moeten kijken!

Fantastisch apparaat

Opvolging van de persoon Informatie die ons helpt bij de zorg en vooral mentale rust Jaren geleefd in onrust snachts en met zware epileptie patient/kind. Nu krijgen we statistiek te zien wat de hartslag is en aanvallen. Het is een absolute aanrader als je kind in huis hebt of Thuis zorg doet van een persoon of Je kind

Schipholweg 103

2316 XC Leiden - The Netherlands