Filters

7

Redelijk.

Sinds kort heb ik een van mijn twee abonnementen verlengd. Over de verlenging heb ik geen klachten. Voor het nummer 37385024 had ik een bonus van 500 MB. Deze bonus is er zonder nadere toelichting afgehaald. Ik had deze bonus omdat u blij was om mij als trouwe klant te hebben c.q. te behouden. Jammer dat u dan zo omgaat met trouwe klanten.

  • Aanbevelen? Nee
1

Leugenaars, super slecht!!!

Je maakt een afspraak met een mevrouw Over een betaalregeling, en ik had te veel overgemaakt.. , en een paar dagen later bel je op om te vragen waar mijn geld blijft. En blijkt de afspraak niet te zijn opgeschreven dus ook niet meer na komt. + je abonnement is gestopt. Hier komt nog een staart aan!! Vieze oplichters.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Schiedam, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de toezegging. Ik heb u nu een e-mail gestuurd, zou u hierop willen reageren zodat wij dit voor u kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Arwen hollandsnieuwe

4

Prima abonnement alleen slechte klantenservice

Ik had een nieuwe telefoon nodig en toevallig was mn abonnement net verlopen dus ik kon het verlengen met nieuw toestel. Dat toestel heb ik ontvangen alleen had direct al kuren dus ik heb het teruggestuurd. Binnen een paar dagen hebben ze het toestel ontvangen maar ik heb geen geld terug gekregen en ik wacht nu al wekenlang op een goed werkend toestel, meerdere keren gebeld en ik krijg te horen dat ik geduld moet hebben, terwijl ze mij al 3 week zonder telefoon laten zitten en ik WEL BETAAL voor mijn nieuwe toestel die ik niet heb. Mijn contract loopt dus gewoon door en ik heb geen tegemoetkoming gekregen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Doornbos, Bedankt voor uw bericht. Wij zijn een onderzoek gestart naar aanleiding van uw bericht. Uw retour zending is terecht en uw verlenging is per direct geannuleerd. U ontvangt weldra de gemaakte kosten van in totaal €30,64 terug op uw rekening. Excuses voor het lange wachten. Met vriendelijke groet, Wesley Team hollandsnieuwe

10

goed en goedkoop. :-)

Al Jaren voor de kinderen de telefoons en abonnementen. Altijd een hele goede prijs, nette service, goede dekking. Wat wil je meer, goed voor weinig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden mee

Wel jammer dat een extra opwaardering maar 3 maanden geldig is...zou eigenlijk gewoon 1 jaar moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed.

Al 4 jaar Hollandsnieuwe en nog nooit problemen gehad,voor mij de beste en goedkoopste provider!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden klant blijft bij haar leest

Al jaren klant bij Hollands nieuwe. Bij elke verlenging met of zonder telefoon is dat goed gegaan. Bestellen en volgende dag in huis en je kan meteen beginnen.

  • Aanbevelen? Ja
7

mijn ervaring met hollandse nieuwe is goed

prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Holland Nieuwe is betrouwbaar

Ze doen wat ze beloven. Informatie wordt goed en tijdig verstrekt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima abonnement voor zijn geld.

Zeer tevreden,makkelijk te verlengen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon prima

Doet precies wat ik verwacht had

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk goed

Toch nog op sommige plekken geen internet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Aalmoes, Wij vervelend om te horen dat u geen optimale service hebt. WIj hebben u een prive bericht gestuurd. Wilt u aub hierop reageren? Wij wachten uw reactie af. Met vriendelijke groet, Sami hollandsnieuwe

10

Prima

Geen problemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles is goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en goed

Gewoon goede club die betrouwbare telecom service aanbiedt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Reeds jaren klant, zonder ooit problemen te hebben gehad.

Prima provider. Nooit problemen gehad, dus ook geen ervaring met de service van Hollnsnieuwe. Lijkt me zeer positie dat ik deze niet nodig heb gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

In alle opzichten sterk.

Uitstekend op het gebied van communicatie en het nakomen van toezeggingen/afspraken. Geen enkel negatief punt.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service en bereik

Erg blij dat ik steeds weer de melding krijg als ik in Europa de grens over ga dat ik gebruik kan maken van mijn eigen bundel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Betaalbaar en betrouwbaar.

Minpunt vindt ik dat tegoed vervalt aan het eind van de maand.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen. Alle vragen zijn netjes beantwoord en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

kwaliteit voor weinig. Kan menig provider een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima voor elkaar bij hollands nieuwe

Waarom zo je meer betalen voor een goed dekkend netwerk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zelfs in één woord: ‘super’

Toegankelijk, overzichtelijk en een prima aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
10

keurige service snelle levering en goede prijs

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd