Gemakkelijk alles uit 1 bundel, ook in het buitenland.

Ik heb voor hollands nieuwe gekozen, omdat ik redelijk veel in het buitenland verblijf (buiten europa) en het dan fijn vind dat ik zonder extra kosten toch even kan appen met het thuisfront via het mobiele netwerk ter plaatse, omdat alles uit de bundel gaat. Bij andere providers krijg je gelijk extra kosten.

Slechte service in het weekend. Dus helemaal niets

Geen service in het weekend. Heel vervelend

Geachte heer de Jong Wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service niet optimaal ervaart. Wij hebben u een e-mail gestuurd om uw probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Sami hollandsnieuwe

Waardeloos

Net contact gehad met hollandsnieuwe Wat een domme mensen daar ik heb mijn verhaal/probleem 10x moeten vertellen.....en dan nog niet begrijpen wat het probleem is. Thanks Stupid

Al jaren klant en nog nooit niets te klagen gehad

Betreft bereik

Ik heb bijna overal altijd goed bereik

Ik heb een goede ervaring met jullie

Ik heb 4 mensen nieuwe klanten aangeprezen en zijn nu klant bij jullie

prima service

simpel en snel weer een nieuwe telefoon geregeld.

Betrouwbaar en goede service

Al jaren klant en zeer tevreden met de diensten van Hollands Nieuwe

Probleemloze ervaringen

Na melding dat mijn abonnement verlopen was,en ik mailde om dit weer te verlengen, is dit snel aangepast onder de nieuwe goedkopere en uitgebreide voorwaarden. Mooi toch ?

in al die jaren geen klachten gehad

Prima, betrouwbaar.

Doen gewoon wat ze moeten doen.

Gewoon goed .

Uitstekend!

Mijn ervaring is heel goed met Hollandsnieuwe, ze zijn duidelijk en klantgericht. Problemen worden snel opgelost en de communicatie is perfect. Heel tevreden. Ik zou Hollandsnieuwe aanbevelen aan anderen.

Fijne behulpzame helpdesk

Na een plotseling hoog verbruik contact gehad met de helpdesk. Daar door een uitermate behulpzame medewerker geholpen. Probleem zat in de instellingen van een nieuwe telefoon.

Mooie aanbiedingen voor weinig geld ons hele gezin zit bij Hollands nieuwe Het enigste min punt vind ik dat je je bel minuten niet mee mag nemen naar volgende maand Voor de rest geen klachten

Altijd prettig geholpen

Altijd vriendelijk en accuraat geholpen door de klantenservice.

Goede provider, maar weinig flexibel

Kort na verlenging bestaand contract heb ik vergeefs geprobeerd mijn sim-only contract uit te breiden met toestel. Dit werd botweg geweigerd. Snap niet waarom!!

goede provider zonder problemen

zie boven

Alles top geregeld

Zonder poespas en duidelijk .

Het is redelijk goedkoop en werkt overal ook in het buitenland.

Wij (mijn vrouw en ik )hebben al een aantal jaren Hollandsnieuwe als mobielprovider en we zijn hier zeer tevreden over. Gewoon alles uit een bundel bellen/sms/internet. Ook in het buitenland alles via de bundel, geen rekeningen achteraf.

Fijne en goede providet

Nooit geen problemen tot nu tie gehad. Nooit een tekort gehad aan mijn bundel. En gek genoeg neem ik regelmatig een hoger bundel. Ik stel vertrouwen in Hollands Nieuwe! F. Kokke

Ben al jaren uiterst tevreden over hollands nieuwe. Altijd goede ontvangst en klantenservice goed bereikbaar.

Ik ben tevreden met de dienstverlening en de prijs is ook markt conform zodat ik opnieuw een contract heb afgesloten

Waardeloos na twee dagen nog steeds geen aansluiting.

Maandag 22 juni met nummerbehoud overgestapt naar Hollandsnieuwe. Op maandagmorgen bericht gekregen dat ik gebruik kan maken van de simkaart. Na veel gemail 48 uur later kan ik nog steeds niets met de simkaart van hollandsnieuwe. Ik wil het contract beëindigen en de door mij gemaakte kosten terug.

Geachte mevrouw Wevers, Wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service niet optimaal ervaart. Wij hebben u een e-mail gestuurd om uw probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Jerôme hollandsnieuwe

Een goede overstap van kpn naar hollandsnieuwe, meteen kunnen bellen naar de overstap en 1 voordeel zit veel goedkoper qua Abonnement’s kosten!! Een goede behulpzame klantenservice!

Slecht bereik

Ik heb met mijn Hollandse nieuwe abbonenet slecht bereik en moest netwerk update doen na dat gedaan te hebben me bereik nog steeds slecht

Geachte mevrouw van der Zee, Wij vinden het vervelend om te horen dat u onze service niet optimaal ervaart. Wij hebben u een e-mail gestuurd om uw probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Sami hollandsnieuwe