Goed ook in het buitenland

Prima, eenvoudige provider. Waar voor je geld en goed netwerk via vodafone.

Geweldige service

Nooit problemen heb zelfs een keer gratis nieuwe Mb gehad terwijl het mijn schuld was. 100 procent... *****

Heel erg duidelijk!

Kort en overzichtelijk. Je weet als op betalen aankomt meteen waar je aan toe bent.

Nette en correcte handels/werkwijze

Nette en correcte handels/werkwijze, is al heel wat in de huidige telefoon jungle.

Goed goed goed

Abonnement voor mezelf en mn kinderen afgesloten, sim only, prima deal voor wat je krijgt, geen problemen ondervonden qua bereik etcetera. Ook overzichtelijke app.

Altijd naar wens

Vraag en aanbod voor een betaalbare prijs en altijd wel leuke aanbiedingen

goed geholpen

wij hadden een probleem maar dit werd snel, vriendelijk en goed opgelost

Hollandsnieuwe is gewoon goed en betaalbaar

Ik vind hollandsnieuwe gewoon en geen addertjes achteraf zo hoor dit dus helemaal top !!

Geweldige keuze

Ik ben bijna 2 jaar klant bij hollandsnieuwe. Doordat ik ook klant bij Ziggo ben, krijg ik dubbele data/minuten/sms'jes voor hetzelfde geld. Dat je alles uit één bundel krijgt, is top. Geen zorgen over welk deel voor bellen en welk deel internet. De app met inzicht in je abonnement en verbruik werkt ook fantastisch. Kortom: meer dan tevreden. Ik heb al verschillende mensen in mijn omgeving hollandsnieuwe aangeraden.

Geen spijt van

Nooit geen problemen gehad, prima bereik in binnen en buitenland En een mooie korting op mijn verlenging gekregen zit weer voor 2j aar goed.

STORINGVRIJ EN LEUKE ABONNEMENTEN GEWOON EEN HELE GOEDE PROVIDER

Perfecte deals

Omdat we ook een abonnement op Ziggo hebben is de deal met HollandsNieuwe heeeel voordelig ,en met een betrouwbaar Vodafone netwerk als basis

Nooit problemen

Ik ben blij met Hollandsnieuwe

Ik ben blij met Hollandsnieuwe. Hoewel ik een week moest wachten op mijn Galaxy A53, was het het wachten waard. De telefoon is van uitstekende kwaliteit en werkt perfect. De snelheid van internet is goed, evenals de dekking. Ik zou Hollandsnieuwe zeker aanbevelen aan anderen.

Overal goed bereik. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gewoon zeer goed!

Tot nog toe heb ik zeer goede ervaringen met hollandsnieuwe. Het gebeurd maar zelden dat ik geen bereik heb. En ze zijn zeker niet duur. Heb net weer een 2 jaarlijks abonnement afgesloten. 20.000 mb per maand voor maar 10 euro omdat ik ook Ziggo heb. Al met al een zeer goede provider.

uitstekend

Altijd een snelle correcte afhandeling nooit geen problemen top!!

Verlenging.

Het verlengen van het abonnement was een fluitje van een cent. Ben al een behoorlijk aantal jaren bij Hollands Nieuwe en ben zeer tevreden.

Gewoon goed

Altijd goede verbinding voor goed prijs

Tevreden!

Prijzen zijn heel schappelijk, bereik altijd prima en super fijn dat je alles zo makkelijk via de app of website kunt regelen en inzien. Ik heb meerdere abonnementen lopen, ook zakelijk en voor mijn kinderen, en kan makkelijk inzien hoeveel iedereen verbruikt. Heel tevreden!

Goede prijs prestatie

Goede verbindingen, goede communicatie en prettige prijs.

Prima provider

Wat ik onhandig vindt is dat het eerst lijkt of ik ook bij simonly perse voor 2 jaar een contract moet afsluiten, later zag ik dat je met verlengen ook per maand kan kiezen en dan 2 euro meer betaald. Dus mogelijk voor nieuwe klanten kiezen ze niet voor Hollandsenieuwe omdat je dan geen keuze hebt om het maandelijks op te zeggen.

Goed product en service.

Veel keuzes van telefoons met een goed abonnement.

Ik ben goed geholpen met mijn vraag

Goed geholpen