Super overzichtelijke site en eigen account pagina

Uitmuntend. Ga zo door!

Prima voor elkaar!

Grappig. Kijk je op Trustpilot, dan springen je de tranen in de ogen. Het kan nauwelijks slechter dan Hollandsnieuwe. Kijk je hier, dan scoort Hollandsnieuwe als Haaland bij Manchester City. Op Trustpilot heb ik een prima recensie over Hollandsnieuwe geplaatst die ik van tijd tot tijd update. Kort en goed: hier hebben we beiden een abonnementje op Hollandsnieuwe i.c.m. Ziggo en dat bevalt ons uitstekend. Full house!

Een aanrader!!!!

Goedkoop, nooit geen problemen, de communicatie/service is correct. Ik ben heel blij met Hollandsnieuwe!

ik wil geen andere profider

ik ben al jaren bij hollandsnieuwe ze zijn betrouwbaar geen storingen goedkoop en makkelijk op te warderen als ik belminuten te kort kom

Geen problemen

Perfecte prijs kwaliteit

Goedkoop en alles duidelijk.

Voortreffelijk

Al jaren een tevreden klant van Hollands-Nieuwe. Nooit geen problemen

Voor mij is Hollands Nieuwe de beste abonnement provider

En waarom? Nou, in de abonnementen bundel zit alles erin: internet, bellen en sms. Je hoeft niet te kiezen voor elk item, waardoor soms de abonnementsprijzen hoger vallen. Een bedrag voor alles, vind ik prima en makkelijk. En kan je tegoeden ook checken via je account en de app. Wat ik wel mist, is dat er weinig aan vaste klanten, wordt gedacht. Door ze, ons, die lang zijn als klant, uiteraard door verlengingen en klanten die extra abonnementen op 1 adres hebben, belone. Met bv korting op Abonnementsgeld en of extra bundel. Graag zie ik korting op toestellen, zoals nu het geval bij sde Samsung A53, welke ik nu bij mijn verlenging heb genomen. Dus..... wie weet dat wij, klanten, dit in de toekomst kunnen verwachten. Al met al, TOP. Blij met jullie. Maar geeft jullie nu 4 STERREN.

Betrouwbaar

Heel tevreden

Ik heb al jaren Hollandsnieuwe en ben zeer tevreden.

Heel tevreden

Al jaren heb ik een abonnement bij Hollandsnieuwe en vind de abonnementen erg flexibel en prettig. Alleen als je extra hulp nodig hebt, dan is het lastig, je moet echt zoeken naar een telefoonnummer voor hulp. Daarom net geen 5 sterren. Verder geen problemen.

Geweldige service en kwaliteit

al meer dan 6 jaar klant van Hollandsnieuwe en naar volle tevredenheid weer opnieuw een 2 jarig abonnement afgesloten.

Overal tevreden mee

Nog nooit problemen gehad

Zo erg tevreden met Hollands nieuwe

Ben al jaren erg tevreden met Hollands nieuwe.

Prima en snelle service

Zie boven

Betrouwbare partner in communicatie met een zeer acceptabele prijs

Alle communicatie online is prima en werkt snel. Dit in combinatie met online aanbiedingen m.b.t. verlenging. Nooit problemen loopt altijd goed.

niets mis mee

Hoewel je eigenlijk alles zelf op internet moet doen gaat het toch wel makkelijk om je doel te bereiken. Alles ging daarna prima tot en met de bezorging.

Uistekend

Goede uitleg

Goed bereik, vind het fijn dat ik niet zomaar over mijn toegoed heen kan komen, dus geen onverwachte

Zie hierboven.

Snel geregeld

S'avonds besteld, andere dag bezorgd.

Nooit problemen

Betrouwbaar en mooie aanbiedingen

Al jaren gebruiken we Hollandse Nieuwe zonder problemen. Bereikbaarheid is goed, goede ontvangsten en steeds aantrekkelijke aanbiedingen.

Concurrerende tarieven, goed online te regelen

Scherp geprijsd en veel extra's

Na veel andere providers zijn mijn vrouw en ik - jaren geleden - uiteindelijk uitgekomen bij Hollands Nieuwe. Het concept: “Alles uit één bundel” spreekt ons zeer aan maar ook het eenvoudig tijdelijk verhogen van de bundel En ga je een keer over je bundel dan betaal je niet meteen een absurd hoog bedrag, zoals dit vaak bij andere providers gebeurde. Nu als Ziggo klant ook nog eens je bundel wordt verdubbeld, was de keuze snel gemaakt om weer 2 jaar te verlengen.