Een super goede service

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, dat waarderen we heel erg! Groet, Amanda

Makkelijk en duidelijk

Altijd prima. En als het me niet lukt dat word je door de klantenservice vloedlijn en geduldig geholpen

goede provider. Ook in buitenland goed bereik

Ik zit al een paar jaar bij Hollands Nieuwe. Prima netwerkverbinding. Pas nog in Griekenland geweest. Ook goede verbinding.

Positieve ervaring tot nu toe,

Hollandsnieuwe is een betrouwbaar onderdeel van Vodafone. Er is echter een negatief aspect wat er uit springt dat bij afloop van het contract de klant initiatief moet nemen om een nieuw contract af te sluiten. In mijn geval zijn er 2 jaar overheen gegaan om mijn contract te vernieuwen.

Goeie ontvangst en goed geholpen

In Nederland goeie ontvangst. mijn ervaring in Kroatië valt mij tegen af en toe geen bereik jammer.

Alleen maar goede ervaringen.

Zie boven

Goed luisterend oor , behulpzaam en mee denkend.hoop dat het probleem snel is opgelost.

Werkt goed

Goede verbindingen en meedenkende klantenservice. Bedankt Nel

Ik vind het een geweldige Provider

Ik had 1 keer wat te weinig mb's en kon er heel makkelijk wat bij kopen. Nu een dail gekregen van 12000 mb voor maar €9,00. Jammer dat hij wat later ingaat omdat de contracttermijn nog een paar maanden doorloopt. Verder erg tevreden.

Goed om te lezen dat je erg goed geholpen bent door onze klantenservice. Daar worden wij blij van! Groet, Amanda

zeer prettig geholpen

blij dat wij klant zijn bij hollands nieuwe.

Heel.goede service goede provider

Een aanrader.

Een abonnement bij Hollandsnieuwe is makkelijk af te sluiten. Wanneer ze een actie hebben wordt je hierover geïnformeerd. Bij andere aanbieders moet je dit vaak via de site vernemen.

Prima geholpen door medewerkster

Reeds 10 jaar bij Hollandsnieuwe Nog geen enkele klacht gehad Alles goed verlopen prima organisatie

Geen winkel geen service

Was naar Vodafone winkel voor uitleg. Ze konden ons niet helpen . Want Hollands Nieuwe is alleen online en niet bij hun in de winkel zeiden ze.

Vervelend om te lezen dat je naar een Vodafone winkel bent gegaan voor uitleg. Het klopt dat onze collega's van Vodafone onze klanten niet kunnen helpen. We gebruiken hetzelfde netwerk, maar we zijn 2 op zich zelfstaande bedrijven. Dit betekend dat de medewerkers van Vodafone geen toegang hebben tot onze klant gegevens. Mocht je nog hulp nodig hebben, dan kun je hier terug vinden hoe je contact met ons kan opnemen: https://www.hollandsnieuwe.nl/contact. Uiteraard zitten mijn collega's en ik dan klaar om je te helpen! Groet, Amanda

Heel snel contact en zeer behulpzaam. En uiteindelijk ook een prima service geboden.

Je weet waar je aan toe bent.

Snel, duidelijk en gemakkelijk voor een voordelige prijs

Ik heb nu het abonnement van Hollandse nieuwe verlengd omdat ik zeer tevreden ben over H.N. Het is niet zo duur als KPN en de verbinding is prima ( Vodafone) Ook hebben ze goede aanbiedingen voor telefoons met abonnement .

Super om te lezen dat je tevreden bent over ons. Wij zijn ook blij met jou als klant! Groet, Amanda

Hollandsnieuwe is echt mensvriendelijk

Toen ik een aantrekkelijke aanbieding kreeg van een andere provider Toen bood Hollandsnieuwe mij zo'n zelfde abonnement aan.

Alleen jammer, dat als je tegoed overhoudt, dan kun je dat niet meenemen naar de volgende maand.

Prima, ik kan er niets anders van maken,,!

Alles netjes op tijd geregeld alleen de bezorging iets minder, maar daar kan “Hollandse nieuwe “niets aan doen.

Ben al een paar jaar klant en nog steeds dik tevreden

Wat leuk om te lezen dat je al een aantal jaar erg tevreden bent. Bedankt voor je review! Groet, Amanda

prima inlichting over abonnement

goed bedrijf

De service van hollandsnieuwe is top.

De telefoonverbinding werkt uitstekend.

Goede prijs en snel geleverd

Op zondag besteld en dinsdag kon ik mijn nieuwe telefoon al in gebruik nemen met aantrekkelijk abonnement

Bedrijfsgegevens

Boven Vredenburgpassage 128

3511 WR Utrecht

0900 0324

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.