het regelen van de verlenging kon snel worden geregeld!

zeer goed

geen klachten, soepel met alles, goedkoop

Prima service, simpel om dingen te regelen.

Vanaf het begin erg makkelijk om alles snel te regelen: verlengen van het abonnement, extra mb’s, het is zó voor elkaar.

Duidelijk

Op de website kun je gemakkelijk alles vinden en invullen.

Wel goed

Ik heb een abonnement voor mijn vader van nu 86, 2 jaar geleden afgesloten hij was net begonnen met een smartphone. Ik wist niet of hij het internet zou gebruiken. Hij vind het leuk daarom nu abonnement verhoogt.

Nieuwe telefoon snel geleverd, jammer dat er geen oplader bijzit, ik heb hierover ook niets gelezen.

Snelle levering en hele goeie service

Ruimschoots van te voren geattendeerd op verlenging, snel een keus kunnen maken en het resterende liep, zoals boven vermeld, op rolletjes. Kortom, super gedaan.

altijd goed werkend netwerk en goed bereik

Al jaren goede ervaringen met twee abbonnementen

Redelijk makkelijk en snel online geregeld.

Goed via onlline geregeld en snel de juiste bevestigingen.

Superfijn en zeer tevreden !!

Ik ben al jaren klant bij en altijd zeer tevreden. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en via de online omgeving is het makkelijk om inzicht te krijgen of je abonnement te beheren en/of te verlengen. De netwerkdekking is voor mijn persoonlijke gebruik ruim voldoende net als de keuze in telefoons (hoeft voor mij niet het laatste nieuwe model te zijn, maar gewoon een goede prijs-kwaliteitverhouding hebben). Al met al tevreden klant dus !

Bijzonder goed

Onze ervaringen met de Hollandse Nieuwe zijn bij ons bijzonder goed. Ze doen wat ze beloven

Alles correct nooit geen toestanden.

Sinds ik Hollands Nieuwe heb alles op tijd,ik hoef er niet naar om te kijken.Heel fijn in deze hectische wereld.

Prima ervaring

Aankoop van nieuwe telefoons ging snel. Duidelijke prijzen en deal vlug gesloten. Alleen kon ik de aankoop vervolgens niet terugvinden in mijn account. Met behulp van chatbot Anouk uiteindelijk meer informatie over de aankoop gekregen. Levering verder vlot.

Het was vijf sterren als ik zou snappen waarom ik een abonnement heb van 10 euro waarbij deze na maanden verandert in 10,40 euro, terwijl ik geen diensten af neem die extra kosten met zich meebrengen. Nu net mijn abonnement aangepast naar meer Mb’s en nu betaal ik weer 10 euro. Zo lang als dat duurt…

Content

Tevreden over info en verdere.afhandeling

Vriendelijk en kundig geholpen

Ik had een vraag over verlengen met of zonder telefoon. Deze mevrouw hielp mij rekening houdend met mijn persoonlijke situatie. Fijne ervaring.

telefoon nog steeds niet ontvangen

Jammer maar heb dentelefoon nog steeds niet ontvangen.

goede service!

Ik koos om telefonisch contact op te nemen,voor verlenging voor mijn abonnement,ik werd vriendelijk en vak bekwaam te woord gestaan.

Ik heb hem nog niet ontvangen

Ik heb hem nog niet ontvangen

Xx

Beter dan a51

Super mooi 1 minpunt geen stekker voor koptelefoon

Prima geholpen , erg vriendelijk

Lukte mij niet om online mijn abonnement te verlengen. Ben goed geholpen . Erg vriendelijk! Zeker iemand die met plezier haar werk doet.

Super tevreden!

Ben al jarenlang een zeer tevreden klant van Hollands Nieuwe. Zeker sinds de voordelen die ik krijg als Ziggo abonnee! Heb nu gebruik gemaakt van een prachtige aanbieding van de Samsung Galaxy A53 voor slechts €216!! Bij andere providers kost deze minimaal€369!! Om dit alles voor mij dus geen reden om naar een andere provider over te stappen!

bereikvermogen verbeteren !!!

Ik heb al 3 jaar hollandsnieuwe en vanaf het begin zijn er problemen met de internetdekking waarbij vrienden op dezelfde plaats alleen met een andere operator een goed bereik hebben, ik hoop dat je verbetert waar ik het over heb en je meer volgers krijgt , vriendelijke groeten, daniello D.K

Mijn ervaring is zeer goed houden zo