Ik vind Hollandse nieuwe heel fijn. Duidelijk wat je verbruikt. En je kan als nodig is opwaarderen. En je kan tussen door je abonnement veranderen.

prima servise

goede conracten en altijd vriendelijk

Duidelijke en ongecompliceerde abonnementen.

Ben tot nu heel tevreden over Hollands Nieuwe vw betaalbaarheid en duidelijke, ongecompliceerde, klantvriendelijke abonnementen.

Simpel en erg betrouwbaar

Goede ervaringen, al heel wat jaren, enige minpuntje vindt ik dat het opwaarderen van extra MB's erg duur is, hier zou voor vaste trouwe klanten een acceptabel tarief voor moeten worden vastgesteld.

Fantastisch geholpen.

Zeer correct geholpen aan de telefoon. Blijf zo doorgaan.

ben zeer tevreden

ik ben heel blij met alles van hollandse nieuwe ...goede service en ze staan je heel vriendelijk te woord

super klantvriendelijk geholpen

ik wilde het abonnement van mijn jongste dichter verlengen met een nieuwe telefoon erbij omdat haar oude telefoon niet goed mer werkte. De dame die mij te woord stond heeft heel fijn en goed meegedacht, met als resultaat een superblij dichter met een gloednieuwe telefoon!

Prima ervaring

Als alles klopt, wat valt er dan nog aan toe te voegen.

Overzichtelijk, kan alles op de app zien. Veel MB's voor weinig met simonly.

Snel en duidelijk

Snel mijn abonnement verlengt

Medewerkers zowel per telefoon als per chat zijn altijd zeer vriendelijk en geduldig. Al klant sinds 2016 nog geen minpunten.

Zeer goede mobile services voor een geringe prijs.

Heb al 2 maal een 2 jaren abonnement met de optie ongelimiteerd aantal sms en belminuten. Dit voor een uiterst concurrerend lage prijs. Gedurende deze periode heb ik geen (Vodafone) netwerk onbeschikbaarheid of missend dekgebied gemerkt. Momenteel wordt 4G gebruikt, hopelijk wordt 5G snel mogelijkheid.

Doen heel moeilijk

Doen heel moeilijk om je abo te verlengen zelfs als je meer dan 3000 euro verdiend krijg je nee. Ik raad hollandsnieuwe zeker niet aan.

Mijn ervaring was top , aardige meid probleem was snel opgelost

Goeie provider,duidelijke website,alles prima.

Waar voor je geld

Altijd snelle en goede service

Totaal geen problemen en altijd goed bereikbaar

Een goede ervaringen nooit problemen en goedkoop

Het is een goed contract en fijn dat je altijd bij kan kopen.

Goede ervaringen

Mijn verlenging was in één oogopslag opgelost, gewoon TOP!!

Soepel, snel en correct geregeld.

Gemakkelijk en snel via de site een nieuwe telefoon met abonnement geregeld. Via Post NL snel geleverd. Weer helemaal blij!

Hele goede telecom

Hollandsnieuwe is een goed bedrijf. Goede communicatie en je wordt ook goed geholpen. Echt een aanrader.

Geen poespas

Duidelijk en voordelig,nooit een probleem gehad.

Prima telefoonabonnement

Via interner eenvoudig te regelen

Consument prettig en passend voor de beurs

Fijne provider en goede hulp als er vragen zijn.

Goed en netjes

Nooit geen problemen gehad en goede communicatie