Perfect!!!

Goede service, vriendelijk en snelle levering!!!

Superdekking en uit één bundel

Ik ben zeer tevreden over hollands nieuwe. Bundel is oha voldoende. Bijkopen van bundel is mogelijk,maar in verhouding erg duur,dus dat probeer ik te vermijden. Dekking ia altijd goed, ook in buitenland. Voordeel van één bundel vind ik dat je nooit in het ene tekort komt, wn van het andere overhoud. Ik geef ze net geen vijf sterren, omdat ik op vakantie (als ik echt alles op data moet doen, en ik al de grootste bundel heb), in verhouding veel moet betalen voor extra mb's. Mijn bundel is 10 euro p.m. voor 10 gig, maar bijkopen is 10 euro voor 1 gig. Het zou fijn zijn als je bv eenmaal per jaar voor hetzelfde bedrag een verdubbelaar in kan zetten, of dat je voor hetzelfde bedag bundel bij kunt kopen.

Duidelijk en transparant

Heldere voorwaarden. Geen poespas. Voordelig. Opwaarderen is op meerdere manieren mogelijk.

Zeer tevreden heb contract verlengd.

Alles in 1 bundel.

Het maakt niet uit of je belt, sms't of internet. Alles gaat uit 1 bundel. De dekking is uitstekend. Enige nadeel is dat er geen onbeperkt abonnement mogelijk is waardoor ik voor mijn dochter naar een andere provider moest overstappen.

gewoon ruk

Als nieuwe klant niks te klagen, maar als je wil verlengen :-( Heel triest! Vanuit de app van Hollands nieuwe een verlenging inclusief nieuwe iPhone aangevraagd, netjes betaald, maar geen telefoon en geen verlenging. 3 dagen ben ik al bezig om het te regelen en nog niks. Nu wil ik mijn geld terug, weer moeilijk. Echt zo klaar mee!!

Hi Vera, Wat jammer om te lezen dat je je nieuwe iPhone nog niet ontvangen hebt. Ik heb je een e-mail gestuurd. Zou je mij daarin willen aangeven om welk nummer het gaat? Met vriendelijke groet, Sergio hollandsnieuwe

Uitstekend en snel geregeld,door jullie

Zeer prettig en goed behandeld

Goede prijs en kwaliteit

Goede prijs en kwaliteit

Werkt gewoon goed

Na zeker 10 jaar bij Hollandsnieuwe nog zeer tevreden. Gebruikt 4G Vodafone netwerk en internet is snel en overal bereikbaar. Veel voordeliger dan de grote concurrenten.

tevreden

matige ontvangst heb bijna geen streepjes..Zonder wifi is het internet behoorlijk traag dat is minder. 10.000 mb voor 10 euro trekt mijn over de streep.

Alles goed geregeld

Hollandse Nieuwe is prima

Dik tevreden over mijn abonnement.

Tegen de tijd dat mijn contractduur afgelopen was, was mijn telefoon ook aan vervanging toe. Bij Hollandsnieuwe een mooie deal kunnen doen met verlenging abonnement i.c.m. de aanschaf van een nieuwe telefoon.

Prima duidelijk helder

Prima provider, heldere tarieven. Makkelijk.

Fantastische service en goede provider

Ik ben nu al een aantal jaar bij Hollands Nieuwe en dat bevalt me prima. Bereik is goed, uitstekende service, aardige klantenservicemedewerkers.

Tot op heden tevreden

Helemaal oké

Prima!!

Fantastisch vwb de telefoons en het abonnement. Nooit geen klachten

Goed en goedkoop

Fij dat er een berichtje komt dat er over een week een afschrijving plaatsvindt van de kosten. Als je de aanbiedingen in de gaten houdt kun je voor heel weinig abonnementsgeld prima bellen en sms'en. Veel voor weinig dus en dat is in deze dure tijden erg fijn.

Al jaren een betrouwbare provider

Gedurende de afgelopen 8 jaar ben ik zeer tevreden over Hollandsnieuwe. Inmidels heeft een groot aantal vrienden en familie zich geabonneerd.

nooit problemen gehad het is gewoon prima

Tot nu toe tevreden

Nooit broplemen gehad nu weer abonnement met telefoon afgesloten.Helaas had ik hem de 5 augustus besteld maar op 12 augustus.maar gaan bellen en werdt het probleem door storing post.nl opgelost en lag mijn pakket op 6 augustus al op afhaalpunt dus door mijn belletje opgelost. Als ik nu niet had gebeld was ik nu nog aan het wachten op telefoon.

Vriendelijk personeel snel geholpen ook op chat.

Super snel geregeld zonder problemen.

Hele goede service

Hele goede service snel geregeld.

Ik vind nu goed tot nu Hollandsnieuwe

Ben nog steeds tevreden dat ik nog bij Hollandsnieuwe blijf

In een woord top

Goeie service snelle levering goede dekking