Goedkope kwaliteit

Probleemloos, eenvoudig en ruime keus. Duidelijk app.

Duidelijke offerte en levering.

Toch nog een vraag gehad, werd goed beantwoord.

Aantrekkelijk geprijst

Hollandsnieuwe heeft niet de laatste toestellen, maar wel de goedkoopste. Betrouwbaar netwerk en een fijne klantenservice.

Duidelijkheid

Voor mooi bedrag genoeg data

Fijn dat je niet over je limiet heen kunt gaan dus geen onverwachte hoge kosten.

Nieuwe telefoon besteld andere in huis super

Goede ervaring

Gemakkelijk en snel

Makkelijk te regelen en snel geleverd.

Verlenging

Gaat allemaal soepel. Via de website eenvoudig verlenging kunnen verzorgen. Enige minpunt dat het toestel 1 dag later werd aangeboden. Maar daar had ik geen probleem mee. Verder zeer tevreden over Hollands Nieuwe!

Perfect werkende app op telefoon

Een prima app op telefoon waar je erg makkelijk alles zelf kan aanpassen zoals abonnement verlengen en kijken hoeveel tegoed je nog hebt. Niets op aan te merken, alleen jammer dat niet gebruikt tegoed maandelijks vervalt.

goed en duidelijk

nvt

Alles simpel en eenvoudig.

Facturen makkelijk te vinden en contract kunnen eventueel snel aangepast worden.

snelle, zeer gemakkelijke en correcte afhandeling

het betreft verlenging van een contract.

Ik ben al jaren klant van Hollands Nieuwe en heb nog nooit problemen ondervonden met onbereikbaarheid of slechte signalen. Altijd en overal bereikbaar!!

Goed bereik voor weinig geld

Eén bundel voor bellen, sms-en en datagebruik is gemakkelijk. En het aantal Mb’s per maand is voor mij ruim genoeg en kost weinig. Het bereik is overal waar ik ben goed

gewoon goed!

Heel fijn vind ik dat alles uit één bundel gaat. Het mooiste zou zijn als je verbruik gemiddeld zou worden over een langere periode. Nu heb ik maanden héél veel mb's over en tijdens de vakantie een tekort. dus toch nog iets te wensen. Hopelijk ben ik ná onze buitenlandse reis net zo tevreden over de bereikbaarheid, de kosten en het datagebruik. Verbruik in de app zien vind ik heel fijn.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gewoon goed

Goede back up en duidelijke site

Al jaren een tevreden klant

Zeer goed service. Ooit een keer een klacht. Zeer netjes en snel opgelost. Altijd bereikbaarheid.

Uitstekende aanbieder van prima pakket

Uitstekende aanbieder van prima pakket

Superfijn

Goede service, overal bereik, makkelijke site en kwaliteit. Helemaal tevreden.

Helemaal tevreden

Alles goed meer kan ik er niet van maken

Niet voor niets al jaren een tevreden klant

Na problemen met het verlengen van mijn telefoonabonnement telefonisch contact gezocht met Hollands nieuwe. Ik kreeg al snel contact en de dame die ik aan de lijn had heeft mijn probleem snel en keurig opgelost . Mijn dank hiervoor.

Doet wat het moet doen

Voor mij is Hollandse nieuwe perfect. Voor wat k er mee doe werkt het prima

Bin zeer tevreden!!!!!!!