Ben al jaren klant, nooit problemen

N.v.t.

prima provider

prima provider voor mijn mobiele abonnement. Dekking van het netwerk is stabiel.

Alles digitaal geregeld.

Alles digitaal geregeld zonder menselijke tussenkomst. Behalve de levering, dat was wel met menselijke tussenkomst, dus uiteraard leverde dat vertraging op. Het interessante verhaal betreffende het geven van de laatste 3 cijfers i.d. kaart is hartstikke nep, er werden meerdere pakketten afgeleverd, waaronder mijn nieuwe telefoon die aan een mij onbekende buurvrouw is afgegeven. Ik heb het uiteindelijk wel ontvangen.

Service tot aan de deur

Ik heb 3 zonen met ieder een abonnement, die vanaf mijn rekening geïncasseerd worden. Ik kwam er tijdens mijn Corona ziektebed (ik had weinig om handen) achter dat ik bij 1 abonnement wel veel betaal. Bij navraag bleek dit abonnement al bijna 2 jaar verlopen. Ik betaalde dus al bijna 2 jaar (fors) teveel. De reactie van de klantenservice (Marlene) was dat ik zelf maar had moeten opletten. Tja, service naar je klant. Men was niet bereid het teveel betaalde om te zetten naar een restant looptijd. Ik hoef het geld niet terug (dat kan overigens maar voor maximaal 3 maanden) maar had het eerlijk gevonden hier bel/sms minuten voor terug te krijgen. Heb er immers gewoon voor betaald. Oplichters.

Prettige mensen met geduld.

3 keer info gevraagd vanwege aanschaf iphone SE via Holl nwe. Prettige gesprekken. Één groot minpunt: niemand vertelde dat er GEEN oplaad STEKKER wordt geleverd, dus telefoon opladen....no way. Oude stekker paste niet aan nwe draadje. Eerst winkelafspraak plannen!!! coronatijd, dus even onbereikbaar. Meteen gebeld of dat opgestuurd kon worden. Nee dus!

Al jaren klant en na verlenging van abonnement blijkt dat ik veel meer betaal dan nieuwe klanten!

Bij het verlengen van mijn abonnement, dat ik al heel veel jaar heb bij HN blijkt dat ik voor 500 mB vaste prijs 10,00 per maand betaalde! Regelmatig werd dan ook automatisch opgewaardeerd met 10 euro. Echt schandalig dat deze provider zo haar klanten oplicht.

Vriendelijk. Meedenkend en supersnel geregeld.

Perfecte provider

Alles vanuit 1 bundel, makkelijk en voordelig. Ik ben met mijn gezin van 4 personen met 4 telefoon abonnementen al 10 jaar trouw lid. Erg goedkoop en uitstekende verbinding.

Betaalbaar met een goede service

Ik heb nu een aantal jaren een abonnement bij Hollands Nieuwe Vooral bij mijn buitenlandse reizen Heb ik erg veel profijt gehad van mijn abonnement. Door het vele bellen en boeken kon ik mijn bundel vergroten. In NL maak ok veel minder gebruik van mijn telefoon

Bevalt me zeer goed

Heb bij Hollands nieuwe goede ervaringen.

Optimale service en bereikbaarheid

Bij defect toestel direct en snel verholpen

Duidelijk

Goed en duidelijk te woord gestaan door medewerker en beantwoorde mijn vragen wat ik had naar tevredenheid! Prima geholpen, dank hiervoor.

In een woord PRIMA!

Ik wordt altijd snel en goed geholpen. De hoop is dat ik dat nog vele jaren kan doen.

Vertrouwen

Hollandsenieuwe geeft mij als oudere persoon een goed en vertrouwd gevoel,geen tierelantijntjes,alles is duidelijk en daar ga ik voor. Krijg ik nu extra MB? Groetjes

Prima service voor een betaalbare prijs.

Ik had een nieuwe toestel besteld met mijn huidige abonnement, de volgende dag bezorgd, netjes ingepakt. Ook de prijs en de kosten voor de abonnement zijn is zeer schappelijk. Prima dienstverlening.

Nooit problemen gehad, werk goed overal waar ik kom heb ik bereik . In 1 woord SUPER

Prima provider met goede dekking

Gewoon niks te klagen over Hollandse Nieuwe.

Gewoon goed.

Tevreden en weinig storingen!

geen problemen

Prima verbinding en goed geluid

Zowel in binnen- als buitenland prima verbinding en het geluid met bellen is altijd prima.

Snelle correcte service

Zie bovenstaande

Snel en doeltreffend geregeld

Ik word prima vie de website en app van HN geinformeerd en kan daar perfect alle zaken regelen

Dik tevreden met Hollands Nieuwe

Afgelopen zaterdag heb ik mijn abonnement bij Hollands Nieuwe verlengd. Binnen twee werkdagen had ik mijn nieuwe telefoon al en ik ben er erg blij mee. De bundel is ook voldoende, meestal houd ik belminuten over. Maar je kunt dit ook op elk moment aanpassen.rscholr

goede communicatie

Ondanks dat ik voor het verlengen van nieuwe periode met nummer behoud iets verkeerd had ingevuld en al een betaling had gedaan en een nieuw kaartje had ontvangen is alles na overleg met jullie gecorrigeerd en de betaling terug gestort. Ook de nieuwe periode voor 2 jaar is door hollandsnieuwe in orde gemaakt. Prima service

Goed.

Goed.