Slecht

Na opwaarden zijn de MBs er meteen doorheen, naar weinig geks doen op de telefoon.. Nooit geen hollands nieuwe meer!

Prijs verhoging terwijl abonnement nog loopt SCHANDALIG

Ik vind het een zeer slechte zaak dat terwijl ik voor 2 jaar een abonnement heb na 15 maanden eenzijdig de prijs verhoogd word. Ik heb al minimaal 7 jaar hollandsnieuwe als provider en heb dit nog nooit mee gemaakt. Een ding weet ik zeker en dat dit mijn laatste abonnement is. DIT IS GEEN STIJL!!! Ik sluit voor 2 jaar een abonnement af dan blijft ook 2 jaar de prijs het zelfde.

Beste, Bedankt voor uw bericht. Elk jaar stijgen prijzen door inflatie. Dat geldt sinds 2019 ook voor onze abonnementskosten. Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2020 met maximaal 2,6%. Het gaat om de kosten van alle abonnementen afgesloten voor 1 juli 2020 die nog in contract zijn. De prijsverhoging geldt alléén als dit staat vermeld op uw rekening van oktober. En we verhogen alleen de maandelijkse kosten van uw Sim Only bundel. De unlimited bel/sms bundel wordt niet verhoogd. dit verandert niet -De tarieven voor gebruik van data, bellen en sms-en -Het opwaardeertarief -De unlimited bel/sms bundel -De contractvoorwaarden en Algemene Voorwaarden -De maandelijkse kosten voor uw toestel als u deze via ons hebt aangeschaft jaarlijkse indexatie In de Algemene Voorwaarden van uw abonnement staat in artikel 8 'tarieven' bij punt 8.3 dat we de tarieven één keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS. Erop vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd! Met vriendelijke groet, Arwen

Dat meen je niet !

Al lange tijd klant van Hollandsnieuwe en naar tevredenheid. Krijg nu plotseling een bericht dat mijn nog lopende contract wordt aangepast i.v.m. artikel 8. Dit houdt in dat de tarieven verhoogd worden met 2,6% (inflatie). Het gaat natuurlijk om maar een klein bedrag, echter het verhogen van de prijzen op deze sneaky manier verdient een reactie. Ongehoord Hollandsnieuwe.

Minpuntje! Let OP

Let op, je denkt een contract afgesloten te hebben en dat je maandbedrag dan gedurende de looptijd vaststaat. Dus niet toch een verhoging van 2,3%! Maar alleen voor als je al klant bent niet voor nieuw klanten, deze prijzen blijven gelijk. Niet netjes en verklaar dat maar eens?

Beste heer/mevrouw, Fijn dat wij u en/of uw partner telefonisch konden benaderen. Ook deed het ons goed om u en/of uw partner verdere uitleg konden geven over de jaarlijkse indexatie. Wij vonden het een heel fijn gesprek. Bedankt voor uw begrip Met vriendelijke groet, Jerôme hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe verhoogt eenzijdig de abonnementskosten

Hollandsnieuwe indexeert de abonementsprijzen ieder jaar. Zo denk je een abo te hebben afgesloten voor €20 voor 2 jaar, maar per 1 oktober verhogen ze rustig de prijzen. Als je er naar vraagt, dan verwijzen ze naar de voorwaarden. Ik vind dat je duidelijker moet zijn als bedrijf. Ze lokken mensen met een bepaald bedrag, maar dat is na enkele maanden niet het werkelijke bedrag dat je betaald. Wees ervoor gewaarschuwd.

Super scherp geprijsd en overzichtelijke website

aanbod en prijs is perfect in verhouding

Heel erg slecht

Ik heb al 3 jaar een paar abbonnementen bij Hollands Nieuwe, alles ging prima. Tot een maand geleden ik een nieuw sim-only abo erbij nam met nummerbehoud. Daar heeft Hollands Nieuwe een puinhoop van gemaakt. Het oude nummer ging over naar de abo van mijn zoon, ik kreeg een ander nummer. Drie weken lang bellen met klantenservice levert geen oplossing. Men doet niets om deze administratieve fout te herstellen. Intussen ben ik al 3 weken slecht bereikbaar. Heel erg slechte service.

Beste heer/mevrouw, Ten eerste vinden wij het heel vervelend voor u dat uw aanvraag voor nummerbehoud niet goed is uitgevoerd. U heeft aangegeven dat u hierover meerdere keren contact hebt opgenomen met ons. Helaas kunnen wij momenteel niet nagaan in hoeverre de afhandeling zich bevindt. Dit omdat wij geen gegevens van u hebben. Helaas duurt het corrigeren van verkeerd uitgevoerde nummerbehoud aanvragen wat langer dan wij zelf ook graag zouden zien. Omdat wij ook afhankelijk zijn van derde partijen. Als u hiervan een melding heeft gemaakt dan zullen wij alles eraan doen om het te corrigeren. U zult hiervan uiteraard op de hoogte worden gebracht. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team hollandsnieuwe

Vriendelijk geholpen

Mijn telefoon had het begeven en het was tijd om mijn abonnement te verlengen. Het toestel dat ik graag wilde was niet op voorraad. Via de chat optie een goede oplossing gekregen. Gesprek was netjes en vriendelijk. Ben al meer dan 4 jaar bij Hollandse Nieuwe. Dit was de eerste keer dat ik contact op moest nemen met de klanten service. En goed geholpen.

Altijd goed maar nu effe niet

Ook mijn vrouw is over gestapt naar hollandsnieuwe 26 augustus nieuwe mobiel nu wilde hij niet meer opstarten woensdag 23 september in overleg met jullie opgestuurd naar Waalwijk een week later nog niets gehoord 4 keer gebeld, hij is donderdag 24 september bij jullie aangeleverd nog steeds geen bericht en we wachten nog steeds bevestiging aangeleverd dat hij bij jullie is afgeleverd nog steeds nietd

Beste heer/mevrouw, We zien dat u uw toestel bij een van onze partners heeft besteld, maar retour heeft gestuurd naar ons. We doen ons best om het pakket te traceren en door te sturen naar de juiste winkel. We houden u per e-mail op de hoogte. Met vriendelijke groet, Wesley hollandsnieuwe

Geen twee jaar dezelfde kosten.

Je sluit een twee jarig contract af voor € 8,00 per maand. Tussentijds ga je ineens € 8,20 betalen. Je wordt gewoon opgelicht door HollandsNieuwe.

werkt, zonder gezeur

Het kiezen van een bundel is helder en klaar; 1 sms = 1 belminuut = 1 MB internet, supersimpel, en in vergelijking met andere aanbieders geeft dit de meeste waar voor het geld

zeer tevreden, nooit problemen

ben al jaren klant van hollands nieuwe, werkt perfect.

Goede en snelle service

Handig en snel een telefoon uitkiezen. Alles duidelijk vermeld en snelle levering

Al jaren zit ik bij hollandsnieuwe. Zeer en zeer tevreden duidelijk en overzichtelijk. Weet waar ik aan toe ben en heb meer dan voldoende aan mij data. Ook mooie acties die bij mij passen. Dus ik zit op mijn plaats bij hollandsnieuwe en ga er zeker niet bij weg want het is gewoon zeer goedkoop voor goeie kwaliteiten. En ook kun je niet boven je bundel uit komen mits je bij waardeerd. Wel is zo dat je abroment automatiesincasso is.

geweldis

Ik ben al vanaf het begin bij hollandsnieuwe en het bevalt me heel goed fijne service en snelle afhandeling.

In één woord top !!

Mijn abonnement weer snel geregeld toppie.

Nog nooitg problemen gehad!

Klant sinds 2013 (2 abonnementen) en echt, ... nog nooit problemen, storingen, foute facturen etc, gehad bij Hollands Nieuwe. Houden zo.

Zeer vriendelijk personeel

personeel is meestal heel hulp vaardig. 1 keer een minder vriendelijke man aan de telefoon gehad maar hij heeft me wel geholpen met hetgeen ik wilde weten. Soms zijn de wachttijden wat lang.

Redelijk maar niet altijd eerlijk

De meeste maanden gebruik ik maar een fractie van mijn contract. Soms zit ik op het randje. Het zou toch wel wat eerlijker kunnen. Dus je restant meenemen naar de volgende maand.

Erg tevreden

Ik ben al jaren bij hollandsenieuwe, leuke aanbiedingen en de service is ook erg goed. Ik ben al op leeftijd en soms kom je er niet uit. Bij Hollandsenieuwe is dat geen probleem om even te helpen.

Helemaal goed!

Wat moet ik nog meer zeggen,abonnement aangepast met nieuwe telefoon ging vlekkeloos!

VIND NS DUURREFURNISHED TELEFOONS TE DUUR

VIND REFURNISHED TELEFOONS TE DUUR

Belofte niet nagekomen.

voeren niet uit wat ze beloven

Prima geholpen

Wij konden onze vraag stellen, kregen goed antwoord, ze namen echt de tijd voor je.

Geen probleem met mijn GSM, werkt prima

Ik ben zeer tevreden over de GSM en de diensten van Hollands nieuwe. Geen klachten tot nu toe.