Heel snel geholpen. Had ik niet verwacht

Goede provider

Hollandsnieuwe vind ik een fijne provider. Goede kwaliteit kwa bellen, internetten en SMSen. Makkelijk maandelijks aanpasbaar als je bijv. iets meer belminuten nodig hebt of juist minder nodig hebt. Fijne klantenservice.

Inmiddels ga ik mijn 5e jaar in bij Hollands Nieuwe en ik ben uitermate tevreden. Ik heb overal voldoende bereik en internet werkt gewoon snel. Het fijne vind ik dat gewoon alles uit 1 bundel betaald wordt en je altijd weet waar je aan toe bent. Verbruik je een maand wat veel is extra opwaarderen heel eenvoudig.

Mooie telefoon aanbiedingen en niet duur

Al 6 jaar klant, en weer m'n abonnement verlengd met 2 jaar, dat zegt genoeg denk ik

Na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Al jaren klant bij Hollandsnieuwe. Grotendeels tevreden. Nu een nieuw abonnement met telefoon afgesloten. Wel een bevestiging, maar na een week nog steeds niks ontvangen. Via chat niet bereikbaar.

Netjes, maar onvolledig.

Ik wilde een grotere bundel, heb ik genomen van 5000mb, er is echter niet bij gezegd dat ik voor €3,50 meer het dubbele kan hebben. Heb dit nu geregeld maar eigenlijk had ik dat deze maand al willen hebben.

Gewoon Top

Top service en kwaliteit , ik ben ongeveer 5 jaar klant bij Hollandsnieuw en ben ik altijd tevreden geweest . dit is echte aanrader .

Waarom overstappen als je tevreden bent!!!

Nooit problemen gehad. Goed bereik. Indien nodig snel en makkelijk beltegoed op kunnen waarderen. Website is overzichtelijk.

Ik heb altijd genoeg belminuten en internet.

Er is ook overal bereik en ik heb nooit problemen. De prijs is ook erg prettig.

voordelig en goed werkend abonnement

Ik heb al enkele jaren een abonnement bij hollandsnieuwe. Werkt prima en een groot voordeel is dat mb's, smsjes en belminuten inwisselbaar zijn.

Uitstekend, geen gedoe met minuten gewoon alles in een bundel.

Al vele jaren goedkoop en betrouwbaar.

Nette en fijne ervaringen met de medewerkers / app van Hollands Nieuwe

Nette service, vriendelijk en behulpzaam.

nooit problemen prima service

voor mij werkt deze abonnementstructuur prima

1 bak met belminuten, mb's en sms, werkt voor mij prima. Ik heb nog geen aanbieder gevonden met vergelijkbare prijzen.

goeie ervaring.

nooit geen problemen gehad, ben heel tevreden.

uitstekend

ik ben jaren klant bij Hollandsnieuwe en ben ik echt tevreden en er is geen woorden meer om te beschrijven . service van hollandsnieuw is gewoon top . alles is duidelijk en overzichtelijk .

Super goed

Goede verbinding, geen storingen. Zeer te vreden. Super goed.

matige uitleg over installeren nieuwe telefoon

de uitleg om de nieuwe telefoon te installeren en gegevens over te zetten is dik onvoldoende, daar kom je als leek alleen niet uit.

gewoon goed

sim only is echt een goed plan geweest,je weet waar je aan toe ben

Heel vertrouwd!

Ben altijd bij hollands nieuwe geweest, goede ervaring!

Prettig geholpen

Het lukte niet om mijn abonnement te verlengen in mijn app. Gelukkig was de computer hulp hierbij aanwezig en gaf op mijn vraag het telefoon nummer, zodat ik telefonisch / mondeling mijn abonnement kon verlengen. Ik wilde alleen maar mijn abonnement verlengen omdat dit abonnement geheel naar mijn tevredenheid was, maar op mijn app werden er zoveel vragen gesteld en aanbiedingen gedaan, dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Het zou prettig zijn als ook het aanbod: “ mijn huidige abonnement verlengen” bij alle info staat. Mvg Lies

Goed, betrouwbaar en eerlijke voorlichting.

De laatste tijd veel telefonische contacten gehad. Prima en goed te woord gestaan eerlijke info ontvangen. Nu hopen dat ik mijn toegezegde gratis sim only kaartje nog ontvang omdat ik al sinds 2013 klant ben.

Perfect geholpen.

Na een telefoontje alles prima geregeld en vriendelijk te woord gestaan.

Goeie service

Nieuwe telefoon aangeschaft! In één keer foutloos afgeleverd.

Is prima gegaan. Geef niet geen 10. Ik wilde namelijk de telefoon in één keer betalen. Dan kon (bleek toen ik daadwerkelijk ging bestellen) maar die info kon ik niet eerder vinden.