Goed geholpen

Goed geholpen

Behulpzaam bij vragen

Ik had wat moeite met overzetten can gegevens op mijn nieuwe telefoon. Heel plezierig en adequaat geholpen. Top.

Verlenging abonnement loopt gesmeerd!

Ik verleng al zeker voor de 4e keer en het proces verloopt altijd snel en probleemloos

Redelijk tevreden abonnee

Werkt over het algemeen prima

Goede service!

Goede provider voor een eerlijke prijs.

Hollandsnieuwe onderscheidt zich door alles te doen uit één bundel, bellen sms'en en internetten. Bij anderen eigenlijk altijd minimaal 2 bundels: 1 voor internet en 1 voor bellen en sms'en. Dit ervaar ik als het grootste pluspunt ten opzichte van andere providers. Ook is het niet nodig om een belplafond of dataplafond in te stellen zoals bij anderen wat meestal maandelijks ook nog €0,50 kost. Wanneer de bundel op is kan er niet meer van gebruik van worden gemaakt bij hollandsnieuwe. Eerst tegoed bijkopen en je kan weer verder. Zo voorkom je ook extra dure kosten. Bundel maandelijks naar boven en beneden bij te stellen. Kortom een goede provider. Via mijn advies zijn 6 familieleden en 4 vrienden naar hollandsnieuwe gegaan. Zij zijn ook dik tevreden.

Ik ben blij met Hollandse Nieuwe

Nooit gedoe met mijn abonnement en altijd bereik, ik ben zeer tevreden.

Snel geregeld

Via je eigen account snel verlengd en geregeld. En dat voor een aantrekkelijke prijs.

Snelle levering, prima prijs-kwaliteitverhouding

Zelfs in deze drukke coronatijd wordt de beloofde snelle levertijd gehaald. Prima. Al een aantal jaren uiterst tevreden over Hollandsnieuwe.

Uitstekende provider

Altijd bereik en internet,en uitstekende klantenservicedienst

Even wennen!

Het zou handig zijn wanneer er een gebruiksaanwijzing bij zou zitten! Maar verder is de telefoon snel bezorgd.

Het bellen lukt altijd en overal.

Geen problemen. Word tijdig op de hoogte gebracht als ik mijn bel te goed moet opwaarderen. Helaas kan ik het bel te goed niet meenemen naar de volgende maand. De kleine prijsverhogingen worden zonder uitleg doorgevoerd dat vind ik wel vreemd dat dat zomaar automatisch kan worden afgeschreven.

Makkelijke site en bij telefonisch contact, vriendelijke medewerkers

Geweldige service

Ben eergisteren heel prettig geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster

Zeer goed en nooit problemen gehad met internet

Ik ben zeer tevreden als klant en heb vanaf het begin van hollandsnieuwe nog nooit problemen gehad zelf niet met bereik.dat is over een tijdsbestek van 11 jaar

Al ruim 9 jaar een tevreden klant van hollandsnieuwe

Mijn ervaring met hollandsnieuwe is prima. Indien ik vragen had deed ik dat via messenger en kreeg ik snel een bevredigend antwoord!

Zeer tevreden klant

De app is zeer gebruiksvriendelijk.

Fijn en betaalbaar!

Mij bevalt hollandsnieuwe heel goed. De site is heel overzichtelijk, de prijzen ook en die zijn bovendien laag! Wij gebruiken alleen de optie zonder toestel, dat is veel goedkoper. Topper dus!

Super tevreden

Ben al jaren klant nooit klachten gehad. De site is makelijk voor mij kan álles simpel vinden. En voor mij is het normaal altijd moeilijk om internette Ben al een AOW-leeftijd . Geen klachten

Tevreden klant!

Ik ben heel tevreden, heb nooit storing met me mobiel, en hollandnieuwe site is heel duidelijk en makkelijk om alles te vinden.

uitstekend

heb nooit problemen, altijd tevreden.

Hollandse nieuwe is geweldig!

Prettige mail wisseling.Je wordt op tijd op de hoogte gebracht van de afschrijving van maandelijkse kosten, die ook nog eens laag zijn!!! En je wordt op tijd op de hoogte gebracht voor verlenging van abonnement. Makkelijk om nieuw toestel uit te zoeken! Makkelijk stappenplan. Super snelle levering van nieuwe toestel!

Lage kosten en er is nooit iets aan de hand. Zo hoort een telefoon provider te zijn.

Fijn bedrijf, lekker Hollandse nuchterheid

Wij zijn al vele jaren gebruiker van hollandsnieuwe en naar volle tevredenheid. ik kan anderen deze partij prima aanbevelen.

Prima prijs kwaliteit verhouding leuk voordeel

Eigenlijk altijd goed bereik prima prijs voor abonnementen en leuke combi met ziggo waardoor je en een update van je abbo krijgt en een gratis pakket.