onbegrip in laatste chat met medewerker

Ik wilde graag gebruik maken van jubileum actie van 10 euro. Echter kon ik deze niet wijzigen via de site daar ik reeds verzoek had staan. Gevraagd deze aan te passen echter kon dit niet. Na 1 juni was de actie verlopen terwijl ik deze wel kreeg voor ander nummer. Ronduit gezegd ben ik on tevreden en zal na aflopen abonnement elders mijn geluk zoeken.

Altijd te vreden

Duidelijke en goede aanbieding

Duidelijke en goede aanbieding

Perfect.

Niks geen geouwehoer gewoon prima service.in een woord Perfect.

Ben goed geholpen en heb gevonden wat ik nodog had.

Top geregeld

Goede ervaring met hollandse nieuwe. En wij zitten eert nu al 8 jaar bij met heel ons gezin.

Prima provider

Gewoon goed

Nooit problemen met Hollandse nieuwe

Geen probleem

Nu ruim 5 jaar bij HN. Ik vind het super App makkelijk en overzichtelijk Makkelijk opwaarderen indien nodig Makkelijk contract wijzigen Leuke deal voor ziggo klanten Heb al vele familieleden en vrienden over laten stappen naar HN

contract verlengen met een nieuwe telefoon snel en zeer eenvoudig geregeld

contract eenvoudig te verlengen en nieuwe telefoon volgende dag al in huis. mocht je de klantenservice een keer nodig hebben zijn deze erg goed bereikbaar.

Goede service .

Gewoon tevreden

Al jaren bij hollandsnieuwe zonder problemen gewoon tevreden

Zeer tevrede

Zeer tevrede.

telefoon van verlengaanbod langere levertijd

bij de verlenging van mijn abonnement heb ik gekozen voor 2 jaar en een nieuwe telefoon. Volgens het aanbod is het gekozen toestel beschikbaar, echter in de bevestiging verneem ik dat er een 'langere levertijd' is. Had ik dit op voorhand vernomen, dan had ik niet besteld/verlengd. Ik vind dit misleidend.

Beste heer/mevrouw Wij snappen dat het erg vervelend is dat u moet wachten op uw bestelde toestel. Zojuist hebben wij u een mail gestuurd met verdere informatie. Met vriendelijke groet, Sergio hollandsnieuwe

Duidelijke en transparante informatie

Abonnement verlengd bij Hollandsnieuwe omdat het al jaren zonder problemen verloopt.

Gewoon helemaal top

Ik heb al jaren een abonnement bij Hollandsenieuwe en dat is niet voor niets. Ik betaal 7.50 per maand Kan wordfeuten want ook nog internet Als ik in het buitenland ben en wat meer gebruik kan ik met een kleine handeling mijn tegoed ophogen wat dan ook nog een paar maanden bruikbaar is. Kortom woorden schieten mij te kort om mijn tevredenheid te uitdn

Nooit geen problemen bij Hollandnieuwe

Al jaren werkt dit prima.

Een zeer tevreden klant!!

zeer prettig en meedenkend geholpen

Na een relatief wat lange wachttijd via tel nr 1200 uiterst prettig en meedenkend geholpen door een van de medewerkers. De storing werd snel en vakkundig verholpen en een medewerker die echt meedenkt en meewerkt verder dan het verhelpen van een storing moet je soms met een nachtlampje zoeken. Top gedaan!

Snel en zeer goed

Goede ervaringen met de juiste knowhow van de klantenservice.

Iedere keer bij contact met de klantenservice krijg ik het gevoel dat mijn meedenkt of mee willen denken met de klant. Daarom zijn vrouw en ik al meerdere jaren klant van Hollandsnieuwe. En het bevalt ons uitstekend. Her enige kleine minpuntje is dat wij maar 1 extra pakket van Ziggo krijgen, terwijl wij beiden klant zijn. Maar omdat wij op hetzelfde woonadres wonen, is dit helaas niet mogelijk. Das jammer.

Nieuwe telefoon razendsnel in huis! Na vergelijking kwam Hollands Nieuwe weer als meest voordelig uit.

Hele duidelijke uitleg en goeie hulp en zeer vriendelijk

Erg vriendelijk en zeer behulpzaam en erg duidelijk sprekend.

Simpel en snel 4g geregeld.

Simpel en snel 4g geregeld.

Altijd goede verbinding en goedkoop.