Bevalt prima, goed bereik

Weer opnieuw verlengt mijn contract, tevreden .

Ben dik tevreden.

Ben erg tevreden over jullie. Eigenlijk nooi problemen. Ook niet als ik op vakantie ben.

Telefoon

Telefoon besteld 15 Jan Nog steeds niet binnen nu Nu is het al de 25 Jan Zou binnen 5 dagen binnen Zijn

Beste Antwan, Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik kan zien dat wij het bestelde toestel momenteel niet op voorraad hebben. Zodra onze voorraad is aangevuld, dan zullen wij zo snel mogelijk je bestelling versturen. Met vriendelijke groet, Jerome hollandsnieuwe

Goed geholpen door hollandsnieuwe

Hollandse Nieuwe 100% positief

Al jaren bij Hollandse Nieuwe omdat de service altijd goed is geweest. De producten zijn goed. Snelheid in antwoorden en oplossingen worden altijd geboden. Voor mij geen ander!

Erg tevreden over alles

Ik heb goede ervaringen. Alles was prima geregeld en duidelijk. Snelle levering was ook erg fijn.

Fijne provider

In één telefoontje was alles geregeld.

Dikke 10

Perfect precies zoals beloofd

Duidelijk contract,goede service en een netwerk welke een zeer betrouwbare dekkingsgraad biedt.

Ik heb netwerkverbinding op plekken waar andere bekende netwerken wegvallen. Ik krijg op tijd melding over het resterende beltegoed om eventueel op te waarderen. Holands nieuwe;betrouwbaar en voordelig .

Alles super

Prijs kwaliteit verhouding is top. Duidelijk en betrouwbaar.

Goed en vriendelijk geholpen.

snelle service , goede kwaliteit, goede communicatie.

Mijn telefoon was kapot gevallen. Heel snel een nieuwe ontvangen na onze bestelling. Leuke aanbieding voor een nieuw toestel plus abonnement,

Zeer goed overleg, goede afstemming voor verder verloop.

Bij aanschaf nieuwe telefoon, gelijk gekeken naar het vervolg contract voor het maandelijkse tegoed. Prima afstemming, minder kosten met meer MB per maand. Tevens korting op aanschaf nieuw toestel. Dit bij de Mediamarkt geregeld.

Al heel veel jaren klant bij Hollandsnieuwe. Ik denk al 20 jaar. Altijd heel goede telefonie verbindingen. Goede service. Ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn mobiele telefoon abonnement. En ook belangrijk: een goede prijs voor mijn abonnement! Aanrader dus.

Heel tevreden goed bereik

makelijk contact niet moelijk

Geen probleem

Prettig en snel geregeld

Net mijn abonnement verlengd nadat ik een seintje kreeg dat ik kon verlengen. De procedure verloopt soepel en snel. Kortom weer prettig en snel geregeld.

Al jaren lang tevreden

Ik ben al jaren lang een tevreden klant en zal dat ook blijven.

Abonnement en telefoon via Hollands Nieuwe aangeschaft. Prima geregeld en geleverd.

Prima hulp van klantenservice

De chatdienst van klantenservice werkt zoals het hoort. Snelle, adequate reactie op mijn vragen

Voldoet probleemloos aan mijn digitale verwachtingen

Zeer goede service en goed bereikbaar

Mijn ervaring is uitstekend de service is uitstekend

Gewoon goed

Fijn te weten dat je nooit boven je bundel kan gaan!

Handige overzichtelijke app

Het overzicht van je contract, de mogelijkheden voor verlenging van een abonnement (+ telefoon), verbruik, prima app. Pas mijn abonnement verlengt voor één jaar. Jammer dat er geen 5G is, daar wacht ik op. Ben trouwe klant. Wanneer er 5G is verwacht ik een goed aanbod!

snel en voordelig verlengen sim only

Prettig om meer voor minder geld te krijgen bij het verlengen