Super tevreden met hollandsnieuwe

Al jaren bij Hollandsnieuwe en ben een tevreden klant. Maak gebruik van toestel en abonnement en verleng dit om de 2 jaar. Dat gaat supersnel en makkelijk!!

Altijd bereik en goede provider

Zit een paar jaar bij deze provider. Makkelijk overstappen en mooie aanbiedingen voor verlenging. Als klant bij Ziggo ook nog dubbel tegoed van MB/sms/bellen op je mobiele telefoon en extra's via Ziggo. Via je account alles te regelen en heel prettig.

Telefonische goed geholpen. Ik vind dat men ik de winkel van Vodafone ook als Hollandsnieuwe klant moet kunnen worden geholpen Persoonlijk advies in de winkel. Als klant van holladsnieuwe in winkel kunnen kopen. Hollandsnieuwe zit op netwerk van vodafone maar wordt in de winkel niet geholpen.

Helemaal tevreden!!

Belde voor informatie en werd meteen naar volle tevredenheid geholpen.

Al jaren klant van Hollandsnieuwe.

Heel tevreden

Heb hollandsnieuwe al jaren.Nooit problemen mee.Heb 2 jarig abonnement weer verlengt en gewijzigd.Weer goedkoper en krijg er meer voor.Echt een aanrader.

No non-sense, prima kwaliteit en voordelig!

Al sinds het begin ben ik klant bij Hollandsnieuwe. Het concept sprak - en spreekt- me aan, maar was voorzichtig met me lange tijd aan weer een nieuwkomer met mooie praatjes te binden. Nu ga ik telkens voor langste contract mogelijkheid. Mooi aan Hollandsnieuwe vind ik dat de kosten van "buite-bundel" gelijk zijn aan de kosten binnen de bundel.

ben tevreden met Hollands Nieuwe

super

zeer blij met hollandsnieuwe altijd goede service en goed netwerk

Makkelijk verlengen

Makkelijk verlengen met een goed dekkend netwerk

geen empathie

mijn mobiel is bij verzending naar Hollands Nieuwe door PostNL zoekgemaakt. Helaas is Hollands Nieuwe niet bereid hetzelfde toestel met de extra korting te leveren. IK snap dat HN niet schuldig is maar enig empathie mag je van een commercieel bedrijf wel verwachten. Gemiste kans dus aan einde looptijd (helaas nog bijna 2 jaar zonder hun toestel) bedenk ik me wel tweemaal

heel goed

Per Email is hollandsnieuwe niet berijkbaar

Goedkoop, goed bereik, goede service ik wil niet meer anders!

Goede service en kwaliteit

De kwaliteit en service zijn uitstekend evenals de prijzen.

Snel geholpen en zeer vriendelijk

Tot mijn verbazing werd ik zeer snel geholpen door een zeer vriendelijke vrouw die mij op het goede spoor zetten. Ga zeker voortaan om de 2 jaar even bij jullie shoppen.

Nooit problemen

Het werkt altijd en bovendien zeer voordelig waar vindt je een abonnement voor 7,50 euro?

Geweldig , geen zin voor nodig

Altijd op tijd ook als je beltegoed bijna op is, nog nooit zo'n eenvoudige provider gehad, geweldig

Ik vind prima met jullie

Ik ben al paar jaar klant dus weer 2 jaar er bij gr

gewoon goed

gewoon goed

Duidelijk en correct

Al jaren bij Hollands Nieuwe. Altijd duidelijkheid over je tegoed. Nooit problemen gehad. En na verlengen de volgende dag telefoon bezorgd.

Gewoon zoals je van een goede provider mag verwachten.

Voldoet aan verwachting

Prima geholpen

Ik had een mail gekregen waarin ik mijn abonnement kon verlengen. Alleen als ik via de mail doorslikte kreeg ik op de website deze prijs niet meer. Deze is handmatig aangepast. Hiervoor heb ik ook een mail gekregen. Het abonnement is voor mijn dochter van 13 jaar. Dus ik kreeg ook onbeperkt bellen erbij. Hiervan heb ik helaas geen mail ontvangen.

Snel en duidelijk bij overstap maar ook bij verlenging

Alles duidelijke overzichtelijk in eigen account. Zo geregeld!

Uitstekend geholpen vanuit coulance

Uitstekend geholpen vanuit coulance

kwaliteit en prijs is top

Uitzoeken en samen stellen van het abonnement gaat makkelijk , snel en was de volgende dag al in huis.