redelijke verbindingen weinig storing

Krijg regelmatig verlenging aanbod. Dit heeft weinig of geen zin. Heb nu wel verlengd omdat het een redelijk goede dienst is. Ben hierzelf niets mee opgeschoten. Verlenging zit ik weer 2 jaar vast voor hetzelfde bedrag?? Voor verlenging kon ik per maand opzeggen. Wat is mijn vördeel?

Al 10 jaar

Met drie abonnementen al 10 jaar trouwe klant bij Hollands Nieuwe de app is fijn om te gebruiken, bereik is top, en dan niet te vergeten de klant vriendelijkheid als er persoonlijk contact gezocht wordt. Hollands Nieuwe jullie verdienen een dikke 10+

Hele goede service

De telefoon is voor ons pleegkind en staat op naam van mijn man. Heel goed geregeld.

Je krijgt wat je hebt afgesproken!

fijn dat je kunt rekenen op dat wat je hebt gekocht. Aankomende zomer loopt mijn abonnement af en kreeg ik een mooi aanbod, TOP. nooit problemen met internet, bellen of wat dan ook. Fijne provider!

Correct, vriendelijk,duidelijk en efficiënt

Correct, vriendelijk,duidelijk en efficiënt

Altijd goede service

Nog nooit geen problemen gehad ,die niet werden opgelost. Altijd serieus genomen, en geholpen Ga zo door !!!

uitmuntend

Contract Opmaken en uitvoeren verliep probleemloos en naar volle tevredenheid

Prijsvriendelijke aanbiedingen.

Extra kortinkje bij meerdere abonnementen op een adres zou nog wel leuk zijn!

Zeer posief!

De telefoniste was zeer aardig toen ik problemen met mjjn beltegoed had en ze heeft mij fantastisch geholpen

Helemaal Top

Ben vriendelijk geholpen door Herman, alles meteen geregeld

geen omkijken nodig

prettig om dit contract te verlengen. toestel is nog prima dus even door.

Snel, goed en duidelijk geholpen

Betrouwbaar! Nooit onverwachte kosten en kids kunnen altijd bellen!

Voor mij zelf en mijn 2 kinderen heb ik een Hollands nieuwe abonnement. We kunnen nooit onverwacht meer data gebruiken dan afgesproken. Dat is fijn. Nooit onverwachte kosten. En de kinderen hebben kosteloos onbeperkt bellen, dus als de bundel op is dan kunnen ze mij toch bereiken. En door de dubbele bundel als ziggo klant zijn de kosten laag en de data bundel hoog. Ook de klantenservice is erg goed en behulpzaam.

Prima verlopen

Goed en duidelijk gesprekken gehad

Heel goed overal goed bereikbaar

Goed en duidelijk

de simkaart

simkaart na 3 dagen nog niet geactiveerd ???

Ervaring

Goede ervaring voir hulp gekregen

Prima provider, geen enkele klacht.

Prima prijs kwaliteit, en daar wordt iedereen toch blij van!

Mooie aanbiedingen qua bundels en mooie deal met de Samsung A54!

Mooie aanbiedingen qua bundels (met name icm Ziggo) en mooie deal kunnen scoren met de Samsung A54! Blij blij blij

Vriendelijk luisterend uitleggend oor

Best een komplexe zaak. Hacker op ziggomail heeft ook simkaart aangevraagd. Op moment dat die wordt geaktiveerd was mijn simkaart dood. Daar kwamen we na veel proberen uit. Nieuwe simkaart kwam prima 1 dag later. Maar ik kon mijn simkaart maar derls zelf aktiveren(het was weekend) later bleek er nog een blokkade e zitten op uitgaand bellen. Dus pas maandag kon dit door hollandse nieuwe handmatig gedeblokkeerd worden. Jammer vindt ik dat je niet in mijn hollandse nieuwe dat de uitgaande telefoon blokkade er nog in zat. Dat zou een puntje van verbetering zijn. Van de medewerkers niets dan lof. Met heldere korte vragen het probleem helder maken. Gerard noordhoff

Alles perfect!!!

100 % tevreden, goede service en perfecte communicatie

Vlot geregeld

Ik kon mijn abbonement verlengen. Zeer goede aanbieding gekregen van Hollands Nieuwe. Zeer content mee.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en lage kosten.

Gewoon super