Eenvoudige wijze om te kiezen en te erlengen

Mijn ervaring tot nu toe is dat het gebruik van de website eenvoudig en gemakkelijk is. Afspraken worden nagekomen en alles is vlot voor elkaar.

Nooit problemen gehad en alles naar wens verlopen

Sinds ik al jaren bij hollands nieuwe ben heb ik zo goed als geen problemen ondervonden. Voor mij als a-technisch persoon een goeie bijkomstigheid

Gewoon goed

Ik heb het al jaren.en bevalt mij prima Mocht er wat aan de hand zijn ,sturen ze je een berichtje en lossen het meteen op. Plus dat in samenwerking met Ziggo het leuk is dat alles verdubbeld wordt.

goede service

Makkelijk alles in 1 abonnement.

Nooit problemen

Ben zeer tevreden met Hollandsnieuwe

Toppie

Snel en duidelijk dus geen problemen met moeilijke vr

Nooit klachten gehad

Prijs, kwaliteit, contact met medewerkers, afspraken zeer goed

Maak al 10 jaar gebruik van de diensten van Hollandsnieuwe. Prijs, kwaliteit, contacten, afspraken zijn zeer naar wens. Kies de smaak van "Hollandsnieuwe" met een uitje als toetje.

Goed en voordelig

Goede dekking, alleen veel MB's van afgelopen maand, worden pas de volgende maand op factuur vermeld

Uitgezonderd opmerking MB's , zeer tevreden

Betrouwbare provider met goede communicatie

Ik ben al jaren klant en heb onlangs weer verlengd. Mooie aanbieding van een heel betrouwbare provider die altijd op tijd waarschuwt als mijn tegoed bijna op is en netjes terugkoppelt wanneer het afgeschreven wordt van mijn rekening . Tevreden met ze!

Prima provider voor een prima prijs.

Goeie service, twee jaar lang geen storingen en gratis pakketje bij Ziggo. Top!

Jammer van die niet gegeven Ziggo korting

Ik heb wél Ziggo (TV) maar krijg géén speciale deal.

Ik ben zeer tevreden over het nieuwe aanbod wat ik heb gekregen. Vriendelijke geduldige mevrouw heef

Mooi aanbod gekregen van 5000mb voor € 8,00

Ben al jaren klant van hollandsnieuwe en nog altijd zeer tevreden over hun altijd vriendelijk personeel als er wat is wordt het snel opgelost ik zeg ga zo door en blij met mij nieuwe samsung A 55 5g alleen wel jammer dat er geen stekker bij zat voor deze telefoon omdat dit een c blok is wel de kabel erbij nu moest ik zelf 1 kopen met 50 euro weekgeld is dit wel veel geld . misschien kunnen jullie er wat aan doen bij samsung en de beloofde buds oordopjes zaten er ook niet bij

Goedkoop en goede service en bijzonder vriendelijk

Zie boven

Het lukt allemaal wel na of met een storing waarbij goed lezen voorwaarde is.

Had drie keer ingelogd met onjuiste gegevens. Uiteindelijk met m'n gebruikelijke code ingelogd na verloop van tijd en dat lukte. De hulp op het scherm kwam prima van pas. Ben niet geroutineerd in die dingen, maar blij dat het lukte.

wij worden altijd super geholpen.

hele goede service.

Perfecto

-Goed provider. -makkelijk website -Makkelijk aanpasbaar wat je graag wilt. -prima dekking

Gewoon goed...

Gewoon goed...

Super snelle levering nieuw toestel en verlenging van mijn abonnement

Super snelle levering van nieuw toestel en verlenging van mijn abonnement, top geregeld door Hollandse nieuwe!!!!!!

Een voorbeeld voor anderen.

Luisterde goed. Duidelijke taal. Goed aanbod. Nette communicatie

Snel geregeld

Bestelling ging vlot en de volgende dag al in huis

Via internet verlengd en telefoon aangeschaft. Totaal geen vraagstukken.

Professioneel Team

Ik heb een professioneel dienstverlening gehad, beleefd en met geduld

Boven Vredenburgpassage 128

3511 WR Utrecht